| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 657
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Prodaja oblačil preko spleta v času epidemije covida
Tjaša Pulko, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu bomo opredelili na splošno, kaj prodaja sploh je, kaj je namen in temeljni cilj vsake prodaje. Našteli bomo tudi, kakšne vrste prodaje poznamo in kako se je prodaja sploh začela. Predvsem se bomo usmerili na spletno prodajo, ki je v času covida-19 zacvetela. Na kratko opisali epidemijo, ki se nas je vse dotaknila. Kot pa že naš naslov nakazuje, bomo veliko pozornost namenili spletni prodaji, predvsem predstavili prednosti in slabosti spleta ter nato namenili več pozornosti tudi nekaterim spletnim trgovinam. Vse skupaj bomo povzeli in nekatere ugotovitve preverili s pomočjo krajše ankete, v kateri bomo anketirance spraševali, če so med epidemijo covida-19 nakupovali oblačila preko spleta in kolikokrat, katere spletne strani so uporabljali za nakup in podobno. V diplomskem projektu bomo predstavili tudi večje spletne trgovine, po našem mnenju About you, Zalando, Asos, BestSecret Farfetch in Emporium.
Keywords: epidemija covida-19, oblačila, spletne trgovine, družbena omrežja, spletno oglaševanje
Published in DKUM: 30.11.2022; Views: 205; Downloads: 33
.pdf Full text (2,51 MB)

2.
Vpliv destinacijske znamke na prepoznavnost turistične destinacije
Matias Osojnik, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi obravnavamo vpliv destinacijske znamke na prepoznavnost turistične destinacije. Da bi lahko razumeli vsebino pojma destinacijska znamka in turistična destinacija, v teoretičnem delu predstavimo teorijo o turističnih destinacijah, njihovih značilnostih in strateški vidik trženja destinacije. Opredelimo tudi vsebino destinacijske znamke in navedemo nekaj primerov slovenskih in mednarodnih destinacijskih znamk. V zadnjem poglavju teoretičnega dela predstavimo načine oglaševanja destinacijskih znamk in analiziramo nekaj primerov vplivov destinacijskih znamk na prepoznavnost turistične destinacije s pomočjo družbenih omrežij. V empiričnem delu sledi analiza destinacijskih znamk, ki smo jo pripravili s pomočjo anketiranja in intervjuja z go. mag. Livijo Kovač Kostantinovič iz Slovenske turistične organizacije. Intervju je poglobil razumevanje slovenske destinacijske znamke »I feel Slovenia«, kar nam je pomagalo pri primerjavi slovenske destinacijske znamke z znamko Nove Zelandije. Z anketo smo pridobili podatke o prepoznavnosti destinacijskih znamk in ugotovili, kateri kanali oglaševanja se najpogosteje uporabljajo pri izbiri turistične destinacije. Analizirali smo tudi pozicioniranje občine Hoče-Slivnica, naredili SWOT analizo za področje razvoja turizma omenjene občine in pripravili konkreten predlog za uvedbo destinacijske znamke »Hočem doživeti Hoče«, pri čemer smo navedli načine trženja s pomočjo socialnih omrežij in primere potencialnih turističnih produktov, ki bi jih lahko uvedli v Hočah.
Keywords: turizem, destinacijska znamka, turistična destinacija, oglaševanje, družbena omrežja
Published in DKUM: 11.11.2022; Views: 156; Downloads: 30
.pdf Full text (2,14 MB)

3.
Družbeno omrežje LinkedIn kot učinkovito orodje za oglaševanje v B2B podjetjih
Alja Drovenik, 2022, master's thesis

Abstract: Digitalizacija je povečala razširjenje različnih vrst spletnega trženja B2B-podjetij, vključno s trženjem na družbenih omrežjih. Dragoceno orodje korporativnega komuniciranja B2B-podjetij je postalo tudi družbeno omrežje LinkedIn. Z njegovo pomočjo podjetja ustvarjajo v povprečju 46 odstotkov svojega prometa in dostopajo do 80 odstotkov potencialnih odjemalcev. V teoretičnem delu magistrske naloge najprej na kratko predstavljamo osnovne pojme tradicionalnega in digitalnega marketinškega komuniciranja ter oglaševanja na družbenih omrežjih. Slednje nadalje prenesemo na poslovanje B2B-podjetij in predstavimo osnovne značilnosti družbenega omrežja LinkedIn. Teoretični del zaokrožimo z že obstoječo literaturo o uporabi družbenega omrežja LinkedIn kot tržnega kanala za marketinško komuniciranje B2B-podjetij. V empiričnem delu teoretično predstavljena izhodišča implementiramo na primer, in sicer predstavljamo LinkedIn profil naključno izbranega B2B-podjetja Infinum ter podrobneje analiziramo učinkovitost izvajanja ene izmed njegovih marketinških kampanj, izvedenih na LinkedInu. Kot zunanji opazovalci merimo dejavnike učinkovitosti, in sicer angažiranost, rast podjetja po številu zaposlenih ter število novih sledilcev. Skozi pozitivno povezavo med objavo marketinške kampanje ter navedenih dejavnikov učinkovitosti skušamo predstaviti družbeno omrežje LinkedIn kot učinkovito orodje za oglaševanje B2B-podjetij.
Keywords: oglaševanje na družbenih omrežjih, LinkedIn, B2B-podjetja, učinkovitost marketinške kampanje
Published in DKUM: 27.10.2022; Views: 196; Downloads: 60
.pdf Full text (2,36 MB)

4.
Spletno oglaševanje na družbenih medijih pri generaciji z v sloveniji
Maja Pučko, 2022, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je predstavljeno spletno oglaševanje na družbenih medijih pri generaciji Z v Sloveniji. Osrednji področji sta spletno oglaševanje na družbenih medijih in uporaba družbenih medijev pri generaciji Z za namene spletnega nakupovanja. Namen naloge je bil ugotoviti dejavnike, ki vplivajo na pripadnike generacije Z, da se odločijo za nakup izdelka, oglaševanega na družbenih medijih. Opravili smo raziskavo v obliki anketnega vprašalnika in ugotovili, da jih k nakupu najbolj motivirajo priložnosti ob uporabi družbenih medijev (zmanjšanje stroškov in dostopnost) ter družbeni vpliv, ki so ga deležni s strani vplivnežev ter ljudi, ki so del njihovega ožjega kroga.
Keywords: generacija Z, družbeni mediji, spletno oglaševanje, oglaševanje, marketing
Published in DKUM: 26.10.2022; Views: 170; Downloads: 37
.pdf Full text (2,36 MB)

5.
Digitalni marketing v podjetju Relax turizem
Danijela Vinko, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V sodobnem svetu igra digitalni marketing pomembno vlogo v podjetjih. Ta se trudijo biti prepoznavna med konkurenco in svojim strankam nuditi karseda dobre produkte in storitve. Pri tem jim pomagajo razni digitalni kanali, kot so spletne strani, družbena omrežja in spletna oglaševanja, s katerimi lahko podjetja dosežejo ciljno publiko in povečajo svojo prodajo. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature raziskali in opisali osnove digitalnega marketinga, digitalne marketinške strategije ter novosti na tem področju. Prikazali smo tudi osnove tradicionalnega marketinga ter podatke uporabili za primerjavo z digitalnim marketingom. V empiričnem delu smo podrobno predstavili turistično agencijo Relax turizem ter naredili analizo trenutnega stanja digitalnega marketinga v podjetju. Opravili smo kvantitativno raziskavo, tako da smo anketirali obiskovalce podjetja, ter kvalitativno raziskavo v obliki intervjuja z direktorico marketinga podjetja Relax Turizma. Rezultate smo pregledali in jih analizirali ter s pomočjo njih odgovorili na raziskovalna vprašanja, ki smo si jih zastavili na začetku. Prav tako pa smo z rezultati raziskave oblikovali predloge za izboljšave v digitalnem marketingu v podjetju, ki bi pripomogle k povečanju povpraševanja in prodaje.
Keywords: digitalni marketing, tradicionalni marketing, podjetje Relax turizem, marketinške strategije, oglaševanje.
Published in DKUM: 26.10.2022; Views: 148; Downloads: 64
.pdf Full text (1,19 MB)

6.
Vpliv digitalnega oglaševanja na nakupne odločitve mlajših odjemalcev
Tjaša Trobas, 2022, master's thesis

Abstract: V današnjem času digitalizacija predstavlja velik del našega vsakdana. Oglaševanje kot tako se vedno razvija in sčasoma nam je poleg tradicionalnih oglasov prineslo digitalno oglaševanje. Možnosti imamo odjemalci izredno veliko, zato se morajo ponudniki potruditi, kako nas bodo prepričali, da so prav oni primerni za nas. Digitalni oglas lahko srečamo praktično vsakič, ko prižgemo računalnik ali telefon. Lahko bi rekli, da je trenutno digitalno oglaševanje najbolj primerno, enostavno, priročno in modernizirano orodje ponudnikov, da prepričajo svoje odjemalce v nakup.Sama digitalizacija oglasnih mest pa ni zgolj trend, je tudi nuja. Predvsem je velika priložnost. Spremembe, ki so nastale zaradi uporabe novih tehnologij in družbenih omrežij, niso ostale omejene na svet informacijske tehnologije. Veliko smo izpostavljeni tudi prikritim oglasnim sporočilom. Ljudje smo naveličani rutine, zato potrebujemo dinamiko, saj nas prej pritegne nekaj, kar se premika in je obarvano. Človeško oko nagonsko zazna gibe in povzroči akcijo, ki lahko vodi od oglasa vse do nakupa. V magistrskem delu želimo opredeliti digitalno oglaševanje in odločanje porabnikov. Izbrali smo si mlajše odjemalce, stare med 20 in 30 let, saj so ta leta nekako najbolj dovzetna in odvisna od same digitalizacije in oglaševanja na spletu. Ugotavljali bomo, koliko česa dejansko naša starostna skupina nameni digitalnemu oglaševanju, kako ta na njih vpliva pozneje, ko se odločajo za nakup, katere so tiste stvari, ki so jim pri videnem oglasu najpomembnejše in katere najmanj, ter s katerimi oblikami samega oglaševanja se največkrat srečujejo.
Keywords: oglaševanje, digitalno oglaševanje, nakupne odločitve, mlajši odjemalci
Published in DKUM: 25.10.2022; Views: 118; Downloads: 33
.pdf Full text (2,20 MB)

7.
Nativno oglaševanje na družbenih omrežjih
Lara Varga, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se ukvarjali z nativnim oglaševanjem na družbenih omrežjih. Natančneje smo raziskovali oblike nativnih oglasov na Instagramu, ki imajo veliko vlogo v oglaševalskih kampanjah. Raziskali smo, kakšna je regulativa nativnih oglasov Sloveniji, in z analizo nativnih objav na Instagramu opredelili, kakšne oblike nativnih oglasov se pojavljajo v Sloveniji. Analizirali smo objave, ki oglašujejo blagovne znamke iz prehrambne industrije v Sloveniji, natančneje živilski trgovini Spar in Lidl.
Keywords: nativno oglaševanje, Instagram, družbena omrežja, vplivneži
Published in DKUM: 25.10.2022; Views: 98; Downloads: 25
.pdf Full text (3,40 MB)

8.
Zaznave korporativnega komuniciranja trgovinskih organizacij med študenti
Peter Filipič, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Korporativno komuniciranje trgovinskih organizacij predstavlja trgovinske organizacije zunanjim in notranjim javnostim. Skozi korporativno komuniciranje se trgovinske organizacije trudijo predstaviti sebe v najboljši možni luči notranjim in zunanjim javnostim. Z združevanjem različnih elementov korporativnega komuniciranja, kot so korporativno oglaševanje, znamčenje delodajalca, odnosi z javnostmi trgovinske organizacije in vizualna podoba, poskušajo vplivati na percepcijo javnosti glede organizacije in si z njimi pomagati pri doseganju ciljev, ki si jih zastavijo. V diplomskem delu smo najprej s teoretično analizo korporativnega komuniciranja trgovinskih organizacij in nato še z analizo le tega med študenti analizirali korporativno komuniciranje trgovinskih organizacij Spar, Merkur in Intersport, ki so med najbolj prepoznavnimi trgovinskimi organizacijami na slovenskem trgu v svojih branžah. Z analizo zaznavanja korporativnega komuniciranja analiziranih trgovinskih organizacij med študenti smo prišli do zaključkov, ki lahko trgovinskim organizacijam pomagajo pri približevanju svojega korporativnega komuniciranja študentom.
Keywords: korporativno komuniciranje, trgovinske organizacije, korporativno oglaševanje, odnosi z javnostmi, korporativna trgovinska znamka
Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 71; Downloads: 44
.pdf Full text (3,06 MB)

9.
Razvoj oglaševalske akcije za zavetišče za pse (azil prijatelji Čakovec) : diplomsko delo
Tea Mauko, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je razvoj kreativne oglaševalske kampanje za pasje zavetišče Azil Prijatelji Čakovec. Diplomsko delo raziskuje proces oblikovanja oglaševalske akcije ter skozi teoretični in praktični del prinaša rešitev oblikovalske problematike. V teoretičnem delu je najprej raziskano, kaj je oglaševanje, podani so njegovi cilji in opisana zgodovina, nato pa so proučeni koraki razvoja dobre oglaševalske akcije. Ker je poznavanje vizualnega komuniciranja nujno za razvoj dobrega oglasa, delo predstavi tudi vizualno komunikacijo na splošno. V praktičnem delu diplomskega dela sta prikazani konkretna rešitev in zasnova oglaševalske akcije. Ustvarjeni so bili oglasi, ki učinkovito komunicirajo s ciljno publiko. Pri oblikovanju je bilo upoštevano pridobljeno znanje iz teoretičnega dela.
Keywords: oglaševanje, oglaševalska akcija, medij, vizualna komunikacija
Published in DKUM: 21.10.2022; Views: 118; Downloads: 14
.pdf Full text (2,53 MB)

10.
Poslovni model dropshipping v e-trgovini za ustvarjanje novih prodajnih priložnosti : diplomsko delo
Jan Ključevšek, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplome je bil analizirati poslovni model dropshipping in ugotoviti, kako se danes uporablja v e-poslovanju. V teoretičnem delu smo najprej raziskali e-trgovine ter podrobneje pojasnili delovanje poslovnega modela dropshipping, hkrati pa razložili oglaševanje v e-poslovanju. Ugotovili smo, da je glavna prednost e-trgovine poslovnega modela dropshipping v manjšem obsegu potrebnega začetnega kapitala, glavna slabost pa nizke marže in velika odvisnost od dobaviteljev. Za najenostavnejšo metodo iskanja dobrih dobaviteljev se je izkazala uporaba brezplačnih ali plačljivih imenikov dobaviteljev, v katerih so dobavitelji zbrani in organizirani glede na izdelke, ki jih ponujajo. Ugotovili smo tudi, da je uspeh e-trgovine večji, če ponuja več vrst izdelkov.
Keywords: dropshipping, e-poslovanje, e-trgovina, oglaševanje
Published in DKUM: 21.10.2022; Views: 98; Downloads: 20
.pdf Full text (3,27 MB)

Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica