| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
NAČRTOVALSKI VZORCI V RAČUNALNIŠKIH IGRAH
Valentin Gregor, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo izdelali preprosto računalniško igro z uporabo načrtovalskih vzorcev. Najprej smo proučili načrtovalske vzorce, nato pa izbrali tiste, ki so smiselno prispevali h končnemu izdelku. Za izdelavo smo uporabljali objektno usmerjeni programski jezik Java v razvojnem okolju Eclipse. Tip igre, ki smo jo izdelali, se imenuje Obramba stolpov. V tej igri skuša igralec obraniti svojo bazo pred napadalci tako, da ob poti, kjer hodijo napadalci, postavlja stolpe, ki streljajo na napadalce. Za implementacijo igre smo izdelali uporabniški vmesnik, urejevalnik stopenj ter logiko stolpov in nasprotnikov.
Keywords: Načrtovalski vzorci, igre, arhitektura iger, optimizacija, objektno usmerjeno programiranje
Published: 30.11.2016; Views: 670; Downloads: 87
.pdf Full text (6,51 MB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica