| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Didaktični razvoj e-učnega gradiva za mehanske preizkuse
Dominik Trstenjak, 2013, undergraduate thesis

Abstract: E-izobraževanje je izobraževanje, ki ga izvajamo s pomočjo sodobnih informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij. Izobraževalne vsebine, komunikacija med udeleženci ter mentorji in vse ostale aktivnosti izobraževanja so v elektronski obliki (»E-izobraževanje«, 2012). E-izobraževanje ni namenjeno samo šolskemu izobraževanju, ampak tudi vsesplošnemu izobraževanju, h kateremu spadajo vse vrste izobraževanja po končanem formalnem izobraževanju. Z uvajanjem e-izobraževanja se tradicionalne vloge učenca, učitelja, učne tehnologije in učne vsebine premešajo. Vloga učitelja je usmerjanje učnega procesa, v katerem učenec prevzema aktivno vlogo. E-izobraževanje ima veliko več prednosti kot slabosti, kar učitelje spodbuja k uporabi le tega. Pomembno je, da pri e-izobraževanju dobimo podatek, koliko se je učenec že naučil in koliko še mu manjka, kar ugotovimo s sprotnim ali s končnim preverjanjem znanja. Na koncu e-izobraževanja naredimo evalvacijo, ki je dobrohotna, konstruktivna dejavnost in je normalna sestavina e-izobraževanja, namenjena predvsem razvoju. Posebna pozornost je namenjena metodologiji priprave e-učnega gradiva. Predstavljen je vodnik za vsakogar, ki razmišlja o e-izobraževanju in razvoju e-učnih gradiv. E-učna gradiva morajo biti vsebinsko integrirana ter usklajena z vsebinskimi in didaktičnimi usmeritvami učnega načrta. Prednost e-učnih gradiv je predvsem v pestrosti multimedijskih in interaktivnih elementov, ki omogočajo nazornejšo predstavo, večje razumevanje vsebin in konceptov ter povečujejo aktivno vlogo učenca pri pouku. Materiali so med uporabo obremenjeni z različnimi vrstami obremenitev, zato ne moremo uporabiti samo ene metode, da bi napovedali njihovo obnašanje. V diplomski nalogi so predstavljeni natezni in upogibni preizkus ter preizkus trdote po Brinellu. Empirični del je osredotočen na izdelavo e-učnega gradiva.
Keywords: E-izobraževanje, e-učno gradivo, multimedija, mehanski preizkusi, natezni preizkus, upogibni preizkus, preizkus trdote po Brinellu.
Published: 14.05.2013; Views: 1139; Downloads: 141
.pdf Full text (3,49 MB)

2.
3.
Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica