| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V DELAVSKI HRANILNICI D.D.
Daliborka Mijić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je povezava med organizacijo in zunanjim svetom, še posebej s kupci izdelkov oziroma storitev, in vključuje vse marketinške aktivnosti. Marketinško komuniciranje ima odločilen pomen pri oblikovanju pozitivne podobe o blagovni znamki in o podjetju, pri ustvarjanju zavesti o obstoju izdelka ali storitve in pri pospeševanju prodaje. Deli se na štiri področja : oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in odnosi z javnostjo.Določitev ciljnega občinstva, opredelitev ciljev komunikacije, oblikovanje sporočila, izbira komunikacijskih kanalov, določitev celotnega proračuna za promocijo, izbira promocijskega spleta, merjenje učinkovitosti promocije so poglavitni koraki pri načrtovanju in izvajanju marketinškega komuniciranja.
Keywords: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, komunikacijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, ciljna skupina, oglasno sporočilo, proračun.
Published: 15.07.2009; Views: 2533; Downloads: 349
.pdf Full text (1,68 MB)

2.
TRŽENJE OGLASNEGA PROSTORA NA PRIMERU PLANETOV TUŠ
Alej Kop, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja in ostale organizacije oglašujejo z namenom, da bi svoje ciljne skupine informirali o izdelkih in storitvah, jih nanje spominjali, predvsem pa prepričali v nakup in zvestobo. Medijem omogoča oglaševanje pomemben vir sredstev, porabnikom pa bolj kakovosten izbor med izdelki posameznih ponudnikov. Oglaševalski sistem v večini primerov sestavljajo trije udeleženci; naročnik pri oglaševalski agenciji naroči izvedbo oglaševalske akcije, le ta jo zasnuje in izvede, oglaševalsko sporočilo pa doseže ciljno občinstvo s pomočjo medijev. Na trgu obstaja veliko število medijev in vsi si želijo izboriti čim večji del oglaševalskega kolača. Kinematografi spadajo v skupino sekundarnih medijev, ki težko konkurirajo veliko bolj priljubljenim primarnim medijem. Seveda pa imajo tudi svoje kvalitete. Poglavitne prednosti oglaševanja v kinematografih so močna zaznavnost sporočila, ujetost občinstva v sproščenem in izoliranem okolju, odlični vizualni in avdio učinki, stroškovna učinkovitost in multimedialnost oglaševanja. Glavna naloga tržnika je, da s svojim znanjem, izkušnjami in dobro ponudbo mediju priskrbi čim večji delež proračuna, ki ga podjetja namenjajo za oglaševanje. Ponudba oglasnega prostora v zabaviščnem delu Kinematografov Planet Tuš je zelo pestra. Obstaja pa še nekaj dodatnih možnosti, s katerimi bi jo lahko tudi dopolnili.
Keywords: Oglaševanje, trženje oglasnega prostora, oglasno sporočilo, marketinško komuniciranje, mediji, kinematografi.
Published: 27.08.2010; Views: 1624; Downloads: 327
.pdf Full text (2,86 MB)

3.
Vpliv likovne kompozicije na zaznavanje oglasnih sporočil v tiskanih medijih
Blaž Verhnjak, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Nasičenost vizualnih sporočil v našem vsakdanjem okolju iz leta v leto narašča. V diplomskem delu nas zato zanima, kako likovna kompozicija v poplavi medijev vpliva na zaznavanje oglasnih sporočil. Teoretični del obsega spoznavanje vizualne komunikacije, oglasnega sporočila, vloge zaznavanja in poznane uporabe likovnih kompozicij v oglasnih sporočilih. V raziskovalnem delu raziskujemo vpliv likovne kompozicije na zaznavanje sporočil z računalniško obdelavo in s pomočjo spletne ankete. Pri tem smo se omejili na tiskani oglas izbrane avtomobilske znamke. S pomočjo raziskave smo ugotovili, kakšen vpliv ima likovna kompozicija oglasa na pritegovanje bralčeve pozornosti.
Keywords: vizualna komunikacija, oglasno sporočilo, zaznavanje, likovna kompozicija
Published: 26.10.2017; Views: 721; Downloads: 37
.pdf Full text (7,21 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica