| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Model za sistematično ocenjevanje kakovosti storitev javnega prevoza : magistrsko delo
Klemen Košič, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu sem na podlagi pregleda literature mednarodnih standardov, priročnikov in raziskav razvil model za ocenjevanje kakovosti javnega prevoza. Model predlaga nov koncept kvalitete storitev: kvalitetna storitev javnega prevoza je storitev, ki ponuja čim višjo občuteno hitrost potovanja za čim več potencialnih uporabnikov s čim manj resursi. Predlaga tudi nov konceptualni okvir: elementi kakovosti so horizontalno klasificirani na fizične/objektivne in psihične/subjektivne; vertikalno pa so klasificirani na elemente postaje, linije in omrežja. Model je namenjen primerjavi omrežij javnega prevoza, vrednotenju sprememb omrežja in za izvajanje monitoringa kvalitete storitev.
Keywords: ocenjevanje kakovosti storitev, prometni sistem, trajnostna mobilnost, javni prevoz, postaja, linija, omrežje, potovalne navade, EN 13816:2003, primerjalna evalvacija (ang. benchmarking)
Published in DKUM: 17.01.2022; Views: 1027; Downloads: 133
.pdf Full text (12,46 MB)

2.
Analiza kakovosti storitev v dveh izbranih hotelih
Barbara Mlasko, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V okviru diplomskega dela smo se ukvarjali s kakovostjo storitev in analizo elementov kakovosti storitev v dveh izbranih hotelih. Med pisanjem smo ugotavljali, kaj obsega pojem storitve, kaj je zanje značilno, kaj pojmujemo z besedno zvezo kakovost storitev in katere modele imamo za ocenjevanje kakovosti storitev na voljo. Na kratko smo opredelili pojem zadovoljstvo, ki sovpada s kakovostjo storitev. V praktičnem delu smo s pomočjo grafikonov in tabel predstavili rezultate anketiranja o kakovosti storitev v hotelih, ki je bilo izvedeno med domačimi in mednarodnimi gosti obeh hotelov. V sklepnem delu smo zapisali ugotovitve in predloge, ki bi lahko pripomogli k večjemu zadovoljstvu mednarodnih gostov hotelov.
Keywords: storitev, kakovost storitev, značilnosti storitev, modeli za ocenjevanje kakovosti storitev, zadovoljstvo
Published in DKUM: 13.11.2017; Views: 1122; Downloads: 117
.pdf Full text (1005,52 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica