2.
Analiza kakovosti storitev v dveh izbranih hotelihBarbara Mlasko, 2017, undergraduate thesis
Abstract: V okviru diplomskega dela smo se ukvarjali s kakovostjo storitev in analizo elementov kakovosti storitev v dveh izbranih hotelih. Med pisanjem smo ugotavljali, kaj obsega pojem storitve, kaj je zanje značilno, kaj pojmujemo z besedno zvezo kakovost storitev in katere modele imamo za ocenjevanje kakovosti storitev na voljo. Na kratko smo opredelili pojem zadovoljstvo, ki sovpada s kakovostjo storitev. V praktičnem delu smo s pomočjo grafikonov in tabel predstavili rezultate anketiranja o kakovosti storitev v hotelih, ki je bilo izvedeno med domačimi in mednarodnimi gosti obeh hotelov. V sklepnem delu smo zapisali ugotovitve in predloge, ki bi lahko pripomogli k večjemu zadovoljstvu mednarodnih gostov hotelov.
Keywords: storitev, kakovost storitev, značilnosti storitev, modeli za ocenjevanje kakovosti storitev, zadovoljstvo
Published in DKUM: 13.11.2017; Views: 1122; Downloads: 117
Full text (1005,52 KB)