2.
PODOBA ŽENSK NA NASLOVNICAH ŽENSKIH REVIJTina Šela, 2010, undergraduate thesis
Abstract: Ženske revije veljajo za lahkoten žanr, ki se je v zadnjem času zelo razširil. Zanje je značilno, da bralke obravnavajo kot potrošnice in s svojimi idealiziranimi podobami žensk na naslovnicah zbujajo pri bralkah negativen odnos do svojega telesa ter jih silijo, da ga vedno znova izpopolnjujejo.
V diplomski nalogi smo preučili: kaj so ženske revije, katere so njihove značilnosti, razvoj ženskih revij na Slovenskem ter njihovo ciljno publiko. Posvetili smo se grafični podobi naslovnic ženskih revij ter podobi žensk na naslovnicah. Analizirali ter primerjali smo dve, na slovenskem zelo znani ženski reviji Našo ženo ter Cosmopolitan. Pozornost smo posvetili analizi žensk na naslovnicah v smislu načina, kako so prikazane ter analizirali razlike v podobi žensk na naslovnicah Naše žene in Cosmopolitana.
Keywords: množični mediji, ženske revije, semiologija, naslovnice, podoba ženske, grafično oblikovanje
Published in DKUM: 31.03.2010; Views: 12885; Downloads: 663
Full text (1,37 MB)