| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 15
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
TRŽENJE V NEPROFITNI ORGANIZACIJI KLUB ŠTUDENTOV KRANJ
Sanja Tutić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo, ki je pred vami, raziskuje in predstavi vse definicije neprofitne organizacije in trženja, ter delovanje obeh skupaj z roko v roki. Podrobneje si ogledamo trženje v neprofitni organizaciji Klub študentov Kranj.
Keywords: • neprofitna organizacija • trženje • Klub študentov Kranj
Published: 20.07.2009; Views: 1852; Downloads: 295
.pdf Full text (479,32 KB)

3.
VPLIV TIMSKEGA DELA NA USPEŠNOST POSLOVANJA V ZVEZI DRUŠTEV SONČEK
Iztok Senica, 2009, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi opozarjamo na dejstvo, da bo v 21. stoletju največja konkurenčna prednost znanje. V Sloveniji smo trenutno na poti v družbo znanja, v podjetjih poteka tranzicija kot odgovor na vsesplošno globalizacijo, tudi znanja. Hiter gospodarski razvoj pušča za seboj posledice, ki jih v veliki meri blažijo neprofitne organizacije. Postajajo ključne za vzdrževanje ravnotežja v družbi in preveč pomembne, da bi jih prepustili neprofesionalnemu vodenju. Organizacije dajejo vse bolj prednost timskemu delu. Zavedajo se, da znanje še tako prodornega posameznika ne zadošča za reševanje današnjih vse bolj kompleksnih problemov. Timsko delo pa nima samo svoje dobre strani, ampak se pri njegovem izvajanju srečujemo tudi z nekaterimi težavami. V prvem, teoretičnem delu magistrske naloge je predstavljeno okolje raziskave. Podane so teoretične osnove s področja vodenja in timskega dela. Opredeljen je cilj in namen naloge. Tako smo raziskovali ali timska usmerjenost podjetja vpliva na njegovo uspešnost, opredelili prednosti, slabosti timskega dela in njegov pomen v Zvezi Sonček, ter ugotavljali ali je zaupanje ključni dejavnik timskega pristopa. V drugem, raziskovalnem delu pa je bilo na podlagi zbranih podatkov ugotovljeno dejansko stanje v organizaciji. Tako v prvem kot drugem delu naloge smo preverjali hipoteze postavljene na začetku, ki so bile v sedmem poglavju tudi statistično obdelane. V končnem delu so podane rešitve na podlagi ugotovljenih slabosti v obravnavani organizaciji. Tako je predlagano večje upoštevanje temeljnih motivacijskih dejavnikov zaposlenih, podani so tudi predlogi za zmanjšanje njihove obremenjenosti. Sonček - Zvezo društev za cerebralno paralizo nekateri štejejo med najuspešnejše neprofitne organizacije v Sloveniji. Vpliv timskega dela na uspešnost njenega poslovanja je velik in odločilen.
Keywords: - Znanje - Neprofitna organizacija - Timsko delo - Vodenje
Published: 05.02.2010; Views: 2895; Downloads: 622
.pdf Full text (3,99 MB)

4.
TRŽNO KOMUNICIRANJE NEPROFITNEGA PROJEKTA PASAVČEK
Dario Prasl, 2010, master's thesis/paper

Abstract: Je tržno komuniciranje in so neprofitne organizacije. Veliko je znanega o tržnem komuniciranju in prav tako o neprofitnih organizacijah. Vendar v kakšni meri sta ta dva pojma ločena oziroma povezana, je prikazano v magistrskem delu, ki ga berete. Subjekt neprofitnega tržnega komuniciranja temelji na projektu Pasavček, ki cilja na večjo pravilno uporabo otroških varnostnih sedežev in varnostnih pasov. Kot uvod v raziskavo so definirani različni pojmi in teorije, ki se pojavljajo skozi delo. Prvi del, teoretični, zajema podrobnejšo opredelitev tržnega komuniciranja, predvsem odnosov z javnostmi, saj predstavljajo pomembnejše orodje tržnega komuniciranja projekta Pasavček. Ker se projekt ukvarja s specifično ciljno skupino mladoletnikov in mladostnikov je velik poudarek tudi na t.i. Generaciji Y oziroma Millenialsih. Kdo so to, kako se obnašajo in kakšni marketinški pristopi so primerni za njih, so ključna vprašanja, na katera mora tržnik najti odgovore. Ker je projekt neprofiten in se ga vseeno komunicira, se je postavilo vprašanje, v kolikšni meri se neprofitnost nasploh komunicira in kakšen je splošen image marketinga na tem področju. Po prepotrebni teoretični obdelavi zastavljenega problema se v drugem delu usmerimo na projekt Pasavček, ki ga izvaja Direkcija RS za ceste, in sicer Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu. Preučena je potreba po neprofitnem tržnem komuniciranju in načrt komunikacijskega spleta. Detajlno so opredeljeni instrumenti tržnega komuniciranja in primernost uporabe le-teh. Zanimalo nas je, če lahko uporaba (socialnega) marketinga pripomore k uspešnosti projekta, kateri ni naravnan k pridobivanju dobička, temveč k dobrobiti/varnosti posameznika, družbeni odgovornosti in blaginji.
Keywords: tržno komuniciranje, neprofitna organizacija, socialni marketing, Millenials, image
Published: 18.01.2011; Views: 1870; Downloads: 163
.pdf Full text (2,96 MB)

5.
POVEZANOST SODELOVANJA DIPLOMANTOV V MEDNARODNI ŠTUDENTSKI ORGANIZACIJI AIESEC Z MOŽNOSTJO ZAPOSLITVE
Vanja Kiršner, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Danes smo vsi lahko priča hitremu razvoju, nenehnim spremembam trga in posledično nenehnim spremembam potreb, ki jih trg potrebuje. Na žalost so časi, ko je bila formalna izobrazba dovolj, mimo in mladi, ki se želijo uveljaviti na tem dinamičnem trgu morajo pokazati veliko več, kot je bilo to potrebno pred leti. Tako se mladi dandanes izobražujejo tudi izven formalno izobraževalnih ustanov (fakultete, visokošolski zavodi itd.) z včlanjevanjem v raznorazne študentske, prostovoljne organizacije, se udeležujejo delavnic, seminarjev, predavanj, ki bi jim doprinesla tisto nekaj kar se s samo izobrazbo v šoli ne da pridobiti. V diplomski nalogi smo se v teoretičnem delu dotaknili neprofitnih organizacij in njihovega izobraževalnega procesa, kjer smo pobližje predstavili neprofitno mednarodno študentsko organizacijo AIESEC, njen razvoj, obstoj in delovanje. Opravili smo tudi raziskavo, ki je zajemala mlade diplomante s področja Vzhodne in Centralne Evrope. Namen raziskave je bil ugotoviti ali članstvo v mednarodni študentski organizaciji AIESEC vpliva na lažjo in boljšo zaposlitev njenih članov. Raziskavo smo naredili s pomočjo ankete, na podlagi katere smo ugotovili, da članstvo v mednarodni študentski organizaciji AIESEC dejansko ima vpliv na lažjo in boljšo zaposlitev njenih članov prav tako pa so njeni člani bolj spretnostno razviti.
Keywords: - mednarodna študentska organizacija AIESEC - diplomanti - neprofitna organizacija
Published: 23.08.2011; Views: 1068; Downloads: 55
.pdf Full text (1,81 MB)

6.
KAKO IZBOLJŠATI MANAGEMENT ŠPORTNEGA DRUŠTVA
Gorazd Krenker, 2011, final seminar paper

Abstract: Management in vodenje neprofitnih organizacij se ne razlikuje od profitnih. Na vse oblike organizacij pretijo številne nevarnosti, ki jih mora dobro vodstvo pravočasno odkriti in narediti vse, da do njih ne bi prišlo. V času gospodarske krize se še toliko bolj pokažejo sposobnosti dobrega vodstva in njegove vodje. Turbulentno okolje, inovacije, globalizacije, krajšanje odzivnega časa so privedli do novih pogojev poslovanja, s tem pa tudi do novega sodobnega vodenja in njegovega vodje. Dober vodja oz. manager mora imeti številne sposobnosti, kot je poznavanje okolja, odnos do sočloveka, znanje, izkušnje, biti mora inovativen, dovzeten za spremembe, če želi voditi uspešno organizacijo. Osnovni namen delovanja športnih društev je učenje določenega športa, druženje, zabava in seveda dobri športni rezultati. Športno društvo je živ organizem, ki se nenehno spreminja, razvija, dopolnjuje in izboljšuje. Na to vplivajo različni notranji in zunanji vplivi. Športno društvo se kot organizacija lahko razvija ali pa nazaduje, nikakor pa ne miruje. Pomembni so nosilci sprememb. To so predvsem njegovi člani, najpomembnejši del članstva pa je vodstvo, ki sprejema odločitve o nadaljnji poti društva. Pri sprejemanju odločitev, posredovanju nalog izvajalcem ter pri izvajanju in nadziranju izvajanja nalog sodeluje veliko ljudi, med njimi pa se vzpostavijo različni medsebojni odnosi. Pomembno je poznavanje odnosov, ki se pojavijo med zaposlenimi. Vodstvo mora odnose znotraj organizacije nenehno negovati in tako vselej zagotoviti osebno zadovoljstvo posameznika. Dober vodja mora zato pravočasno spoznati in nato ustrezno odpraviti probleme, ki se pojavljajo pri poslovanju organizacije, prepoznati in izkoriščati pa mora tudi poslovne priložnosti, ki se pojavijo na trgu. Nogometni klub Maribor deluje vse od 12. Decembra leta 1960. Člane kluba spremljajo tako dobri športni kot tudi poslovni rezultati, pridejo pa tudi obdobja, ko klub na svoji poti ni tako uspešen. Trenutno je v klubu zaznati kar precej težav, saj njegovi člani niso zadovoljni z vodenjem kluba. Večina težav je v klubu povezanih s finančnim pomanjkanjem, člani pa niso zadovoljni z vodstvom, saj menijo, da se ti obnašajo neprofesionalno in svojega dela ne izpolnjujejo vestno. Zato bo moralo vodstvo na tem področju v prihodnosti veliko storiti, izboljšati bo moralo predvsem komunikacijo med zaposlenimi, vodstvom in tudi med člani kluba. Le tako bo lahko nogometni klub Maribor pisal zgodbo o uspehu tudi v bodoče.
Keywords: neprofitna organizacija, društvo, nogometni klub, vodenje, management, vodja, manager.
Published: 01.12.2011; Views: 2190; Downloads: 194
.pdf Full text (377,62 KB)

7.
USTANOVITEV IN UPRAVLJANJE MLADINSKEGA CENTRA
Danica Badovinac, 2011, undergraduate thesis

Abstract: K izboru diplomske teme Ustanovitev in upravljanje mladinskega centra me je napeljala želja po spremembi in razvoju mladinskih dejavnosti v mojem kraju – Metliki. Mala mesta so čedalje bolj obsojena na umiranje in beg mladih v večja mesta. Cilj diplomske naloge je ugotoviti obstoječe stanje mesta ter pripraviti realne predloge, s katerimi bi mesto pridobilo prostor za neformalno druženje mladih oz. prostor za kakovostno preživljanje prostega časa za vse generacije. Skozi raziskavo, katera oblika gospodarske organiziranosti je najbolj primerna za mladinsko dejavnost, sem v nalogi iskala tudi rešitev, ki bo za mlade logistično in birokratsko enostavna, ter hkrati efektivna za nadaljni razvoj, finančno neodvisnost in samoupravljanje mladinskega centra. V nalogi sem upoštevala obstoječe stanje, ga analizirala in zraven vpletla tudi dolgoletne izkušnje na podlagi neformalnega volonterskega dela z mladimi. Dolgoročno je cilj naloge pripomoči k zmanjšanju stopnje nezaposlenosti, k zmanjšanju pobega mladih iz mesta ter k izboljšanju socialnega, kulturnega in športnega življenja v mestu in povečanju turistične ponudbe in obiska mesta. V diplomskem delu sem raziskala razlike med pravno formalnimi oblikami mladinskega centra v Sloveniji in predlagala način upravljanja in poslovanja za prvo leto. Naj bo to povod, da se tudi po drugih krajih Slovenije, kjer se spopadajo s podobnimi težavami, najde nekdo, ki bo znal strateško ustvariti zgodbo svojega mesta, saj je za našo zgodovino pomembno, da ohranjamo mesta živa.
Keywords: - Mladinski center - Društvo - Zavod (javni zavod, zasebni zavod) - Neprofitna organizacija (NPO)
Published: 13.02.2012; Views: 1580; Downloads: 147
.pdf Full text (20,88 MB)

8.
PREDLOG MARKETINŠKEGA NAČRTA ZA UIP D.O.O.
Marjana Ćumurdžić, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Marketing je nepogrešljiva funkcija vsake organizacije, saj je nujno potreben pri premagovanju konkurence in obstoju na trgu. V preteklosti se je najbolj razširil v poslovnem sektorju, danes pa se pomembnosti marketinga v organizaciji vse bolj zavedajo tudi neprofitne organizacije. Zaradi vse večje konkurence pri pridobivanju sredstev in načina financiranja so tudi neprofitne organizacije prisiljenje poseči po podobnih orodjih, kot jih uporabljajo profitne organizacije, saj se zavedajo, da si brez ustrezne strategije marketinga ne moremo zamišljati dobrega poslovanja. Skozi diplomsko delo smo želeli predstaviti pomembnost marketinga v neprofitni organizaciji, ugotoviti, kakšno vrednost marketinški vložek predstavlja za organizacijo UIP - Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske d.o.o. ter izdelati predlog marketinškega načrta. Delo je razdeljeno na tri dele. V prvem delu je teoretični del, ki opisuje pomembnost marketinga in marketinška načrtovanja v neprofitni organizaciji. Opredeljen je pojem marketing in marketinški načrt ter predstavljen marketing v neprofitni organizaciji. V drugem delu je podrobneje prikazan teoretični model marketinškega načrta, na podlagi katerega smo na koncu diplomskega dela podali predlog marketinškega načrta za podjetje UIP d.o.o. Problem, ki je predstavljen v uvodu, je s pomočjo teorije in analize raziskave razrešen ob koncu diplomskega dela. Pridobili smo podatke o prepoznavnosti in učnkovitosti marketinških aktivnosti UIP d.o.o. ter nekaj koristnih informacij za izdelavo marketinškega načrta.
Keywords: trženje, neprofitna organizacija, marketinški načrt
Published: 29.05.2012; Views: 1087; Downloads: 173
.pdf Full text (582,96 KB)

9.
Neprofitne filmske organizacije v Mariboru
Dragana Jovišić, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi proučujemo vlogo obstoječih filmskih organizacij pri skrbi za razvoj filmske umetnosti, ki delujejo v mestu Maribor. S pomočjo raziskave bomo preverili, na kakšen način prispevajo k dvigu kulture. Uvodna poglavja diplomskega dela so namenjena predstavitvi dveh oblik neprofitnih organizacij: društev in zavodov. Nadaljujemo s predstavitvijo vloge določenih neprofitnih filmskih organizacij v Mariboru in o tem, na kakšne načine s svojim delovanjem skrbijo za razvoj filmske kulture. Za tem sledijo informacije o oblikah financiranja zavodov in društev na primeru filmskih organizacij v Mariboru. V zadnjem delu diplomskega dela bomo podali primerjavo med Zavodom Kino Udarnik in komercialnimi kino centri in navedli razloge, zakaj se posamezniki odločijo za ogled filma v Kinu Udarnik ali določenem kino centru ter raziskali, kako Udarnik vpliva na razvoj filmske kulture.
Keywords: neprofitna organizacija, filmsko društvo, filmska kultura, projekti, javna sredstva za kulturo
Published: 27.11.2012; Views: 4843; Downloads: 95
.pdf Full text (1,37 MB)

10.
Razsežnosti dela managementa v varstveno delovnih centrih in centrih za socialno delo
Tatjana Bačovnik, 2013, master's thesis

Abstract: Teoretična izhodišča: V nalogi smo najprej opisali razvoj in pomen managementa, nato pa smo se opredelili na management neprofitnih organizacij. Pri tem smo izpostavili dve vrsti neprofitnih organizacij, in sicer center za socialno delo in varstveno delovni center. Omenjeni organizaciji smo tudi podrobneje opisali. V teoretičnem delu naloge smo se prav tako osredotočili še na naloge managerjev, ekonomske vidike, odnose z javnostmi, pomen komuniciranja in pogajanja v neprofitnih organizacijah. Namen in cilj naloge: Osnovni namen magistrske naloge je raziskati razsežnosti dela managementa v centrih za socialno delo in varstveno delovnih centrih s poudarkom na znanju managementa, komuniciranja s financerji, strokovno javnostjo in učinkovitosti vodenja teh organizacij. Managerji največ časa porabijo za komuniciranje s financerji in pridobivanjem ustreznih sredstev, zato pa posledično pozabljajo na izpopolnjevanja in pridobivanja ustreznega znanja na področju managementa in komuniciranja s strokovno javnostjo, kar ima za posledico zmanjšano učinkovitost organizacije. Raziskovalna metodologija: V magistrski nalogi smo najprej uporabili deskriptivno in analitično metodo raziskovanja. Najprej smo poiskali strokovno literaturo in iz nje povzeli teoretična izhodišča za izvedbo analitične metodologije. Le-ta nam je bila podlaga za nadaljnje raziskovalno delo oz. tako smo lahko dobili odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja. Dobljene podatke smo analizirali in jih grafično prikazali s pomočjo računalniških programov Worda, Exela in Sps-ja. Rezultati: Na podlagi raziskave smo prišli do zaključka, da lahko eno raziskovalno vprašanje delno potrdimo, drugega pa v celoti, vendar smo spoznali, da vodilnim managerjem zmanjkuje časa pri opravljanju vsakodnevnih nalog pri vodenju organizacije. Sklep: Na koncu magistrskega dela smo prišli do zaključka, da se zaradi pomanjkanja sredstev, ki so posledica gospodarske krize, nepoznavanja organizacij s strani države in prepogosto pomanjkanje časa vodilnih managerjev, pozablja na kakovost dela, ki bi pa morala biti na prvem mestu.
Keywords: center za socialno delo, varstveno delovni center, manager, vodstvo, zaposleni, neprofitna organizacija
Published: 12.12.2013; Views: 1071; Downloads: 99
.pdf Full text (636,10 KB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica