| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OBVLADOVANJE IZVAJALSKE ANKSIOZNOSTI PRI OSNOVNOŠOLCIH V ŠOLSKIH SITUACIJAH
Tajana Stres, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je obravnavana tematika izvajalske anksioznosti, in sicer opisuje vidike anksioznosti, socialne anksioznosti, izvajalske anksioznosti, izvajalske anksioznosti v šoli in načine obvladovanja izvajalske anksioznosti. Želeli smo ugotoviti, ali osnovnošolski učitelji poznajo metode za obvladovanje izvajalske anksioznosti, katere metode poznajo, če se katere od metod izvajajo v razredu ter če so kakšne razlike v poznavanju in uporabi teh metod glede na leta delovnih izkušenj in glede na razredno ter predmetno stopnjo. Zanimalo nas je tudi, kako učitelji izvajalsko anksioznost opažajo pri učencih in ali so kakšne razlike glede na razredno in predmetno stopnjo ter pri katerih predmetih in aktivnostih je izvajalska anksioznost najbolj pogosta pri učencih. Raziskava je bila izvedena s pomočjo kavzalno neeksperimentalne metode dela, in sicer z anketnim vprašalnikom. Ugotovljeno je bilo, da po mnenju osnovnošolskih učiteljev ni razlik v pogostosti doživljanja izvajalske anksioznosti pri učencih glede na razredno in predmetno stopnjo. Izkazalo se je, da je po mnenju osnovnošolskih učiteljev prisotne največ izvajalske anksioznosti pri učencih, in sicer pri predmetih matematika in slovenščina ter pri ustnem spraševanju pred tablo. Ugotovljeno je bilo tudi, da ne obstajajo razlike med učitelji z manj ali več delovnimi izkušnjami glede uporabe različnih strategij, ki se jih poslužujejo pri delu z anksioznimi učenci. Hkrati pa tudi ni razlik glede na razredno in predmetno stopnjo v pogostosti uporabe strategij obvladovanja izvajalske anksioznosti pri učiteljih.
Keywords: tesnoba, strah, izvajalska anksioznost, obvladovanje izvajalske anksioznosti, nastopanje v šoli, javno nastopanje, strategije za obvladovanje izvajalske anksioznosti
Published: 29.09.2016; Views: 846; Downloads: 168
.pdf Full text (1,10 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica