| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Dejavniki vpliva na odločitev o nakupu okolju prijaznih vozil
Tadej Zupan, 2014, master's thesis/paper

Abstract: V zadnjih desetletjih se vedno več govori o ogroženosti našega planeta zaradi onesnaževanja. K temu veliko prispeva tudi promet. V magistrski nalogi se bomo osredotočili na cestni promet, kjer velik problem predstavljajo predvsem avtomobili, ki s svojimi izpusti onesnažujejo okolje. Zmanjšanje izpustov lahko dosežemo z večjo uporabo okolju prijaznih vozil, vendar pri tem naletimo na problem, kako kupca prepričati, da bi se odločil kupiti okolju prijazno vozilo. Da bi pripravili konkretne predloge, kako povečati uporabo okolju prijaznih vozil, smo izvedli anketo, v kateri je sodelovalo 681 ljudi. S pomočjo odgovorov, ki smo jih dobili, smo ugotovili nakupne navade potrošnikov. Pri oblikovanju naše ankete smo si pomagali z anketo, ki sta jo na Škotskem leta 2012 že izvedla Sarah Borthwick & Michael Carreno. Z anketiranjem smo želeli ugotoviti, kako potrošnika prepričati, da bi kupil okolju prijazno vozilo. Z analizo odgovorov, ki smo jih dobili pri anketiranju, smo ugotovili, da je ljudi smiselno razvrstiti v tri skupine glede njihovega mnenja o okolju in pripravljenosti do nakupa okolju prijaznih vozil.
Keywords: okolju prijazna vozila, nakupne navade, električna vozila, vpliv prometa na okolje
Published: 29.01.2015; Views: 1066; Downloads: 180
.pdf Full text (1,31 MB)

2.
Dejavniki, ki vplivajo na odločitev o nakupu okolju prijaznih vozil-primerjava Slovenije s Poljsko in Španjio
Dalia Robič, 2016, master's thesis/paper

Abstract: Zadnje desetletje se veliko govori o ogroženosti našega planeta, ki je zaradi vse hitrejšega razvoja industrij in čedalje večje gostote prometa posledica onesnaževanja okolja. Zaradi tega se dandanes srečujemo z enim izmed glavnih okoljskih izzivov, podnebnimi spremembami. Vemo, da onesnaževanje povzročajo vse oblike transporta, a vendar smo se v nalogi omejili samo na cestni promet. In kako bi rešili ta problem? Seveda z uporabo okolju prijaznih vozil. A vendar se tukaj potem srečamo z drugim problemom, kako kupca prepričati v takšen nakup. Zato se bomo v magistrski nalogi osredotočili na dejavnike, ki vplivajo na odločitve o nakupu okolju prijaznih vozil. Reševanja, kako bi kupca pripravili za nakup okolju prijaznega vozila, smo se lotili s spletno anketo (glede različnih okoljskih vprašanj ter nefinančnih in finančnih vidikov). Ker smo želeli videti, kako razmišljajo ljudje izven Slovenije, smo si izbrali dve državi ‒ Španijo in Poljsko (z različnih koncev Evrope). V naši spletni anketi je sodelovalo okoli 350 anketirancev v vsaki državi. Na podlagi okoljskih vprašanj smo anketirance razdelili v tri skupine, kar je bilo zelo smiselno, saj smo tako prišli do njihovih mnenj o okolju in okolju prijaznih vozilih.
Keywords: Potrošnikove nakupne navade, vpliv prometa na ljudi in okolje, okolju prijazna vozila.
Published: 16.11.2016; Views: 689; Downloads: 52
.pdf Full text (2,11 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica