| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 618
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, master's thesis

Abstract: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Keywords: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Published: 16.03.2021; Views: 61; Downloads: 7
.pdf Full text (921,82 KB)

2.
Digitalno oglaševanje na primeru glasbene skupine
Tomaž Rihtar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili, na kakšen način uporabiti družbena omrežja, da pridemo do čim večjega učinka s čim manj stroški (čas, denar). Izhajali smo iz digitalnega marketinga in nato prešli na digitalno oglaševanje, kjer smo se specifično posvetili družbenim omrežjem. Diplomska naloga je potekala na primeru glasbene skupine, Ansambel Vžig. Za primer analize smo uporabili profile na družbenih omrežjih Facebook-a, Instagram-a, YouTube-a in TikTok-a. Kljub nekajletni prisotnosti zgoraj omenjene glasbene skupine na družbenih omrežjih, nikoli ni bilo načrtovanih objav.
Keywords: Družbena omrežja, digitalno oglaševanje, Facebook, objave, marketing.
Published: 12.03.2021; Views: 52; Downloads: 12
.pdf Full text (1,08 MB)

3.
VLOGA IN POMEN MALIH OGLASOV NA INTERNETU
Jernej Založnik, 2011, undergraduate thesis

Keywords: mali oglasi, oglaševanje, reklame, internet
Published: 22.02.2021; Views: 115; Downloads: 13
.pdf Full text (2,54 MB)

4.
Vlog - video spletni dnevnik in njegova uporaba v podjetniškem oglaševanju
Simon Koren, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je predstaviti način komuniciranja preko video vsebin. Naziv komuniciranja je vlog oziroma video spletni dnevnik. Poudarek je predvsem v oglaševanju podjetij, izdelkov ali storitev preko video vsebin oziroma video dnevnikov. V delu je predstavljena njegova zgodovina, nastanek in razvoj ter tudi predstavitev razlik med blog in vlog kanalom. Predstavljeni so tudi primeri dobre prakse oglaševanja. Delo vključuje tudi analizo rezultatov javnomnenjske raziskave med uporabniki.
Keywords: VLOG, BLOG, spletni marketing, spletno oglaševanje
Published: 05.01.2021; Views: 149; Downloads: 23
.pdf Full text (2,18 MB)

5.
Informacijske rešitve digitalnega marketinga na primeru blagovne znamke moja elektrarna
Martina Oreški, 2020, master's thesis

Abstract: Digitalizacija močno spreminja poslovni svet, kar se odraža tudi v področju marketinga. Dosedanje, bolj tradicionalne oblike marketinškega komuniciranja, kot so televizijski oglasi, radijski oglasi, letaki in oglasni panoji, vztrajno zamenjujejo naprednejše in avtomatizirane oblike digitalnega marketinga. Pod te oblike uvrščamo spletno mesto podjetja ali blagovne znamke, PPC oglaševanja, e-poštni marketing, vsebinski marketing in še več. Tovrstna oblika marketinga podjetju prinaša številne prednosti. Digitalni marketing je stroškovno veliko bolj učinkovit, prinaša višjo stopnjo konverzij, močno pripomore k razvoju blagovne znamke prav tako pa ima veliko večji doseg in olajšano targetiranje ciljne skupine. Hkrati je digitalno komunikacijo mogoče do potankosti personalizirati in prilagoditi, zaradi vpogleda v živo v marketinško statistiko, pa podjetja zlahka naknadno prilagajajo oglase ali pa jih ustavijo, v kolikor je to potrebno. Posledično je tudi veliko olajšano merjenje uspešnosti digitalnega marketinga. Zaradi enostavnega vpogleda v ozadje oglaševanja, lahko podjetja na podlagi številnih elementov (npr. dolžina sej, število obiskovalcev, doseg, prikazi, kliki na oglase, CTR …) hitro ugotovijo, kateri oglasi so uspešni in kateri ne. Le-to je bilo pri tradicionalnem marketingu veliko bolj oteženo, saj so tržniki navadno zelo težko ocenili, koliko ljudi je oglas dejansko videlo in koliko ljudi se je odločilo za nakup nekega izdelka ali storitve prav zaradi oglasa. Merjenje uspešnosti je bilo zato precej oteženo. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretičen in praktičen del. Teoretičen del ja razdeljen na pet podpoglavij v katerih smo opredelili digitalni marketing, se osredotočili na njegove prednosti in slabosti, predstavili dejavnike s katerimi merimo uspešnost digitalnega marketinga, posebno pozornost pa smo namenili tudi vsaki posamezni vrsti digitalnega marketinga. V samem praktičnem delu smo se osredotočili na IT rešitve digitalnega marketinga blagovne znamke Moja elektrarna. V pričetku drugega dela smo predstavili podjetje in blagovno znamko Moja elektrarna. Nato smo se lotili prikaza spletnega mesta blagovne znamke in se osredotočili na tehnični vidik, obliko, vsebino, interaktivnost, navigacijo in uporabnost strani. Analizirali smo tudi Facebook oglaševanje podjetja ter Google oglaševanje podjetja ter primerjali uspešnost posameznih objav. Osredotočili smo se še na vsebinski in e-poštni marketing ter podali naše predloge za izboljšave digitalnega marketinga. Na koncu smo na podlagi pridobljenih informacij preverili zastavljene hipoteze.
Keywords: Digitalni marketing, oglaševanje, spletna stran, Facebook oglaševanje, Google oglaševanje.
Published: 11.12.2020; Views: 150; Downloads: 54
.pdf Full text (4,03 MB)

6.
Holistische Stilanalyse ausgewählter Werbespots der Marke Labello
Lea Hojsak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Heute begleitet uns Werbung bei jedem Schritt in Form von Plakaten, Werbung, TV-Spots usw. Wir finden sie im Fernsehen, Radio, in Zeitungen, Magazinen, online, auf Werbetafeln, Kleidung, Werbung findet im Rahmen von Veranstaltungen statt und begegnen ihnen auch in vielen anderen Bereichen des Alltags. Werbung ist eine Kommunikation zwischen Anbietern und Nutzern von Dienstleistungen oder Produkten. Medien wie Film und Fernsehen sind ein wichtiger Bestandteil unseres täglichen Lebens. Von besonderer Bedeutung sind die visuellen Medien, die sich durch Werbespots auszeichnen, die nur bewegte Bilder zum Abspielen von Anzeigen verwenden. Statische Bilder liefern nicht so viele Daten wie bewegte Bilder - Werbung. Bei Werbefilmen gibt es neben visueller Werbung auch Werbung, die durch Radio- oder Audioaufzeichnung erstellt wurde. Mit der Anzeige präsentiert das Unternehmen seine Marke, Ideale, Werte und Ziele und versucht, die Menschen zum Kauf des angebotenen Produkts oder der angebotenen Dienstleistung zu ermutigen. Durch Werbung will das Unternehmen die Öffentlichkeit für seine Marke sensibilisieren, neue Kunden gewinnen und gleichzeitig bestehende Kunden binden. Im theoretischen Teil beschreibt der theoretische Teil die Theorie der Werbung, Werbemittel und Werbefilme und definiert auch einen multimodalen Texttyp. Die Marke Labello brachte 1909 ihren ersten Lippenbalsam auf den Markt und produziert seitdem viele Arten von Labello-Salben, die auf der ganzen Welt bekannt sind. Der empirische Teil der Diplomarbeit besteht aus acht Sätzen ausgewählter Werbung / Werbefilme der Marke Labello, die mit Hilfe einer ganzheitlichen ganzheitlichen Stilanalyse analysiert wurden. Wir haben Labello-Werbefilme aus den Jahren 1999, 2004, 2008, 2013, 2015, 2016, 2017 und 2018 analysiert. Ziel der Diplomarbeit war eine umfassende ganzheitliche stilistische Analyse von Werbung. Diese wurden zuerst auf Makroebene und dann auf Mezzo- und Mikroebene analysiert. Wir haben festgestellt, dass die Frauen in den meisten analysierten Werbespots jünger waren. In dem Werbespot von 2008, der aus der Sicht der Altersgruppe am meisten auffällt, waren Falten auf den Lippen das Hauptthema, sodass sowohl der Protagonist als auch die Zielgruppe die ältere Generation waren. Wir haben auch festgestellt, dass neuere Anzeigen weniger Text enthalten als ältere und dass Slogans hauptsächlich verwendet werden. Im Laufe der Jahre wurden die Slogans stark gekürzt, der Text ist deutlich weniger. Werbung ist aus sprachlicher Sicht leicht zu verstehen, es entsteht eine Kombination aus bewegten Bildern und gesprochenem Text. Die blaue Farbe, die zwischen 2008 und 2017 in Werbespots erscheint, symbolisiert die Labello-Salbe und gilt als die erkennbare Farbmarke.
Keywords: holistična stilna analiza, oglaševanje, mediji, reklamni film, Labello, vloga ženske.
Published: 09.12.2020; Views: 40; Downloads: 8
.pdf Full text (1,42 MB)

7.
Marketing v športu in oglaševanje Karate kluba Kovinar Maribor
Maša Simonič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Osrednja tema diplomske naloge je oglaševanje, natančneje oglaševanje v športu, in njegovo načrtovanje. Na začetku smo predstavili marketing v športu, blagovne znamke v športu in ciljne skupine. Nato smo se posvetili definiciji oglaševanja, saj ga različni avtorji različno opredeljujejo. Za oglaševanje izdelka ali storitve ni dovolj samo ideja, ki si jo ustvarimo v svojih mislih, ampak je treba ustvariti načrt, ki pomaga pri celotnem procesu oglaševanja, in pri tem upoštevati več faktorjev. Eden izmed pomembnejših dejavnikov je medij. Poznamo več vrst medijev, ki nam lahko koristijo za različne namene; treba je ugotoviti, kateri medij je za naše oglaševanje in naš cilj najprimernejši. Naša naloga se navezuje na oglaševanje športa, ki je v primerjavi z ostalimi športnimi panogami medijsko manj izpostavljen. Ravno zato je oglaševanje v karateju zelo pomembno, da ga lahko opazi čim več ljudi. V zaključku smo tako predstavili karate in njegovo zgodovino ter klub, za katerega smo izdelali terminski načrt objav na omrežju Facebook, ki bi mu pomagal pri organiziranju različnih objav.
Keywords: marketing, oglaševanje, šport, načrtovanje oglaševanja, karate
Published: 24.11.2020; Views: 134; Downloads: 28
.pdf Full text (1,19 MB)

8.
Primerjava različnih platform socialnih omrežij z vidika dobičkonosnosti
Urška Hacin, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v dobi interneta, ki nikoli ne spi. Ne samo svoj prosti čas, tudi posel se vse hitreje pomika na splet, zaradi svoje priročnosti in velikega dosega. Še nikoli se ni bilo lažje prebiti na tuji trg kot sedaj. Z razvojem različnih poslovnih strategij se hkrati razvijajo tudi novi poklici. Če bi pred 10 leti nekdo svoje delo opredelil kot influencerstvo, bi ga verjetno gledali postrani. Dandanes pa veljajo za eno izmed najmočnejših marketinških orodij. Na vprašanje, ali se dejansko lahko živi od tega, že poznamo odgovor, tukaj bomo podrobneje pogledali, katera platforma socialnih omrežij je tista, ki velja med influencerji za najbolj dobičkonosno. Primerjali bomo tri gigante, in sicer: Instagram, Facebook in Youtube. Empiričen del bo razdeljen na dva dela, in sicer na sledilce in dejanske ustvarjalce. V prvem delu bomo raziskovali s pomočjo ankete, ključni vprašanji bosta, koliko je naš domači slovenski trg sploh dovzeten za socialna omrežja in kje se najpogosteje zadržujejo, medtem ko se bomo v drugem delu osredotočali na influencerje. Vsakemu bomo preko intervjuja zastavili 5 enakih vprašanj, s katerimi se bomo dokopali do odgovora, katera platforma zagotavlja največ možnosti za dobiček.
Keywords: socialna omrežja, Facebook, Instagram, Youtube, influencerji, zaslužek, ustvarjalci, sledilci, internet, marketing, oglaševanje, posel
Published: 19.11.2020; Views: 141; Downloads: 32
.pdf Full text (537,41 KB)

9.
Oblikovanje spletne prodajalne oblačil
Niko Ploj, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski projekt povzema projekt vzpostavitve spletne prodajalne oblačil. Zaradi prednosti, ki jih ponuja, tovrstna ponudba velja za izjemno priljubljen način kupovanja, kar pa pomeni poslovno priložnost za posameznike, katere takšno poslovanje zanima. V projektu želim prikazati, kako se lotiti vzpostavitve spletne prodajalne, saj oblikovanje le-te ne predstavlja samo njenega lansiranja na splet, ampak od nas pred prvim naročilom zahteva predhodno analiziranje, sprejemanje odločitev in natančno organizacijo. V diplomskem projektu je predstavljena pot, ki nas pripelje do lansiranja spletne prodajalne na trg, vsaka sprejeta odločitev na njej pa je lahko ključna za končen uspeh našega poslovanja. Ko je prodajalna na spletu aktivna, naše delo še ni zaključeno, saj je konkurenca na trgu z oblačili velika in še prehitro se lahko zgodi, da nas potencialni kupci v množici ponudnikov ne bodo opazili, če nismo inovativni in vselej v prednosti pred ostalimi. Zato sem na koncu svojega projekta predstavil tudi, kako pristopiti k oglaševanju, saj bodo iz konkurence najbolj izstopali tisti, ki bodo v posel vlagali več resursov, predvsem pa volje in dela v oglaševanje in predstavljanje prodajalne na trgu.
Keywords: spletna prodajalna, oblikovanje, oglaševanje
Published: 18.11.2020; Views: 110; Downloads: 20
.pdf Full text (545,03 KB)

10.
Stališča do oglaševanja na televiziji in internetu
Jana Kocbek, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem, teoretičnem delu, sem se osredotočila na temo diplomskega projekta: na oglaševanje in stališča. Na začetku sem definirala pojme v zvezi z oglaševanjem, predstavila zgodovino oglaševanja po svetu in v Sloveniji, navedla cilje oglaševanja in v nadaljevanju predstavila oglaševalske medije. Nekoliko bolj sem se posvetila najbolj razširjenima medijema: televiziji in internetu. Nato sledi predstavitev notranjih dejavnikov posameznika in njihova povezava z oglaševanjem. Teoretični del projekta se zaključi s predstavitvijo stališč in predstavitvijo, v kakšen odnosu so stališča in oglaševanje. V drugem, empiričnem delu, sem predstavila raziskavo, ki sem jo izvedla s pomočjo anketnega vprašalnika. Ugotavljala sem, kakšen odnos in kakšna stališča imajo odjemalci do oglaševanja na televiziji in internetu. Zastavila sem si tri hipoteze, vse tri sem tudi potrdila. Z izvedeno raziskavo sem ugotovila, da se odjemalcem oglasi na televiziji in internetu zdijo varljivi. Njihova splošna stališča do oglaševanja na televiziji in internetu so dokaj negativna, vendar se za nakup izdelka oz. storitve vseeno velikokrat odločijo na podlagi oglasa.
Keywords: Oglaševanje, stališča, psihologija, mediji, televizija, internet
Published: 18.11.2020; Views: 95; Downloads: 23
.pdf Full text (913,17 KB)

Search done in 0.31 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica