| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 30
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
Učinkovitost telemarketinga in njegova uporaba v podjetju Založba Forum Media d.o.o.
Anja Hamler, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Neposredno trženje pridobiva na svojem pomenu, kar se vidi na njegovi naraščajoči uporabi. Med nove oblike neposrednega trženja med drugim prištevamo trženje po telefonu oziroma telemarketing, ki predstavlja pomembno obliko neposrednega trženja. Podjetja izvajajo štiri vrste telemarketinga. To so telefonska prodaja, telefonsko pokrivanje kupcev, odkrivanje morebitnih kupcev po telefonu in storitve kupcev. Zaradi številnih prednosti telemarketinga se uporaba telemarketinga iz leta v leto povečuje in pridobiva na svojem pomenu. Telemarketing je stroškovno učinkovitejši v primerjavi z osebno prodajo. Omogočeno je hitro vzpostavljanje stikov z odjemalci. V primerjavi z ostalimi oblikami neposrednega trženja je telemarketing osebnejši. Učinkovitost telemarketinga je odvisna od motiviranosti prodajalcev oziroma zaposlenih v telemarketingu, baze podatkov, ustreznega načrtovanja prodaje, informacijske podpore in strokovnosti zaposlenih v telemarketingu. V podjetju Založba Forum Media poudarjajo pomen baze podatkov in ustreznega načrtovanja telemarketinga. Ob končanju klicne akcije pregledajo rezultate in analizirajo uspešnost ter učinkovitost klicne akcije. Ker se še telemarketing v podjetju šele razvija je možno opaziti nekaj pomanjkljivosti.
Keywords: Neposredno trženje Telemarketing Aktivni in pasivni telemarketing Baza podatkov Segmentiranje trga Motiviranje
Published: 29.06.2009; Views: 2619; Downloads: 293
.pdf Full text (1,01 MB)

4.
Zasnova spletne trgovine z ekološko pridelanimi proizvodi v podjetju Hrib d. o. o.
Natalija Gajšek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V podjetju Hrib d. o. o. želimo povečati prodajo ekološko pridelanih proizvodov, zato smo se odločili za uvedbo spletne trgovine, kar bo pripomoglo k obogatitvi že ustaljenih prodajnih poti podjetja in lažjemu doseganju novih potencialnih kupcev. Za pridobitev smernic o oblikovanju celostne zasnove in asortimana nove spletne trgovine smo izvedli elektronsko anketo o nakupovalnih navadah in ugotovili, da je večina anketirancev že kupovala preko spleta. Rezultati tudi kažejo, da večina anketirancev ne pozna blagovne znamke "Odlično", da večina od njih občasno uživa ekološko pridelano hrano in da ljudje iz urbanih območij pogosteje kupujejo ekološko pridelane proizvode. Na podlagi rezultatov smo zasnovali teoretični poslovni model za spletno trgovino, ki bo po našem mnenju pripomogla k dobri in uspešni izdelavi le-te in kasneje k prepoznavnosti naše blagovne znamke "Odlično", k povečanju prodaje ekološko pridelanih proizvodov in izboljšanju ugleda podjetja v očeh kupca in poslovnih partnerjev. Na ta način bomo postali tudi bolj odprti za nove poslovne partnerje in bomo lažje vzpostavili dinamični dialog med podjetjem in kupci.
Keywords: spletna trgovina, neposredno trženje, ekološko pridelani proizvodi, e-poslovni model.
Published: 10.03.2009; Views: 2658; Downloads: 396
.pdf Full text (3,04 MB)

5.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU SCHIEDEL D.O.O., PREBOLD
Nataša Vogrinc, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je del marketinškega spleta, ki je v današnjih časih postaja vse bolj pomembno. Poleg odločitev o cenah, kvaliteti izdelkov in dosegljivosti izdelkov kupcu je potrebno razmisliti, kako te izdelke promovirati na čim bolj optimalen način. Tudi segment dimniških sistemov ne izostaja od tega, saj konkurenca postaja vse močnejša in kupci zahtevnejši. Potreben je učinkovit program marketinškega komuniciranja s ciljno javnostjo. V podjetju Schiedel d.o.o., Prebold se dobro zavedajo pomena marketinškega komuniciranja in v te namene skrbno načrtujejo svoje aktivnosti marketinškega komuniciranja ter se trudijo ohranjati dober odnos s ciljnimi javnostmi. Pretežen del marketinških aktivnosti namenjajo osebni prodaji, to kot najpomembnejši. V zadnjem času skrbijo tudi za povečano pospeševanje prodaje svojih izdelkov. S tem je usklajen tudi proračun, ki ga namenjajo osebni prodaji. Kar dve tretjini celotnega proračuna je namenjenega temu. Posebej pozorno gradijo in usposabljajo svojo prodajno ekipo. Prodajni zastopniki so stimulativno nagrajevani in izjemno motivirani za delo, ki ga opravljajo. Podoba podjetja v javnosti je na visokem nivoju in blagovna znamka Schiedel dobro prepoznavna, tudi na račun oglaševanja, ki je v podjetju prav tako zelo pomembno. Največ rezerv ima podjetje v neposrednem trženju, ki bi ga bilo v prihodnosti vredno bolje izkoristiti.
Keywords: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, ciljno občinstvo, cilji marketinškega komuniciranja, proračun, mediji, inštrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, prodajno osebje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja, dimniki, podjetje Schiedel d.o.o., Prebold, koncern Schiedel.
Published: 14.10.2009; Views: 2411; Downloads: 448
.pdf Full text (4,50 MB)

6.
ANALIZA CILJNIH SKUPIN PRI KATALOŠKI PRODAJI
Katja Gorenc, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes nam hiter življenjski tempo in številne obveznosti, dopuščajo le malo časa. Vse to se odraža tudi pri nakupovanju v trgovskih centrih, za katerega je lahko idealna rešitev kataloška prodaja. Prinaša tako dobre kot slabe plati, vendar dobro osveščeni potrošniki, s takšno obliko nakupovanja lahko le pridobijo. Namen diplomskega dela je opredeliti pomen neposrednega trženja s poudarkom na kataloški prodaji in predstaviti dosedanja spoznanja ter prikazati obstoječe stanje tovrstnega trženja. Cilj raziskave je predvsem boljše poznavanje kupcev kataloške prodaje, torej spoznati nakupne navade in značilnosti posameznega tržnega segmenta. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu so predstavljena spoznanja teoretikov o neposrednem trženju, njegov pomen v današnjem času in njegove značilnosti. Podrobneje je predstavljena kataloška prodaja. Poudarek pa je na analizi porabniških trgov in nakupnega vedenja. Raziskovalni del sem opravila s pomočjo metode anketiranja. Anketni vprašalnik je izpolnilo 50 anketirancev, sama anketa pa je vsebovala 14 vprašanj. Postavila sem tudi nekaj hipotez, ki sem jih testirala s pomočjo Pearsonovega koeficienta. Pomembnejše ugotovitve raziskave so, da se kataloško trženje vse bolj razvija tudi v Sloveniji, takšne oblike se poslužuje vse več potrošnikov, tako ženske kot moški. Slednji se najpogosteje odločajo za nakup pohištva in stvari za dom in okolico, medtem ko se ženske v večini odločajo za nakup oblačil in obutve. Temu primeren je tudi znesek enkratnega nakupa. Ženske porabijo več časa za sam ogled kataloga, prav tako ga dalj časa hranijo. Starejši anketirani izdelke najpogosteje naročajo prek klasične naročilnice po pošti, medtem ko se mlajši, vse bolj pogosto odločajo za naročilo prek spleta. Cena in kakovost izdelkov, sta bili ocenjeni povprečno, brez večjih odstopanj navzgor ali navzdol.
Keywords: neposredno trženje, kataloška prodaja, kupci/ potrošniki
Published: 29.09.2009; Views: 2360; Downloads: 285
.pdf Full text (392,73 KB)

7.
RAZISKAVA TRGA ZA POTREBE OGLAŠEVANJA NA AVTOBUSIH
Maja Kajnih, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjih nekaj letih je oglaševanje na prostem na slovenskem trgu doseglo pravi porast in razvoj. Pojavljati so se začele bolj inovativne oblike medijev oglaševanja na prostem, zato imajo oglaševalci oziroma oglaševalske agencije na razpolago večje možnosti, da naredijo oglaševalsko sporočilo še bolj kreativno. Oglaševanje na avtobusih je uspešno vpeljalo nove oblike prikazovanja oglasnih sporočil tako na zunanjih površinah avtobusov, z novimi materiali, s pomočjo katerih imajo oglasi na zunanjih površinah avtobusa daljšo življenjsko dobo. Novosti so tudi na področju oglaševanja v notranjosti avtobusa, kjer so ta trenutek najbolj aktualni digitalni prikazovalniki oglasov, ki ponujajo širok spekter prikazovanja oglasnih sporočil. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem raziskava trga in sam proces raziskave trga, opredeliti smo marketinško komuniciranje in podali opredelitve zunanjega oglaševanja. Teoretična znanja smo uporabili v praktičnem delu diplomske naloge, kjer smo na podlagi anketnega vprašalnika naredili raziskavo, in z njeno pomočjo pridobili informacije, ki so se nanašale na oglaševanje na avtobusih. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti splošno mnenje prebivalcev Maribora in njegove širše okolice o avtobusnem oglaševanju. Na podlagi analize rezultatov ankete lahko zaključimo s trditvijo, da je avtobusno oglaševanje dobro sprejeto med prebivalce Maribora in njihove širše okolice, saj smo ugotovili, da je njihovo splošno mnenje o avtobusnem oglaševanju dobro. Ugotovili smo, da predstavlja notranje avtobusno oglaševanje še neizkoriščen potencial, saj je tovrstno oglaševanje še povsem nerazvito v krajevnih avtobusih, ki vozijo v okolici Maribora in njegovi širši okolici.
Keywords: raziskava trga, proces raziskave trga, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, osebna prodaja, neposredno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, zunanje oglaševanje, oglaševanje na avtobusih
Published: 24.11.2009; Views: 2192; Downloads: 321
.pdf Full text (18,24 MB)

8.
TRŽENJE VEČNAMENSKE ŠPORTNE DVORANE V PODČETRTKU
Januš Hunski, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Nahajamo se v težkih gospodarskih razmerah, zato ni več dovolj biti podjetje, ki ga odlikuje vrhunska kakovost njegovih izdelkov in storitev. Nujno potrebno je izvrstno obvladovanje tržnega komuniciranja, kar pomeni, da morajo biti podjetja dobro podkovana v poznavanju trženja. Trg večnamenskih športnih dvoran je zelo konkurenčen in neizprosen, zato bodo preživela samo tista podjetja, ki bodo svoje kupce oziroma obiskovalce uspela spretno prepričati v nakup. V diplomskem delu smo se osredotočili na področje trženja. Za primer smo izbrali trženje večnamenske športne dvorane v Podčetrtku. Spoznali smo teoretično osnovo trženja in tržno-komunikacijskega spleta. Natančneje smo si ogledali korake, ki jih je potrebno oblikovati za uspešno tržno komuniciranje in vsa orodja s katerimi organizacije vzpostavijo stik z okoljem. Ta orodja so oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje in osebna prodaja. V praktičnem delu diplomske naloge pa sta trženje in orodja tržnega komuniciranja prikazana na primeru večnamenske športne dvorane v Podčetrtku. Predstavili smo partnerja javno-zasebnega partnerstva. Pri diplomskem delu smo se geografsko omejili na Slovenijo in obmejno območje Hrvaške. Na omejitve smo naleteli tudi pri iskanju literature za praktični del diplomske naloge, saj na temo trženja športnih objektov primanjkuje literature.
Keywords: trženje, tržno komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, Terme Olimia d.d., večnamenska športna dvorana
Published: 19.05.2010; Views: 1907; Downloads: 203
.pdf Full text (282,67 KB)

9.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU DANA
Marko Hren, 2010, master's thesis/paper

Abstract: POVZETEK Komuniciranje je ena temeljnih dejavnosti človeka, ki mu omogoča obstoj in razvoj v družbi in organizacijah, formalnih in neformalnih, v katere je vključen. Ljudje ves čas komuniciramo, bodisi z besedami bodisi nebesedno s kretnjami, pogledom, svojim premikanjem. Komunikacije so prisotne od nastanka človeka, vendar se skozi čas spreminjajo, razvijajo, usklajujejo in dopolnjujejo. Vsekakor pa vseskozi obstajajo. V želji, da bi bilo podjetje uspešno na trgu in v prednostmi pred drugimi mora imeti dobro postavljeno politiko komuniciranja. Proces marketinškega komuniciranja nam pomaga zgraditi dobro blagovno znamko izdelka ali podjetje. Vendar blagovna znamka ohranja svojo moč le toliko časa, dokler ohranja zveste uporabnike. Dobro poznavanje in razumevanje uporabnikov je zato temelj za grajenje zvestobe in s tem moči blagovne znamke. V teoretičnem delu smo najprej opredelili komuniciranje. Nadalje smo razdelali vrste, namen, elemente in oblike komuniciranja. Komuniciranje postaja vse bolj pomemben proces, ki nas spremlja vse življenje in nas spremlja vsak trenutek. Komunikacijo tvorijo poleg izrečenih besed še vse naše kretnje, pogledi, nasmehi,… Sledi bolj natančna opredelitev marketinškega komuniciranja, ki je tudi glavna tema magistrske naloge. Podrobno smo pogledali proces, strategije, organiziranje in instrumente marketinškega komuniciranja. Pridobiti lojalnost in zaupanje je eden izmed pomembnih ciljev marketinškega komuniciranja. Marketinško komuniciranje obravnavamo kot pomemben proces, ki ob dobro organiziranih akcijah pomembno pripomore k prodaji izdelkov. Podjetje Dana je na trgu prisotno že 58 let in je v svojem obstoju preživljalo lepa in manj lepa obdobja. Svoje ime oziroma svojo blagovno znamko je uspešno gradilo skozi vsa obdobja svojega obstoja. V svojih začetkih kot blagovna znamka žganih alkoholnih pijač se je kasneje preoblikovala v brezalkoholne pijače, danes pa je predvsem poznana kot vodilna blagovna znamka za negazirane vode. Predstavili smo proces marketinškega komuniciranja v zadnjih letih in tudi opravili raziskavo, s katero smo potrdili, da je proces marketinškega komuniciranja dobro voden.
Keywords: Komuniciranje, Marketing, Marketinško komuniciranje, Blagovna znamka, Oglaševanje, Pospeševanje prodaje, Odnosi z javnostmi, Osebna prodaja, Neposredno trženje
Published: 29.10.2010; Views: 3676; Downloads: 1014
.pdf Full text (2,26 MB)

10.
INSTRUMENTI MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU TERME OLIMIA D.D.
Martina Terner, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je zelo pomembna sestavina procesa trženja, saj le z dobro sestavljenim programom komuniciranja podjetje lahko doseže svoje zastavljene cilje. V Sloveniji imamo zelo dobro razvit zdraviliški turizem in zato tudi zelo močno konkurenco. Če hoče biti podjetje konkurenčno oz. če hoče biti korak pred drugimi, mora odjamalcem ponuditi nekaj drugačnega, inovativnega, novega - skratka nekaj česar drugi nimajo. V diplomskem delu smo se osredotočili na instrumente marketinškega komuniciranja v Termah Olimia, ki so zelo uspešno podjetje, zelo prepoznavni na trgu in kljub nekoliko višjim cenam v primerjavi s konkurenti vedno znova presenečajo svoje odjemalce, gostom ponujajo nekaj več in žanjejo vedno nove uspehe. Predstaviti smo želeli kako podjetje z uspešnim kombiniranjem različnih instrumentov dosega tako zelo dobre rezultate. V nadaljevanju pa smo nekaj pozornosti posvetili tudi načinu določanja proračuna za marketinško komuniciranje, razporeditvi znotraj posameznih instrumentov in nenazadnje tudi merjenju uspešnosti določenih instrumentov.
Keywords: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, določanje proračuna za marketinško komuniciranje, Terme Olimia d.d.
Published: 19.10.2010; Views: 2399; Downloads: 308
.pdf Full text (1,24 MB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica