| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 28
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
ANALIZA NAPAK NA OSNOVI POVRATNIH INFORMACIJ IZ REKLAMACIJ
Martina Breznik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Kakovost je skupek značilnosti in značilnih vrednosti nekega izdelka ali storitve glede na njegovo primernost in izpolnjevanje točno določenih in predpostavljenih potreb. Zahteve postavlja seveda kupec oziroma tržišče. Pomemben kapital podjetja je zadovoljen kupec, prav tako pa zagotovilo za uspešno poslovanje v prihodnosti. Le od zadovoljnega kupca je mogoče pričakovati, da bo ostal lojalen podjetju in za naslednji nakup ne bo izbral enega od konkurentov. Problem, ki smo ga v tem diplomskem delu obravnavali so izboljšave procesa na osnovi analize reklamacij v podjetju Razgoršek d.o.o. Kakovost izdelka in storitve je v času vedno večje konkurence ter vedno večjih zahtev in potreb kupcev poleg cene in spoštovanja rokov dobave odločilni dejavnik uspešnosti podjetja. Namen diplomske naloge je prispevati k boljši uporabi informacij iz reklamacij, ki lahko služijo kot orodje za izboljšanje kakovosti izdelka in s tem vplivajo na uspešnost podjetja. V diplomskem delu smo želeli prikazati kako pomembno je prikazovanje kakovosti. Za obvladovanje kakovosti mora imeti podjetje organizirano ustrezno službo za zagotavljanje kakovosti, zato je eden najpomembnejših korakov nakupovalnega procesa pravilna in primerna izbira dobavitelja.
Keywords: kakovost, tekstilni materiali, reklamacija, napaka, dobavitelj
Published: 02.10.2009; Views: 1997; Downloads: 148
.pdf Full text (14,37 MB)

4.
Zmote in napake - odnos do njih in njihovo popravljanje
Mojca Horvat, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je bil raziskati vlogo zmot in napak pri pouku ter poiskati najprimernejše načine popravljanja le-teh. Ugotovitve so bile prikazane v teoretičnem delu naloge. Namen empiričnega dela diplomske naloge je bil raziskati, kaj o napakah menijo učenci in dijaki, kakšne so njihove izkušnje v zvezi s popravljanjem napak ter kaj bi želeli spremeniti. V ta namen je bil sestavljen vprašalnik, ki ga je rešilo 109 učencev in dijakov. Analiza rezultatov vprašalnika je pokazala, da so učenci in dijaki mnenja, da se iz napak učimo in da jih je treba sproti popravljati. Poleg tega so mnenja, da se odziv na napake razlikuje glede na situacijo in šolski predmet, pri katerem se napaka pojavi. Z odzivi na napake imajo anketiranci precej slabe izkušnje in si želijo, da se učitelj ob pojavu napake ne bi razburjal in sošolci ne bi norčevali. Poleg tega si želijo, da bi odkrivanju in popravljanju napak namenili več pozornosti. Razvidno je torej, da se tudi učenci in dijaki zavedajo, kako pomemben je pravilen odnos in pristop k napakam. Prav zato bi morali učitelji paziti, da se ob pojavu napak iz učencev ne norčujejo, in neprestano iskati nove načine popravljanja zmot in napak.
Keywords: zmota, napaka, sumativno preverjanje znanja, formativno preverjanje znanja, refleksija
Published: 30.07.2010; Views: 1690; Downloads: 153
.pdf Full text (676,21 KB)

5.
ETIČNI IN KAZENSKI VIDIK STROKOVNIH NAPAK V ZDRAVSTVENI NEGI
Lidija Fošnarič, 2010, master's thesis/paper

Abstract: V magistrskem delu smo opisali pomen etike v zdravstveni negi, ki je osnova medicinskim sestram za etično razmišljanje in odločanje ob dilemah v vsakodnevni praksi zdravstvene nege. Poznavanje teorij etike in procesa etičnega odločanja pripomorejo k razvijanju sposobnosti, ki jih medicinska sestra potrebuje za etično ravnanje ob strokovni napaki v zdravstveni negi. Opredelili smo strokovno napako v zdravstveni negi in osnove kazenskega prava, ki se nanašajo na strokovno delo medicinskih sester. Metodologija raziskovanja. Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika delno odprtega tipa. Raziskovalni vzorec je zajemal 186 članov negovalnega tima iz različnih delovnih področij splošne bolnišnice. Dobljene podatke smo predstavili s pomočjo računalniških programov Microsoft Excel in SPSS, s katerim smo izvedli statistično analizo. Uporabili smo metodo enostavne regresije. Rezultati. Raziskava je pokazala, da člani negovalnega tima delujejo etično in v skladu s Kodeksom etike medicinskih sester in zdravstvenih tehnikov Slovenije. Poznavanje kazenske odgovornosti v zdravstveni negi ni zadovoljivo. Sklep. Člani negovalnega tima morajo poznati kazensko odgovornost v svojem poklicu, zato so nujno potrebna dodatna izobraževanjih s področja kazenskega prava.
Keywords: strokovna napaka v zdravstveni negi, etika, odgovornost, kazenske sankcije, medicinska sestra
Published: 11.01.2011; Views: 5880; Downloads: 1513 
(1 vote)
.pdf Full text (3,73 MB)

6.
REVIZORJEVI POSTOPKI V ZVEZI S PREVARAMI
Maja Banovšek, 2011, final seminar paper

Abstract: Prevaro MSR 240 (2009) opredeljuje kot namerno dejanje enega ali več članov poslovodstva, pristojnih za upravljanje, zaposlenih ali tretjih oseb, da z goljufijo pridobijo neupravičene ali nezakonite koristi. Glavno odgovornost za preprečevanje in odkrivanje prevar imajo tako pristojni za upravljanje organizacije kot poslovodstvo. Pomembno je, da daje poslovodstvo ob nadziranju, ki ga izvajajo pristojni za upravljanje, velik poudarek preprečevanju prevar, kar lahko zmanjšuje priložnosti za prevare, in svarilo pred prevarami, kar lahko prepriča posameznike, da jih ne zagrešijo zaradi verjetnosti, da bodo odkrite in kaznovane. V skladu z ZRev – 2 in MSR je namen revizije računovodskih izkazov omogočiti revizorju izraziti mnenje, ali so računovodski izkazi v vseh pomembnih pogledih pripravljeni v skladu z opredeljenim okvirom računovodskega poročanja in dati utemeljeno zagotovilo, da so računovodski izkazi kot celota brez pomembnih napačnih navedb, kakršne povzročajo tudi prevare. Revizor se mora revidiranja lotiti s pravo mero dvoma, saj lahko računovodski izkazi oziroma poslovne knjige revidirane družbe vsebujejo prevare ali napake. Revizorjeva naloga v zvezi z odkrivanjem prevar oziroma napak pa je, da oceni tveganje njihovega nastanka in tej oceni prilagodi revizijske postopke. Revizor mora podati neodvisno strokovno mnenje o tem, ali računovodski izkazi v vseh pomembnejših pogledih resnično in pošteno prikazujejo finančno stanje in poslovni izid pravne osebe v skladu s slovenskimi računovodskimi standardi.
Keywords: prevara, napaka, MSR 240, dolžnost poslovodstva, revizorjevi postopki, notranje kontrole, računovodski škandali.
Published: 21.11.2011; Views: 1248; Downloads: 173
.pdf Full text (941,99 KB)

7.
OBJEKTIVNA ODGOVORNOST IN MEDICINSKI PRIPOMOČKI
Mitja Marn, 2011, undergraduate thesis

Abstract: S hitrim razvojem znanosti se je pojavila možnost nadomestitve nekaterih človekovih organov z umetnimi izdelki. Najbolj se vsem nadomestkom in naprednim tehnologijam približa pojem medicinski pripomoček. Ker gre pri tovrstni industriji za trgovino globalnih razsežnosti, so se pojavile organizacije, ki poskušajo poenotiti termine. Namen organizacij je pospešitev globalno-tržne komunikacije, z možnostjo izmenjave povratnih informacij o delovanju izdelka. Medicinski pripomoček je, kot vsaka druga naprava, podvržen možnosti nastanka napak in okvar. Izdelek, vsajen v človekovo telo, v primeru okvare lahko povzroči smrt ali težjo telesno poškodbo. Javna agencija za medicinske pripomočke na teritoriju Slovenije izdaja potrdila o skladnosti izdelka s standardi in s tem potrjuje kakovost in varnost izdelka. Življenjski cikel medicinskega pripomočka vključuje številne faze, od načrtovanja izdelka do poročanja o njegovi uporabi. Zaradi številnih subjektov, ki sodelujejo v ciklu izdelka, se delo osredotoča na razmerja med proizvajalcem in pacientom, pri čemer se mestoma vključuje tudi prispevek zdravstvene stroke, zaradi neposrednega stika zdravnika z bolnikom. Zaradi specifičnosti problematike ter terminov, so bili sprejeti številni specialni predpisi, ki so večinoma povezani z obstoječimi splošnimi pravili. V diplomi so podrobneje obdelani pojmi: proizvajalec, potrošnik, pacient, stvar in napaka. Posebej poglobljeno je obdelana problematika odškodninske odgovornosti za škodo po izdelku. Tu se pojavi problem razmejitve med pravili Direktive 85/374 EEC, implementirane z Zakonom o varstvu potrošnikov in pravili Zakona o obligacijskih razmerjih. Slednji uvaja domnevo vzročne zveze med nevarnim izdelkom ter nastalo škodo. Oškodovanec bo moral dokazati samo napako in škodo. Na drugi strani Zakon o varstvu potrošnikov uvaja sistem, po katerem bo potrošnik oz. oškodovanec tisti, ki bo imel dokazno breme. Sodišče bo moral prepričati, da izdelek ni zadostil standardu pričakovane varnosti, ki jo potrošnik legitimno pričakuje. Na koncu so predstavljeni še razlogi razbremenitve objektivne odgovornosti, kot jih določata omenjena predpisa, s poudarkom na določbi Zakona o varstvu potrošnikov, v skladu s katero se proizvajalec razbremeni odgovornosti za škodo, če dokaže, da razvoj znanosti v trenutku, ko je bil izdelek dan na trg, še ni bil na nivoju, ki bi omogočal ugotovitev možnosti nastanka škode. Iz pravila izhaja, da je potrošnik stranka, ki trpi škodo zaradi razvojnega rizika. V delu so analizirani interesi subjektov, udeleženih v življenjskem ciklu medicinskega pripomočka. Prikazane so obstoječe rešitve, razporeditve rizikov nastanka škode, ki naj bi najbolj ugodno vplivale na razvoj celotne dejavnosti. Ključen problem ostaja premajhno število rešenih primerov, ki bi obsegali obravnavano tematiko.
Keywords: Razvojni riziko, interes, odgovornost za škodo po produktu, pacient, potrošnik, proizvajalec, napaka, medicinski pripomoček, nevarna stvar, Zakon o varstvu potrošnikov.
Published: 13.07.2011; Views: 3090; Downloads: 245
.pdf Full text (1,34 MB)

8.
ANALIZA FILMA THE KING'S SPEECH IN NJEGOVA PRIMERJAVA Z OSTALIMI PODOBNIMI LITERARNIMI DELI IN RESNIČNIMI ZGODOVINSKIMI DEJSTVI
Nika Oven, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava Hooperjev film The King’s Speech. V prvem delu analizira zgodbo in osebe, še posebej glavno osebo (the Duke of York), ki kasneje postane kralj George VI. Diplomska naloga ugotavlja, v kolikšni meri se film ujema z resničnimi zgodovinskimi dejstvi. Nekateri prizori odražajo resnične dogodke, medtem ko so drugi popolnoma izmišljeni. Predvsem pa pričujoče delo razkrije, kaj je pripomoglo k takšnemu uspehu samega filma. Predstavljena so še nekatera druga dela, ki opisujejo življenje in vladavino kralja Georgea VI. Nobeno izmed njih se glede na stopnjo dramatizacije in igralsko zasedbo ne more primerjati s Hooperjevim The King’s Speech. Vsekakor pa je izjema nedavno objavljena knjiga The King’s Speech: How One Man Saved the British Monarchy, ki jo je napisal vnuk Lionela Loguea. Zgodba je precej podobna Hooperjevi, poleg tega pa je knjiga nastala na osnovi resničnega dnevnika Lionela Loguea ter časopisnih člankov, kar dejansko pomeni, da je v celoti resnična. Zadnji del zajema primerjavo filma The King’s Speech s knjigo The King’s Speech: How One Man Saved the British Monarchy. Obe deli imata svoje prednosti in nekatere pomanjkljivosti. Film nudi večjo stopnjo dramatizacije, medtem ko je knjiga vir zanimivih in v celoti resničnih podatkov.
Keywords: The King’s Speech, The King’s Speech: How One Man Saved the British Monarchy, kralj George VI, Lionel Logue, govorna napaka
Published: 23.11.2011; Views: 2402; Downloads: 171
.pdf Full text (892,90 KB)

9.
DETEKCIJA KRITIČNIH NAPAK V ENERGETSKIH KOMPONENTAH Z ULTRAZVOKOM
Matej Britovšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno preiskovanje oziroma odkrivanje napak v materialih z neporušnimi metodami. Diplomsko delo ne zajema le ultrazvočne metode, ampak večino neporušnih metod, saj se med seboj dopolnjujejo. Za nemoteno obratovanje Termoelektrarne Šoštanj je vzdrževanje strojev ali drugih konstrukcijskih sklopov ključnega pomena. Vsi pomembnejši zunanji sklopi, se pregledujejo sproti in po predpisani periodiki pregledov, ko je blok v obratovanju. Vendar pa vseh delov med obratovanjem ni mogoče pregledati, zato se pregledujejo v remontu ali pa postroj izločijo iz obratovanja, da se opravijo potrebne preiskave. Osebje, ki izvaja neporušne preiskave, mora biti usposobljeno in ustrezno certificirano.
Keywords: Penetrantska metoda, vizualna metoda, magnetna metoda, ultrazvočna metoda, ultrazvok, rentgen, jeklo, material, preskušanec, napaka, indikacija, zvar, standard, certifikat, varjenje.
Published: 23.08.2012; Views: 1423; Downloads: 293
.pdf Full text (5,51 MB)

10.
POSTOPKI UVELJAVLJANJA STVARNIH NAPAK
Miha Štremfelj, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Obveznost prodajalca pri prodajni pogodbi je izročitev stvari, ki je po kakovosti v skladu s pogodbo oz. nima napak. Predmet pogodbe oz. stvar, ki je predmet pogodbe, ima lahko napake, pravne ali stvarne. Prodajalec je odgovoren za stvarne napake, če so izpolnjeni zakonski pogoji. Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled in o napakah obvestiti prodajalca. Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko zahteva od njega, da napako odpravi ali mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe), zahteva znižanje kupnine, odstopi od pogodbe. Gre za jamčevalne zahtevke, ki jih mora kupec uveljaviti v določenem roku. Če rok zamudi, izgubi pravice (zahtevke), ki mu gredo iz tega naslova. Kupec tako lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake le, če o napaki pravočasno obvesti prodajalca. Direktiva 1999/44/ES je potrošniška direktiva na evropski ravni, s katero morata biti usklajena OZ in ZVPot. ZVPot kot specialni zakon v ničemer ne razveljavlja OZ kot generalni zakon, ampak samo podrobneje ureja in dopolnjuje posamezne določbe.
Keywords: Prodajna pogodba, kupec, prodajalec, stvarna napaka, jamčevalni zahtevek
Published: 13.09.2012; Views: 2086; Downloads: 1130
.pdf Full text (268,43 KB)

Search done in 0.31 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica