| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Oblikovanje kolekcije slaviq
Ana Maria Varga, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je bil podrobno preučiti in predstaviti celoten postopek oblikovanja tekstilij in oblačil za blagovno znamko Slavic ter implementacijo celostne grafične podobe za novo blagovno znamko oblačil. To vključuje razvoj logotipa, izbiro ustrezne pisave, pripravo dizajnov za tiskanje in digitalne medije ter praktične korake za prenos teh dizajnov na različne tekstilne materiale. Poleg tega delo cilja na raziskavo in optimizacijo postopkov prototipiranja oblačil, izbiro visokokakovostnih materialov, oblikovanje in izdelavo etiket ter vzpostavitve učinkovite spletne prisotnosti preko spletne strani in družbenih omrežij. Ključen cilj je tudi primerjava različnih proizvajalcev, da se zagotovi najvišja možna kakovost končnih izdelkov in uspešna promocija blagovne znamke.
Keywords: Slaviq, oblikovanje kolekcije, oblikovanje motivov, tisk na tekstilije, oblikovanje grafične podobe
Published in DKUM: 17.10.2024; Views: 0; Downloads: 3
.pdf Full text (3,30 MB)

2.
Načrtovanje in razvoj vizualne identitete na primeru podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER s.p.
Patrik Rac, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali razvoj vizualne identitete. Podrobneje smo se posvetili razvoju celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo predstavili pojme, kot so vizualna identiteta, celostna grafična podoba in elemente, ki so del razvoja CGP. Poudarek smo naredili na elementih, ki imajo po našem mnenju poseben pomen − v procesu razvoja CGP. Ti elementi so: ime podjetja, logotip, slogan, barve in tipografija. V nadaljevanju smo se posvetili predstavitvi in analizi podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Opravili smo tudi analizo konkurenčnih podjetij v ožji okolici. V praktičnem delu smo se osredotočili na razvoj celostne grafične podobe podjetja GOSTIŠČE ALEKSANDER, S. P. Razvoj je zajemal oblikovanje logotipa, simbola in slogana. Glede na gostinsko dejavnost podjetja, smo dodatno razvili potrebna komunikacijska sredstva. V zadnji fazi smo oblikovali priročnik celostne grafične podobe, s pomočjo katerega bo podjetje v prihodnosti ustrezno uporabljalo elemente CGP.
Keywords: vizualna podoba, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, priročnik celostne grafične podobe, vizualna komunikacija
Published in DKUM: 30.11.2017; Views: 5414; Downloads: 330
.pdf Full text (3,36 MB)
This document has many files! More...

3.
PRENOVA CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PODJETJA - NA PRIMERU PODJETJA ZEU DRUŽBA ZA NAČRTOVANJE IN INŽENIRING D.O.O.
Anja Gomboc, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo, v katerem je obravnavana prenova dosedanje grafične podobe podjetja ZEU družbe za načrtovanje in inženiring d.o.o. je sestavljeno iz uvodnega in glavnega dela ter sklepa kot zadnjega poglavja. Uvodni del skozi teorijo opisuje osnovne pojme, vezane na celostno grafično podobo. Sledi predstavitev obravnavanega podjetja, njegovega poslanstva in vizije. V nadaljevanju je predstavljena dosedanja grafična podoba obravnavanega podjetja in primerjava vizualne podobe konkurenčnih podjetij. Temu sledi analiza dosedanjega simbola podjetja in prenova logotipa z določitvijo tipografije in barve. V zasnovi priročnika celostne grafične podobe je prikazana uporaba osnovnih komunikacijskih sredstev podjetja.
Keywords: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, vizualna komunikacija, priročnik celostne grafične podobe, logotip
Published in DKUM: 06.06.2016; Views: 2399; Downloads: 227
.pdf Full text (5,72 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica