| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Slovenščina na dlani 3
2021, professional monograph

Abstract: Monografija predstavlja sprotne rezultate projekta Slovenščina na dlani (2017–2021), v okviru katerega pripravljamo inovativno prosto dostopno učno e-okolje za jezikovni pouk slovenščine. E-okolje je zasnovano kot obsežna zbirka vaj in nalog iz štirih vsebinskih sklopov (pravopis, slovnica, frazemi in pregovori ter besedila), ki temeljijo na zajemanju primerov iz aktualnih in avtentičnih besedil. Dodane so tudi nazorne razlage, ki jih lahko učeči se uporabljajo kot pomoč pri reševanju nalog ali v obliki samostojnega jezikovnega priročnika. Prispevki, vključeni v monografijo, podrobneje predstavljajo ozadje priprave vaj in nalog, podajajo koncept priprave razlag, se dotikajo pomena frazeološke kompetence in predstavljajo zanimive rezultate anketiranja o pomenu frazemov, prikažejo pa tudi načrtovano notranjo evalvacijo e-okolja ter ovrednotijo e-okolje v kontekstu prožnih oblik učenja in poučevanja. S tem je strokovni javnosti omogočen vpogled v razvoj in izvajanje posameznih faz priprave učnega e-okolja, ki se bo od leta 2021 lahko uporabljalo za obogatitev pouka slovenščine.
Keywords: učenje, poučevanje, e-okolje, slovenščina, pravopis, slovnica, frazeologija, besedilo, prožne oblike učenja in poučevanja
Published in DKUM: 12.03.2021; Views: 902; Downloads: 40
URL Link to file

2.
Motiviranost za učenje angleščine in pomen neformalnih oblik učenja
Kristina Davidović, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava motivacijo, učenje in neformalne oblike učenja. Z raziskavo smo ugotavljali, kakšna je povezanost med motivacijo za učenje angleščine pri pouku, znanjem angleščine in neformalnimi oblikami učenja angleščine na vzorcu slovenskih osnovnošolcev. V raziskavi je sodelovalo 145 učencev (62,8 % deklet) sedmega in osmega razreda s treh osnovnih šol v jugovzhodni Sloveniji. Podatki so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika, s katerim smo preverili učenčeve zaključne ocene pri predmetu angleščina kot tuji jezik v šol. l. 2016/17, učenčevo samooceno na področju angleščine, pogostost neformalnega učenja angleščine in motivacijo za učenje angleščine pri pouku. Z raziskavo smo ugotovili, da na vzorcu slovenskih osnovnošolcev obstajajo statistično pomembne povezave med motivacijo za učenje angleščine pri pouku, znanjem angleščine in neformalnimi oblikami učenja angleščine. Ugotovitve raziskave imajo uporabno vrednost predvsem za področje poučevanja angleščine, ki jo na nekaterih osnovnih šolah izvajajo kot obvezen predmet že od prvega razreda osnovne šole. Angleščina ima status globalnega jezika in smo ji v vsakdanjem življenju pogosto izpostavljeni. Pridobljene raziskovalne ugotovitve so lahko učiteljem angleščine v pomoč pri razumevanju učenčevih zunajšolskih dejavnosti, ki potekajo v angleščini in se povezujejo z znanjem ter motivacijo pri angleščini. Razumevanje teh povezav lahko pripomore k ustreznemu oblikovanju pouka angleščine.
Keywords: angleščina, motivacija, učenje, neformalne oblike učenja, znanje
Published in DKUM: 29.08.2019; Views: 1530; Downloads: 313
.pdf Full text (966,84 KB)

3.
EVALVACIJA RAZLIČNIH OBLIK POUČEVANJA ALPSKEGA SMUČANJA MLAJŠIH OTROK
Tjaša Vinarnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo Evalvacija različnih oblik poučevanja alpskega smučanja mlajših otrok je empirično delo. Namen diplomske naloge je bil raziskati, kako vpliva oblika poučevanja smučanja na uspešnost in napredovanje znanja smučanja v tedenskem smučarskem tečaju predšolskih otrok. Pri raziskovanju smo uporabili eksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. V teoretičnem delu smo predstavili obogatitveni program, v katerega uvrščamo poučevanje smučanja in ga izvajajo vrtci, oblike dela v procesu poučevanja alpskega smučanja, šolo smučanja, delo učitelja smučanja in tehnike alpskega smučanja, ki jih usvojijo predšolski otroci. V empiričnem delu smo predstavili rezultate opravljene raziskave. Raziskovalni vzorec je zajemal 77 otrok, starih od treh do sedmih let. Naše glavno raziskovalno vprašanje je bilo, ali oblika poučevanja smučanja mlajših otrok vpliva na napredek v znanju smučanja. Ugotovili smo, da se napredek v znanju smučanja pojavi pri obeh oblikah, vendar je napredek nekoliko višji pri individualni obliki dela. Prišli smo tudi do ugotovitve, da so napredovali otroci obeh spolov, vendar je napredek glede na spol zanemarljive vrednosti. Razlika v napredku usvojenih smučarskih znanj pa se je pojavila tudi glede na starost, najvišji napredek se je pojavil pri najmlajših otrocih. Pri opazovanju poučevanja smučanja otrok smo prišli do zaključka, da je otrokom najpomembnejše učenje skozi igro, torej pot do cilja, ne pa cilj kot končni dosežek.
Keywords: Oblike učenja smučanja, šola smučanja, učitelj smučanja, smučanje v predšolskem obdobju
Published in DKUM: 04.08.2016; Views: 1515; Downloads: 208
.pdf Full text (1,19 MB)

4.
TEKMOVALNE IN NETEKMOVALNE IGRE PRI POUKU ŠPORTNE VZGOJE
Ljudmila Ana Šekoranja, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljena igra in njen pomen ter vpliv na razvoj otrokovih telesnih in duševnih sposobnosti. Igre so razdeljene glede na otrokov razvoj, glede na skupine, glede na smer ter glede na tekmovalne in netekmovalne igre. Pisala sem o tekmovalnosti ter o njenih pozitivnih in negativnih vplivih na razvoj otroka. V nadaljevanju sem pisala o motivaciji in predstavila različne oblike učenja. Spregovorila sem o tekmovalnem, individualističnem in sodelovalnem učenju. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati eksperimenta, ki je bil izveden na izbranem vzorcu učencev in učenk iz šestih razredov osnovne šole Frana Roša Celje v šolskem letu 2011/2012. V vzorec sta bila vključena dva četrta, dva peta in dva šesta razreda. Sodelovalo je 108 učencev in učenk.
Keywords: igra, tekmovalne igre, netekmovalne igre, športne igre, tekmovalnost, učna motivacija, oblike učenja
Published in DKUM: 08.01.2014; Views: 2545; Downloads: 279
.pdf Full text (2,39 MB)

5.
UPORABA METOD UČENJA PRI RAZLIČNIH OBLIKAH UČENJA V NOVI KREDITNI BANKI MARIBOR
Polona Majarič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zaposleni in dobre vodje so ključ do tega, da podjetje v sodobnem času lahko preživi. Vodje podjetij morajo imeti veščine in spretnosti s katerimi omogočajo dobro vodstvo in nadzor nad svojimi zaposlenimi. Z večanjem vse večjih konkurenčnih zahtev se vedno bolj pojavlja potreba po širitvi in pridobivanju znanja na področju poslovanja. Zaposleni se morajo zavedati, da njihovo dosedanje znanje v prihodnosti ne bo več zadostovalo in na tem prepričanju morajo graditi. Poznamo veliko metod s katerimi si lahko pridobimo in nadgradimo svoje že osvojeno znanje. V diplomskem delu smo na podlagi metod učenja prikazali, katere metode učenja lahko uporabljamo v določenih primerih, ter kdo in kako jih lahko uporablja. V primeru smo podali podjetje Nove KBM d.d., kjer smo prikazali, katere metode učenja uporabljajo pri svojih zaposlenih. V Novi KBM d.d. se zavedajo, da so zaposleni ključ do njihovega uspeha zato tako njim, kot samemu izobraževanju namenjajo veliko truda in pozornosti.
Keywords: Učenje, metode učenja, oblike učenja, izobraževanje in usposabljanje
Published in DKUM: 25.01.2010; Views: 3200; Downloads: 324
.pdf Full text (928,57 KB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica