1. Uporaba zbirk podatkov pri neposrednem trženju na primeru kataloške prodaje Neckermann : diplomsko deloBorut Dretar, 2003, undergraduate thesis Keywords: neposredna prodaja, direktno trženje, baze podatkov, katalogi, podatki, varstvo podatkov, marketing mix, marketinški splet, marketing, trženje, prodaja po telefonu, telemarketing, prodaja po pošti, Slovenija, storitve, tržna analiza, tržne raziskave, oskrba, dobavitelji, blago, odjemalec Published: 28.09.2007; Views: 3501; Downloads: 253
Full text (842,44 KB) |
2. Razvoj spletnega nakupovalnega centra podjetja Comtron d.o.o. : diplomsko deloRenato Pulko, 2003, undergraduate thesis Keywords: nakup, WWW, World Wide Web, komuniciranje, nova ekonomija, internet, marketing, trženje, trgovinsko podjetje, spletna trgovina, neposredna prodaja, direktno trženje, računalniške komunikacije, uporabniki, potrošnik, prodaja, računalniške mreže, elektronsko poslovanje, pospeševanje prodaje, metodologija, uporaba računalnika, on-line, informacijska tehnologija, tržne raziskave, podatki, procesna informatika, izdelki, promocija, strategija trženja, storitve Published: 28.09.2007; Views: 3921; Downloads: 429
Full text (1,60 MB) |
3. Tržno komuniciranje v Zdravilišču Strunjan : diplomsko deloAleksandra Šturm, 2003, undergraduate thesis Keywords: zdravilišča, zdraviliški turizem, komuniciranje, trženje, marketing, marketinški splet, marketing mix, pogovori, osebna prodaja, neposredna prodaja, direktno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, oglaševanje, ekonomska propaganda, promocija, hotelirstvo, zagotavljanje kvalitete, upravljanje, organiziranost, management, tržne poti, storitve, ponudba Published: 28.09.2007; Views: 4531; Downloads: 544
Full text (526,10 KB) |
4. Marketinške kompetence na področju zavarovalništva in vinarstva : diplomsko deloJasna Čibej, 2004, undergraduate thesis Keywords: zavarovalstvo, odgovornost, vinarstvo, konkurenčnost, prednost, marketing, trženje, turistične kmetije, proizvodnja, pijače, Slovenija, empirične raziskave, promocija, trendi, aktivnosti, strategija trženja, organizacijske strukture, ekonomsko sodelovanje, odjemalec, panoge dejavnosti, neposredna prodaja, praksa, izdelki, blagovne znamke, organiziranost Published: 28.09.2007; Views: 2249; Downloads: 136
Full text (923,26 KB) |
5. Prodajno poslovanje Zavoda RS za blagovne rezerve : diplomsko deloAlojzij Černe, 2004, undergraduate thesis Keywords: neprofitne organizacije, javni zavodi, javne storitvene dejavnosti, javno podjetje, storitve, blago, prodaja, pospeševanje prodaje, gospodarske družbe, poslovno sodelovanje, javni razpis, neposredna prodaja, gospodarnost, ekonomičnost, delovanje, poslovni proces Published: 28.09.2007; Views: 2301; Downloads: 113
Full text (359,04 KB) |
6. Osebna prodaja kot oblika tržnega komuniciranja v banki : diplomsko deloMajda Senica, 2005, undergraduate thesis Keywords: komuniciranje, poslovno komuniciranje, banke, bančništvo, uporabniki, marketing, trženje, strategija trženja, praksa, bančno poslovanje, storitve, odnosi z javnostjo, marketing mix, marketinški splet, dejavnost, delovanje, uspešnost poslovanja, motiviranje, direktno trženje, organiziranost, neposredna prodaja, osebna prodaja, pospeševanje prodaje, cilj, tržna analiza, aktivnosti, poslovni rezultati Published: 28.09.2007; Views: 2250; Downloads: 240
Full text (570,19 KB) |
7. Tržno komuniciranje na primeru adrenalinskega športa Zorbing : diplomsko deloSaša Žula, 2005, undergraduate thesis Keywords: šport, komuniciranje, trženje, Slovenija, Nova Zelandija, ponudba, turizem, turistični objekti, storitve, ponudba, znamenitosti, rekreacija, SWOT analiza, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredna prodaja, direktno trženje, tržni mehanizem, posredniki, strategija trženja Published: 28.09.2007; Views: 2385; Downloads: 146
Full text (388,26 KB) |
8. Tržno komuniciranje v podjetju Emona Obala Koper : diplomsko deloJana Poglajen, 2005, undergraduate thesis Keywords: komuniciranje, medorganizacijsko trženje, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, trgovinska politika, predstava, tržne raziskave, marketing, trženje, živila, organiziranost, marketing mix, marketinški splet, pospeševanje prodaje, direktno trženje, neposredna prodaja, odnosi z javnostjo, praksa, nakup, prodaja, planiranje, blagovne znamke, medorganizacijski sistemi, interakcije, strategija trženja, operativni plani, poslovno sodelovanje Published: 28.09.2007; Views: 2931; Downloads: 222
Full text (562,45 KB) |
9. Marketinško komuniciranje pri uvajanju blagovne znamke "5 na dan" : diplomsko deloTatjana Rus Prvinšek, 2005, undergraduate thesis Keywords: blagovne znamke, image, komuniciranje, marketing, trženje, strategija trženja, financiranje, prodajalne, oglaševanje, ekonomska propaganda, pospeševanje prodaje, uporabniki, potrošnik, nakup, izdelki, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, poslovni sistemi, direktno trženje, neposredna prodaja, kupci, tržne poti, mediji, predstava, storitve Published: 28.09.2007; Views: 2046; Downloads: 152
Full text (801,25 KB) |
10. Posebnosti uporabe trženjskega spleta v zasebnih nepridobitnih kulturnih organizacijah : diplomsko deloMarko Brumen, 2005, undergraduate thesis Keywords: trženje, marketing, marketing mix, marketinški splet, direktno trženje, neposredna prodaja, neprofitne organizacije, kultura, multimedia, multidisciplinarni vidik, komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, organizacijska kultura, ekonomska propaganda, teorija, umetnost, potrebe, delovanje, cilj, tržne raziskave, strategija, programi, promocija, Slovenija, storitve Published: 28.09.2007; Views: 2221; Downloads: 224
Full text (836,61 KB) |