| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Digitalizacija dokumentarnega gradiva na Agenciji za kmetijske trge in razvoj podeželja
Martin Goričan, 2019, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili postopek digitalizacije fizičnega dokumentarnega gradiva na Agenciji Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja. Digitalizacija v javnih ustanovah mora slediti postopkom, kot jih narekujejo relevantna zakonodaja, uredbe in pravilniki, zato smo v teoretičnem uvodu opisali ključne zakonodajne zahteve prehoda v elektronsko upravljanje dokumentacije ter opredelili bistvene pojme. Na Agenciji Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja se upravlja z obsežno količino fizične dokumentacije, postopki upravljanja z gradivom pa so časovno zamudni. Hrani se vso izvorno fizično dokumentarno gradivo, saj digitalizirani dokumenti nimajo pravne vrednosti, ker Agencija nima sprejetih notranjih pravil. Kot rešitev smo predlagali uporabo obstoječe tehnologije za digitalizacijo fizične dokumentacije in približevanje postopka načelom Enotnih tehnoloških zahtev. Pretvorba poenostavi upravljanje z dokumentacijo in zaposlenim skrajša čas, ki ga potrebujejo za iskanje in dostavo dokumentov javnim uslužbencem. S sprejetjem notranjih pravil pa bi Agencija lahko prešla na popolno brezpapirno poslovanje.
Keywords: življenjski cikel dokumentov, notranja pravila, dokumentni sistem, fizično dokumentarno gradivo, Enotne tehnološke zahteve, elektronska hramba
Published in DKUM: 04.04.2019; Views: 1275; Downloads: 243
.pdf Full text (1,31 MB)

2.
Notranja revizija v javnih zavodih na primeru Zdravstvenega doma Slovenske Konjice
Sanja Lavrič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo proučevali javni sektor, javne zavode, osredotočili smo se predvsem na javne zdravstvene zavode in notranjo revizijo. V teoretičnem delu smo predstavili prej našteta področja. Poudarek smo dali na predstavitev notranje revizije. V okviru notranje revizije smo zajeli organiziranost izvajanja notranje revizije ter ugotovili, da se lahko organizirala lastna revizijska služba, najame zunanji izvajalec ali pa ustanovi skupna revizijska služba. Zajeli smo tudi notranje revizijske dejavnosti in v okviru le-teh predstavili posamezne faze notranje revizije. Predstavili smo tudi delo notranjega revizorja in kakšne naj bi bile njegove lastnosti za uspešno delo ter pravila, ki jih pri svojem delu upošteva in uporablja. Praktični del zajema predstavitev dveh izbranih zdravstvenih domov, torej Zdravstvenega doma Slovenske Konjice in Zdravstvenega doma X in primerjavo notranje revizije v teh dveh zdravstvenih domovih za leti 2016 in 2017, ki smo jo prikazali na podlagi revizijskih poročil in podatkov s spleta.
Keywords: javni zavod, zdravstveni zavod, notranja revizija, notranji revizor, pravila stroke revidiranja
Published in DKUM: 26.10.2018; Views: 2083; Downloads: 254
.pdf Full text (475,85 KB)

3.
PRIPOROČILA ZA UVEDBO ELEKTRONSKIH DOKUMENTOV
Ajka Virant, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Danes smo soočeni s hitrim razvojem tehnologije in vpeljavo informacijske podpore v praktično vse vidike delovanja organizacij. Vedno vidnejšo vlogo imajo elektronski dokumenti, ki vztrajno nadomeščajo tradicionalne papirne dokumente v delovanju organizacije. Take spremembe pomagajo pri optimizaciji poslovnih procesov na področjih avtomatizacije, hitrosti, preglednosti, sledljivosti ipd. Omenjene spremembe vplivajo na nekatere temeljne stvari, ki so bile v »tradicionalnem« svetu samoumevne oz. bistveno drugačne: časovna opredelitev dokumenta, istovetnost vsebine, varovanje dostopa ipd. Namen naloge je identifikacija ključnih elementov in s tem povezanih mehanizmov pri uvedbi elektronskih dokumentov v procese organizacije ter osvetlitev vpliva teh sprememb in mogočih pristopov za zagotavljanje teh mehanizmov.
Keywords: Elektronski dokument Poslovni proces Elektronski arhiv Notranja pravila Zakonski okvir
Published in DKUM: 05.10.2016; Views: 1160; Downloads: 91
.pdf Full text (1,12 MB)

4.
UVEDBA DOKUMENTNEGA SISTEMA V PROZIVODNEM PODJETJU
Rebeka Babič, 2013, master's thesis

Abstract: Podjetja vse težje obvladujejo papirnato dokumentacijo, saj ta iz leta v leto raste. Dosedanji sistemi s klasičnim papirnim poslovanjem postajajo neučinkoviti zaradi predolgega iskanja podatkov in zadnjih verzij dokumentov, dolgih distribucijskih poti in velikih stroškov tiskanja, kopiranja in arhiviranja. Vse to pa vpliva na odločitve vodstva podjetja in na delovanje storitev in odnosov s kupci, saj pomanjkanje odzivnosti in napačni podatki vplivajo na nadaljnje odločitve in s tem na samo konkurenčnost podjetja in na učinkovito izpolnjevanje zakonskih zahtev. Večina znanja v podjetjih je v obliki dokumentov, ki zajemajo poslovni proces, zato je pomembno, da si podjetje zagotovi učinkovit sistem za upravljanje z dokumenti. Sistemi za upravljanje z dokumenti so računalniško podprte rešitve za obvladovanje dokumentov, ki vsebujejo zajem in digitalizacijo papirnatih dokumentov, delovni tok in življenjski cikel dokumentov, shranjevanje, indeksiranje, distribucijo, iskanje in arhiviranje dokumentov. Podjetja se zaradi vedno večjega števila elektronskih dokumentov odločajo za elektronsko hrambo oz. arhiviranje. Elektronsko arhiviranje je ohranjanje elektronskih zapisov s pomočjo informacijske tehnologije. Za ohranitev elektronskih dokumentov je pomembno upoštevati arhivske zahteve pri oblikovanju sistemov za upravljanje z dokumenti, ki mora zagotavljati skrben nadzor dokumentov za zagotavljanje kakovosti, celovitosti, dostopnosti in avtentičnosti. Namen magistrske naloge je spoznati sisteme za upravljanje dokumentov, elektronsko hrambo in arhiviranje dokumentov, zakonske omejitve, pravne vidike in standarde, ki jih urejajo in potek projekta uvedbe. Teoretična izhodišča smo primerjali z uvedbo in delovanjem sistema za upravljanje z dokumenti v podjetju Impol. Spoznali smo samo rešitev, ki jo podjetje uporablja za upravljanje z dokumenti in kako je potekal projekt uvedbe, njihove prednosti in slabosti ter načrte za razvoj dokumentnega sistema v prihodnje.
Keywords: Ključne besede: dokument, elektronski dokument, sistemi za upravljanje z dokumenti, dokumentni sistem, elektronska hramba, elektronsko arhiviranje, življenjski cikel dokumentov, delovni tok, roki hrambe, revizijska sled, notranja pravila
Published in DKUM: 17.10.2013; Views: 3022; Downloads: 526
.pdf Full text (1,14 MB)

5.
ELEKTRONSKO ARHIVIRANJE IN UPRAVLJANJE DOKUMENTOV
Natalija Breznik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Elektronsko arhiviranje je osnovni podsistem v celovitem sistemu za upravljanje dokumentov. Z vidika konkurenčnosti, bistvene za uspešnost in tudi za preživetje banke, se je potrebno zavedati, da je čimprejšnja odločitev za vzpostavitev elektronskega arhiva in prehoda na elektronsko upravljanje dokumentov ne le racionalna, temveč nujna poslovna odločitev. Namen naloge je narediti temeljni korak v obvladovanju procesov upravljanja dokumentacije, kar v tem primeru pomeni definirati sistemsko rešitev elektronskega arhiva. Z vidika obvladovanja procesov upravljanja dokumentacije v banki je nedvomno smiselno - z vsebinskega, organizacijskega, tehnološkega in finančnega vidika - da se ne poišče le rešitve za podporo arhiviranja poslovne dokumentacije, temveč da se banka opredeli za izgradnjo infrastrukture, ki bo omogočala integracijo poslovnih procesov s procesi upravljanja dokumentacije, po možnosti istočasno.
Keywords: elektronski arhiv, hramba dokumentov, obvladovanje dokumentacije, upravljanje dokumentov, zakonodaja, notranja pravila
Published in DKUM: 14.05.2013; Views: 2696; Downloads: 374
URL Link to full text

6.
7.
8.
9.
10.
E-HRAMBA IN E-ARHIVIRANJE DOKUMENTARNEGA GRADIVA V JAVNI UPRAVI
Deja Škoporc, 2012, master's thesis

Abstract: Ob vsesplošni razširjenosti računalnikov in informacijske tehnologije v zasebnem sektorju in javni upravi nastaja čedalje več dokumentov, ki so dokumentarno gradivo, v elektronski obliki. Prednost teh je lažje, hitrejše in cenejše ustvarjanje, organiziranje, posredovanje, obdelovanje in hranjenje. Hkrati s tem pa se pojavlja težava zanesljivosti, avtentičnosti, verodostojnosti, dostopnosti in hrambe elektronskih dokumentov. Glavni cilj magistrskega dela je bil pregledati možnosti kratkoročne in dolgoročne e-hrambe dokumentarnega gradiva v organih javne uprave. Raziskavo smo izpeljali na upravni enoti Žalec. Ugotovili smo, da uporabljajo dokumenti sistem, ki omogoča upravljanje dokumentov v vseh fazah življenjskega cikla. Osredotočili smo se na fazo hranjenja in arhiviranja dokumentov. Ugotovili smo, da je velik del gradiva že v elektronski obliki, vendar ima pravno veljavo in dokazno vrednost edino dokumentarno gradivo v papirni obliki. Iz izsledkov raziskave je razvidno, da je na trgu že nekaj akreditiranih ponudnikov storitev akreditiranih programskih rešitev za podporo e-hrambi in e-arhivu dokumentarnega gradiva. Na podlagi izsledkov raziskave smo podali predlog upravni enoti Žalec in priporočila za vzpostavitev sistema e-hrambe in e-arhiva organom javne uprave.
Keywords: dokumentarno gradivo, klasični arhiv, e-arhiv, e- hramba, varna hramba, notranja pravila
Published in DKUM: 28.05.2012; Views: 5286; Downloads: 1209
.pdf Full text (1,57 MB)

Search done in 2.94 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica