| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Ocenjevanje ekonomičnosti malih bioloških čistilnih naprav z vrednostno analizo
Jernej Stojnšek, 2013, diploma project paper

Abstract: Glede na smernice veljavnega in sprejetega operativnega programa čiščenja komunalne odpadne vode, ki velja za obdobje od leta 2005 do 2017, bodo morali investitorji novogradenj v prihodnje obvezno razmišljati o ustreznem odvajanju odpadnih voda v okolje. Kajti na območjih, kjer ni predvidena oz. ni mogoča priključitev na javno kanalizacijsko omrežje, bo to treba reševati z malimi biološkimi čistilnimi napravami. Teh je na trgu vedno več, tako da je izbira široka. V prvem delu naloge bomo z metodo ocenjevanja ekonomičnosti gradbenih proizvodov izvedli vrednostno analizo in tako izbrali najprimernejšo napravo, glede na izbrane lastnosti in ceno. V drugem delu so predstavljene osnovne značilnosti in orodja marketinškega komuniciranja.
Keywords: Vrednostna analiza, mala biološka čistilna naprava, marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredni marketing, osebna prodaja.
Published in DKUM: 02.04.2013; Views: 1903; Downloads: 168
.pdf Full text (1,26 MB)

2.
OCENJEVANJE EKONOMIČNOSTI RAZLIČNIH IZVEDB OKEN NA STANOVANJSKIH OBJEKTIH Z VREDNOSTNO ANALIZO
Jasmina Markež, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Okno je sestavni del fasadnih površin, zato je pomembno, da se odločamo za kakovostna okna. V diplomskem delu je v prvem delu predstavljena vrednostna analiza, ki jo tim izvaja v petih fazah. Omenjene faze izvedb oken (PVC, les, les-ALU) vključujejo osnovne lastnosti oken, primerjave izbranih lastnosti in stroške. Na podlagi opravljene analize lahko ugotovimo katera izvedba je najprimernejša. Na koncu so podane osnovne značilnosti marketinškega komuniciranja ter predstavljeni instrumenti, kateri se najpogosteje pojavljajo v procesu prodaje oken.
Keywords: vrednostna analiza, lesena okna, PVC okna, les-ALU okna, marketinško komuniciranje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, oglaševanje neposredni marketing
Published in DKUM: 08.10.2010; Views: 2558; Downloads: 284
.pdf Full text (1,08 MB)

3.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V ORGANIZACIJI
Uroš Žarković, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Razviti dolgoročen odnos s strankami, pridobiti in ohraniti čimveč dobrih in zvestih strank postaja eden izmed glavnih ciljev marketinško usmerjenih podjetij. Zvest kupec je zadovoljen kupec. In kakšen je zadovoljen kupec? Zadovoljen je s kvaliteto storitve, s ceno, s servisom, je obveščen, ima občutek, da je poslušan in nagrajen za svojo zvestobo. Potrebno je spoznati kdo so naši kupci, kaj so njihove želje, potrebe in predvsem pričakovanja. Dvosmerna komunikacija, individualne, stranki na kožo pisane ponudbe, programi zvestobe so stvari, ki dajejo storitvi dodano vrednost in so pogosto razlog, da stranke ne odidejo drugam. Nezadovoljen kupec pove svojo izkušnjo najmanj devetim ljudem, ki to informacijo še razširijo. Največji problem govoric je njihova nenadzorovanost. Da bi izboljšali govorice je potrebno spremeniti vedenje in komuniciranje organizacije. Dobre govorice, ki jih širi obstoječi kupec, lahko dosegajo učinkovite marketinške učinke. Vsekakor so odraz dolgoročnega in uravnoteženega komuniciranja podjetja z okoljem.
Keywords: • Cilji marketinškega komuniciranja • Načrtovanje marketinškega komuniciranja • Instrumenti marketinškega komuniciranja • Oglaševanje • Pospeševanje prodaje • Neposredni marketing • Osebna prodaja • Interenetno oglaševanje • Vrednotenje rezultatov marketinškega komuniciranja
Published in DKUM: 22.01.2010; Views: 2291; Downloads: 318
.pdf Full text (453,75 KB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica