| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ORGANIZACIJA IN TRŽENJE SPLETNE STRANI DNEVNIK.SI
Mateja Blatnik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava problematiko na področju trženja spletnih strani oziroma problematiko, s katero se dnevno soočamo pri trženju v družbi Dnevnik, d.d. Predvsem menimo, da bi bilo potrebno dati poudarek na izobraževanju, strokovnih kadrih, motivaciji, izoblikovanju strategije in ciljev. Izpostaviti želimo popolnoma nov način tako trženja kot tudi nov način povečanja prodaje oglasnega prostora in s tem tržnega deleža podjetja, ugotoviti dejavnike za doseganje konkurenčne prednosti glede na ostale ponudnike na tržišču, izbor novih ciljnih trgov in nastop na teh trgih, predvsem zaradi zadovoljstva in strokovnosti kadra. Posebno vlogo imajo analiza tržišča s pomočjo ankete in raziskava izdelave strategije za trženje oglasnega prostora.
Keywords: KLJUČNE BESEDE internet, Dnevnik.si, marketing, strategija, oglasni prostor
Published: 10.11.2011; Views: 1409; Downloads: 124
.pdf Full text (1,02 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica