| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Odnos do starejših zaposlenih in načini za spreminjanje le-tega na primeru izbranega podjetja
Sara Slana, 2020, master's thesis

Abstract: Posledica upadanja rodnosti in podaljševanja pričakovane življenjske dobe je staranje prebivalstva. Ena izmed aktualnih usmeritev sodobne družbe je promocija zaposlovanja starejših zaposlenih, kar ni preprost scenarij, saj je možen le, če delavci ostanejo dlje časa produktivni, kar pomeni, da obdržijo svoje sposobnosti in želijo delati še naprej. Iz tega razloga morajo delodajalci začeti razmišljati o načinih, ki slednje spodbudijo k temu, da so pripravljeni dlje časa aktivno delati. Starejši bi namreč mnogo dlje časa vztrajali v delovnem razmerju, če bi jim delodajalci zagotovili ukrepe v obliki alternativnih delovnih pogojev, kot je na primer fleksibilen delovni čas. Dominantna skupina zaposlenih v prihodnosti bodo starejši zaposleni in zaradi tega organizacije ne bodo imele izbire, ali jih zadržati ali ne, niti ne ali jih zaposlovati ali ne. To bo od organizacij terjalo pridobivanje znanja o vrednosti starejših zaposlenih in pridobivanje znanj o tem, kako nasloviti potrebe, prioritete in želje zaposlenih. Odklonilni odnos do vlaganja v razvoj starejših zaposlenih, ki smo mu priča v današnjem času, bo nadomestil pozitivni odnos. Tako bodo organizacije začele na starejše zaposlene gledati kot na dragoceno delovno silo, katere uspehi bodo odvisni od vseh ukrepov, ki jim jih bodo slednje ponudile. Magistrsko delo z naslovom Odnos do starejših zaposlenih in načini za spreminjanje le-tega na primeru izbranega podjetja je vsebinsko sestavljeno iz dveh delov. Teoretični in empirični del se med seboj dopolnjujeta in navezujeta z reševanjem problematike ustvarjanja sprejemljivih delovnih pogojev za starejše zaposlene. V teoretičnem delu smo povzemali odkritja avtorjev iz obravnavanega področja. In sicer problematiko podaljševanja življenjske dobe, pravice starejših zaposlenih v slovenski nacionalni zakonodaji, lastnosti starejših zaposlenih, prednosti zaposlovanja starejših, upravljanje starejših zaposlenih, ustvarjanje sprejemljivega delovnega okolja za starejše, zaposlovanje starejših, diskriminacijo, starostne stereotipe, obremenitev pri delu, slabo delovno motiviranost ter razloge za zadržanje starejših v organizacijah. V zadnjem teoretičnem poglavju pa smo navedli načine, podkrepljene z ukrepi, za izboljšanje odnosa do starejših zaposlenih s strani celotne organizacije. Empirični del magistrskega dela predstavlja raziskavo zaposlenih v podjetju Mikro+Polo d.o.o., kjer smo ugotavljali, s katerimi problemi se soočajo starejši zaposleni na delovnem mestu in ali vodstvo izvaja načrtne ukrepe za upravljanje starejše delovne sile. V ta namen smo izvedli anketo s pomočjo anketnega vprašalnika. V prvem delu so nas zanimali problemi, s katerimi se soočajo starejši zaposleni na delovnem mestu, in sicer diskriminacija, starostni stereotipi, obremenitev pri delu in slaba delovna motiviranost. Nadalje smo se osredotočili na podatke, ki se nanašajo na ukrepe načrtnega upravljanja starejših zaposlenih. V zadnjem delu vprašalnika pa smo pridobili demografske podatke anketirancev.
Keywords: staranje prebivalstva, upravljanje starejših zaposlenih, problemi starejših zaposlenih, odnos do starejših zaposlenih, ukrepi upravljanja starejših zaposlenih.
Published: 09.02.2021; Views: 223; Downloads: 114
.pdf Full text (3,69 MB)

2.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA PROSTOVOLJNIH KRVODAJALCEV NA PODROČJU SEVEROVZHODNE SLOVENIJE
Janja Jemenšek, 2016, master's thesis

Abstract: Krvodajalstvo predstavlja množično udejstvovanje prostovoljnih ljudi krvodajalcev, ki nesebično sodelujejo na krvodajalskih akcijah in na takšen način pomagajo bolnikom pri ohranitvi življenja. V magistrskem delu smo preučevali profil, motive in zadovoljstvo krvodajalcev, ki prostovoljno darujejo kri. V raziskavo so zajeti krvodajalci, ki darujejo kri v Centru za transfuzijsko medicino (CTM) Univerzitetnega kliničnega centra Maribor (UKC MB), terenskih akcijah CTM ter dislociranih enotah CTM to sta Enota transfuzijske dejavnosti Murska Sobota (ETD MS) in Enota transfuzijske dejavnosti Ptuj (ETD Ptuj).
Keywords: Krvodajalstvo, transfuzijska dejavnost, organizacija dela, zadovoljstvo, odnos zaposlenih, Center za transfuzijsko dejavnost Maribor.
Published: 29.01.2016; Views: 1190; Downloads: 177
.pdf Full text (826,19 KB)

3.
Organizacijska klima in zadovoljstvo uporabnikov storitev: primer Pošta Slovenije d.o.o.
Nina Gracel, 2014, master's thesis/paper

Abstract: Zagotavljanje kakovosti je eden zelo pomembnih dejavnikov učinkovitega in uspešnega poslovanja podjetja, ki je odvisno od zadovoljstva zaposlenih in zadovoljstva uporabnikov storitev. Zadovoljstvo uporabnikov storitev je ključnega pomena za zagotavljanje konkurenčne prednosti podjetja. Pošta Slovenije veliko pozornost namenja svojim zaposlenim, saj skrbi, da se nenehno izobražujejo in tako širijo svoje strokovno znanje, ohranjajo motiviranost in zadovoljstvo pri delu, saj je velikokrat ravno od zaposlenih odvisno, ali bo uporabnik odšel s poštne poslovalnice zadovoljen ali nezadovoljen. V Pošti Slovenije permanentno izvajajo merjenja organizacijske klime s pomočjo zunanjih strokovnjakov, na ta način pa se tako posredno ugotavlja tudi zadovoljstvo zaposlenih. Na podlagi rezultatov merjenj organizacijske klime načrtujejo in organizirajo usposabljanja ter strokovna izpopolnjevanja zaposlenih za učinkovitejše obvladovanje in ohranjanje pozitivne organizacijske klime in kulture v družbi ter izvajajo dobre prakse z namenom izboljšanja seznanjenosti in zavedanja zaposlenih o vplivu zadovoljstva uporabnikov storitev na kakovost poslovanja. Permanentno pa se izvajajo tudi analize meritev o zadovoljstvu uporabnikov poštnih storitev ter v skladu s standardi poštne direktive Evropske unije spremlja in meri kakovost mednarodnih poštnih storitev, ki jih izvajajo neodvisni zunanji izvajalci.
Keywords: Zadovoljstvo zaposlenih, odnos do kakovosti, zadovoljstvo uporabnikov.
Published: 17.11.2014; Views: 1237; Downloads: 238
.pdf Full text (2,02 MB)

4.
KAKOVOST ZAPOSLENIH V POTOVALNIH AGENCIJAH V SLOVENIJI
Urška Vodlan, 2010, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju z naslovom »Kakovost zaposlenih v potovalnih agencijah v Sloveniji« obravnavamo zaposlene v potovalnih agencijah, in sicer njihovo za stroko relevantno splošno znanje (geografije), izkušnje, poznavanje storitev in odnos do strank. Glavni cilj diplomskega dela je bilo ugotoviti, kakšen pristop do strank uporabljajo zaposleni in na osnovi spoznanj izdelati predloge za izboljšanje trenutne situacije. V teoretičnem delu tega zaključnega dela smo opisali pojem kakovosti storitev in predstavili pomen standardov kakovosti. Nato smo se osredotočili na management kadrov, kjer smo se dotaknili pomena zaposlenih v storitveni dejavnosti ter prodajnega osebja in njihovih osebnostnih lastnosti, veščin in izobrazbe ter izkušenj. V nadaljevanju smo obravnavali še zadovoljstvo kupcev ter dejavnikov, ki vplivajo nanj. S pomočjo teoretičnih dognanj smo želeli vsem temo malce bolj približati. Ker smo na podlagi osebnih izkušenj v preteklosti predpostavljal, da je kakovost kontaktnega osebja v potovalnih agencijah v pretežni meri nezadostna, smo v praktičnem delu diplomskega seminarja opravili raziskavo s pomočjo metode skritega kupca, s katero smo potrdili osnovno trditev diplomskega dela. Sklepni del naloge predstavljajo priporočila, kaj in kako v analiziranih agencijah izboljšati, da bi dosegli boljšo kakovost storitev ter s tem višje zadovoljstvo kupcev.
Keywords: Kakovost, prodajno osebje, potovalne agencije, poznavanje storitev, odnos do strank, pomen zaposlenih in zadovoljstvo kupcev.
Published: 06.01.2011; Views: 1586; Downloads: 141
.pdf Full text (352,92 KB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica