1. Ocenjevanje ekonomičnosti malih bioloških čistilnih naprav z vrednostno analizoJernej Stojnšek, 2013, diploma project paper Abstract: Glede na smernice veljavnega in sprejetega operativnega programa čiščenja komunalne odpadne vode, ki velja za obdobje od leta 2005 do 2017, bodo morali investitorji novogradenj v prihodnje obvezno razmišljati o ustreznem odvajanju odpadnih voda v okolje. Kajti na območjih, kjer ni predvidena oz. ni mogoča priključitev na javno kanalizacijsko omrežje, bo to treba reševati z malimi biološkimi čistilnimi napravami. Teh je na trgu vedno več, tako da je izbira široka. V prvem delu naloge bomo z metodo ocenjevanja ekonomičnosti gradbenih proizvodov izvedli vrednostno analizo in tako izbrali najprimernejšo napravo, glede na izbrane lastnosti in ceno. V drugem delu so predstavljene osnovne značilnosti in orodja marketinškega komuniciranja. Keywords: Vrednostna analiza, mala biološka čistilna naprava, marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredni marketing, osebna prodaja. Published in DKUM: 02.04.2013; Views: 1903; Downloads: 168 Full text (1,26 MB) |
2. OCENJEVANJE EKONOMIČNOSTI RAZLIČNIH IZVEDB OKEN NA STANOVANJSKIH OBJEKTIH Z VREDNOSTNO ANALIZOJasmina Markež, 2010, bachelor thesis/paper Abstract: Okno je sestavni del fasadnih površin, zato je pomembno, da se odločamo za kakovostna okna. V diplomskem delu je v prvem delu predstavljena vrednostna analiza, ki jo tim izvaja v petih fazah. Omenjene faze izvedb oken (PVC, les, les-ALU) vključujejo osnovne lastnosti oken, primerjave izbranih lastnosti in stroške. Na podlagi opravljene analize lahko ugotovimo katera izvedba je najprimernejša. Na koncu so podane osnovne značilnosti marketinškega komuniciranja ter predstavljeni instrumenti, kateri se najpogosteje pojavljajo v procesu prodaje oken. Keywords: vrednostna analiza, lesena okna, PVC okna, les-ALU okna, marketinško komuniciranje, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, oglaševanje neposredni marketing Published in DKUM: 08.10.2010; Views: 2558; Downloads: 284 Full text (1,08 MB) |
3. NAČRTOVANJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V ORGANIZACIJIUroš Žarković, 2009, undergraduate thesis Abstract: Razviti dolgoročen odnos s strankami, pridobiti in ohraniti čimveč dobrih in zvestih strank postaja eden izmed glavnih ciljev marketinško usmerjenih podjetij. Zvest kupec je zadovoljen kupec. In kakšen je zadovoljen kupec? Zadovoljen je s kvaliteto storitve, s ceno, s servisom, je obveščen, ima občutek, da je poslušan in nagrajen za svojo zvestobo.
Potrebno je spoznati kdo so naši kupci, kaj so njihove želje, potrebe in predvsem pričakovanja. Dvosmerna komunikacija, individualne, stranki na kožo pisane ponudbe, programi zvestobe so stvari, ki dajejo storitvi dodano vrednost in so pogosto razlog, da stranke ne odidejo drugam.
Nezadovoljen kupec pove svojo izkušnjo najmanj devetim ljudem, ki to informacijo še razširijo. Največji problem govoric je njihova nenadzorovanost. Da bi izboljšali govorice je potrebno spremeniti vedenje in komuniciranje organizacije. Dobre govorice, ki jih širi obstoječi kupec, lahko dosegajo učinkovite marketinške učinke. Vsekakor so odraz dolgoročnega in uravnoteženega komuniciranja podjetja z okoljem. Keywords: • Cilji marketinškega komuniciranja
• Načrtovanje marketinškega komuniciranja
• Instrumenti marketinškega komuniciranja
• Oglaševanje
• Pospeševanje prodaje
• Neposredni marketing
• Osebna prodaja
• Interenetno oglaševanje
• Vrednotenje rezultatov marketinškega komuniciranja Published in DKUM: 22.01.2010; Views: 2291; Downloads: 318 Full text (453,75 KB) |