| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
KAKO DO USPEŠNE ORGANIZACIJE - ŠTUDIJA PRIMERA S PRAKSE
Mojca Habjanič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Ugotovila sem, da so trgovine s športno opremo dosegle svoje tržne deleže, da večjih sprememb v prihodnosti ne bo čutiti, saj je prostor zasičen, finančno-gospodarska rast v Sloveniji pa bo počasi napredovala. Konkurenca med podjetji je visoka, z željo zagotavljanja dobičkonosnega poslovanja. Podjetja se poslužujejo različnih oblik pospeševanja prodaje, od agresivnih marketinških prijemov do nastopanja na tržišču z nizkimi cenami. Nemalokrat pa vodstva podjetij pozabljajo, da so rezultati poslovanja odvisni prav od zaposlenih, ki so ključnega pomena za uspeh organizacij v prihodnosti. V nadaljevanju je podrobno predstavljena analiza organizacije SportsDirect.com, tako preteklo kot sedanje stanje, na koncu pa so podani predlogi izboljšav, ki se v celoti nanašajo na človeški kapital.
Keywords: menedžment, organizacijska teorija, vizija, organizacijska struktura, obvladovanje sprememb, človeški kapital, Wal-Mart
Published: 04.03.2011; Views: 1527; Downloads: 212
.pdf Full text (669,04 KB)

3.
Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica