| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MIP DML D.O.O.
Mateja Flisar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je namenjena predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega od orodij, ki pridobivajo na pomenu pri trženjskem načrtovanju. Pospeševanje prodaje pokriva pestro število kratkoročnih orodij za spodbujevanje porabniških trgov, trgovine in prodajnega osebja same organizacije. Načrtovanje pospeševanja prodaje zahteva opredelitev ciljev pospeševanja prodaje, izbor orodij, razvoj, vnaprejšnje preizkušnje in samo izvedbo programa pospeševanja prodaje in ovrednotenje rezultatov. V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljeno pospeševanje prodaje, njeni vzroki za nastanek, cilji ter prednosti in slabosti, s katerimi se srečujejo na tržišču. V praktičnem delu pa je prikazano pospeševanje prodaje v podjetju MIP DML d.o.o. MIP DML d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja s pospeševanjem izdelkov več blagovnih znamk, kar omogoča, da se pospeševalci prodaje tega podjetja dnevno srečujejo z vsemi mogočimi možnostmi na trgu. Cilj podjetja MIP DML je, da z lastno blagovno znamko ostanejo najpomembnejši slovenski proizvajalec v mesnopredelovalni industriji.
Keywords: KLJUČNE BESEDE Pospeševanje prodaje Namen in cilji pospeševanja prodaje Prednosti in slabosti pospeševanja prodaje MIP DML d.o.o. MIP d.d. Pomurka MI d.d. Blagovna znamka
Published: 05.02.2010; Views: 2599; Downloads: 404
.pdf Full text (1,91 MB)

2.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V TERMAH PTUJ
Aleksander Kokol, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes še ne zagotavlja poslovnega uspeha le sprejemanje pravilnih odločitev o politiki izdelka, cenovni politiki in politiki prodajnih poti. Marketinško komuniciranje je za podjetja postalo nujnost in obsega vsa marketinška orodja, s katerimi podjetja obveščajo in prepričujejo odjemalce, trgovine, druge organizacije, lastno osebje in ostale zainteresirane deležnike na ciljnem trgu o svojih izdelkih in dejavnostih ter s tem olajšujejo neposredno menjavo dobrin. Za učinkovito prepričevanje mora podjetje zbrati potrebne informacije. Zato sta zbiranje in uporaba marketinških podatkov odločilna za uspešno marketinško komuniciranje. V turizmu kot tudi drugje se uporablja splet različnih orodij komuniciranja, a mi smo se osredotočil predvsem na pospeševanje prodaje. Namen pospeševanja prodaje je stimulirati tako odjemalce kakor tudi trgovinske organizacije k nakupu in s tem povečanju prodaje ter dobička. Prav tako k pospeševanju prodaje spada tudi stimuliranje lastnega prodajnega osebja. Pospeševanje prodaje se večinoma uporablja s kombinacijo drugih orodij marketinškega komuniciranja, vendar se dandanes največ denarnih sredstev porabi prav za pospeševanje prodaje. Omogoča kratkoročno povišanje prodaje in zato se uporabljajo različna orodja, ki morajo biti predtem skrbno načrtovana. V drugem delu smo predstavili Terme Ptuj in njihovo ponudbo, cilje, poslanstvo in vizijo ter analizirali orodja pospeševanja prodaje, ki jih uporabljajo. Navedli smo tudi predloge, ki bi lahko vplivali na izboljšanje poslovanja oziroma na večjo prodajo.
Keywords: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, namen pospeševanja prodaje, orodja pospeševanja prodaje, cilji pospeševanja prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, neposredna oblika komuniciranja
Published: 18.07.2011; Views: 1428; Downloads: 151
.pdf Full text (695,83 KB)

3.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE V TRGOVINI C&A MODA KOPER
Timoteja Vučković, 2011, final seminar paper

Abstract: Tržno komuniciranje je komunikacija podjetja s kupcem o izdelkih in dejavnostih, z njimi lahko podjetje dosega svoje zastavljene cilje. Med orodja tržnega komuniciranja sodi pospeševanje prodaje. Podjetja se zavedajo vse večje konkurence, zato pospeševanju prodaje dajejo vse večji pomen. Osnovni namen pospeševanja prodaje je dosegati hitrejši in močnejši odziv porabnikov za nakup izdelka, s tem podjetje lažje doseže prodajne cilje in s tem tudi dobiček. V teoretičnem delu seminarja sem predstavila pomen in proces tržnega komuniciranja, opisala sem komunikacijski proces ter orodja tržnega komuniciranja. Eno izmed orodij je tudi pospeševanje prodaje. Predstavila sem pospeševanje prodaje, namene in cilje ter metode katere srečujemo na tržišču. V praktičnem delu so predstavljene metode pospeševanja prodaje v podjetju C&A Moda d.o.o.. Podjetje izvaja metode pospeševanja prodaje usmerjene na potrošnike in orodja usmerjena na prodajno osebje. Analizirala sem nekaj akcij pospeševanja prodaje ter opisala njihove prednosti in slabosti, predlagala sem tudi ukrepe.
Keywords: Tržno komuniciranje, komunikacijski splet, pospeševanje prodaje, cilji in namen pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje
Published: 07.11.2011; Views: 2580; Downloads: 277
.pdf Full text (350,93 KB)

4.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V SPORTINI BLED D.O.O.
Marijana Krajinović, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Nekoč se je blago na trgovinskih policah prodajalo samo. Izbirali smo kvečjemu le lahko med nekaj izdelki. V današnjem času je konkurenca zelo velika, zato morajo podjetja dosegati konkurenčno prednost. Kupci morajo zaupati izdelkom, izdelki pa morajo biti boljši od povprečja. Potrošnikom oz. kupcem je potrebno prisluhniti in s pomočjo pravih orodij komuniciranja in oglaševanja spoznati njihove želje in potrebe. Podjetje s pospeševanjem prodaje dosežejo hitrejši odziv kupcev za nakup izdelka, s tem se poveča prodaja in s tem tudi dobiček. V prvem delu dela diplomske naloge sem predstavila s čim se podjetje poslužuje pospeševanja prodaje in metode pospeševanja prodaje. V drugem delu diplomske naloge sem predstavila podjetje Sportina Bled d.o.o kako je začelo z razvojem in prodajo artiklov ter njihovo zgodovino samega začetka podjetja. V zadnjem delu diplomske naloge so predstavljeni načini pospeševanja prodaje, ki so usmerjeni tako kot na potrošnike in tudi zaposlene v samem podjetju. Velik poudarek namenja podjetje metodam pospeševanje prodaje usmerjene na lastno prodajno osebje. Sportina Group ni le zaupanja vreden franšizni zastopnik tujih blagovnih znamk, ki jih prodajajo, temveč v zadnjih letih uspešno uveljavlja lastne razvojne ( multibrand ) prodajne koncepte. Gre za trgovini XYZ (www.xyz-stores.com) in Sportina, ki ju bogati cela paleta edinstvenih prodajnih zamisli
Keywords: Tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, cilji in namen pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, promocije
Published: 21.07.2016; Views: 471; Downloads: 47
.pdf Full text (805,81 KB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica