| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
FENOMEN OBLIKOVANJA OVITKA GLASBENE PLOŠČE
Luka Oman, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem raziskal medij ovitka glasbene plošče, ki je produkt grafičnega oblikovanja oziroma oblikovanja vizualnih komunikacij in hkrati predstavil avtorski praktični del, ki zajema oblikovanje ovitka glasbene plošče za glasbeno skupino PAT. Diplomsko delo Fenomen oblikovanja ovitka glasbene plošče sem razdelil na teoretični in praktični del. V prvem, torej teoretičnem delu, sem opisal področje, v katerega ovitek spada, torej grafično oblikovanje, ter širše razjasnil lastnosti vizualnih komunikacij. V nadaljevanju sem se lotil kronološke analize ovitka ter opisal njegov zgodovinski razvoj. Nato sem predstavil dva umetnika iz področja oblikovanja ovitkov glasbenih plošč, in sicer Alexa Steinweissa in Mirka Ilića, ter druge pomembne osebe, ki so prispevale k samem razvoju ovitkov. V teoretičen del diplomskega dela sem še vključil predstavitev desetih najboljših plošč po svetu in pri nas, sodeč po uglednih kritikih glasbene industrije. V zadnjem delu sem se lotil še najbolj kontroverznih ovitkov in razjasnil, zakaj so bili obravnavani kot takšni. V praktičnem delu diplomske naloge sem oblikoval ovitek glasbene plošče za skupino PAT. V začetku sem predstavil skupino PAT, koncept izdelave in tehniko, v kateri sem izdelek naredil. Zraven sem vključil še druge ideje in zamisli, ki sem jih vkomponiral v druge nosilce medijev. Prav tako sem opisal svoj miselni proces dela ter predstavil in analiziral dela, ki sem jih oblikoval.
Keywords: Grafično oblikovanje, vizualne komunikacije, ovitek, naslovnica, komunikacija, oblikovanje ovitkov glasbenih plošč
Published: 07.07.2010; Views: 2422; Downloads: 171
.pdf Full text (7,84 MB)

2.
SEM JAZ ODRAZ ... ANALIZA ŽENSKE SAMOZAVESTI V REVIJALNEM TISKU
Monika Špes, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Mediji igrajo pomembno vlogo v našem življenju, saj nas zabavajo, informirajo ter mnogokrat tudi vznemirjajo. Del medijske scene so tudi revije za ženske, ki imajo visoko mesečno naklado. Zanimalo me je, kaj je tisto, kar dela sedanje revije za ženske tako zanimive in brane, ter kako se razlikujejo od tistih izpred petdesetih let. Za potrebe diplomske naloge sem izbrala revijo Naša žena iz let 1960 in 1961 ter iz let 2007 in 2008 ter Cosmopolitan iz let 2007 in 2008. Diplomsko nalogo sem razdelila na štiri poglavja, v prvem poglavju sem opisala ženske revije. V drugem poglavju sem analizirala naslovnice revij ter jih primerjala med seboj. V tretjem poglavju sem primerjala modne trende in modne smernice ter opisala, kako se je moda spreminjala v zadnjih petdesetih letih. V četrtem poglavju sem opredelila položaj žensk danes ter pred petdesetimi leti ter analizirala težave, ki so se pojavile v svetovalnih rubrikah revij.
Keywords: ženske revije, naslovnica, fotografija, modni trendi, položaj žensk, svetovalne rubrike
Published: 04.04.2011; Views: 2073; Downloads: 123
.pdf Full text (2,24 MB)

3.
ŽENSKA PODOBA: PSIHOLOŠKO – SOCIOLOŠKA ANALIZA ŽENSKE PODOBE V TISKANIH MEDIJIH
Katja Šlihthuber, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo ŽENSKA PODOBA: psihološko – sociološka analiza podobe v tiskanih medijih zajema spoznanja o ženski podobi in njenem pojavljanju v tiskanih periodičnih medijih. Rdeča nit naloge je žensko telo in celostna podoba, pri čemer smo se dotaknili same definicije ženskega telesa in lepote s sociološkega vidika ter teoretična znanja navezali na prezentacijo ženske podobe v ženskih in moških revijah na slovenskem medijskem trgu. Teoretični del pojasnjuje odnose družbe do ženskega telesa in ugotavlja prisotnost seksizma, ko gre za vprašanje ženskega telesa, v medijski sferi. Empirični del odgovarja na vprašanji, kje in kako je ženska podoba v revijah prikazana, ter ugotavlja razlike v pojavnosti ženske podobe med tipično žensko in tipično moško revijo. Ugotovili smo, da je ženska osrednji lik tako v ženskih kot moških revijah – večinoma je ženska a priori predstavljena kot seksualni objekt, manjšinsko sledijo temu še ostale vloge, ki jih ima ženska v družbi: partnerka, mama, zaposlena in družbeno aktivna ženska. V obeh revijah se srečamo s seksističnimi, patriarhalnimi in stereotipnimi družbenimi vzorci, ki nakazujejo na, še vedno, dominanten položaj moških v družbi. Tako skozi raziskovanje pojavljanja ženske podobe v tiskanih periodičnih medijih neposredno spoznavamo tudi družbene odnose, vloge in aktualne družbene razmere.
Keywords: tiskani mediji, (žensko) telo, seksizem, spol, Cosmopolitan, Playboy, fotografija/naslovnica, oglaševanje.
Published: 03.06.2013; Views: 2363; Downloads: 499
.pdf Full text (2,46 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica