| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, master's thesis

Abstract: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Keywords: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Published in DKUM: 16.03.2021; Views: 636; Downloads: 63
.pdf Full text (921,82 KB)

2.
PRIKAZ MARKETINŠKEGA SPLETA NA PRIMERU DRUŽINSKEGA PODJETJA AVGUST SEREC S.P.
Damir Serec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo spoznali, da je marketinški splet v malem družinskem podjetju izjemnega pomena. Za vsako podjetje je zelo pomembno, da prodaja kvalitetne, cenovno ugodne izdelke, ki jih trži preko različnih tržnih poti in jih preko marketinškega komuniciranja približa vsem obstoječim in potencialnim odjemalcem. Vse te elemente marketinškega spleta mora vsako podjetje, še posebej to velja za malo družinsko podjetje, dobro načrtovati, saj je končni cilj vsakega podjetnika prodaja izdelka, čim večji zaslužek in zadovoljstvo stranke. V današnjem času je v dejavnosti, kjer deluje podjetje Avgust Serec s. p. zelo pomembno, da lahko podjetje ponudi svoji obstoječim ali novim potencialnim strankam pravo izbiro izdelkov v pravem času, po pravih cenah in v pravih količinah. Podjetje namreč deluje v panogi, kjer odjemalci potrebujejo izdelke v zelo kratkem času ali nemudoma, zato je zanj zelo pomembno, da podrobno spremlja dogajanje na trgu in se hitro prilagaja.
Keywords: malo podjetje, družinsko podjetje, konkurenca, marketinški splet, izdelek, cena, tržne poti, marketinško komuniciranje, osebna prodaja, neposredno trženje, oglaševanje, pospeševanje prodaje
Published in DKUM: 21.06.2016; Views: 912; Downloads: 50
.pdf Full text (900,92 KB)

3.
OGLAŠEVANJE V MCDONALD'S SLOVENIJA
Barbara Hojnik, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Delo diplomskega seminarja se nanaša na instrument marketinškega komuniciranja, oglaševanje. Za to temo sem se odločila, ker se na vsakem koraku srečujemo z raznovrstnim oglaševanjem. Pomembno je, da podjetje pozna pravi način oziroma oglašuje tako, da bodo kupci izmed vseh ostalih oglasov opazili in si zapomnili točno njihov oglas. V teoretičnem delu je opisano marketinško komuniciranjue na splošno, instrumenti marketinškega komuniciranja in podrobnje sem razčlenila in opisala oglaševanje. Oglaševanje je eno izmed petih orodij komunikacijskega spleta, s katerim podjetje prenaša sporočila kupcem. Zelo pomembno je, da podjetje ve kaj želi sporočati, komu želi sporočati, kakšen bo namen oglasnega sporočila in s katerim medijem se bo oglaševalo. Opredeliti mora cilje oglaševanja, določiti proračun za oglaševanje, opredeli oglaševalsko sporočilo, odločiti se mora za oglaševalski mediji in na koncu je potrebno oceniti učinkovitost oglaševanja. V praktičnem delu sem opisala marketinško komuniciranje na primeru podjetja McDonald's Slovenija, še posebej sem proučila njihovo oglaševanje. Pri oglaševanju sodelujejo z marketinško agencijo Futura DDB. Največ uporabljajo televizijsko in zunanje oglaševanje. Oglaševanja v tiskanih medijih se ne poslužujejo, zaradi slabe kvalitete papirja in posledično tudi oglasa.
Keywords: marketinško komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostjo, neposredno komuniciranje.
Published in DKUM: 27.11.2014; Views: 1921; Downloads: 280
.pdf Full text (1,13 MB)

4.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU HENKEL
Tamara Furjan, 2014, master's thesis

Abstract: Dandanes je največji izziv za novodobna podjetja imeti dobro marketinško komuniciranje. Vsako podjetje se zaveda, da bo na konkurenčnem trgu uspešno le, če mu bo uspelo zadovoljiti potrebe kupcev in doseči čim večji dobiček. Potrebno je približati izdelke potrošnikom, jih prepričati v najboljšo kvaliteto in korist izdelka na trgu ter jih spodbuditi k samemu nakupu. V magistrski nalogi smo se osredotočili na marketinško komuniciranje v podjetju Henkel. Danes ni več le oglaševanje tisto, ki bi prinašalo informacije za porabnike, saj se sami odločajo o nakupu izdelka. Zato je še posebej pomembno, da podjetje sestavi dober načrt marketinškega komuniciranja, saj bo le tako lahko uspešno komuniciralo z ciljnim občinstvom in pridobilo lojalnost porabnikov.
Keywords: komuniciranje, marketinško komuniciranje, komunikacijski program, ciljno občinstvo, komunikacijski kanal, določitev marketinškega proračuna, mediji, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, promocijski splet, podjetje Henkel
Published in DKUM: 08.10.2014; Views: 2010; Downloads: 579
.pdf Full text (2,02 MB)

5.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE IN OSEBNA PRODAJA V PODJETJU MONTANA D.O.O.
Žiga Žibret, 2013, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je sestavni del komunikacije podjetja s tržnimi subjekti. Deli se na več različnih marketinških kanalov kot so; oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje in vedno bolj priljubljena oblika oglaševanja katera se imenuje spletno oglaševanje. Ker se organizacije soočajo z vedno bolj nepredvidljivimi tržnimi situacijami in oteženimi pogoji, se morajo prilagajati in poiskati pravilne tržne pristope in kvalitetno komunikacijo s tržnimi subjekti. Soočajo se z finančnimi zlomi, konjunkturami gospodarskega razvoja, neizprosno konkurenco, zahtevnejšo in vedno bolj ozaveščeno in izobraženo strukturo kupcev kakor ostalimi dejavniki, ki postavljajo delovanje podjetja na preizkušnjo. Prav zaradi tega so primorana spremeniti tradicionalne poslovne prakse in uveljavljati novejše pristope do kupcev. Zaradi tega se organizacije odločajo za uvedbo marketinških komunikacijskih rešitev, katere omogočajo komunikacijo in tudi vpogled v pričakovanja in želje odjemalcev. Velik odstotek neuspešnih uvedb in delovanja marketinških storitev pripisujemo predvsem nejasnim, slabo začrtanim in nedoslednim izvrševanjem začrtanih ciljev podjetja. Definiranje jasnih ciljev, vizije, strategije in obsega razpolagajočih virov, pogojuje dejavnike uspešnega in neuspešnega delovanja marketinškega komuniciranja. Podjetje Montana d.o.o., želi prenoviti obstoječe in vzpostaviti nove marketinške komunikacijske kanale in s tem vzpodbuditi obstoječe in nove odjemalce k večjemu nakupu njihovega materiala. Podjetje ima vizijo in uresničljive cilje, kateri se lahko udejanjijo z dobrim marketinškim delovanjem, pietetnim pristopom in sinergijskemu komuniciranju s kupci. V magistrskem delu želimo predstaviti podjetje, različne vrste marketinških komunikacijskih kanalov in možnosti prenašanja sporočila od pošiljatelja (podjetja) k prejemniku (kupcu). Opravili bomo kvalitativno analizo marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju. Rezultate intervjujev bomo analizirali in tako s pomočjo priznanih avtorjev in njihovih teoretičnih aksiomov o marketinškem komuniciranju izpeljali zaključke pri naši raziskavi.
Keywords: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredno trženje in internetno trženje.
Published in DKUM: 10.01.2014; Views: 2787; Downloads: 487
.pdf Full text (9,18 MB)

6.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA BLAGOVNE ZNAMKE LUMPI
Alen Hutinski, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Komuniciranje z notranjim in zunanjim okoljem je eno ključnih vlog v podjetju. Tako podjetja ustvarjajo organizacijske oddelke kot so marketing in odnosi z javnostmi, v katerih zaposleni svoj delovni čas posvečajo raziskovanju in odkrivanju vedno boljše komunikacije z okolico z namenom ohranitve tržnega deleža in ohranitve ter pridobitve potrošnikov. V ta namen sem diplomski seminar posvetil izdelavi načrta trženjskega komuniciranja za blagovno znamko Lumpi, katere lastnik je naš »najboljši sosed«, t.j. trgovsko podjetje Mercator. S pomočjo preučene literature o marketinškem komuniciranju sem v seminarju predstavil namen in cilje mojega dela ter podal teoretična izhodišča s področja marketinškega komuniciranja. V osrednjem delu seminarja sem predstavil svoj načrt marketinškega komuniciranja za blagovno znamko Lumpi, v katerem sem vključil glavna orodja komuniciranja. Čeprav se načrt razlikuje od načrtov podjetja Mercator, pa je le-ta izvedljiv v realnem času in prostoru. Načrt trženjskega komuniciranja ima poudarek tudi na finančnem načrtu oglaševanja, za katerega vemo, da je najdražji del komuniciranja. V sklepu sem podal svoje ugotovitve glede načrta, kako bi ga lahko še izboljšal in ne bi predstavljal veliko breme podjetju.
Keywords: marketinško komuniciranje, cilji, strategija, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, finančni načrt
Published in DKUM: 25.11.2013; Views: 1785; Downloads: 156
.pdf Full text (908,37 KB)

7.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE PRIREDITEV
Nina Uršič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Bistvo prireditev je njihovo načrtovanje in uporaba ustreznih instrumentov marketinškega komuniciranja. Posledica pravilne izbire instrumentov predstavlja obisk oziroma ne obisk prireditve. Instrumenti morajo biti takšni, da pritegnejo pozornost ciljnih skupin in vsebujejo vse potrebne informacije o dogodku. Prireditev mora biti oblikovana tako, da bo zadovoljila obiskovalce, da bo čim večji obisk in s tem čim večji prihodki.
Keywords: marketinško komuniciranje oglaševanje pospeševanje prodaje osebna prodaja odnosi z javnostmi neposredno trženje prireditev načrtovanje prireditve
Published in DKUM: 06.12.2012; Views: 1607; Downloads: 185
.pdf Full text (2,77 MB)

8.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V TRGOVINI NA DROBNO
Maja Kocuvan, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Vsako podjetje se zaveda, da bo na trgu uspešno, če bo ponudilo izdelke, ki bodo zadovoljevali potrebe in želje kupcev. Poleg tega je potrebno ustvariti zavedanje o izdelku¸ kupce in javnost kar najbolje informirati o izdelkih oziroma storitvah in komunicirati z njimi. Marketinško komuniciranje zajema vse dejavnosti, ki so usmerjene v komuniciranje z obstoječimi in potencialnimi kupci in javnostjo. Podjetja z marketinškim komuniciranjem posredujejo informacije o značilnostih izdelkov, da bi se lahko porabniki lažje odločili za nakup. Učinkovitost podjetja dosežejo s pravilno izbiro instrumentov marketinškega komuniciranja, ki so: oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi ter neposredna prodaja. Podjetja izberejo instrumente marketinškega komuniciranja glede na zastavljene cilje in glede na to kateri instrument je najprimernejši za njih. V diplomskem seminarju sem prvo poglavje namenila marketinškemu komuniciranju, kjer sem s teoretičnega vidika opredelila pojem, proces, program, instrumente in strategije marketinškega komuniciranja. V naslednjem poglavju se seznanimo s pojmom trgovine na drobno, pomenom in vlogo, cikli v trgovini na drobno, značilnostmi poslovanja in organizacijskimi oblikami trgovine na drobno. V praktičnem delu diplomskega seminarja sem obravnavala marketinško komuniciranje v trgovini Tuš. Pri trženju Tuš uporablja orodja marketinškega komuniciranja oglaševanja, pospeševanja prodaje in odnose z javnostmi. Z uporabo teh instrumentov želijo v trgovinah Tuš povečati zavedanje o svojih izdelkih in povečati prodajo.
Keywords: komuniciranje, marketinško komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, trgovina na drobno, Tuš
Published in DKUM: 05.12.2012; Views: 2197; Downloads: 250
.pdf Full text (743,46 KB)

9.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V IZOBRAŽEVALNIH INSTITUCIJAH
Nina Pirih, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Obravnavamo področje se nanaša na marketinško komuniciranje izobraževalnih storitev. Marketinško komuniciranje je sestavni del splošnega procesa komuniciranja, skozi katerega organizacija vstopi v dialog z različnimi ciljnimi skupinami. V sloveniji se pojavlja kar nekaj neprofitnih organizacij, katerih cilj je zadovoljiti potrebe različnih interesnih skupin s svojimi proizvodi in storitvami. Ena izmed vej neprofitnih organizacij je tudi izobraževanje. Izobraževalne institucije zadovoljujejo potrebo po izobraževanju. V Sloveniji deluje več izobraževalnih ustanov, kot so na primer univerze, samostoji visokošolski zavodi, ljudske univerze, izobraževalni centri in druge. Vsaka izobraževalna ustanova si skuša pridobiti čim večji ugled, pri čemer si pomaga tudi z marketinškim komuniciranjem. Zelo pomembno je, da pri marketinškem komuniciranju določimo program komuniciranja, pri katerem je zelo pomemben člen izbira marketinškega komunikacijskega orodja. Med orodja komuniciranja uvrščamo oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi, osebno prodajo in neposredno trženje. V izobraževalnih institucijah uporabljajo prav vsa orodja komuniciranja. Z oglaševanjem informirajo potencialne uporabnike o svojih storitvah, na primer z katalogi, brošurami, plakati, letaki. Z pospeševanje prodaje skušajo pridobiti nove potencialne uporabnike z raznimi predstavitvami, sejmi, razstavami. Odnose z javnostjo uporabljajo predvsem za odnose z mediji, kateri jim pomagajo obveščati vse potencialne uporabnike z različnimi članki in objavami. Osebno prodajo izkoristijo za takojšen neposreden odziv, kar je za izobraževanje zelo pomembno. Prav tako komunicirajo z uporabniki preko neposrednega trženja, torej preko elektronske pošte, telefona, katalogov in naslovjene pošte, kar jim omogoča da prilagodijo vsebino sporočila posamezniku.
Keywords: • Marketinško komuniciranje, • Neprofitne organizacije, • Izobraževalne institucije, • Marketinško komuniciranje izobraževalnih institucij, • Oglaševanje, • Pospeševanje prodaje, • Odnosi z javnostmi, • Osebna prodaja, • Neposredno trženje.
Published in DKUM: 28.11.2012; Views: 1482; Downloads: 171
.pdf Full text (719,45 KB)

10.
VREDNOSTNA ANALIZA HIDROIZOLACIJSKIH MATERIALOV TOPLIH RAVNIH STREH NASUTIH S PRODCEM
Nina Pelc, 2012, diploma project paper

Abstract: Hidroizolacija je pomemben sestavni del ravnih streh. Za hidroizolacijsko zaščito ravnih streh se uporabljajo različnih materiali, ki imajo različne lastnosti. V projektni nalogi je kot metodološko orodje za ocenjevanje ekonomičnosti gradbenih materialov uporabljena vrednostna analiza. Uporaba metode je prikazana na primeru izbiro najprimernejšega hidroizolacijskega materiala za toplo ravno streho nasuto s prodcem. Projektna naloga podaja tudi osnovne značilnosti marketinškega komuniciranja ter njegova orodja, ki se najpogosteje uporabljajo pri prodaji hidroizolacij za ravne strehe.
Keywords: vrednostna analiza, ravna streha, hidroizolacijski materiali, bitumenski trakovi, sintetični trakovi, marketinško komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, neposredno marketinško komuniciranje, osebna prodaja
Published in DKUM: 17.09.2012; Views: 1899; Downloads: 274
.pdf Full text (537,44 KB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica