| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Virtualni modeli računalniških komponent
Tine Pajk, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bom predstavil jezik VRML. VRML igra pomembno vlogo v računalniškem svetu, saj lahko z njim oblikujemo 3D objekte, jih združimo v scene in svetove. Svetovi nam omogočajo interakcijo in svobodno navigacijo. VRML lahko uporabljamo v praksi za prikaz turističnih znamenitosti, učil, učilnic, različnih naravoslovnih in tehničnih predmetov, računalniških komponent, ... Preproste VRML predmete lahko zgradimo sami v beležnici, pri zahtevnejših geometrijske objektih pa si pomagamo z modelirniki.
Keywords: • VRML • X3D • navidezni svet • oblika • 3D standard
Published: 08.06.2009; Views: 2299; Downloads: 105
.pdf Full text (9,11 MB)

2.
SVET KOT NAVIDEZNA RESNIČNOST
Mateja Škornik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjem desetletju lahko sledimo razvoju popolnoma novih kategorij spletnih strani. Spletne strani, ki so od začetka popolnoma 'prazne', sčasoma naselijo obiskovalci, ki z gradnjo in uporabo nenaseljenih navideznih območij postanejo prebivalci navideznih skupnosti. Ne na Luni in še manj na Marsu, ampak tu, v teh navideznih svetovih, nove skupnosti ustvarjajo svoja prebivališča. Dejanski pomen besede 'navidezen' je 'neresničen' in pomeni 'prisotnost nečesa, kar ni določeno'. Hiter razvoj navideznih skupnosti briše meje med navideznim (neresničnim) in fizičnim (resničnim) svetom. Nadaljnji razvoj in širjenje navideznih svetov pa nam odpirata praktično še neraziskane možnosti za razvoj družbe v gospodarskem, kulturnem in socialnem smislu. Seznanimo se z enimi izmed navideznih svetov — navideznim svetom Second Life. Z izvedbo in primarno analizo rezultatov spletnega vprašalnika proučimo in določimo značilnosti dejanskih uporabnikov tega 'drugega življenja'.
Keywords: navidezni svet, navidezna resničnost, avatar, Second Life, kibernetski prostor, interaktivnost
Published: 07.09.2009; Views: 11159; Downloads: 355 
(1 vote)
.pdf Full text (2,34 MB)

3.
IZDELAVA VIRTUALNEGA SEJMA S TEHNOLOGIJO X3D
Marko Lešnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu opišemo proces izdelave sveta navidezne resničnosti, ki simulira okolje sejemskih hal z razstavnimi prostori razstavljalcev ter omogoča obiskovalcu, da se po sejmu prosto sprehaja v spletnem brskalniku. Takšno interaktivno predstavitev sejma v obliki 3D sveta poimenujemo virtualni sejem. Preučili in uporabili smo standardni jezik za opis svetov navidezne resničnosti X3D, ki nam omogoča izgradnjo prototipov 3D gradnikov sveta, katere smo združili v knjižnico objektov X3D. Zasnovali in izdelali smo tudi programski modul, ki iz vnaprej pripravljenih 2D geometrijskih podatkov razstavnih prostorov ter podanega slikovnega materiala samostojno zgradi virtualni sejem v formatu X3D.
Keywords: navidezna resničnost, navidezni svet, X3D, VRML, računalniška grafika, internet
Published: 07.06.2010; Views: 1913; Downloads: 86
.pdf Full text (4,91 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica