| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Konceptualna zasnova inovativnega sistema upravljanja dostopa tovornih vozil v mestna središča : magistrsko delo
Matjaž Majcen, 2023, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava področje reguliranja tovornega prometa v urbanih območjih. Podrobneje so analizirani problemi in izzivi mestne logistike ter raznoliki ukrepi za njeno reševanje. Posebna pozornost je namenjena obstoječim sistemom za omejevanje tovornega prometa v mestih. Izveden je sistematičen in kritičen pregled raznolikih sistemov in pristopov v Evropi. S ciljem zagotoviti fleksibilnejši in samouravnalen sistem je predstavljen koncept upravljanja mestne logistike s pomočjo tržnih dovolilnic in tehnologije veriženja blokov. Podana je ocena učinkov predlagana sistema in potencialne smeri nadaljnjega razvoja.
Keywords: mestna logistika, tovorni promet, omejevanje prometa, okoljska območja, cestninjenje, tržne dovolilnice, tehnologija veriženja blokov, sistem upravljanja
Published in DKUM: 19.01.2023; Views: 687; Downloads: 87
.pdf Full text (3,93 MB)

2.
OZNAČEVANJE OKOLJSKE CONE - PRIMER MARIBOR
Barbara Knez, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V skrbi za čistejše okolje in boljše zdravje ljudi se dandanes vse več raziskuje in tudi premika. Uvedba okoljske cone v Mariboru bi doprinesla k delnemu eliminiranju emisij onesnaževal iz cestnega prometa. V diplomski nalogi je preučenih nekaj primerov iz tujine, ki jim sledi aplikacija na mesto Maribor.
Keywords: okoljska cona, označevanje, omejevanje prometa, Maribor
Published in DKUM: 07.05.2014; Views: 1521; Downloads: 225
.pdf Full text (6,47 MB)

3.
PREDLOGI SCCIC - EKONOMSKIH UKREPOV ZA VZPOSTAVITEV OKOLJSKE CONE V MESTNI OBČINI MARIBOR
Natalija Vindiš, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo proučili gospodarske in obrtniško-podjetniške dejavnosti na območju okoljske cone s pomočjo registriranih vozil v Mestni občini Maribor, da bi predstavili nabor ukrepov in pravnih podlag, s katerimi bi bilo mogoče zmanjšati socio-ekonomske vplive okoljske cone na te dejavnosti. Predstavili smo odstotek vozil, ki spadajo v prepovedan emisijski razred Euro, nato smo izpostavili kritične obrtniško-podjetniške dejavnosti in jih prostorsko omejili na kartah. Proučili smo ukrepe pomoči v evropskih mestih in naredili nabor možnih ukrepov pomoči za Maribor. Te ukrepe smo podprli z analizo pravnih podlag in bolj podrobno predstavili oblike subvencij in način uvajanja subvencij. Predlogi ukrepov so strokovna podlaga za lažjo prilagoditev dejavnosti ob vzpostavitvi okoljske cone v Mariboru in drugih slovenskih mest.
Keywords: omejevanje prometa, emisijski razred Euro, socio-ekonomski ukrepi, oblike subvencij, pravna podlaga
Published in DKUM: 07.03.2014; Views: 1967; Downloads: 143
.pdf Full text (2,27 MB)

4.
PRIMERJALNA ANALIZA OKOLJSKIH CON V EVROPI
Nataša Gajšek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Emisije onesnaževal iz cestnega prometa v ozračje so pereča težava po vsej Evropi. Zlasti v urbanem okolju imajo negativne vplive na okolje in zdravje ljudi. Z uvedbo okoljskih con želijo te negativne vplive zmanjšati. V diplomski nalogi smo opravili primerjalno analizo okoljskih con v Evropi. Raziskali in primerjali smo, kako se po evropskih mestih razlikujejo velikost, časovne omejitve, omejitve dostopa vozil v okoljsko cono glede na kategorijo, emisijske lastnosti, namen in maso. Rezultati raziskave predstavljajo osnovo za projektiranje okoljske cone v Mariboru.
Keywords: prašni delci PM10, okoljska cona, omejevanje prometa
Published in DKUM: 30.09.2011; Views: 2369; Downloads: 301
.pdf Full text (5,34 MB)

5.
Park&Ride sistemi in študija primerov v okviru Evrope : diplomsko delo univerzitetnega študija
Tina Cvahte Ojsteršek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo se posveca opisu sheme Park&Ride, ki je oblika vecslojnega nacrtovanja javnega potniškega transporta ter parkiranja v mestu. Gre za sistem, kjer se uporabnik do obrobja mesta pripelje z lastnim osebnim avtomobilom, nato pa zamenja modaliteto ter pot do centra mesta nadaljuje z javnim potniškim prevozom. Za implementacijo tega sistema je potrebno skrbno nacrtovanje vseh vidikov sheme, od cene parkiranja na parkirišcih, ugodnosti javnega potniškega prevoza, pa vse do omejevanja prometa in parkiranja v centru mesta. Ta shema je v Evropi precej razvita, najdemo jo skoraj v vseh vecjih mestih. V nekaterih je razvita do te mere, da je njena uporaba zelo smiselna in razširjena, ponekod pa uporabo sheme Park&Ride ne spodbujajo z dodatnimi iniciativami, je predraga in podobno, zato shema uporabnikom ni privlacna in ni zaživela.
Keywords: javni potniški prevoz, omejevanje prometa, Park&Ride
Published in DKUM: 30.11.2010; Views: 3152; Downloads: 325
.pdf Full text (2,82 MB)

6.
Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica