| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
POROČANJE AMERIŠKO-SLOVENSKEGA ČASOPISJA O ORGANIZIRANOSTI LJUDSKE OBRAMBE V NEKDANJI JUGOSLAVIJI (1968-1989)
Žiga Štajnbaher, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V burnem letu 1968, ki je pretreslo Evropo in svet, je zamisel posodobljenega ustroja oboroženih sil na vzgledih iz časov narodnoosvobodilnega boja, ko se je bila Zveza socialističnih sovjetskih republik še enkrat lotila discipliniranja socialističnega tabora z vojaško intervencijo, kar je bil za Jugoslavijo hladen tuš, ki je bil streznil snovalce in izvajalce obrambne zasnove. Obstoj Jugoslovanske ljudske armade naj ne bi bil več zadostno jamstvo za ohranitev suverenosti, na vojskovališču naj bi jo bilo mogoče premagati, če bi napadalec zagotovil potrebno številčno in tehnično premoč. Tako so osnovali nov sistem splošne ljudske obrambe, v katerega so nameravali vključiti vso prebivalstvo, bliskoviti vojni pa naj bi se poskušali zoperstaviti z zamislijo dolgotrajne obrambne vojne. Jugoslovansko ljudsko armado je dopolnila nova struktura – teritorialna obramba, ki je delovala podobno kot nekdanji partizanski odredi. Z njo je bil zagotovljen vojaški nadzor nad vsem ozemljem. Bila je množična in sestavljali so jo prebivalci občin, kjer naj bi enote v primeru potrebe tudi uporabili. Enote naj bi bile enonacionalne, visoko motivirane, neobremenjene z nastanitvijo in oskrbo in naj bi bile najbolj celovito povezane s prebivalstvom. Tako zasnovo je 11. februarja 1969 uzakonil zvezni zakon za ljudsko obrambo. Na velikem manevru Svoboda 71 dve leti kasneje so zasnovo teritorialne obrambe preizkusili v praksi. Začel se je pospešen razvoj teritorialne obrambe. Štabi in enote naj bi bili nastajali tudi v podjetjih in krajevnih skupnostih. Republiški štab za teritorialno obrambo se jev začetku imenoval Glavni štab za splošno ljudsko obrambo, na čelu z Bojanom Polakom – Stjenko.
Keywords: Jugoslovanska ljudska armada, teritorialna obramba, splošna ljudska obramba, manever Svoboda 71, obrambna vojna, partizanski odredi, zvezni zakon za ljudsko obrambo
Published: 01.02.2021; Views: 79; Downloads: 5
.pdf Full text (1,61 MB)

2.
Model inovativnega pristopa k izobraževanju na področju kibernetskih operacij
Blaž Ivanc, 2020, doctoral dissertation

Abstract: Področje kibernetskih operacij in s tem razvoj ter upravljanje tako obrambnih kot ofenzivnih aktivnosti v kibernetskem prostoru zahtevajo nabor dobro izšolanega kadra. Poleg temeljnih znanj, ki omogočajo razumevanje dogajanja, so potrebne številne poglobljene praktične izkušnje. Na področju kibernetskih operacij je pomembno, da se vanj vključujejo strokovnjaki iz različnih strok, ki se usmerijo v različne specializacije znotraj kibernetskih operacij. V tej doktorski nalogi predstavljen model inovativnega pristopa k izobraževanju na področju kibernetskih operacij omogoča hitrejši razvoj zmogljivosti z obravnavanega področja. Predvsem omogoča, da slušatelji pridobijo bolj poglobljena in oprijemljiva znanja s področja kibernetske varnosti, ki se kot samostojna izobraževalna smer z različnimi predmetniki intenzivno pojavlja v ponudbi študijskih programov visokošolskih ustanov po svetu. Model inovativnega pristopa k izobraževanju na področju kibernetskih operacij bo omogočal delo, primerno skupini slušateljev z različnimi predznanji in iz različnih strok, ter bo dovolj enostaven za uporabo, hkrati pa bo pokril temeljne potrebe razumevanja kibernetskih operacij. Predstavljen model je namenjen za integracijo tako v procesih formalnega visokošolskega izobraževanja kot tudi v okviru vseživljenjskega izobraževanja ter še posebej v okviru internih usposabljanj v državnih varnostnih organizacijah. Model inovativnega pristopa k izobraževanju na področju kibernetskih operacij sestavljajo trije gradniki: modeliranje kibernetskih operacij, informacijska podpora kibernetskim operacijam in delovni proces. Gradnik modeliranja kibernetskih operacij temelji na konceptu modeliranja napadov. Ključni namen gradnika informacijske podpore kibernetskim operacijam je opremiti slušatelje z znanji za obvladovanje in produciranje strateških, operativnih, taktičnih in tehničnih obveščevalnih informacij o grožnjah ter pristopih za njihovo deljenje z drugimi deležniki. Delovni proces kot tretji gradnik v modelu se nanaša na usmerjanje skupine slušateljev pri delu s predstavitvijo kibernetske operacije, vključno z zbiranjem in vrednotenjem podatkov ter z ustreznim dokumentiranjem dela. Ker je model inovativnega pristopa k izobraževanju na področju kibernetskih operacij namenjen za uporabo v različnih procesih izobraževanja in okoljih, kot so mednarodne vaje kibernetske varnosti, je evalvacija predlaganega modela potekala z izvedbo delovnega srečanja s študenti, izvedbo študijske delavnice z varnostnimi strokovnjaki ter s strukturiranimi intervjuji.
Keywords: Kibernetske operacije, Kibernetska obramba, Kibernetska odpornost, Obveščevalna informacija, Izobraževanje, Razvoj zmogljivosti
Published: 07.12.2020; Views: 211; Downloads: 27
.pdf Full text (2,12 MB)

3.
Neizogibna potrebnost kot element upravičljivega silobrana - analiza judikatov
Maria Brecelj, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V trenutno veljavnem Kazenskem zakoniku je silobran opredeljen kot obramba, ki je nujno potrebna, da storilec odvrne od sebe ali koga drugega istočasen protipraven napad. Ravnanje storilca silobrana vsebuje znake kaznivega dejanja, vendar se ti izničijo, kadar se storilec brani proti napadalčevemu protipravnemu napadu. Za upravičljiv silobran mora biti napad stvaren, resničen, protipraven in povzročen s strani človeka. Usmerjen mora biti k posamezniku ali njegovi kazenskopravno zavarovani dobrini. Napadalec lahko deluje naklepno, iz malomarnosti ali pa mu je krivda celo izključena, pa je obramba še vedno dovoljena. Krivda napadalcu je lahko izključena v primeru, da gre za neprištevno osebo, za osebo, ki ravna v zmoti, ali za otroka, ki še ni dopolnil 14 let in torej ni subjekt kazenskega prava. Obramba je v teh primerih dovoljena, pomembno pa je vprašanje, ali je bila neizogibno potrebna. Obramba in napad morata potekati istočasno. V trenutku, ko se konča napad, se mora znotraj upravičljivega silobrana končati tudi obramba. Ta mora biti neizogibno potrebna in sorazmerna z napadom. Sprva se oceni, ali je bila obramba potrebna, torej ali je bila zares ogrožena katera dobrina do te mere, da jo je bilo treba braniti. Če se ugotovi, da napada ni bilo mogoče odvrniti drugače kot s poškodbo napadalčeve dobrine, se znotraj neizogibne potrebnosti ocenjuje intenziteta obrambe in njeno sorazmerje z napadom. Intenzivnost obrambe ne sme presegati intenzivnosti napada. V kolikor jo preseže, gre za prekoračen silobran. Temu protipravnost ni izključena, možna je le milejša kazen ob upoštevanju okoliščin. V pričujočem diplomskem delu je analiza sodb prikazala enakost sojenja v podobnih situacijah neizogibne potrebnosti, ob tem pa ne gre pozabiti, da v kazenskem pravu ni mogoče sklepati in razlogovati zgolj na podlagi podobnih judikatov, saj je vsak primer edinstven in vsebuje unikatne okoliščine, ki vplivajo na razsodbo.
Keywords: diplomske naloge, silobran, neizogibna potrebnost, analiza judikatov, obramba
Published: 24.06.2020; Views: 360; Downloads: 65
.pdf Full text (1,25 MB)

4.
Kazenski postopek v Republiki Sloveniji v duhu adversarnega modela
Miha Horvat, 2020, master's thesis

Abstract: Kazenski postopek je mogoče poimenovati kot pravno urejen proces izpodbijanja domneve nedolžnosti obdolženca. Domneva nedolžnosti se izpodbija s pomočjo dokazov, ki so bili v postopku pridobljeni zakonito in z gotovostjo izkazujejo dejstva o (ne)krivdi obdolženca. V magistrski nalogi sem se osredotočil predvsem na vlogo državnega tožilca, obrambe in sodišča v različnih fazah adversarnega modela kazenskega procesa, s poudarkom na dokaznem postopku. Pri tem sem sproti opozarjal na ureditev slovenskega kazenskega postopka in izpostavil vprašanja, na katera bo zakonodajalec moral odgovoriti pri uvajanju morebitnih sprememb v slovenskem kazenskem procesu. Na začetku naloge sem predstavil najpomembnejša načela kazenskega postopka. Nato sem se dotaknil vprašanj glede vloge in pristojnosti subjektov (državnega tožilca, obdolženca, zagovornika, sodišča), ki nastopajo v različnih korakih ugotavljanja krivde obdolžencev. Nadaljeval sem s primerjalno pravno ureditvijo kazenskega procesnega prava, kot ga poznajo države, ki imajo podobno kazenskopravno zgodovino kot Slovenija ali predstavljajo tipičen primer modela kazenskega postopka. V zaključku sem povzel pomembne ugotovitve magistrske naloge in se opredelil do hipotez, ki sem (si) jih postavil pred pripravo naloge.
Keywords: učinkovita obramba in pošten postopek, enakost orožij, adversarni model kazenskega postopka, kazenski postopek v Sloveniji, vloga subjektov kazenskega postopka
Published: 18.06.2020; Views: 371; Downloads: 147
.pdf Full text (1,15 MB)

5.
Razvoj 2D-videoigre zobobran
Grega Žlahtič, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo posega na področje resnih iger, in sicer iger za zdravje, katerih cilj je z ozaveščanjem uporabnika in s spreminjanjem njegovega obnašanja vplivati na njegovo zdravje – preprečiti, določiti ali zdraviti bolezni. Osredinja se na problematiko zobne higiene pri otrocih, katerih zobje pogosto trpijo zaradi zobnega kariesa in erozije, ki nastaneta zaradi nepravilne prehrane ter nepravilnega in/ali nerednega umivanja zob. Cilj magistrskega dela je razvoj video igre za motiviranje otrok k umivanju zob in poučevanje o ustrezni ustni higieni, pri čemer je v ospredju predstavitev celotnega procesa izdelave igre tipa obramba stolpov, od začetne ideje, ki izvira iz dejanskega problema, do končnega izdelka, delujoče igre.
Keywords: resne igre, igre za zdravje, zobozdravstvo, obramba stolpov, Unity
Published: 12.11.2019; Views: 376; Downloads: 81
.pdf Full text (2,23 MB)

6.
Sodna ali tožilska preiskava?
Mojca Lešnik, 2019, master's thesis

Abstract: Vprašanje izbire med sodno preiskavo in preiskavo pod vodstvom državnih tožilcev je že leta predmet različnih razprav. Model kazenskega postopka, ki bi bil (bolj) adversaren in ki ne bi poznal instituta preiskovalnega sodnika, načela materialne resnice in instrukcijske maksime naj bi namreč bil učinkovitejši, pri čemer pa še zmeraj ni jasno, kaj naj bi učinkovitost v tem smislu sploh pomenila in v kakšnem smislu zdajšnji model postopka naj ne bi bil učinkovit. Kar se zdi v zvezi z vprašanjem pri izbiri sodne ali tožilske preiskave pomembno, je predvsem to, da bi bilo najprej treba razjasniti sam pojem "učinkovitost" v zvezi s kazenskim postopkom in določiti, v kakšnem smislu bi moral biti kazenski postopek učinkovit. Šele na podlagi tega je mogoče sploh ugotavljati, ali ima postopek kakšne pomanjkljivosti in presoditi, ali je postopek učinkovit ali ne. Če bi se izkazalo, da postopek ni učinkovit, pa bi bilo treba ugotoviti, kakšen bi moral biti, da bi veljal za učinkovitega - ali bi torej moral biti postopek popolnoma adversaren in bi tako bilo treba zamenjati zdajšnji mešani model postopka za adversarnega ali pa so potrebne le določene spremembe oziroma prilagoditve. Za zdaj se tako zdi primerneje lotiti se težav sistematično, po korakih oziroma bolje rečeno, po posameznih ožjih sklopih oziroma fazah, kot pa popolnoma zamenjati model postopka in v postopek uvesti tožilsko preiskavo. Tožilska preiskava bi namreč pomenila, da bi od posameznega državnega tožilca zahtevali, da hkrati deluje v kar treh različnih vlogah - da se vede kot državni organ; da je aktivna stranka v postopku in da deluje kot preiskovalec skupaj s policijo. Težave v zvezi z uvedbo tožilske preiskave na način, kot je ta bila zamišljena v nekaterih osnutkih in predlogih sprememb kazensko-procesne zakonodaje - bodisi tako, da bi obstajala zgolj tožilska preiskava ali pa na način, da bi sodna preiskava sicer še vedno obstajala, ampak le kot subsidiarna in fakultativna faza predhodnega postopka - pa so se pokazale tudi v nejasno določenem začetku kazenskega postopka in posledično v nedoločenosti njegovega proceduralnega predmeta, v neenakih možnostih izvedbe preiskave obrambe, predvsem pa je iz pripravljalnih gradiv izhajal močno otežen oziroma celo močno podrejen položaj obdolženega v postopku v primerjavi z državnim tožilcem.
Keywords: Adversarnost, načelo materialne resnice, učinkovitost, predkazenski postopek, preiskava, preiskovalni sodnik, dokazni standardi, novela ZKP-N, obvezna obramba.
Published: 10.07.2019; Views: 704; Downloads: 113
.pdf Full text (674,00 KB)

7.
TERITORIALNA OBRAMBA VZHODNOŠTAJERSKE POKRAJINE (7. PŠTO VŠP) V VOJNI ZA SLOVENIJO 1991
Mladen Horvat, 2015, master's thesis

Abstract: V osemdesetihih letih 20. stoletja je jugoslovansko federacijo začela pretresati gospodarska kriza, ki je kmalu prerasla tudi v politično. Do izraza je prišla predvsem v Sloveniji, kjer so se začela trenja med republiškimi in zveznimi institucijami, predvsem Jugoslovansko ljudsko armado (JLA). Po prvih demokratičnih volitvah aprila 1990 se je poglobila do te mere, da je armada štela za nujno, da se razoroži slovenska Teritorialna obramba (TO). Ta je bila ustanovljena leta 1968; čeprav je načeloma veljala za dopolnitev JLA, ki ji je bila do takrat v kadrovskem oziru tudi že povsem podrejena, jo je armada vseskozi dojemala kot grožnjo svojemu položaju in državni enotnosti. Razorožitev je bila izpeljana maja 1990 po nalogu vojaškega vrha, ob pomoči lojalnih slovenskih oficirjev v poveljniški strukturi Teritorialne obrambe. Dejanje je povzročilo odpor med večino moštva njenih pripadnikov. Nekateri izmed njih so v tajnosti začeli ustanavljati Manevrsko strukturo narodne zaščite (MSNZ), za kar je tudi sicer obstajala pravna podlaga v takrat veljavni zakonodaji. Njen cilj je bila zaščita slovenske demokracije in suverenosti pred nadaljnimi posegi armade in zveznih organov. Formalno je bila ustanovljena septembra 1990.Po sprejemu ustreznih zakonskih aktov s strani slovenskih državnih organov in uspešni izpeljavi naloge, za katero je bila formirana, je bila oktobra 1990 razpuščena. Ponovno je postala sestavni del zdaj reformirane TO, ki je bila v mirnem času podrejena izključno legitimnim institucijam Republike Slovenije. Nova Teritorialna obramba je bila zdaj organizirana v 7 pokrajinskih štabov (PŠTO), med katerimi je bil tudi 7. pokrajinski štab, ki je pokrival območje vzhodne Štajerske in Prekmurja, sestavljalo pa ga je 11 občinskih štabov (OŠTO). Ostanek leta 1990 je potekal v znamenju usposabljanja in priprav na morebiten konflikt z Jugoslovansko ljudsko armado - to se je še okrepilo po plebiscitu 23. decembra 1990, na katerem se je ogromna večina volivcev izrekla zaslovensko neodvisnost.Sočasno z dokončnim sklepom o razglasitvi neodvisnosti Slovenije od federacije je bila konec maja 1991 izvedena nova reorganizacija Teritorialne obrambe. Občinski štabi so bili ukinjeni, namesto njih pa so bili ustanovljeni območni štabi TO (Obm.ŠTO). 7. pokrajinski štab je sestavljalo pet območnih štabov: 71. (mariborski), 73. (ljutomerski), 75. (murskosoboški), 77. (ptujski) in 79. (slovenskobistriški). Ko je slovenska skupščina 25. junija 1991 sprejela Temeljno ustavno listino o samostojnosti in neodvisnosti Republike Slovenije (RS) ter Deklaracijo o neodvisnosti, s čimer je bila Slovenija naslednjega dne tudi uradno razglašena za suvereno in neodvisno državo, je 7. pokrajinski štab dobil nalogo zavarovati mlado državo pred možnostjo agresije s strani Jugoslovanske ljudske armade.27. junija so tanki zapustili vojašnice v Mariboru (sedežu 31. korpusa Jugoslovanske ljudske armade) in krenili proti meji, oklepne koloneiz Hrvaške pa so skušale prodreti na slovensko ozemlje. To je bil začetek vojne za Slovenijo, ki je formalno trajala do 7. julija, ko je bila podpisana t. i. Brionska deklaracija.Ko je nato tudi Predsedstvo Jugoslavije 18. julija nepričakovano sprejelo sklep o umiku Jugoslovanske ljudske armade iz Slovenije, je Teritorialna obramba postopno pričela z demobilizacijo enot: preostale so opravljale predvsem varovanje meje s Hrvaško, hkrati pa ohranjale pripravljenost za primer ponovnega izbruha sovražnosti. Negotovost je trajala vse do 26. oktobra 1991, ko so še zadnji pripadniki zvezne vojske zapustili Slovenijo. Vojne je bilo očitno zares konec. Za uspehe v 44 bojnih operacijah proti neprimerno bolje oboroženemu sovražniku, so bile enote 7. pokrajinskega štaba nagrajene z 10 bojnimi spominskimi znaki, največjim številom v vsej državi.
Keywords: Teritorialna obramba (TO), 7. pokrajinski štab TO Vzhodnoštajerske pokrajine (7. PŠTO VŠP), Jugoslovanska ljudska armada (JLA), Manevrska struktura narodne zaščite (MSNZ), osamosvojitvena vojna
Published: 25.09.2018; Views: 461; Downloads: 0

8.
Uporaba brezpilotnih letalnikov za zaščito kritične infrastrukture
Roman Pogačnik, 2017, master's thesis/paper

Abstract: Uporaba brezpilotnih letalnikov za zaščito kritične infrastrukture Varnost na svetu postaja vse večja dobrina, tudi tam, kjer še do včeraj to ni bilo pomembno. V preteklosti doseže naraven varnosti je danes lahko hitro izgubljena, če družba kot celota varnosti širšega pomena ne namenja dovolj pozornosti. Kritična infrastruktura (v nadaljevanju: KI) je ena izmed pridobitev človeštva in je lahko zelo ranljiva tarča, če je ne varujemo. Pojem kritična infrastruktura se s časom in razvojem spreminja: tako je danes nemogoče povsem zavarovati vse, kar je ali bi lahko bilo kritična infrastruktura. Pred desetletji bi med KI šteli samo največje infrastrukturne objekte, danes pa med KI štejemo tudi državno mejo, informacijsko tehnologijo in prometno infrastrukturo. Kako jo zavarovati, da ob morebitnem poškodovanju ali ogrožanju družba ne bi imela nepopravljivih posledic? Varovanje KI ni samo naloga državnih organov, ampak je tudi zasebnih lastnikov in upravljavcev. Med načine varovanja spada tudi uporaba daljinsko vodenih letalnikov, saj omogočajo cenejšo in bolj kontinuirano delovanje. Hkrati s tem ni ogroženo človeško življenja, saj izvidovanje z DVLS ne zahteva neposredne navzočnosti človeka na kraju ogrožanja. V nalogi prikazujemo del ponudbe DVLS na trgu, z dodatno opremo, potrebno za uspešno opravljanje nalog, in področje predpisov. Predstavljamo tudi področje predpisov in kategorizacije kritične infrastrukture. V zadnjem poglavju prikazujemo ekonomsko upravičenost delovanja z DVLS.
Keywords: daljinsko vodeni letalnik, kritična infrastruktura, razred MINI, predpisi, koristni tovor, daljinsko vodeni letalski sistemi, radiološko-kemično-biološka obramba.
Published: 03.10.2017; Views: 800; Downloads: 112
.pdf Full text (1,68 MB)

9.
POMEN PEKRSKIH DOGODKOV ZA OSAMOSVOJITEV SLOVENIJE
Darja Welza, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V času po Titovi smrti so se razmere v tedanji skupni državi Jugoslaviji precej poslabšale. Država je zašla v vsesplošno politično in gospodarsko krizo. Poleg tega so se v Sloveniji vedno bolj uveljavljale ambicije po samostojnosti in lastni državi. Po izvedbi plebiscita o samostojnosti decembra 199, prvih večstrankarskih volitvah in ustanovitvi Teritorialne obrambe Republike Slovenije (vključno z njenima učnima centroma na Igu pri Ljubljani in v Pekrah pri Mariboru) je prišlo do še intenzivnejšega procesa osamosvajanja. Republika Slovenija namreč ni več želela pošiljati vojaških nabornikov na usposabljanje v Jugoslovansko ljudsko armado, temveč je želela ustanoviti lastno vojsko. Jugoslovanski politični vrh in Jugoslovanska ljudska armada se s slovensko odločitvijo nista strinjala, zato sta sklenila proti Sloveniji nastopiti z agresijo. Zaradi prepričanja, da je 710. učni center v Pekrah lažje obvladljiv in da v Mariboru vlada vsesplošno nezadovoljstvo, sta sklenila, da so Pekre lažja tarča od Iga. Zaradi tega zmotnega prepričanja jugoslovanskega političnega vrha lahko z gotovostjo trdimo, da so dogodki 23. in 24. maja 1991 v Pekrah ogromno prispevali k osamosvajanju Slovenije ter ustanovitvi lastne vojske in države.
Keywords: Jugoslovanska ljudska armada, Teritorialna obramba Republike Slovenije, 23. maj 1991, 710. učni center Pekre pri Mariboru, 510. učni center Ig pri Ljubljani, osamosvajanje Slovenije, plebiscit, prve večstrankarske volitve
Published: 29.08.2016; Views: 870; Downloads: 95
.pdf Full text (1,99 MB)

10.
IZPELJANKE IZ NOGOMETNEGA SISTEMA IGRE 1-4-4-2 TER 1-4-3-3
Darko Gavrić, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je predstaviti nogometni sistem igre 1–4–4–2 ter 1–4–3–3. Pri tem želimo vsako postavitev posebej predstaviti in razdelati ter grafično ponazoriti gibanja igralcev v danem sistemu. V diplomski nalogi so prikazane rešitve gibanja igralcev tako v osnovni postavitvi kot tudi na prehodu iz obrambe v napad in obratno. S ponazoritvijo raznih izpeljank nogometnih sistemov želimo ponuditi tudi rešitve, kako se postaviti in odreagirati v taktični postavitvi na igrišču takrat, ko se zalomi in je treba zaključiti tekmo z igralcem ali celo dvema manj. Diplomsko delo z naslovom Izpeljanke iz nogometnega sistema igre 1–4–4–2 ter 1–4–3–3 nogometnim trenerjem, igralcem in vsem nogometnim navdušencem ponuja teoretično in praktično pomoč za lažje razumevanje nogometne taktike. Pri izdelavi diplomske naloge smo ugotovili, da je potrebno imeti mnogo prakse tako v igri kot v samem opazovanju igre z roba igrišča, da opaziš tako taktične zamisli nasprotnika kot tudi natančno izvajanje svojih taktičnih zamisli in nalog.
Keywords: nogomet, sistem, napad, obramba, taktika
Published: 27.07.2016; Views: 1531; Downloads: 162
.pdf Full text (2,55 MB)

Search done in 0.26 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica