| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvedba odzivno oblikovanih spletnih strani v repozitorije nacionalne infrastrukture odprtega dostopa
Alisa Paulinič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Odzivne spletne strani postajajo stalnica na spletu, saj je uporaba mobilnih naprav v velikem porastu. Potrebno je stopiti v korak s časom in odzivno oblikovanje uvesti tudi v spletne strani repozitorijev nacionalne infrastrukture odprtega dostopa, da obiskovalcem portala zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo. V diplomskem delu smo predstavili osnovne tehnike odzivnega oblikovanja, smernice za razvoj uporabniškega vmesnika in raziskali ogrodja za razvoj odzivnih spletnih strani. Z uporabo različnih ogrodij smo razvili primer odzivne spletne strani za Digitalno knjižnico Univerze v Mariboru.
Keywords: odzivno spletno oblikovanje, smernice za uporabniški vmesnik, ogrodje za odzivni razvoj, HTML5, SASS
Published: 08.11.2019; Views: 380; Downloads: 23
.pdf Full text (1,73 MB)

2.
Prenova spletne trgovine z odzivno obliko
Luka Cekič, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V letu 2014 je do interneta prek mobilnih naprav dostopalo že več uporabnikov kot prek namiznih računalnikov. Takrat so se spletni trgovci resno začeli soočati s problemom, kako uporabnikom svoje storitve ali izdelke pravilno predstaviti tudi na mobilnih napravah. Glavna težava je bila v tem, da je bila večina spletnih trgovin oblikovana za namizne računalnike in posledično so trgovci začeli opažati upadanje števila obiskovalcev, število nakupov se je manjšalo, obiskovalci so hitreje zapuščali njihove spletne trgovine. Enako se je zgodilo tudi v spletni trgovini Extreme Vital podjetja PR, d.o.o., zato smo se odločili za popolno prenovo te spletne trgovine z odzivno obliko, katere cilj je bil povečati obisk v trgovini in stopnjo konverzije, zapustno stopnjo pa zmanjšati. S študijem domače in tuje literature smo raziskali, kaj je odzivno spletno oblikovanje in kateri so ključni elementi, ki jih mora sodobna spletna trgovina vsebovati. S pomočjo orodja Google Analytics smo analizirali stanje obiska, zapustno stopnjo in konverzije pred in po prenovi. S prenovo smo ustvarili sodobno spletno trgovino Extreme Vital, ki omogoča vrhunsko uporabniško izkušnjo vsem uporabnikom. Uspelo nam je povečati obisk in stopnjo konverzije, zapustno stopnjo pa zmanjšati. Z izboljšanjem teh treh elementov smo zagotovili povečanje prodaje in posledično izboljšali poslovanje podjetja Pr, d.o.o.
Keywords: elektronsko poslovanje, internet, spletna trgovina, odzivno spletno oblikovanje
Published: 14.11.2016; Views: 776; Downloads: 82
.pdf Full text (2,41 MB)

3.
ODZIVNI NAČIN OBLIKOVANJA SPLETNIH STRANI S POMOČJO CSS
Tina Kojc, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Odzivno oblikovanje postaja s porastom uporabe naprav različnih dimenzij za dostop do spleta vedno pomembnejši del snovanja spletnih strani. Z odzivno spletno stranjo se lahko prepričamo, da imajo tako uporabniki pametnih telefonov kot računalnikov najboljšo uporabniško izkušnjo. V diplomskem delu so opisane vse lastnosti, ki jih mora odzivna spletna stran nujno imeti, ter prednosti in slabosti, ki jih tak način snovanja prinaša. Opisano je tudi načrtovanje lastne odzivne spletne strani ter ugotovitve in težave, do katerih smo prišli med izdelavo.
Keywords: HTML, CSS, odzivno oblikovanje, medijske poizvedbe
Published: 14.10.2015; Views: 969; Downloads: 127
.pdf Full text (1,09 MB)

4.
UVAJANJE ODZIVNIH SPLETNIH MEST V PODJETJA
Maruša Fujs, 2015, master's thesis

Abstract: Z odzivnim spletnim oblikovanjem se v Sloveniji ukvarjamo zadnjih nekaj let. Zaradi eksponentne rasti uporabe mobilnih in tabličnih naprav so načrtovalci spletnih strani videli priložnost in tudi nujo prilagoditi dimenzijam mobilnih in tabličnih naprav. Odzivno oblikovane pa niso samo spletne strani, ampak tudi aplikacije, predloge za elektronski poštni marketing (ang. Email Marketing) in drugo. V kolikor želijo podjetja biti konkurenčna tudi pri spletnih predstavitvah, morajo slediti trendom, ki prihajajo iz tujine. Poleg odzivnega oblikovanja pa se čedalje več pomena daje izražanju skozi vsebino, interaktivnosti, sledenju grafičnim smernicam in dobri uporabniški izkušnji. Spletna stran je del oglaševalske kampanje podjetja, ki želi digitalno oglaševati preko različnih kanalov, kot so družbena omrežja, zakupljeni oglasi, ključne besede, elektronski poštni marketing, produktne strani in drugo. Čeprav je oglaševalska kampanja lahko usmerjena tako, da spletna stran ni primarni cilj uporabnika, ampak zgolj sekundarni, kamor pride uporabnik po več informacij, moramo vseeno uporabnika pričakati tako, da doživi optimalno izkušnjo na spletni strani z vsebinskega in oblikovnega vidika. Pri oglaševalskih kampanjah je predvsem pomembno, da uporabnika vodimo do končnega cilja in ga na tej poti ne izgubimo. V kolikor bo naš uporabnik na to pot zašel preko mobilnih ali tabličnih naprav in ne bo pridobil optimalne uporabniške izkušnje, bo lahko spletno stran zapustil prej, kot če bi bila iskana vsebina prilagojena. Nekateri oblikovanje spletne strani povezujejo tudi s stanjem ponudbe samega podjetja. Če podjetje z oblikovanjem svoje spletne predstavitve ne stremi k smernicam, si hitro ustvarimo vtis, da se podjetje ne razvija, posledično bo za nas manj privlačna tudi njihova ponudba. V magistrskem delu smo obdelali različne koncepte spletnih mest, ki lahko vključujejo odzivno oblikovanje in s tem uporabniku nudijo optimalno izkušnjo. Nato smo raziskali trenutne trende grafičnega oblikovanja, interaktivnosti in optimizacijo. Definirali smo odzivno oblikovanje, raziskali statistike povečanja mobilnih in tabličnih naprav, prednosti odzivnega oblikovanja in naredili SWOT analizo odzivnega oblikovanja. Posebej smo se posvetili tudi uporabniški izkušnji ter samemu testiranju uporabnosti, ki se pogosto vključuje v razvoj produktov in storitev v vseh življenjskih fazah. Raziskavo smo podkrepili še s primerjavo statistik obiska in prodaje na spletni trgovini pred in po vključitvi odzivnega oblikovanja ter s predstavitvijo testiranja uporabniške izkušnje na konkretnem primeru. V magistrskem delu nismo posebej predstavljali tehnične podpore in izvedbe razvoja odzivnega oblikovanja, ampak ga raziskali zgolj iz uporabniškega vidika ter priložnosti za podjetja.
Keywords: Odzivno spletno oblikovanje, uporabniška izkušnja, grafično oblikovanje, Landing Page, Single Page, optimizacija.
Published: 28.08.2015; Views: 1263; Downloads: 195
.pdf Full text (3,27 MB)

5.
RAZVOJ ENOSTRANSKIH SPLETNIH APLIKACIJ S PORTALNO PLATFORMO LIFERAY
Borut Radi, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili enostranske spletne aplikacije ter tehnologije, ki omogočajo izdelavo le teh. Gre za skupek tehnologij HTML, CSS, JavaScript in AJAX, ki deluje v povezavi s strežnikom. Osredotočili smo se na razvoj enostranskih spletnih aplikacij na eni izmed vodilnih rešitev za spletne portale, imenovani Liferay. Razvili smo enostransko spletno aplikacijo za dodeljevanje opravil na urnik uporabnika portala. Opisali smo uporabljene tehnologije in pristope ter proces vzpostavitve in prilagoditve portala LifeRay kot tudi izzive, na katere smo naleteli pri izgradnji rešitve.
Keywords: enostranske spletne aplikacije, portalna rešitev, spletne tehnologije, odzivno oblikovanje, platforma Liferay
Published: 14.07.2015; Views: 987; Downloads: 103
.pdf Full text (2,52 MB)

6.
DRUŽBENO ODZIVNO KOMUNICIRANJE V PRAKSI
Nika Ferš, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskovali razvoj potrošniške kulture in vpliv tržnega diskurza na javni prostor. Pod tržnim diskurzom pojmujemo komunikacijo, katere končni cilj je prodaja izdelka. Ker se ta diskurz zdi nasičen, smo obravnavali komuniciranje, katerega posledica je skupno dobro in ne zgolj prodaja izdelkov. S tem mislimo na komunikacijo, ki spaja komunikacijsko učinkovitost in družbeno odgovornost – dve ravni komuniciranja, ki v praksi redko najdeta skupni jezik. Kot odgovor na to je v diplomskem delu obravnavan pomen nekomercialnega angažiranja kulturnih posrednikov, kot so oblikovalci, ki so sicer eni izmed ključnih akterjev komercializacije javnega prostora. Socialni marketing in družbeno odzivno komuniciranje obravnavamo na teoretičnem in praktičnem nivoju – prikazani so primeri teh oblik komuniciranja v slovenskem prostoru. V drugem, praktičnem delu predstavimo in grafično oblikujemo lastno blagovno znamko Quotelife, ki odgovarja kriterijem družbeno odzivnega komuniciranja.
Keywords: oblikovanje, socialni marketing, družbeno odzivno komuniciranje, Memefest, Loesje, Quotelife.
Published: 15.05.2013; Views: 4537; Downloads: 124
.pdf Full text (2,19 MB)

7.
SODOBNI PRISTOPI K OBLIKOVANJU SPLETNIH STRANI
Manca Gracar, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Vsako oblikovalsko delo temelji na poznavanju temeljnih elementov in principov oblikovanja. Sem sodi tudi spletno oblikovanje, ki poleg omenjenega znanja, zahteva tudi dobro poznavanje tehničnega ozadja (HTML, CSS, JavaScript). Splet se razvija z bliskovito hitrostjo in tako spletne strani postajajo vedno bolj napredne in kompleksne. Pri snovanju le teh se vedno pogosteje poslužujemo principa postopnega izboljševanja in odzivnega oblikovanja, kjer predstavitev prilagodimo zmogljivosti brskalnika in tipu naprave preko katere uporabnik dostopa do spleta. Pri tem veliko vlogo igra CSS in znotraj njega sklicevanje na tip naprave. Sklic omogoča izgradnjo spletne predstavitve, ki se lahko prilagaja številnim zaslonskim ločljivostim. Poleg omenjenih principov in pristopov, sta pomembna še posodobljena spletna standarda CSS3 in HTML5, ki ponujata dodatne funkcionalnosti, kot so dinamičnost, semantično poimenovanje elementov, bogati vizualni učinki, uporaba poljubne tipografije oziroma pisave itd... Kot primer smo izdelali spletno stran, ki temelji na likovni teoriji, na odzivnem oblikovanju, ter na posodobljenih lastnostih CSS3 in semantičnih oznakah HTML5.
Keywords: elementi in principi oblikovanja, spletno oblikovanje, odzivno spletno oblikovanje, postopno izboljševanje, značilnosti in omejitve spleta, CSS3, Media Query, HTML5, vključevanje pisav.
Published: 23.12.2011; Views: 7881; Downloads: 370
.pdf Full text (2,17 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica