| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MANAGEMENT IN ORGANIZACIJA NOGOMETNEGA KLUBA MARIBOR
Jernej Mikov, 2010, final seminar paper

Abstract: Športni klub predstavlja skupino ljudi, ki so zaradi skupnih interesov v športu združili, saj na tak način lažje dosežejo svoje cilje in zadovoljijo svoje potrebe. V športnih klubih morajo delovati ljudje, ki so strokovno usposobljeni ter, ki so uspešni tako na poslovnem področju kot tudi športnem. Njihove odločitve morajo biti v skladu s politiko podjetja, ki jo lahko uresničijo s svojim profesionalnim pristopom. Danes samo specializacija in profesionalizacija prinašata dobiček in s tem tudi posledično moč v svetu športa. Vse pomembnejšo funkcijo v nogometu imajo klubi, ki so znani po svoji moči in denarju. Danes lahko klubi takšno stopnjo dosežejo na več načinov. Vendar pa je samo en način dostopen večini klubov. Strokovna in profesionalna nogometna šola je ključ klubom v sam svetovni vrh. S dobro podkovano nogometno šolo in dobro organiziranim vodstvom lahko dosežejo stopnjo h kateri težijo vsi. In prav ta veličina prinaša spoštovanje v svetu nogometa in zgled drugim klubom.
Keywords: management, športni management, ljudje v športnem managementu, financiranje športnih klubov, nogometni klub Maribor
Published: 06.12.2010; Views: 2521; Downloads: 462
.pdf Full text (1,22 MB)

2.
KAKO IZBOLJŠATI MANAGEMENT ŠPORTNEGA DRUŠTVA
Gorazd Krenker, 2011, final seminar paper

Abstract: Management in vodenje neprofitnih organizacij se ne razlikuje od profitnih. Na vse oblike organizacij pretijo številne nevarnosti, ki jih mora dobro vodstvo pravočasno odkriti in narediti vse, da do njih ne bi prišlo. V času gospodarske krize se še toliko bolj pokažejo sposobnosti dobrega vodstva in njegove vodje. Turbulentno okolje, inovacije, globalizacije, krajšanje odzivnega časa so privedli do novih pogojev poslovanja, s tem pa tudi do novega sodobnega vodenja in njegovega vodje. Dober vodja oz. manager mora imeti številne sposobnosti, kot je poznavanje okolja, odnos do sočloveka, znanje, izkušnje, biti mora inovativen, dovzeten za spremembe, če želi voditi uspešno organizacijo. Osnovni namen delovanja športnih društev je učenje določenega športa, druženje, zabava in seveda dobri športni rezultati. Športno društvo je živ organizem, ki se nenehno spreminja, razvija, dopolnjuje in izboljšuje. Na to vplivajo različni notranji in zunanji vplivi. Športno društvo se kot organizacija lahko razvija ali pa nazaduje, nikakor pa ne miruje. Pomembni so nosilci sprememb. To so predvsem njegovi člani, najpomembnejši del članstva pa je vodstvo, ki sprejema odločitve o nadaljnji poti društva. Pri sprejemanju odločitev, posredovanju nalog izvajalcem ter pri izvajanju in nadziranju izvajanja nalog sodeluje veliko ljudi, med njimi pa se vzpostavijo različni medsebojni odnosi. Pomembno je poznavanje odnosov, ki se pojavijo med zaposlenimi. Vodstvo mora odnose znotraj organizacije nenehno negovati in tako vselej zagotoviti osebno zadovoljstvo posameznika. Dober vodja mora zato pravočasno spoznati in nato ustrezno odpraviti probleme, ki se pojavljajo pri poslovanju organizacije, prepoznati in izkoriščati pa mora tudi poslovne priložnosti, ki se pojavijo na trgu. Nogometni klub Maribor deluje vse od 12. Decembra leta 1960. Člane kluba spremljajo tako dobri športni kot tudi poslovni rezultati, pridejo pa tudi obdobja, ko klub na svoji poti ni tako uspešen. Trenutno je v klubu zaznati kar precej težav, saj njegovi člani niso zadovoljni z vodenjem kluba. Večina težav je v klubu povezanih s finančnim pomanjkanjem, člani pa niso zadovoljni z vodstvom, saj menijo, da se ti obnašajo neprofesionalno in svojega dela ne izpolnjujejo vestno. Zato bo moralo vodstvo na tem področju v prihodnosti veliko storiti, izboljšati bo moralo predvsem komunikacijo med zaposlenimi, vodstvom in tudi med člani kluba. Le tako bo lahko nogometni klub Maribor pisal zgodbo o uspehu tudi v bodoče.
Keywords: neprofitna organizacija, društvo, nogometni klub, vodenje, management, vodja, manager.
Published: 01.12.2011; Views: 2316; Downloads: 219
.pdf Full text (377,62 KB)

3.
MENEDŽMENT V ŠPORTNIH KLUBIH
Aljaž Hrovatič, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Šport ni več samo šport, ampak iz leta v leto prehaja v močnejšo, samostojno vejo industrije. Za tovrstni »posel« je potreben učinkovit in sistematičen menedžment, ki načrtuje in nadzoruje celoten proces delovanja neke organizacije ali v našem primeru športnega kluba. Menedžment v športnih klubih v začetkih profesionalizacije nogometa ni predstavljal toliko nepogrešljivega dela organizacije, danes pa je bistveno organiziranje, načrtovanje, nadzorovanje in usmerjanje vseh procesov, ki jih izvedemo znotraj športnega kluba. Bistveno je, kako mi upravljamo z viri in sredstvi, s katerimi v nekem obdobju razpolagamo. Na žalost v profesionalnih športih ni več pomembno le, kaj znaš, ampak je zelo pomemben faktor proračun organizacije, s katero lahko le-ta upravlja. Kapital je vedno bolj pomemben zaradi nakupov novih, kakovostnejših sredstev za doseganje ciljev, ki so v primeru naših nadaljnjih analiz profesionalni, poklicni nogometni igralci. Bistvo analiz našega diplomskega dela je predpostavka, da je za uspeh v športnih organizacijah potreben učinkovit menedžment in zadosten kapital.
Keywords: Menedžment, menedžer, šport, nogometni klub, organizacija, cilji.
Published: 28.10.2014; Views: 985; Downloads: 84
.pdf Full text (535,92 KB)

4.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V NOGOMETNEM KLUBU MARIBOR
Rene Kozar, 2015, undergraduate thesis

Abstract: S svojim diplomskim seminarjem sem združil veselje do nogometa in simpatijo do Nogometnega kluba Maribor v kombinaciji s pridobljenim znanjem marketinga in marketinškega komuniciranja, pridobljenega v času študija na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, in temo, ki me je zanimala in sem jo želel raziskati. Nogomet nekateri pojmujejo kot najbolj postransko stvar na svetu, saj jo igra na milijone igralcev po svetu in spremlja milijarde ljudi. V nogometu se predvsem v najboljših evropskih tekmovanjih, kot je Liga prvakov, v marketingu obrača ogromno denarja, sponzorji pa vanj vlagajo ogromne vsote denarja. V slovenskem nogometnem prostoru je na področju marketinga in marketinškega komuniciranja najbolj dejaven prav Nogometni klub Maribor, saj ima največjo bazo navijačev, s katerimi komunicira, posledično pa komunicira tudi z večjo ciljno skupino. Nogometni klub Maribor je v primerjavi z drugimi slovenskimi klubi v veliki prednosti glede komuniciranja z javnostjo, pa naj bo to s pospeševanjem prodaje, oglaševanjem, osebno prodajo in odnosi z javnostmi. Drugi klubi so se mu začeli približevati in tudi delajo več na tem področju, vendar pa je glede na proračun Nogometnega kluba Maribor in drugih slovenskih klubov jasno, da na tem področju še vedno zaostajajo, saj je razlika v denarju, ki ga imajo na voljo, prav tako očitna. Marketinško komuniciranje je zelo pomembno za razvoj nogometnega kluba in samo članstvo kluba ter prepoznavnost, saj s tem, ko klub komunicira z javnostjo, pridobiva prepoznavnost, več ljudi začne redno spremljati klub, poveča se obisk na nogometnih tekmah, tako da lahko rečemo, da marketinško komuniciranje prinese klubu veliko pozitivnih stvari. Med pisanjem diplomskega seminarja sem z vidika teoretičnega dela pridobil nove informacije s področja splošnega marketinga in s področja marketinga v športu ter veliko novih informacij na področju marketinškega komuniciranja, podrobneje sem spoznal orodja marketinškega komuniciranja, ki sem jih, vsakega posebej, tudi opisal. Marketinško komuniciranje ima več različnih pomenov in razlag različnih avtorjev, in sicer ga nekateri razlagajo kot eno od sestavin marketinškega spleta, pri čemer gre za splet različnih aktivnosti, in sicer od informiranja, spominjanja, prepričevanja do povezovanja proizvajalca s kupcem oziroma končnim odjemalcem. V empiričnem delu diplomskega seminarja sem predstavil Nogometni klub Maribor kot klub, njegovo zgodovino, navijače, na kakšen način so vodstveno organizirani, spoznal sem, kakšno strategijo si je klub zadal v prihodnosti, saj mora kot klub z največ lovorikami v Sloveniji in skoraj rednimi nastopi v evropskih pokalih stremeti k vedno višjim ciljem in poskrbeti tudi za čase, ko rezultatsko ne bo na tako visokem nivoju kot danes. Predstavil in opisal sem marketinško komuniciranje kluba ter podrobno opisal posamezna orodja marketinškega komuniciranja s primeri iz prakse Nogometnega kluba Maribor, ki je te akcije marketinškega komuniciranja tudi resnično izvajal. V empiričnem delu sem prav tako ugotovil, da je Nogometni klub Maribor pri določanju višine proračuna v bistvu zelo variabilen, saj je njegov proračun zelo odvisen od nastopov v Evropi in od nagrad, ki jih prejme od UEFE. Nogometni klub Maribor je bil v marketinškem komuniciranju v lanski sezoni, ki je bila zelo uspešna zaradi igranja v Ligi prvakov, precej dejaven in je postavil visoke standarde za vnaprej, zato upam, da jih bodo ohranjali in tudi naprej tako komunicirali ter pridobivali čim več novih privržencev in navijačev ter vsako leto prodali čim več sezonskih vstopnic.
Keywords: marketinško komuniciranja, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, oglaševanje, Nogometni klub Maribor.
Published: 29.10.2015; Views: 755; Downloads: 118
.pdf Full text (954,06 KB)

5.
Motivacija za izobraževanje v Nogometnem klubu Domžale
Urška Krmavnar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Motivacija, beseda ki jo zelo pogosto slišimo oz. preberemo. Beseda, ki se pogosto pojavlja v strokovnih revijah, člankih, literaturi, posebno če je to v povezavi s človeškim kapitalom. Izhaja iz besede motiv oz. latinsko »movere«, kar pomeni gibati se. Motivirani zaposleni, polni znanja in volje do izobraževanja, so tisti ključni faktor, ki se še kako lahko razlikuje od podjetja do podjetja in ključno pripomore k uspehu ali neuspehu v podjetju. Kako motivirani so zaposleni v Nogometnem klubu Domžale, smo ugotavljali z raziskavo, predstavljeno v diplomskem delu. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili vrste motivacij, motive, ki pozitivno vplivajo na motivacijo za izobraževanje, in ovire, ki nas demotivirajo pri izobraževanju. V empiričnem delu diplomskega dela predstavimo rezultate raziskave, ki je bila opravljena v Nogometnem klubu Domžale. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kakšna je motivacija za izobraževanje zaposlenih oz. bolj konkretno, kaj zaposlene motivira in kaj jim predstavlja največjo oviro na poti do boljše izobrazbe oz. znanja. Na podlagi analize rezultatov na koncu diplomskega dela podajamo zaključek in konkretne predloge za izboljšave.
Keywords: motivacija, motivacijske teorije, izobraževanje, Nogometni klub Domžale
Published: 04.07.2016; Views: 487; Downloads: 36
.pdf Full text (682,39 KB)

6.
Učinek vadbe nogometa na telesne značilnosti in gibalne sposobnosti predšolskih otrok
Tomaž Kidrič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo temelji na študiji različne literature in na primerjavi dveh izbranih skupin predšolskih otrok. Sestavljeno je iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili pomembnost gibanja v predšolskem obdobju, telesne značilnosti, telesni in gibalni razvoj ter nogomet kot eno izmed oblik športne aktivnosti v predšolskem obdobju. Dodatne športne aktivnosti, ki jih vrtci in drugi izvajalci športnih programov ponujajo za predšolske otroke in vključujejo osnove različnih športnih panog, lahko v primeru, da so prilagojene razvojni stopnji mlajših otrok, ugodno vplivajo na njihov razvoj. Pri raziskavi smo uporabili eksperimentalno metodo pedagoškega raziskovanja. Z rezultati meritev smo želeli ugotoviti učinek nogometne vadbe na spremembo telesnih značilnosti in razvoj gibalnih sposobnosti otrok, starih med 5 in 7 let. V raziskavo je bilo vključenih deset dečkov, ki se udeležujejo nogometne vadbe v nogometnem klubu Rogaška, v selekciji U-7 (eksperimentalna skupina) in devet dečkov, ki obiskujejo vrtec Rogaška Slatina in se ne udeležujejo nogometne vadbe (kontrolna skupina). Ugotovili smo, da vadba nogometa statistično gledano vpliva na gibalne sposobnosti predšolskega otroka, vendar ne v tako veliki meri, kot smo pričakovali. Nogometna vadba ne vpliva na otrokove telesne značilnosti.
Keywords: Gibalni razvoj, telesni razvoj, športne aktivnosti, igra, predšolska vzgoja, Nogometni klub Rogaška
Published: 03.12.2018; Views: 297; Downloads: 64
.pdf Full text (1,09 MB)

7.
Spletna stran za ženski nogometni klub
Sandra Rozman, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno načrtovanje in oblikovanje spletne strani za Ženski nogometni klub Cerklje. Za izdelavo spletne strani smo uporabili WordPress, delujoč na programu AMPPS na lokalnem računalniku. Namen naloge je bil narediti preprosto, oblikovno urejeno in pregledno spletno stran, ki bi omogočila večjo prepoznavnost kluba in bila enostavna za urejanje in dodajanje vsebin tudi neizkušenim uporabnikom. Raziskovali smo tudi tehnične vidike, kot je zakup cenovno ugodne domene in postavitev strani na strežnik v gostovanju. Alternativa temu pa je bila preučiti možnost postavitve strežnika na cenovno ugoden računalnik Raspberry Pi v lastni režiji. Primerjali smo tudi cene obeh možnosti in njihove prednosti. Zaključni del diplomskega dela pa je namenjen analizi, ki se nanaša na optimizacijo spletne strani. Vse to je potrebno, da bo spletna stran postavljena čim višje v spletnih iskalnikih. S postavitvijo spletne strani bomo poskrbeli za prepoznavnost edinega ženskega nogometnega kluba na Gorenjskem. Z diplomskim delom smo pridobili praktična znanja iz programa WordPress in za delo s strežnikom. Spletna stran je naš prispevek pomoči nogometnemu klubu.
Keywords: spletna stran, WordPress, optimizacija, Raspberry Pi3, ženski nogometni klub
Published: 18.09.2018; Views: 421; Downloads: 95
.pdf Full text (3,03 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica