1.
MERJENJE STALIŠČMateja Forte, 2010, final seminar paper
Abstract: V podjetjih se pogosto odločajo za merjenje stališč, saj se z rezultati zbližajo z odjemalci, z njihovimi navadami in obnašanjem. Ali nam je všeč določen izdelek, oglas, oziroma organizacija, gre za vprašanja o naših stališčih. Stališča niso dedna in se jih ne moremo naučiti. Raziskovanje stališč je zato pogosto uporabljeno za ugotavljanje ali bodo odjemalci sprejeli nov izdelek, storitev ali blagovno znamko.
Diplomsko delo govori o odjemalčevih navadah, blagovni znamki in o merjenju stališč. Sestavljeno je iz dveh delov — teoretičnega in praktičnega. V prvem delu sem si zastavila cilje, da pojasnim definicijo blagovne znamke, stališč, prikaz pomena stališč, spoznati komponente stališč, opredeliti način oblikovanja stališč, predstaviti večatributni model merjenja stališč, pojasniti spreminjanje stališč in prikazati raziskovalne metode in tehnike za merjenje stališč. S pomočjo strokovne literature sem spoznala podrobnosti o tem področju, kar mi je bilo v pomoč pri izvedbi praktičnega dela, v katerem sem prikazala anketni vprašalnik in rezultat raziskave, ki temeljijo na priložnostnem vzorcu 30 izbranih žensk, ter empirično izmerila stališča do parfuma Christina Aguilera.
Keywords: odjemalčeve navade, blagovna znamka, merjenje stališč
Published in DKUM: 25.01.2011; Views: 3681; Downloads: 1011
Full text (1,18 MB)