| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 43
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
2.
Oblikovanje in primerjava predračunov za gradnjo gasilskega doma v Radljah ob Dravi
Denis Dobranić, 2014, diploma project paper

Abstract: Pravilno oblikovanje cene gradbenega projekta je za investitorja zelo pomemben del gradnje, saj pravilno oblikovana cena, kjer so upoštevani vsi potrebni faktorji in uporabljene pravilne metode za oblikovanje cene, za investitorja pomeni, da med samo gradnjo nebo prihajalo do nepredvidenih dodatnih stroškov pri gradnji objekta. V projektni nalogi so predstavljeni trije tipi predračunov, ki sodijo v posamezno fazo projekta, način izdelave le-teh ter njihova natančnost v času izdelave. Vse je predstavljeno tudi na realnem gradbenem projektu, to je novi gasilski dom v Radljah ob Dravi.
Keywords: oblikovanje cene, predračun, gradbeni projekt, gasilski dom
Published in DKUM: 10.09.2014; Views: 1278; Downloads: 205
.pdf Full text (627,62 KB)

3.
OBLIKOVANJE PRODAJNE CENE: PRIMER PODJETJA X
Blaž Širca, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V predloženem diplomskem delu so predstavljeni vidiki, katere mora podjetja upoštevati pri oblikovanju cene izdelka. Obravnavan praktični primer deluje na monopolnem trgu, zato je ustvarjalec cene (price maker). Monopolni trg omogoča svobodo vodilnim pri postavitvi cen, vendar je na drugi strani kupna moč trga omejena. Za maksimalno izkoriščen tržni položaj mora podjetje najprej definirati svoj osnovni cilj, oceniti stroške, analizirati cene na tujih tržiščih, dejavnike gibanja cen, značilnosti povpraševanja. Vse pridobljene informacije umesti v svoje trženjsko okolje in v skladu s svojo vizijo izbere najprimernejšo metodo oblikovanja cene. Vsako izbrano metodo je priporočljivopodkrepiti z metodo oblikovanja prodajnih cen glede na povpraševanje. Za boljšo odzivnost publike pa je smotrno končno ceno oblikovati tako, da združuje prvine navidezno ugodne cene. Podjetju X je z upoštevanjem teh kriterijev do sedaj uspelo z izdelkom zadovoljiti cilje, ki si jih je pred začetkom poslovanja zadalo. Uspešno so s svojim pristopom vzbudili potrebo po novem izdelku in postavili ceno, ki je zadovoljila tako porabnika kot proizvajalca.
Keywords: cena, oblikovanje cene, metode oblikovanja cene, koraki za oblikovanje cen, oblikovanje cene v monopolnem podjetju
Published in DKUM: 07.12.2012; Views: 5965; Downloads: 1974
.pdf Full text (1,17 MB)

4.
5.
Proces nabave ustekleničene vode v trgovskem podjetju diskontov Hura! : diplomsko delo
Sanja Dumonič, 2006, undergraduate thesis

Keywords: trgovske družbe, nabava, dobavitelji, oblikovanje cene, izdelki
Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1135; Downloads: 49
.pdf Full text (1,21 MB)

6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica