| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Trenutno stanje in možnosti za vključevanje oblikovalskega razmišljanja v srednješolsko poučevanje gostinstva in turizma : magistrsko delo
Jožica Vohar, 2023, master's thesis

Abstract: Zaradi sprememb v gospodarstvu in turistični industriji je pomembno, da se že v času šolanja pripravi učence, bodoče delavce v turizmu in gostinstvu, da bodo usposobljeni za delo na tem področju. Dandanes je pomembno, da se v poučevanje vključijo aktivnejše učne metode, s katerimi učenci z lastno aktivnostjo spoznavajo novo učno snov. S temi metodami lahko učenci dosežejo tudi višje stopnje po Bloomovi taksonomski lestvici. Višje stopnje kot dosežejo učenci, več različnih znanj in veščin imajo. Aktivna učna metoda, ki zaobjema vse stopnje po Bloomovi lestvici, je tudi oblikovalsko razmišljanje (angl. design thinking). S to metodo se učenci naučijo analitskega in kritičnega razmišljanja, samovrednotenja, iskanja in implementiranja idej in izdelave prototipov. V zaključnem delu smo raziskovali možnosti vpeljave oblikovalskega razmišljanja v pouk na srednjih gostinskih in turističnih šolah. Izvedli smo deset polstrukturiranih intervjujev, z učitelji, ki poučujejo vse strokovne module na treh različnih srednjih šolah za gostinstvo in turizem. Na podlagi analize smo ugotovili, da bi bila vpeljava oblikovalskega razmišljanja smiselna zaradi sprememb v gospodarstvu in novih generacij dijakov. Pri vpeljavi metode bi se lahko pojavili določeni izzivi, vezani na predznanje in motivacijo dijakov ter na časovno obdobje izvajanja metode. Sam proces je dolgotrajen in bolj primeren za projektno delo kot za vpeljavo v redni pouk.
Keywords: aktivne učne metode, pasivne učne metode, Bloomova taksonomija, oblikovalsko razmišljanje, poučevanje v gostinstvu in turizmu
Published in DKUM: 08.01.2024; Views: 356; Downloads: 30
.pdf Full text (1,90 MB)

2.
Oblikovanje celovite storitve in zagon podjetja za osebno trenerstvo
Sebastijan Jurkošek, 2014, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu sem se osredotočil na zanimivo področje service designa, rojenega iz kombinacije pojmov storitve in designa. Primerjal sem definicije različnih avtorjev in opredelil, kaj to dejavnost čaka v prihodnosti. Koncept samega področja sem združil v oblikovanje celovite storitve za osebno trenerstvo, ene izmed trenutno najpopularnejših in razvijajočih se storitvenih dejavnosti. Izdelal sem elaborat zagona podjetja za osebno trenerstvo in na podlagi raziskave o storitvah osebnega trenerstva v Sloveniji oblikoval storitev osebnega trenerstva po načelih oblikovalskega razmišljanja.
Keywords: Service design, projekt, storitev, design, oblikovanje, osebno trenerstvo, oblikovalsko razmišljanje, stičišče, porabnik, izkušnje
Published in DKUM: 16.12.2014; Views: 2178; Downloads: 122
.pdf Full text (1,51 MB)

Search done in 1.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica