| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V PODJETJIH
Maja Bombek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Vodenje ljudi je zelo zahtevna naloga, saj mora vodja voditi tako, da bodo zaposleni delovali v dobro podjetja. S tem je potrebno spremeniti klasične in tradicionalne vloge vodenja. Vodja mora postati fleksibilen in prilagodljiv, ne sme se več samo osredotočati na številke in količine, svojo energijo mora usmeriti tudi na ljudi, ki jih vodi. Vodja mora zato obvladovati vse prvine uspešnega komuniciranja. Le na tak način bo postal boljši vodja in se s svojimi zaposlenimi lažje prilagajal moderni poslovni realnosti. S tem bo lahko uspešno reševal medsebojne odnose in konflikte, ki nastajajo med zaposlenimi v podjetju. Konflikti se pojavljajo v vsaki organizaciji, med posamezniki in v skupini. V današnjih časih so konflikti že dobrodošli, saj lahko z njimi dosežemo tudi boljše poslovanje podjetja. To so pozitivni konflikti, ki nam pomagajo pri utrjevanju skupin znotraj podjetja, spodbujajo inovativnost zaposlenih, med zaposlenimi spodbujajo tekmovalnost in s tem tudi doseganje večje produktivnosti. Vse to pa lahko vodi do tega, da si izberemo nove cilje in nove interese ter jih poskušamo tudi doseči. Negativne posledice konfliktov se lahko kažejo kot razbijanje enotnosti sistema in lahko povzročajo napetosti med posamezniki in skupinami. Konflikte moramo pravi čas prepoznati in jih pričeti sproti obvladovati in reševati.
Keywords: vodenje in vodja, osebne značilnosti vodenja, medosebni odnosi, konflikti, reševanje konfliktov, preprečevanje konfliktov, obvladovanje konfliktov.
Published: 23.06.2009; Views: 2854; Downloads: 800
.pdf Full text (1,23 MB)

2.
REŠEVANJE KONFLIKTOV MED ZAPOSLENIMI V PODJETJIH
Simona Duh, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi opredeljujem pomen konfliktov, posledice konfliktov ter uspešno reševanje le teh.
Keywords: konflikt, konflikt v podjetju, reševanje konfliktov, spodbujanje konfliktov, obvladovanje konfliktov
Published: 02.12.2009; Views: 2894; Downloads: 921
.pdf Full text (2,38 MB)

3.
NAČINI REŠEVANJA KONFLIKTOV V IZBRANI ORGANIZACIJI
Nuša Fojkar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Skozi celotno diplomsko delo bomo skušali ugotavljati, kakšne načine konfliktov poznamo. Ker je reševanje konfliktov precej širok pojem in je prisoten v našem vsakdanjem življenju, se bomo osredotočili samo na načine reševanja in na njihovo reševanje na praktičnem primeru znotraj organizacije. V teoretičnem delu bomo najprej opisali, kaj je konflikt, kakšne vrste le-teh poznamo, kakšne posledice poznamo in podobne okoliščine v zvezi s konflikti. Za tem se bomo navezali na načine reševanja konfliktov in jih podrobno opisali. Nadaljevali bomo s praktičnim delom. Sestavili bomo vprašalnik, ga razdelili med delavce znotraj organizacije in na podlagi njihovih odgovorov naredili analizo. Ta bo potekala v več programih (v Wordu, Excelu in SPSSu). Razlog za to odločitev, da osvežimo znanje in poskrbimo za raznolikost diplomskega dela. Temu bo sledil še predlog izboljšav in sklep celotnega diplomskega dela.
Keywords: KLJUČNE BESEDE • konflikti • obvladovanje konfliktov • reševanje konfliktov • načini reševanja konfliktov
Published: 20.07.2009; Views: 3037; Downloads: 561
.pdf Full text (422,86 KB)

4.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI
Branka Kragelj, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V delovnem okolju prihaja do različnih pogledov, ciljev in interesov posameznikov, ki so si marsikdaj v nasprotju. Konflikti se v organizaciji pojavljajo vsakodnevno, vodstvo podjetja pa jih mora z zaposlenimi ustrezno reševati. Nepravilno postopanje v primeru konfliktov lahko pripelje do cele vrste negativnih posledic, nerešen konflikt se bo kopičil in povzročil še močnejšo konfrontacijo. Vplival bo na slabšanje organizacijske klime, nižanje ravni motivacije in nezadovoljstvo. Pogled na konflikte se je skozi čas spreminjal. Danes vemo, da ima konflikt tudi pozitivne lastnosti in zavedati bi se morali predvsem teh. Konflikt je nujen in koristen, kjer je organizacija postala statična, nedovzetna za spremembe in brez inovacij. Za zaposlene pomeni gonilo, da pričnejo aktivneje sodelovati pri poslovanju, razmišljati o novih načinih dela, omogočajo, da bolje spoznamo sebe in drugega ter poglobimo in obogatimo odnos. Pomembna je miselnost, da je vsak konflikt mogoče rešiti, ne glede, kje je nastal, med kom poteka ter kako intenziven je postal. Za uspešno obvladovanje konfliktov je potrebno razvijati sposobnost prepoznavanja konfliktov ter sposobnost konstruktivnega delovanja v konstruktivni situacijah, kot tudi uporabne tehnike za soočanje s konflikti. Dobri medsebojni odnosi so ključnega pomena za uspešnost organizacije in zadovoljstvo zaposlenih.
Keywords: Ključne besede: konflikti, preprečevanje konfliktov, medosebni odnosi, organizacijska klima, komuniciranje, obvladovanje konfliktov, reševanje konfliktov.
Published: 04.08.2010; Views: 2244; Downloads: 418
.pdf Full text (461,93 KB)

5.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V ORGANIZACIJI
Marina Crljić, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Najpomembneje je, da se ljudje premalo zavedamo, kako zelo pomembna je komunikacija v našem življenju. Na njo ne polagamo toliko pozornosti, saj se z sposobnostjo komuniciranja rodimo in se nam zdi samoumevna. Vendar še zdaleč ne znamo komunicirati pravilno oziroma bolje. Zaradi raznolikosti med ljudmi, zaradi različnih mnenj posameznikov, ali razmišljanja, drugačne ideje ali samo variante kako izpeljati določeno nalogo, lahko pride med ljudmi do grdih pogledov oz. do konflikta. Ker si v organizaciji tega ne moremo privoščiti, saj lahko to naše delo oz. produktivnost ter kvaliteto samo oslabi, se jih moramo naučiti obvladovati. Lahko pa se naučimo tehnik, kako same konflikte preprečevati, da do njih sploh ne bi prihajalo, ali pa bi se dogajali zelo redko, ter ob pomembnejših zadevah. Mnenja drugih moramo znati poslušati in sprejeti, na kar to pričakujemo tudi obratno. Pred obvladovanjem konfliktov, se moramo naučiti obvladovati komunikacijsko pot. V kateri smo lahko sprejemnik, to je oseba, ki posluša in dekodira podatke, ali pošiljatelj, ki je oseba, ki govori oz. kodira podatke. Konflikte lahko potlačimo, se jim izogibamo, jih tajimo, vendar se vedno znova pojavljajo v takšnih ali drugačnih oblikah in zaradi tega konflikti zahtevajo rešitve. Pri pojavu konflikta je potrebno začeti razmišljati o razrešitvi le tega, ne pa o tem kako se mu izogniti. Konflikt pa je lahko zelo pozitivna in dobrodošla situacija, če ga znamo in če nam ga uspe resnično rešiti. To še posebej velja za delovno in poslovno okolje, kjer je pričakovati nenehno izboljšanje produktov in procesov ter prilagajanje vse večjim zahtevam potrošnikov. V vsakem podjetju se ustvarja neka kultura med zaposlenimi, med oddelki, med nadrejenim in podrejenimi, katera usmerja k doseganju zastavljenih ciljev in zadovoljujejo potrošnikove potrebe. Prav zato so pomembni medosebni odnosi v delovnem okolju, saj pri dobrih in učinkovitih medosebnih odnosih cilje lažje in kakovostnejše dosegamo.
Keywords: Ključne besede: konflikt, vrsti konfliktov, vzroki za nastanek konfliktov, posledice konfliktov, komunikacija, medosebni odnosi, obvladovanje in reševanje konfliktov.
Published: 17.12.2012; Views: 1248; Downloads: 128
.pdf Full text (328,63 KB)

6.
OBVLADOVANJE KONFLIKTOV V VZGOJNO IZOBRAŽEVALNEM ZAVODU
Reni Hedžet, 2012, master's thesis/paper

Abstract: Življenje današnjega časa nam komaj še dopušča, da si vzamemo čas za sprostitev in zabavo. Prinaša vedno nove izzive, ter obremenitve. Vse več je konfliktnih situacij, zato moramo najti mejo oziroma ohraniti ravnovesje med delom in sprostitvijo. Konflikti se pojavljajo, kadar imamo ljudje nasprotujoča prepričanja, vrednote, cilje in interese. Konflikti so prisotni v vsakem odnosu in se jim je zelo težko izogniti. Do konfliktov pa pride, kadar se z nekom ne strinjamo, ne moremo sprejeti njihovih prepričanj, vrednot in rešitev. Vedno več konfliktnih situacij vpliva na to, da ljudje ne delujejo več optimalno, kar se kaže tudi v uspešnosti. Kadar nastopijo konflikti, moramo skupno sodelovati pri oblikovanju skupnih rešitev. In takšne rešitve pripeljejo do nekega skupnega cilja. Dokler pa pri konfliktu ne najdemo skupne rešitve in vztraja vsak pri svojem pogledu, tako dolgo tudi ne bomo našli rešitve konflikta. Najpomembnejše pri obvladovanju konfliktov je, da se njihovega obvladovanja lotimo takoj. Sicer je morda mamljivo pomisliti, da se bodo težave rešile kar same od sebe, vendar pa se to le redkokdaj zgodi, po navado se položaj še poslabša. Dokler bodo ljudje imeli svoja mnenja oziroma poglede na določene stvari, tako dolgo bodo prisotni tudi konflikti. Pomembno pa je tudi, kako se bomo lotili obvladovanja konfliktov. Če bomo tolerantni, če bomo sprejemali mnenja drugih ljudi in njihov pogled na določeno stvar, bomo konflikte tudi obvladovali in konfliktov bo tudi manj. Sposobnost obvladovanja konfliktov pa zagotavlja dolgoročen uspeh. Še le, ko bomo problem zaznali, ga bomo s skupnimi močmi lahko tudi rešili, s tem pa omogočili, da se bomo na delovnem mestu dobro počutili in bomo vse naloge dobro opravljali, kar ne bo prineslo zadovoljstva samo posamezniku, ampak celotni organizaciji.
Keywords: organizacija, vzgojno izobraževalni zavod, vzroki konfliktov v vzgojno izobraževalnem zavodu, posledice konfliktov, obvladovanje konfliktov, reševanje konfliktov, strokovni delavci, managerji, zadovoljstvo
Published: 23.02.2012; Views: 1826; Downloads: 197
.pdf Full text (973,52 KB)

7.
MANAGEMENT KONFLIKTOV V PODJETJU
Gregor Rajšp, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Konflikti so življenju vseh ljudi nekaj neizogibnega, najdemo jih tako na zasebnem kot na poslovnem področju. V tej diplomski nalogi, sem s pomočjo strokovnega gradiva preučil teoretična izhodišča za obravnavo konfliktov, nato pa s pomočjo izbranega podjetja ta izhodišča preveril tudi na praktičnem primeru. Tako tuji kot domači avtorji konflikt različno definirajo. Najbolj pogosta definicija pravi, da gre za neko nasprotovanje, ki nastane zaradi nezdružljivih ciljev, misli in čustev. Poznamo tudi več različnih razdelitev konfliktov. V podjetju se ti največkrat delijo na horizontalne in vertikalne. Preučil sem različne metode reševanje konfliktov, za najbolj učinkovito metodo velja vzpostavitev celovitega sistema za preprečevanje konfliktov v prihodnosti in učinkovito reševanje konfliktov. Takšen sistem je po navadi poimenovan management konfliktov, ključen aspekt je izdelava strateškega plana za obravnavo konfliktov. Obstajajo številne oblike managementa konfliktov. V diplomski nalogi sem predstavil splošni model konfliktnega managementa, Pondy-ijev model organizacijskih konfliktov in akcijsko-strateški pristop k obvladovanju konfliktov. Obravnavo konfliktov sem preučil tudi na primeru podjetja Intersnack d.o.o.Slovenija. Prišel sem do ugotovitev, da za reševanje in preprečevanje podjetje nima vzpostavljenega sistema. Konflikte rešujejo sproti, samemu preprečevanju pa ne posvečajo preveč pozornosti. Na koncu sem podal tudi nekaj predlogov za izboljševanje delovanja in izvajanja s poudarkom na izboljšanju komunikacije z namenom izboljšanja delovanja podjetja.
Keywords: podjetje, zaposleni, konflikt, obvladovanje konfliktov, reševanje konfliktov, preprečevanje konfliktov, management konfliktov
Published: 26.11.2015; Views: 502; Downloads: 158
.pdf Full text (1,01 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica