| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NENADNA BOLEZENSKA STANJA PRI PREDŠOLSKIH OTROCIH IN UKREPI VZGOJITELJA
Irena Pohlen Crnić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V vrtcu, kjer otrok preživi dober del dneva, je skrb za otrokovo varnost, opazovanje sprememb in ustrezno ukrepanje v vseh pogledih dolžnost vzgojitelja, ki naj bi bil sposoben prepoznati določena stanja in ustrezno ukrepati. V diplomskem delu je bil raziskan obseg odgovornosti vzgojitelja in kompetence iz pravno formalnega vidika. Obenem je bilo izpostavljeno vprašanje, kaj lahko v okviru prve pomoči vzgojitelj naredi ob nenadno obolelem otroku, ter ali je v času formalnega izobraževanja ali kasneje pridobil ustrezna znanja. Skozi analizo in deskripcijo veljavne zakonodaje in podzakonskih aktov so bila predstavljena izhodišča za odgovornost vzgojitelja. Predpisi so ponudili zanimivo prepletanje dejstev, ki so potrdila odgovornost vzgojitelja. Ta je urejena v zakonodaji in v internih aktih, kjer je med različnimi zavodi različno zastavljena. Analiza strokovne medicinske literature, na podlagi katere so bili izpostavljeni osnovni znaki posameznih bolezenskih stanj, je pokazala, da jih je pri otroku možno pravočasno prepoznati in izvesti najnujnejše ukrepe. Predpogoj pa je ustrezno znanje, ki ga vzgojitelji le deloma pridobijo v času formalnega izobraževanja. Glede na podano zakonsko podlago in relativno razpoznavne znake, ki kažejo na morebiten razvoj bolezenskega stanja, bi bilo smiselno ustrezno urediti to področje.
Keywords: nenadna bolezenska stanja, otrok, usposabljanje, ukrepi vzgojitelja, zakonodaja
Published: 23.07.2009; Views: 1493; Downloads: 101
.pdf Full text (390,37 KB)

2.
SPOSOBNOST VZGOJITELJEV ZA NUDENJE PRVE POMOČI V VRTCU
Mojca Turk, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Pri vsakdanjem delu v vrtcu se strokovni delavci poleg načrtovanega vzgojnega dela srečujejo tudi s poškodbami in nenadnimi bolezenskimi stanji. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, ali so strokovni delavci sposobni ustrezno nuditi prvo pomoč otroku. Za namen raziskave smo uporabili anketni vprašalnik, ki je vseboval 26 vprašanj. S pomočjo vprašalnika se je raziskalo, s katerimi poškodbami in nenadnimi bolezenskimi stanji se najpogosteje srečujejo vzgojitelji in pomočniki vzgojiteljev v praksi ter za katere jih je najbolj strah, da bi do njih prišlo v njihovi skupini. V raziskavi je sodelovalo 72 anketiranih vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic na območju Dolenjske. Podatke smo obdelali kvantitativno z deskriptivno statistiko, s frekvenčno distribucijo, z uporabo tabel in z grafičnim prikazom. Raziskava je pokazala, da so strokovni delavci v vrtcih delno sposobni nuditi ustrezno prvo pomoč v določenih situacijah. Znanje prve pomoči strokovnih delavcev bi se moralo izpopolnjevati in obnavljati v krajšem obdobju.
Keywords: poškodbe otrok, nenadna bolezenska stanja, nudenje prve pomoči, varno okolje v vrtcu, zastrupitve otrok
Published: 13.06.2016; Views: 602; Downloads: 93
.pdf Full text (1,11 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica