| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NABAVNA FUNKCIJA V PODJETJU NAUTIC SERVICE D.O.O.
Ana Sentič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Osnovni namen diplomske naloge je, definirati temeljne nabavne koncepte, s pomočjo domače in tuje strokovne literature. V praktičnem delu sem predstavila podjetje Nautic service d.o.o. in pomen nabavne funkcije za izbrano podjetje. Temeljna naloga nabavne funkcije je preskrba surovin in materiala v pravi količini, ustrezni kakovosti, primerni ceni in ob pravem času. Nabava mora prevzeti odgovornost pri izbiri dobavitelja ter njegovo kasnejše spremljanje. Pravilna izbira dobavitelja lahko pripomore k zniževanju stroškov nabave, boljšemu poslovanju in večji uspešnosti podjetja. Za uspešno vodenje nabave je potrebno, da le-ta sodeluje tudi z drugimi funkcijami v podjetju.
Keywords: Ključne besede: nabavna funkcija, organiziranost nabave, metode in načini izbiranja dobaviteljev, kriterij izbora, uspešnost nabavne funkcije.
Published: 03.12.2009; Views: 2354; Downloads: 229
.pdf Full text (404,19 KB)

2.
REORGANIZACIJA NABAVNEGA ODDELKA V PODJETJU KRAŠKI ZIDAR D.D.
Peter Samsa, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Nabavna funkcija v sodobnih podjetjih čedalje bolj povečuje svoj pomen, saj se številna podjetja vse bolj zavedajo, kako pomembno vlogo ima nabava za uspešnost in učinkovitost ostalih funkcij v podjetju, še posebej proizvodnje in prodaje. Cenejši in kakovostnejši kot so vhodni materiali, konkurenčnejši in kakovostnejši so naši prodajni produkti. V teoretičnem delu sem s pomočjo domače in tuje literature opredelil glavne pojme nabave, kot so opredelitev nabave, naloge in odgovornosti nabave, strateška vloga nabave in organiziranost nabavne funkcije. Največjo pozornost sem namenil teoriji organiziranosti nabavne funkcije ter to teorijo primerjal z organiziranostjo v naše podjetju. V praktičnem delu sem predstavil podjetje Kraški zidar d.d. in podrobno analiziral organiziranost, naloge in odgovornosti nabavne funkcije v našem podjetju. Pri tem sem izpostavil glavne napake in težave, ki se pojavljajo pri sedanji organiziranosti nabavnega oddelka, jih primerjal s sodobnimi teoretičnimi prijemi in podal predlog nove organiziranosti nabavne funkcije v našem podjetju.
Keywords: Nabava, nabavne naloge in odgovornosti, organiziranost nabavne funkcije, reorganizacija, strateška nabava.
Published: 12.11.2010; Views: 1831; Downloads: 175
.pdf Full text (332,19 KB)

3.
Pomen segmentacije dobaviteljev - oblikovanje nabavnih strategij in analiza portfelja : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa Gospodarska in tehniška logistika
Anja Božič, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Osnovni namen diplomske naloge je definirati temeljne nabavne koncepte s pomočjo domače in tuje strokovne literature in na konkretnem primeru prikazati možnost uporabe različnih statističnih metod razvrščanja v skupine, ki so uporabne pri segmentaciji, ter predstaviti koristi, ki jih prinese njihova uporaba. V praktičnem delu sem predstavila podjetje Minerva d. d. in pomen nabavne funkcije za izbrano podjetje. Temeljna naloga nabavne funkcije je preskrba surovin in materiala v pravi količini, ustrezni kakovosti, primerni ceni in ob pravem času. Nabava mora prevzeti odgovornost pri izbiri dobavitelja ter njegovo poznejše spremljanje. Pravilna izbira dobavitelja lahko pripomore k zniževanju stroškov nabave, boljšemu poslovanju in večji uspešnosti podjetja. Za uspešno vodenje nabave je potrebno, da le-ta sodeluje tudi z drugimi funkcijami v podjetju.
Keywords: nabavna funkcija, organiziranost nabave, metode in načini izbiranja dobaviteljev, segmentacija, izbor, uspešnost nabavne funkcije
Published: 05.05.2011; Views: 1728; Downloads: 152
.pdf Full text (666,70 KB)

4.
RACIONALIZACIJA NAVODIL ZA UPORABO PRI DOBAVITELJU PODJETJA BSH HIŠNI APARATI D.O.O.
Klemen Skok, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Nabava je poleg proizvodnje in prodaje najpomembnejša poslovna funkcija tako v proizvodnem kot tudi v trgovinskem podjetju. Temeljna funkcija nabave je preskrba podjetja s surovinami, storitvami, energijo, pomožnim materialom, itd. Pravilna nabavna strategija je pogoj za nemoten proces proizvodnje. Tudi prihranki so v podjetju zelo pomembni, saj ohranjajo konkurenčno prednost podjetja. Pogoj za uspešno nabavo je poznavanje nabavnega trga, to je dobaviteljev in njihove ponudbe. Najpomembnejša področja raziskave nabavnega trga so povezana s ponudbo in povpraševanjem po materialu in storitvah in s tem povezanimi tržnimi gibanji. S poznavanjem omenjenega tudi dobivamo nove ideje, kaj lahko v določeni zadevi, še izboljšamo, naredimo z nižjimi stroški, oziroma prihranimo. Za uspeh podjetja so pomembne pravilne in pravočasne odločitve in neprestano prilagajanje tržnim zahtevam in iskanje racionalnejših rešitev. Nabava je v podjetju pomembna funkcija, prav tako pomembno pa je kvalitetno sodelovanje med vsemi službami v podjetju. Za uspešno nabavno poslovanje moramo odgovoriti na naslednja vprašanja: kaj kupiti, koliko kupiti, kdaj kupiti, pod kakšnimi pogoji kupiti, koliko plačati za nabavljeno blago in vedno znova iskati potenciale za doseganje prihrankov. Nabavna politika mora biti usklajena z delovanjem podjetja, njegovo zastavljeno politiko, z vodenjem in izvajanjem politike vsakega posameznega funkcijskega področja v podjetju. Najpogosteje se nabava nanaša na izbiro dobaviteljev, na izbiro sortimenta proizvodov, na izbiro nabavnih poti, višino nabavnih stroškov in velikost zaloge blaga, vedno znova pa prihaja v ospredje tudi iskanje potencialov za ustvarjanje prihrankov. Pri vseh teh funkcijah pa moramo izvajati kotrolo in analizo le-teh.
Keywords: Nabava, nabavni strategija, prihranek, konkurenčna prednost, nabavni trg, dobavitelji, ponudba, povpraševanje, nove ideje, nižji stroški, pravilne/pravočasne odločitve, nabavno poslovanje, nabavni pogoji, nabavne funkcije, nabavna politika, iskanje potencialov, kontrola in analiza nabavnih funkcij.
Published: 31.05.2012; Views: 1628; Downloads: 212
.pdf Full text (3,56 MB)

5.
Nabavno poslovanje v podjetju ocean orchids d. o. o.
Urška Berden, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Nabava v podjetju je tista, ki mu daje priložnost za odpiranje in širitev na trg. Posledično ima to zelo pomemben strateški vpliv na razvoj gospodarstva. Pomembno je, da vsako podjetje nabavlja zalogo materiala od najugodnejših dobaviteljev. V teoretičnem delu diplomskega projekta je na podlagi različnih strokovnih virov natančneje opredeljen pojem nabava in vse kar je povezano z nabavo. Predstavljene so podrobnosti procesa nabave ter kako poteka nabava v sodelovanju z ostalimi poslovnimi funkcijami. V praktičnem delu diplomskega projekta je predstavljeno nabavno poslovanje v podjetju Ocean Orchids d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo tropskih orhidej Phalaenopsis. Opisana je vizija in strategija podjetja, njegova organizacijska struktura ter trajnostne prakse.
Keywords: nabava, nabavni marketing, reverzibilni marketing, organizacija nabavne funkcije, centralizirano nabavno poslovanje, decentralizirano nabavno poslovanje, proces nabavnega poslovanja, proces nabave, Ocean Orchids, vizija podjetja, strategija podjetja, organizacijska struktura, analiza nabavnega poslovanja, analiza nabave, raziskava nabave.
Published: 29.10.2019; Views: 116; Downloads: 39
.pdf Full text (1,50 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica