| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 13
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Izdelava spletne strani z obogateno resničnostjo
Marcel Kavčič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Obravnavana diplomska naloga izpostavlja problematiko zastarele spletne strani, ki je za namen uporabe nefunkcionalna in ni prilagojena mobilnim napravam. S tako spletno stranjo si podjetje z dobrim imenom kvari svojo spletno podobo in izgublja zaupanje strank. V uvodu je predstavljena zgodba podjetja in glavna problematika njegove spletne strani. V analizi smo obdelali staro spletno stran in njene pomanjkljivosti. Na podlagi teh pa sledi izboljšava in kreacija nove spletne strani po zadnjih trendih in z nadgradnjo izdelkov, ki si jih lahko ogledamo v obogateni resničnosti. Spletna stran je narejena s pomočjo bootstrapa, ki je dandanes prisoten na vsaki spletni strani. Vsi koraki, ki jih je bilo potrebno storiti za kreacijo nove spletne strani, so obrazloženi in obogateni s slikami.
Keywords: Spletna stran, Obogatena resničnost, spletne tehnologije, Bootstrap
Published: 01.12.2021; Views: 22; Downloads: 2
.pdf Full text (2,05 MB)

2.
Uporaba pristopa obogatene resničnosti v okviru mobilnih aplikacij
Blaž Uran, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo izdelali 3D paketnike in mobilno aplikacijo za prikaz paketnikov na stanovanjskem objektu s pomočjo obogatene resničnosti. Aplikacija bo strankam podjetja Direct4.me omogočila predhoden vpogled svojega izbranega paketnika na svojem stanovanjskem objektu. V nalogi smo predstavili ogrodja in tehnologije, s katerimi smo izdelali paketnike in aplikacijo ter opisali razvoj in implementacijo.
Keywords: Obogatena resničnost, Android Studio, Blender, Google SketchUp
Published: 18.10.2021; Views: 65; Downloads: 7
.pdf Full text (1,93 MB)

3.
Primerjava programskih rešitev ARCore in ARKit za mobilno obogateno resničnost
Žiga Vinčec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo primerjali dve najbolj uporabljeni programski orodji za ustvarjanje mobilnih aplikacij s funkcionalnostmi obogatene resničnosti, Googlov ARCore in Applov ARKit. V igralnem pogonu Unity smo s programsko rešitvijo ARFoundation razvili enotno aplikacijo za obe platformi. Z aplikacijo smo testirali hitrost ustvarjanja navideznih ravnin in postavitve navideznega objekta v prostor, ter beležili različne interakcije glede na število izrisanih sličic na sekundo. Teste smo izvedli na različnih površinah, v različnih svetlobnih pogojih, ter nato primerjali vpliv danih okoljskih dejavnikov na kakovost in zmogljivost obogatene resničnosti.
Keywords: obogatena resničnost, mobilna obogatena resničnost, ARCore, ARKit, ARFoundation
Published: 18.10.2021; Views: 55; Downloads: 8
.pdf Full text (803,77 KB)

4.
Ohranjanje kulturne dediščine s pomočjo navidezne in obogatene resničnosti
Marko Plankelj, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Kulturna dediščina izginja zaradi različnih dejavnikov in pri njenem ohranjanju si v zadnjih letih vse pogosteje pomagamo s sodobnimi tehnologijami, ki omogočajo njeno digitalizacijo. Kot primer dobre prakse predstavimo uporabo navidezne in obogatene resničnosti. Vedno pogosteje se uporablja tudi mešana resničnost, ki združuje virtualne objekte in resnično okolje. Za praktični del diplomskega dela smo uporabili Microsoft HoloLens in v igralnem pogonu Unity ustvarili aplikacijo, ki omogoča interakcijo s šestimi artefakti iz časov Rimljanov. Skozi uporabo aplikacije lahko uporabnik spozna priložnosti, ki jih ponujata Microsoft HoloLens in mešana resničnost, med drugim tudi pri ohranjanju kulturne dediščine.
Keywords: Kulturna dediščina, mešana resničnost, obogatena resničnost, navidezna resničnost, Microsoft HoloLens
Published: 04.11.2020; Views: 311; Downloads: 89
.pdf Full text (1,66 MB)

5.
Interaktivna podpora pri opravljanju dela v industrijskem okolju s pomočjo obogatene resničnosti
Anej Šteharnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se ukvarjali s problemom usposabljanja in podpore pri opravljanju ter nadzoru opravljanja dela s pomočjo sodobne tehnologije. Delodajalcem želimo olajšati ta proces s pomočjo virtualnih vodičev, hkrati pa omogočiti enostaven pregled nad opravljenim delom. Predstavili smo razvoj spletne in mobilne aplikacije za vodenje in podporo pri opravljanju dela. Delo smo razdelili na zaledje, spletno in mobilno aplikacijo. Pri zaledju smo ustvarili podatkovno bazo, aplikacijski programski vmesnik in predstavili delo z orodjem GraphicsMagick. Spletna aplikacija je razvita z ogrodjem React in uporablja JavaScript knjižnico Konva. Za izdelavo mobilne aplikacije smo uporabili igralni pogon Unity. Našo rešitev smo preizkusili v programerskem in farmacevtskem delovnem okolju. Na podlagi pozitivnih odzivov uporabnikov sklepamo, da bi naš sistem lahko prihranil čas in denar delodajalcem ter izboljšal proces opravljanja dela.
Keywords: obogatena resničnost, React, Unity, GraphicsMagick, Konva
Published: 03.11.2020; Views: 209; Downloads: 28
.pdf Full text (3,01 MB)

6.
Vizualno komuniciranje z obogateno resničnostjo na družbenih omrežjih
Teja Kovačič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Glavni cilj diplomske naloge je bil izdelati filter AR (angl. Augmented Reality – obogatena resničnost) v programu Spark AR Studio za namen vizualnega komuniciranja z obogateno resničnostjo na družbenih omrežjih. Z uporabo deskriptivne metode smo raziskali področja vizualne komunikacije, obogatene resničnosti in družbenih omrežij. S pomočjo primerjalne analize smo primerjali podatke, pridobljene iz različnih virov. Na osnovi teoretičnega dela smo oblikovali lasten filter AR, ki smo ga objavili na družbenem omrežju Instagram. Z uporabo standardiziranega UEQ vprašalnika smo s pomočjo anketirancev določili oceno uspešnosti našega produkta. Ugotovili smo, da se filtri AR uspešno uporabljajo na družbenih omrežjih, kakršen je Instagram.
Keywords: vizualna komunikacija, obogatena resničnost, družbena omrežja, Instagram, filter AR
Published: 03.11.2020; Views: 228; Downloads: 52
.pdf Full text (972,02 KB)

7.
Z obogateno resničnostjo podprt turistični vodnik
Aleš Spital, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Ob naraščajočem širjenju obogatene in navidezne resničnosti na trgu se je dobro vprašati, kako lahko to tehnologijo izkoristimo. Cilj te diplomske naloge je raziskati in razviti mobilno aplikacijo, ki uporablja tehnologijo obogatene resničnosti predvsem na področju turizma. Uporabnikom te aplikacije želimo ponuditi dodaten vir informacij kot način vpogleda v preteklost s prikazovanjem 3D modelov na lokaciji, kjer se nahajajo objekti kulturne dediščine ali znamenitosti. Diplomska naloga obsega pregled podobnih aplikacij, postavitev strežnika, iz katerega mobilna aplikacija črpa podatke, ustvarjanje 3D modela ter postopek izdelave mobilne aplikacije v programu Unity.
Keywords: obogatena resničnost, turizem, kulturna dediščina, mobilna aplikacija
Published: 03.11.2020; Views: 281; Downloads: 47
.pdf Full text (2,03 MB)

8.
Uporaba sodobnih metod zajema in obdelave podatkov za umeščanje virtualnih objektov v prostor
Kristina Tomiek, 2020, master's thesis

Abstract: Namen magistrskega dela je izdelati 3D digitalni model in ga predstaviti kot obogateno resničnost. V prvem, teoretičnem delu smo prikazali opremo in nekaj sodobnih metod zajema podatkov na terenu kot sta skeniranje ter fotogrametrija. Pojasnili smo izraz resničnost, predstavili nekaj različnih vrst resničnosti in postopek kako dobimo model obogatene resničnosti navideznega objekta. Opisali smo osnovna pravila upravljanja z dronom, katera dovoljenja in izjave potrebujemo za upravljanje z brezpilotnim letalom, koliko dni moramo hraniti te izjave in kako ocenimo tveganje glede na teren letenja. V praktičnem delu smo s programom Archicad izdelali digitalni model terena in objekta in ju s pomočjo programa SketchUp predstavili kot obogateno resničnost v prostoru.
Keywords: brezpilotna letala, 3D-modeliranje, obogatena resničnost
Published: 16.07.2020; Views: 414; Downloads: 70
.pdf Full text (4,61 MB)

9.
Pilotna uporaba pametnih očal za komisioniranje
Evelin Kuzma, 2019, master's thesis/paper

Abstract: Dandanes pametna tehnologija dosega vse večje razsežnosti. Ta kaže prednosti tudi v proizvodno naravnanih podjetjih. V ta namen bomo raziskali obstoječe zapise o uporabi pametnih očal, poiskali primere pametnih očal na trgu in primere testiranja oziroma uporabe očal v praksi. Sledi analiza eksperimenta testiranja pametnih očal in ročnega terminala. Ugotavljali smo možne težave, ki imajo vpliv na čas skeniranja kod s pametnimi očali. Ob tem nas je zanimala možnost fizične obremenjenosti uporabnikov ob delu z očali. Temu sledi analiza anketnega vprašalnika, ki obsega tri sklope vprašanj, o uporabi pametnih očal, o uporabi ročnega terminala ter primerjavo uporabe obeh tehnologij.
Keywords: obogatena resničnost, pametna očala, ročni terminal, komisioniranje, produktivnost, fizična obremenjenost
Published: 13.01.2020; Views: 536; Downloads: 52
.pdf Full text (2,48 MB)

10.
Projekt razvoja aplikacije za obogateno resničnost
Filip Bombek, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen potek razvoja produkta z obogateno resničnostjo v industrijske namene. Dokument zajema opis sistematičnega pristopa k razvoju produkta, s katerim se je soočila skupina tekom projektnega dela. V sklopu tega so zajete raziskave obstoječega trga, uporabljene metode za odkrivanje novih rešitev ter razvoj končnega prototipa.
Keywords: projekt razvoja izdelka, obogatena resničnost, odkrivanje idej, prototip
Published: 27.09.2019; Views: 438; Downloads: 39
.pdf Full text (1,95 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica