| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Grafoderivati v tiskanih oglasih
Irena Stramljič Breznik, Ines Voršič, 2009, original scientific article

Abstract: Neprestano večanje števila oglaševalcev in širjenje oglaševalskega prostora že presegata receptivne sposobnosti naslovnikov, zato je ob tolikšni zasičenosti z oglasi vse težje zbuditi pozornost naslovnikov. Prispevek predstavlja poseben tip novotvorjenk v tiskanih oglasih, imenovanih grafoderivati, ki za učinkovanje uporabljajo grafične in ortografske prvine. Na podlagi zbranega gradiva bo podrobneje predstavljena njihova tipologija glede na uporabo in kombiniranje različnih pisnih znamenj (ABCČDZS, priseb(n)i, M!ZA, Remisliti, TISati, nezNOSen, ?mega, 3OR24 2N4N?4, Bank@Net ipd.) ter opredeljena njihova vloga, ki je večinoma estetska, čustvena ali intelektualna. Grafoderivati pogosto konkretizirajo bodisi oglaševalca bodisi oglaševano, včasih pa so le rezultat besedne igre v vlogi pritegnitve pozornosti. Vsekakor pa je v njih mogoče prepoznati težnjo po vse večji vizualizaciji oglasne komunikacije.
Keywords: besedotvorje, novotvorjenke, grafoderivati, tiskani oglasi
Published: 10.07.2015; Views: 374; Downloads: 37
URL Link to full text

2.
Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica