| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 273
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Vpliv spletnih recenzij na nakupne namere odjemalcev
Manca Simetinger, 2024, master's thesis

Abstract: Internetno elektronsko poslovanje hitro raste s širjenjem komercialnih spletnih mest in vse večjim izvajanjem spletnih transakcij s strani odjemalcev. Svetovni splet se kot nov marketinški kanal v mnogih pogledih razlikuje od tradicionalnih maloprodajaln. V današnjem hitro spreminjajočem se okolju morajo biti organizacije zelo fleksibilne in hitro prilagodljive na nenadne spremembe na trgu, saj lahko le tako ostajajo konkurenčne. Bistvenega pomena zanje predstavlja uspešna marketinška komunikacija z odjemalci, ki so ključnega pomena za obstoj katere koli organizacije na trgu. Poznavanje in uporaba spletnih recenzij lahko organizacijam pomaga pri izboljšanju njihovih izdelkov, povečanju ugleda blagovne znamke podjetja in doseganju novih odjemalcev. Spletne recenzije predstavljajo resnične izkušnje uporabnikov, ki potencialnim odjemalcem omogočajo vpogled v kakovost, vrednost in zanesljivost izdelka ali storitve, o kateri razmišljajo. S spletnimi recenzijami se odjemalci veliko bolj povežejo in poistovetijo kot z oglaševanjem, zato lahko imajo te bistven vpliv na njihove nakupne odločitve. To pomeni, da pozitivna spletna prisotnost organizacije ne glede na panogo prinaša mnogo prednosti in postaja ključni del oblikovanja blagovne znamke. V magistrskem delu smo podrobneje definirali in opisali spletne recenzije, opredelili njihovo relevantnost in učinkovitost v procesu odločanja odjemalca ter ugotovili, kako pomembno vlogo imajo te pri odjemalčevi izbiri za nakup izdelka ali storitve. Skozi nalogo smo raziskovali, kakšen namen imajo spletne recenzije, kako jih odjemalci zaznavajo ter kako pogosto se nanje zanašajo. Predvsem pa je bil poudarek na njihovi prepričljivosti in uporabnosti. Natančno smo preučili, kako poteka proces odločanja odjemalca in kakšen vpliv imajo spletne recenzije na nakupne namere odjemalcev. To smo podrobneje raziskali s pomočjo dosedanjih raziskav ter lastne analize, ki smo jo izvedli v nadaljevanju tega magistrskega dela. Rezultati analize so pokazali, da odjemalci v spletnih recenzijah najpogosteje zasledijo informacije o učinkovitosti izdelka ter da tiste odjemalce, ki menijo, da so spletne recenzije koristne, to spodbudi k nakupu izdelka oziroma storitve. Prav tako odjemalce stališča, ki so si jih ustvarili o spletnih recenzijah, spodbudijo k nakupu in so ob enem na splošno pozitivno povezana z njihovimi mnenji o koristnosti spletnih recenzij.
Keywords: spletne recenzije, nakupna namera, odjemalec, nakupovanje, vpliv
Published in DKUM: 23.04.2024; Views: 118; Downloads: 23
.pdf Full text (2,52 MB)

2.
MERJENJE POZICIJE BLAGOVNE ZNAMKE UNISTARPRO PODJETJA UNISTAR LC D. O. O., LJUBLJANA
Maša Zidanšek, 2023, master's thesis

Abstract: Informacijska tehnologija je v vsakem podjetju postala ena izmed ključnih strategij podjetja, brez nje podjetje na trgu ni konkurenčno in ne more kakovostno ter učinkovito delovati. V današnjem času že zelo težko ločimo informacijsko tehnologijo in poslovanje samega podjetja. Informacije so postale največja konkurenčna prednost podjetja. Pričakovanja odjemalcev so vedno večja in bolj zahtevna, ker se informacijska tehnologija hitro razvija. Podjetja v IT panogi se morajo usmerjati v svojo konkurenčno prednost pred ostalimi ponudniki na trgu, kar je kakovost, storitve, cena in odzivni čas. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kako blagovna znamka UnistarPRO podjetja Unistar LC d. o. o., Ljubljana pozicionira na slovenskem B2B trgu. Podjetje Unistar LC d. o. o., Ljubljana in podjetja X, Y, Z smo primerjali po različnih kriterijih; primerjali smo kakovost, ceno, odzivne čase in izkušnjo odjemalca. Anketiranci ocenjujejo, da ima UNISTAR LC d. o. o. v primerjavi z ostalimi tremi podjetji najvišjo kakovost storitve, najvišjo ceno, skoraj najvišjo hitrost odziva, z njimi imajo anketiranci najboljšo izkušnjo, prav tako pa menijo, da je ugled znamke najvišji. Ker se IT razvija zelo hitro, se morajo podjetja v IT panogi hitro prilagajati tem spremembam, da obdržijo svojo konkurenčnost na trgu. Te prednosti se kažejo v kakovosti storitev, ceni in odzivnem času.
Keywords: Blagovna znamka, pozicioniranje, marketing, informacijska tehnologija, odjemalec.
Published in DKUM: 16.02.2024; Views: 239; Downloads: 21
.pdf Full text (4,13 MB)

3.
Razvoj aplikacije za testiranje vhodno-izhodnih signalov v ogrodju .net core : diplomsko delo
Rok Kebelj, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V sodelovanju s podjetjem Trac d.o.o. smo v okviru diplomske naloge razvili sistem modela odjemalec-strežnik, kot pripomoček pri testiranju signalov. Po razvoju sistema v proizvodnem procesu je potrebno preizkusiti vsak signal elementa posebej. Z aplikacijo smo želeli zmanjšati možnost napak med preizkušanjem, ga pohitriti in narediti uporabniku bolj preprosto. Delovanje aplikacije zajema vse od priprave na testiranje, samega preizkušanja signalov in vse do končnega kreiranja poročila. Izdelana rešitev stremi k zagotavljanju transparentnosti in sledljivosti zabeleženih informacij v času opravljanja testnih procedur nad signali.
Keywords: kvalifikacije vgradnje, arhitektura odjemalec-strežnik, ogrodje .NET Core, transparentnost, sledljivost
Published in DKUM: 21.09.2023; Views: 302; Downloads: 45
.pdf Full text (3,24 MB)

4.
Določitev potenciala prožnosti pri uporabnikih distribucijskega omrežja : magistrsko delo
Jaka Rober, 2023, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je opisan postopek določitve potenciala prožnosti gospodinjskih odjemalcev z namenom upravljanja prezasedenosti distribucijskega omrežja. Opisani so izziv sodobnega distribucijskega omrežja s poudarkom na vključevanju obnovljivih virov energije v omrežje. Predstavljen je koncept izvajanja prožnosti v elektroenergetskem sistemu in pomen aktivnega odjemalca v distribucijskem omrežju. Na osnovi realnih podatkov preobremenjene transformatorske postaje in povezanih odjemalcev je izvedena določitev prožnosti z ovrednotenjem napovedanih vzorcev porabe. Pri napovedi porabe so uporabljene različne metode, vključno s povprečenjem, tehnikami strojnega učenja in polinomsko interpolacijo. Za odjemalce z največjim potencialom prožnosti so razviti scenariji za obvladovanje preobremenitev transformatorske postaje.
Keywords: aktivni odjemalec, prožnost, odpravljanje prezasedenosti, napoved porabe, strojno učenje
Published in DKUM: 18.09.2023; Views: 454; Downloads: 134
.pdf Full text (17,63 MB)

5.
Dejavniki, ki vplivajo na nakupni namen, zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev pri sklepanju zavarovanj
Mitja Vračko, 2023, master's thesis

Abstract: Namen magistrskega dela je najti dejavnike, ki imajo največji vpliv na nakupni namen, zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev pri sklepanju zavarovanj. Poznavanje teh ključnih dejavnikov lahko namreč v veliki meri delo zavarovalnim zastopnikom olajša, saj je dandanes poznavanje potreb strank in njihovo zadovoljevanje ključnega pomena za uspešnost zavarovalnice in konec koncev zaslužek zavarovalnih zastopnikov. Z raziskavo magistrskega dela ugotavljamo, ali obstajajo statistične razlike med starostnima skupinama do in nad 40 let pri tem, kateri dejavniki imajo v posamezni starostni skupini največji vpliv na nakupni namen, zadovoljstvo in zvestobo pri sklepanju zavarovanj, ali raven zadovoljstva pri sklepanju zavarovanj vpliva na zvestobo zavarovalnici in ali so starejši odjemalci bolj zvesti zavarovalnici kot mlajši. Preko raziskave smo prišli do ugotovitev, kateri dejavniki imajo večji in kateri manjši vpliv na nakupni namen, zadovoljstvo in zvestobo pri sklepanju zavarovanj odjemalcev. Dobljeni rezultati in ugotovitve pridejo prav vsakemu zavarovalnemu zastopniku kot tudi zavarovalnicam, saj lahko preko njih še bolje razumejo svoje odjemalce, jim prilagajajo spekter svojih storitev in skrbijo za njihovo zadovoljstvo in zvestobo, kar je ključnega pomena za poslovno uspešnost in konkurenčnost katere koli zavarovalnice na trgu.
Keywords: Nakupni namen, zadovoljstvo, zvestoba, odjemalec, zavarovanje
Published in DKUM: 17.04.2023; Views: 556; Downloads: 112
.pdf Full text (1,57 MB)

6.
Primerjava hitrosti izrisa spletne strani na odjemalcu in strežniku
Lenart Velkavrh, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Spletni brskalniki izrisujejo spletne strani na podlagi modela DOM, ki ga prevedejo iz HTML dokumenta, ali pa ga ustvarijo s programom, napisanem v jeziku JavaScript. V prvem primeru izris poteka na strežniku (SSR), v drugem primeru pa pri uporabniku (CSR). Končni rezultat je enak – prikazana spletna stran na uporabnikovem zaslonu. Vsak način izrisa ima svoje prednosti in pomanjkljivosti. V diplomskem delu smo izdelali dve vizualno skoraj identični spletni strani, ki se razlikujeta zgolj v načinu izrisa. Prva se izriše na uporabnikovi napravi z JavaScript programom, druga pa do naprave pride v obliki HTML dokumenta. Metrike za merjenje hitrosti izrisa smo opisali in izmerili s pomočjo vgrajenih orodij v dveh trenutno najbolj popularnih brskalnikih na svetu – Chrome in Safari. Z meritvami smo opredelili prednosti in pomanjkljivosti različnih načinov izrisa spletnih strani.
Keywords: spletna stran, izris spletne strani, odjemalec, strežnik, primerjava hitrosti
Published in DKUM: 22.02.2023; Views: 461; Downloads: 20
.pdf Full text (3,80 MB)

7.
Analiza zadovoljstva odjemalcev v podjetju dm drogerie markt d. o. o.
Tajda Plešej, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo odjemalcev predstavlja izjemen pomen za podjetja, zato je treba razumeti in upoštevati mnenja strank ter tako pridobiti podroben vpogled v to, kaj želijo kupci, in bolje prilagoditi svoje storitve ali izdelke, da izpolnijo oz. presežejo njihova pričakovanja. Na splošno lahko pričakujemo, da se bo zadovoljen odjemalec odločil za ponoven nakup in ostal zvest podjetju, kar bo za podjetje pomenilo ustvarjanje dobička na dolgi rok. Ker smo želeli preveriti zadovoljstvo strank v dm drogerie markt, d. o. o., smo izvedli raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika in rezultate analizirali ter dobili vpogled v zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev v podjetju in možnosti za izboljšave. Anketiranci so na splošno zadovoljni s podjetjem dm, prevladuje pa nezadovoljstvo glede usposobljenosti kadrov, akcij in brezplačnih vzorčkov.
Keywords: Zadovoljstvo odjemalcev, odjemalec, zvestoba, pričakovanja odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev.
Published in DKUM: 10.11.2022; Views: 565; Downloads: 48
.pdf Full text (700,43 KB)

8.
Razpoznavanje drevesnih značilnosti iz fotografije s pomočjo konvolucijskih nevronskih mrež : diplomsko delo
Žan Hozjan, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu implementiramo sistem za razpoznavanje drevesnih značilnosti iz fotografije. Sistem v obliki mobilne aplikacije omogoča zajem fotografije drevesa in razpoznavo drevesnih značilnosti na zajeti fotografiji. Na podlagi razpoznanih značilnosti ter podane razdalje med drevesom in mobilno napravo sistem oceni višino in biomaso drevesa ter količino ogljika, ki ga vsebuje. V mobilni aplikaciji je moč nastale zapise med seboj primerjati, ter tako spremljati rast drevesa. Tekom diplomskega dela opišemo zgradbo sistema, razložimo delovanje posameznih funkcij in podamo rezultate.
Keywords: razpoznavanje drevesnih značilnosti, konvolucijske nevronske mreže, računalniški vid, TensorFlow, mobilno računalništvo, postavitev strežniške arhitekture, odjemalec-strežnik
Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 626; Downloads: 55
.pdf Full text (6,33 MB)
This document has many files! More...

9.
Delovanje aktivnega odjemalca na trgu prožnosti električne energije : magistrsko delo
Blaž Doler, 2022, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je predstavljen koncept USEF. Predstavljeni so vsi pomembni ustvarjalci, pri čemer je poudarjena spremenjena vloga aktivnega odjemalca. Predstavljeni so tudi potencialni uporabniki storitev in njihove koristi ter koncept izvajanja storitev. Glavni cilj magistrskega dela je razvoj programa za analizo delovanja aktivnega odjemalca in analizo njegovih zmožnosti na trgu prožnosti. Za zapis in testiranje programa smo ustvarili različne profile aktivnega odjemalca, ki smo jim dodajali določene naprave za povečanje stopnje samooskrbe. Nato smo predstavili različne primere odzivov in ocenili zmožnosti za vsakega aktivnega odjemalca na dnevni, mesečni in letni ravni.
Keywords: aktivni odjemalec, trg prožnosti, električna energija, pametna omrežja, prilaganjanje odjema
Published in DKUM: 05.08.2022; Views: 667; Downloads: 72
.pdf Full text (4,94 MB)

10.
Sistem za omejevanje frekvence zahtevkov na odjemalcu : diplomsko delo
Aljaž Mislovič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V okviru te diplomske naloge smo razvili in implementirali programsko rešitev za omejevanje frekvence zahtevkov na odjemalcu. Sistem smo zasnovali tako, da je uporaba možna iz katerega koli programskega okolja. Programska rešitev je zagnana v obliki strežnika, na katerem izvajamo zahtevke. V diplomski nalogi smo raziskali in opisali metode za omejevanje frekvence zahtevkov. Prav tako smo predstavili postopek načrtovanja ter implementacijske podrobnosti. Na koncu smo predstavili rezultate testiranja na približno 117.5 milijonov izvedenih zahtevkov na različne spletne storitve ter podali možne izboljšave.
Keywords: omejevanje zahtevkov, frekvenca zahtevkov, drsno okno, API, odjemalec
Published in DKUM: 21.01.2022; Views: 826; Downloads: 131
.pdf Full text (2,06 MB)

Search done in 0.44 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica