| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 672
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Vloga in pomen barv pri zaznavanju vizualnih sporočil v kontekstu ekspresivne tipografije
Valentina Ciglar, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Grafično oblikovanje lahko vsakodnevno opazujemo okoli nas. Razdelimo ga lahko na več elementov, ki jih povezujejo, npr. tipografija, barva, oblika itd.. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V prvem delu smo predstavili relevantno teorijo za lažje razumevanje drugega praktičnega dela diplomske naloge. Temeljito smo predstavili tipografijo in ekspresivno tipografijo, ki sta v našem primeru najpomembnejši. Hkrati smo obravnavali barvo, ki je neposredno povezana z obema elementoma in je prav tako bistvena. V praktičnem delu so bili naši cilji najprej predstaviti izbrane grafične oblikovalce, nato pa skozi grafična dela izvesti analizo vpliva barv v kontekstu ekspresivne tipografije in nasploh.
Keywords: Tipografija, grafično oblikovanje, barve, ekspresivna tipografija
Published: 18.10.2021; Views: 3; Downloads: 0
.pdf Full text (6,84 MB)

2.
Ploskovne ilustracije in njihova raba v spletnih aplikacijah
Sabina Trop, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Ploskovne ilustracije nas dandanes spremljajo na vsakem koraku. Najdemo jih na plakatih, v logotipih, ikonah aplikacij in celo na spletnih aplikacijah. V diplomski nalogi obravnavamo ploskovne ilustracije kot pomembne grafične elemente, njihovo uporabo ter vključitev v spletne aplikacije, predvsem pa nas zanimajo prednosti in slabosti uporabe tovrstnih vizualnih elementov. V ta namen smo v teoretičnem delu diplomske naloge predstavili ploskovne ilustracije, opredelili njihovo uporabo ter prednosti in slabosti, ki jih prinašajo. Spoznali smo še ploskovno oblikovanje, predvsem pa smo se osredotočili na zakonitosti spletnega oblikovanja, ki so nam pomagale pri izdelavi ploskovnih ilustracij za spletne aplikacije. V praktičnem delu naloge smo v programskem orodju Adobe Illustrator izdelali ploskovno ilustracijo, ki pa smo jo v drugem delu vključili v ploskovni dizajn predstavitvene spletne aplikacije, ki smo jo izdelali s pomočjo programskega orodja Figma.
Keywords: grafično oblikovanje, ilustracije, ploskovno oblikovanje, spletne aplikacije
Published: 18.10.2021; Views: 2; Downloads: 0
.pdf Full text (2,04 MB)

3.
Implementacija vizualne komunikacije skozi grafično oblikovanje plakata
Filip Milošeski, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je predstaviti pomen vizualne komunikacije, natančneje, kako lahko vizualni elementi na kompoziciji vplivajo na pomen plakata. Diplomsko delo vsebuje dva enako pomembna dela, teoretični in praktični del. V teoretičnem delu bolj podrobno preučimo, kaj je plakat in kaj njegov pomen ter si ogledamo, kako se je čez leta plakat razvijal. Nato definiramo vizualno komunikacijo in grafično oblikovanje na splošno. Da bi v celoti razumeli ta dva izraza, smo raziskali in opredelili najpomembnejše elemente enega plakata: vizualne elemente, kompozicijo, vizualne principe, barvo in tipografijo. Nato sledi opredelitev ustvarjalnega procesa, ki je razdeljen na tri faze. Na koncu smo raziskali različne pomene izbrane teme "Granatno jabolko". Od te točke smo lahko razvili različne ideje za plakate in na podlagi teorije smo izvedli deset najboljših idej. Zadnji korak praktičnega dela je bila argumentacija uporabe elementov na kompoziciji.
Keywords: grafično oblikovanje, vizualna komunikacija, plakat, tipografija, vizualni elementi
Published: 18.10.2021; Views: 1; Downloads: 0
.pdf Full text (3,85 MB)

4.
Celostna grafična podoba lastnega podjetja
Hristina Trajkoska, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Naš cilj diplomskega dela je bil razvoj učinkovite celostne grafične podobe lastnega podjetja Feelingran, ki je družinsko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo filigranskega nakita. Diplomsko delo raziskuje in pojasnuje proces oblikovanja celostne grafične podobe, ki skozi teoretični in praktični del predstavlja rešitev oblikovalske problematike. V teoretičnem delu smo najprej predstavili oblikovanje na splošno, njegov namen, grafično oblikovanje in kategorije grafičnega oblikovanja. Nato smo opredelili pomen vizualnega komuniciranja in pojasnili osnovne elemente in načela le-tega. Za konec teoretičnega dela smo obravnavali tudi vlogo grafičnega oblikovalca in proces oblikovanja vizualnih sporočil. Podrobno smo opisali tudi pomen celostne grafične podobe ter njene elemente. Naslednji del diplomskega dela predstavlja konkretno rešitev in oblikovanje celostne grafične podobe lastnega podjetja. Ustvarili smo logotip, pri čemer smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela, naredili tudi konceptualne in profesionalne fotografije za prikaz nakita in promocijo ter izbrali ustrezna komunikacijska sredstva. Nato smo celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke.
Keywords: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, logotip, filigran
Published: 18.10.2021; Views: 1; Downloads: 0
.pdf Full text (2,05 MB)
This document has many files! More...

5.
LIKOVNI ELEMENTI IN NJIHOVA FUNKCIJA PRI OBLIKOVANJU SIMBOLOV V UPORABNIŠKIH VMESNIKIH
Aleksandra Paunčevska, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo preverili uporabnost, pomen in funkcijo likovnih elementov in pravila Gestalt pri oblikovanju simbolov v uporabniških vmesnikih. Glede na analizo možnih simbolov smo določili štiri najpogostejše simbole uporabniških vmesnikov (pojasnitvene, funkcionalne, dekorativne in aplikacijske) in nato na podlagi poznavanja osnovnih načel za uporabo likovnih elementov izdelali štiri različne simbole, za vsako vrsto simbola po en simbol. Za vsak simbol smo pojasnili postopek izdelave ter podali posebnosti pri njihovi izdelavi, ki so določale pomembne iztočnice za ustrezno obliko in pomen simbola. Pri tem smo še posebej izpostavili pomen in vlogo uporabljenih likovnih elementov. V zaključnem delu smo za izvedbo ocenjevanja uporabili preoblikovan aplikacijski simbol podjetja Instagram in v ta namen uporabili vprašalnik. Rezultati so bili pozitivni glede na možnosti uporabnosti predlaganega simbola v aplikaciji, prav tako je bila izražena jasnost simbola glede predstavitve podjetja Instagram.
Keywords: simboli, likovni elementi, uporabniški vmesniki, oblikovanje, pravila Gestalt, ocenjevanje uporabnosti
Published: 18.10.2021; Views: 1; Downloads: 0
.pdf Full text (920,06 KB)

6.
Razvoj blagovne znamke mesta in oblikovanje vodiča mesta podgorica
Alma Rastoder, 2021, master's thesis

Abstract: Blagovna znamka mesta je danes eden glavnih elementov razvoja mesta. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kako blagovna znamka deluje, kako ustvariti učinkovito blagovno znamko in kakšne učinke ima na razvoj mesta. Med drugim smo ugotovili, da so nekatera izmed največih svetovnih mest tudi med največjimi blagovnimi znamkami na svetu. S pomočjo anketnega vprašalnika smo preverili, kako anketiranci vidijo blagovno znamko Podgorice, ki smo jo preučevali v magistrski nalogi. V slednji predstavljamo tudi oblikovalsko in vsebinsko rešitev turističnega vodiča. Le-ta je eden od elementov blagovne znamke mesta Podgorice in bi ji omogočil tako boljši položaj v marketinškem okolju kot tudi večjo prepoznavnost.
Keywords: blagovna znamka, turistični vodič, marketing, imidž, oblikovanje
Published: 18.10.2021; Views: 1; Downloads: 0
.pdf Full text (1,52 MB)

7.
Sistemi oblikovanja in njihova vloga pri izdelavi digitalnih produktov
Norman Fišer, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo analizirali proces izdelave digitalnih produktov. Opisali smo različne vloge posameznikov, ki tvorijo delovno skupino in različne metodologije, ki omogočajo hiter in učinkovit razvoj programske opreme. Predstavili smo vlogo oblikovalcev uporabniških vmesnikov in njihov vpliv na uporabniško izkušnjo. Analizirali smo različne sisteme oblikovanja in s pomočjo njihove primerjave uspešno izdelali sistem oblikovanja znotraj digitalne agencije, ki za svoje naročnike izdeluje digitalne produkte.
Keywords: digitalni produkti, uporabniška izkušnja, oblikovanje uporabniških vmesnikov, sistemi oblikovanja
Published: 18.10.2021; Views: 2; Downloads: 0
.pdf Full text (3,34 MB)

8.
Celostna grafična podoba na primeru podjetja Kvaliteta d.o.o
Rebeka Škrlec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Celostna grafična podoba podjetja je zelo pomembna, saj vpliva na prvi vtis, ki ga naredi podjetje. Cilj je, da si ga potrošniki zapomnijo, zato mora biti unikaten in preprost, vendar dovolj kompleksen, da je opazen. Zajemati mora bistvo organizacije, ki jo predstavlja. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo preučili proces kreiranja logotipa, uporabo, pomen in učinkovitost izbranih barv ter različne vrste tipografij. V praktičnem delu smo teoretične ugotovitve uporabili na primeru nove grafične podobe podjetja Kvaliteta d.o.o. in preučili dosedanjo. V okviru praktičnega dela smo pred procesom ustvarjanja nove podobe analizirali tudi podobo konkurence. Za izbrano podjetje smo izdelali promocijski material in osnovne komunikacijska sredstva (vizitke, pisemska ovojnica in dopisni list).
Keywords: celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Published: 18.10.2021; Views: 1; Downloads: 0
.pdf Full text (4,84 MB)

9.
Vpliv grafičnega oblikovanja plakatov na opazovalce
Urška Žalig, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Plakati predstavljajo pomemben segment vizualnega komuniciranja s širšo množico ljudi. Za njihovo učinkovitost in zapomljivost je ključnega pomena primerno in ustrezno grafično oblikovanje. V diplomskem delu smo raziskali, kakšen vpliv ima uporaba pravil in principov grafičnega oblikovanja na opazovalce plakatov. V raziskavi smo uporabili zmagovalne plakate slovenskega tekmovanja Outstanding, jih analizirali in dodatno preverili z opazovalci s pomočjo ankete. V raziskavi je sodeloval 101 anketiranec, bili pa so vseh starostnih skupin. Pri analizi smo ugotovili, da imajo določeni principi oblikovanja, načela oblikovanja in principi geštalt teorije močan vpliv na razumevanje sporočila plakata. Raziskava je pokazala, da sta pri prenašanju informacij najbolj učinkovita princip bližine in princip podobnosti iz geštalt teorije, ki sta bila tudi največkrat uporabljena pri večini plakatov. Raziskava je tudi pokazala, da pretirana uporaba podrobnosti pripomore k zmedenosti opazovalcev. Rezultati, ki smo jih pridobili, so lahko podlaga za nadaljnjo raziskovanje na tem področju.
Keywords: grafično oblikovanje, plakati, načela in principi
Published: 18.10.2021; Views: 1; Downloads: 0
.pdf Full text (8,05 MB)

10.
Izdelava in optimizacija spletne strani za gradbeno storitveno podjetje
Tjaša Miklič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Nakupovalne in druge navade ljudi so se v zadnjih nekaj letih zelo spremenile. Vse več informacij o storitvi ali izdelku, ki nas zanima, v večini primerov poiščemo kar na spletu. Pri iskanju določene storitve ali izdelka najpogosteje izberemo zadetke iskanj, ki so uvrščena najvišje v iskalniku. Optimizirana spletna stran privabi na spletno stran več potencialnih strank. Optimizacija strani je tudi velika prednost za podjetje, saj se z njo lahko predstavi širši javnosti in ponudi svoje storitve. V diplomskem delu je izdelana in optimizirana spletna stran za gradbeno storitveno podjetje. Za postavitev in oblikovanje spletne strani so uporabljena različna orodja in sistem za upravljanje vsebin Wordpress. Google je trenutno najbolj priljubljen in obiskan iskalnik. Z Googlovim orodjem za merjenje analitike spletne strani lahko ugotovimo, kako učinkovita je optimizacija spletne strani in kje so potrebne izboljšave. Brskalniki se redno ažurirajo in spreminjajo algoritme, zato bodo optimizacija in izboljšave na spletni strani potrebne tudi v prihodnosti.
Keywords: spletna stran, optimizacija spletne strani, oblikovanje spletne strani, Wordpress
Published: 13.08.2021; Views: 151; Downloads: 29
.pdf Full text (2,10 MB)

Search done in 0.26 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica