| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 20
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
UVAJANJE KONCEPTA CRM V PODJETJE TRGOVSKE DEJAVNOSTI
Nina Bencik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje, ki se ukvarja s trgovsko dejavnostjo se mora zavedati, da najboljša rešitev ohranjanje ter pozitivno poslovanje s kupci uvedba koncepta CRM. Če podjetje ne poskrbi za zadovoljstvo svojih kupcev, jih izgubi. Pri sami implementaciji koncepta v podjetje se morajo vsi zaposleni zavedati vrednot podjetja, pomena strank in kako s strankami ravnati. Podjetja se morajo prav tako zavedati, katere so najbolj zanesljive stranke v, ter razumeti njihove zahteve in kupne navade, katere imajo. Če želimo obdržati že dobljene odjemalce in si pridobiti nove, moramo vedno beležiti različne podatke in spremljati njihove kupne navade. Te podatke pa je seveda potrebno izbirati in hraniti, za kar je uvedba koncepta CRM odlična rešitev. Vpeljava koncepta CRM zahteva veliko truda in vodenja, prav tako pa zahteva od človeških virov veliko informacijskega znanja. Glavni cilj vpeljave je zadovoljiti potrebe odjemalcev, na podlagi katerega pridobimo zaupanja vredne odjemalce, kar nam dolgoročno prinese konkurenčno prednost na trgu.
Keywords: CRM - Upravljanje odnosov z strankami, trgovsko podjetje, prodaja, dobičkonosni kupci, dolgoročni odnosi.
Published: 14.11.2016; Views: 746; Downloads: 67
.pdf Full text (1,05 MB)

2.
PRENOVA CRM V PODJETJU DOMENCA D.O.O.
Andrej Šolinc, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Podjetje Domenca, d. o. o., je vodilni ponudnik na regionalnem trgu registracije domen in spletnega gostovanja. Na tisoče strank in več deset tisoč letno naročenih storitev zahteva dober sistem za upravljanje podatkov o strankah ter čim učinkovitejšo avtomatizacijo poslovanja. Trenutna orodja za obvladovanje informacij so nastajala postopoma, ob pojavitvi potreb, zaradi česar so zgolj zadovoljiva rešitev. Velika količina časa, namenjenega iskanju informacij, veliko ročnega dela ter možnost napak so le nekatere težave, ki so posledica slabe informacijske podpore poslovanja. Hitra rast podjetja zahteva celovitejši in bolj strukturiran pristop, zato se je vodstvo Domence, d. o. o., odločilo za razvoj novega sistema CRM, ki bi te pomanjkljivosti odpravil. Izhodišče prenove so bile informacije, pridobljene od strank in sodelavcev podjetja, ter analiza šibkosti obstoječega sistema CRM s strani vodstva podjetja. Naslednji korak je bil predlog rešitve s specifikacijo zahtev, vključena so bila tudi priporočila za uporabniško izkušnjo ter stroške izvedbe. Po zaključku izdelave novega CRM je sledilo zelo podrobno testiranje, ki je potekalo na živih podatkih, vendar vzporedno s prejšnjim sistemom CRM. Rezultati so presegli pričakovanja, saj je uvedba novega CRM prinesla tudi nenačrtovane pozitivne učinke, ki ugodno vplivajo na dobičkonosnost Podjetja.
Keywords: sistem za upravljanje odnosov s kupci, odnosi s kupci, avtomatizacija, baza znanja
Published: 05.10.2016; Views: 494; Downloads: 42
.pdf Full text (5,84 MB)

3.
4.
KAKOVOST KOT KLJUČ DO UČINKOVITEGA IN USPEŠNEGA PODJETJA
Aleš Lupše, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo problematiko zagotavljanja kakovosti v poslovnem procesu. V teoretičnem delu predstavljamo model celovitega obvladovanja kakovosti – TQM in model poslovne odličnosti EFQM. Predstavimo tudi področje odnosov s kupci – CMR. Teorija je nujno potrebna za razumevanje kakovosti in odločitev podjetja, katera orodja in tehnike bo izbralo za svojo čim boljšo učinkovitost ter uspešnost na trgu. V drugem, empiričnem delu smo z raziskavo, ki smo jo opravili s pomočjo anketnega vprašalnika v srednje velikem podjetju, ugotavljali, kako naši kupci opredeljujejo kakovost, in ugotavljali tudi njihovo zadovoljstvo. Z anketo smo želeli pripomoči k oblikovanju izhodišč podjetja za naslednje leto.
Keywords: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti – TQM, model poslovne odličnosti EFQM, odnosi s kupci, zadovoljstvo
Published: 08.11.2013; Views: 1001; Downloads: 134
.pdf Full text (320,01 KB)

5.
ZUNANJI DEJAVNIKI, KI VPLIVAJO NA STRATEŠKE MOŽNOSTI MANAGEMENTA KLJUČNIH KUPCEV V PODJETJU GORENJE D.D.
Andreja Travnšek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Rast in razvoj podjetja je odvisna od mnogih notranjih in zunanjih dejavnikov. Namen diplomskega seminarja sta vpliva zunanjih dejavnikov na strateške odločitve v službi ključnih kupcev v podjetju Gorenje d.d. To so dejavniki, ki v podjetju Gorenje d.d. vplivajo na strateške odločitve ne samo pri odnosu do ključnih kupcev, pač pa pri vseh strateških odločitvah, ki jih v podjetju sprejmejo. Vpliv zunanjih dejavnikov na strateške odločitve managementa ključnih kupcev je velik. Podjetje Gorenje d.d. je v panogi kjer je konkurenca izredno močna. Potrebne so pravilne strateške odločitve, da se vplivi zunanjih dejavnikov izkoristijo in vplivajo na rast in razvoj podjetja. V diplomskem seminarju so zbrani ključni kupci v podjetju Gorenje d.d. Ključni kupci podjetja Gorenje d.d. morajo vzdrževati image, katerega si je podjetje v preteklosti že ustvarilo. Za ohranitev tržnih deležev na obstoječih trgih se je potrebno boriti. Zato so v podjetju Gorenje d.d. organizirali službo ključnih kupcev. V nalogi smo izoblikovali tudi poslovna področja. Poiskali smo strateške možnosti, ki jih podjetje Gorenje d.d. lahko izkoristi. S portfolio analizami smo ključne kupce po poslovnih področjih tudi vsebinsko analizirali, z vidika donosnosti in tveganosti naložb. Podjetje Gorenje d.d. mora s svojo rastjo in razvojem delovati tako, da uresničuje v prvi vrsti zastavljeno vizijo, da postane podjetje Gorenje d.d. s svojimi blagovnimi znamkami Gorenje, Atag, Mora, Pelgrim, Etna, Körting in Sidex pomemben prodajalec bele tehnike na evropskem trgu, kasneje tudi na bližnjem azijskem in daljno azijskem področju ter ostalem delu sveta. S prognozirano politiko podjetja mora izkoristiti bilančni potencial –povečati dobiček z namenom reinvestiranja v rast in razvoj službe ključnih kupcev v podjetju Gorenje d.d. Dosegati mora vedno znova inovativnost pri prodaji svojih izdelkov, asortiman prilagajati tržnim potrebam tudi tako, da se zapolnjujejo tržne praznine.
Keywords: Ključni kupci, strategije, trgovske verige, skupine trgovcev, industrijski posli, direktni kupci, odnosi, tržne praznine
Published: 20.08.2013; Views: 2577; Downloads: 262
.pdf Full text (398,37 KB)

6.
KOMUNICIRANJE S STRANKAMI V PRIMERU REKLAMACIJ V IZBRANEM PODJETJU
Tadeja Kolar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Lojalnost odjemalcev je pomemben dejavnik poslovanja podjetja. Prinaša ogromno prednosti in koristi, izmed katerih izstopajo predvsem: pozitivno ime podjetja na trgu, njegova konkurenčna prednost pred tekmeci ter njegovo dobičkonosno poslovanje. Za doseganje uspeha se mora podjetje truditi, to prednost pa lahko doseže le s poštenim delom ter kakovostjo svojih izdelkov in storitev. Pogoj za to je predhodno dobro poznavanje želja in potreb svojih kupcev, vzdrževanje primernih poslovnih odnosov z zaposlenimi in poslovnimi partnerji ter poslovanje z zanesljivimi dobavitelji. V podjetju morajo zaposleni delovati po načelu medsebojnega spoštovanja in vzdrževanja pozitivnih poslovnih odnosov, saj lahko le na tak način dosegajo kvalitetno medsebojno komuniciranje in pravočasno reševanje oz. odpravljanje napak. Vsa njihova pozornost mora biti usmerjena h kupcem, iskanju vzrokov njihovega nezadovoljstva, odpravljanju napak in nenehnemu izboljšanju ponudbe. Pomembno je poudariti, da se potrebe, želje in zahteve kupcev razlikujejo, zato vsakemu posamezniku ni moč ustreči v celoti. Posledica tega je nastanek reklamacij, ki danes v poslovnem svetu niso neznanka. Pomembno je, da zaposleni sprejmejo vsako reklamacijo z razumevanjem in jo obravnavajo kot dragocen podatek s strani kupca, ki podjetju prinese pozitivno informacijo za njegovo poslovanje. Reklamacije niso nikoli slabost, če se v podjetju za njih takoj zavzamejo, jih analizirajo, ugotovijo njihove prednosti in slabosti ter jih čim prej rešijo. Odnosi, ki bodo temeljili na zaupanju in spoštovanju, bodo vodili k dolgoročnejšemu poslovanju ter poslovnemu uspehu podjetja.
Keywords: komuniciranje, reklamacije, kupci, odnosi, zadovoljstvo, lojalnost, pričakovanja, čustvena inteligentnost.
Published: 15.11.2012; Views: 1330; Downloads: 59
URL Link to full text

7.
8.
9.
10.
Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica