| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
OPTIMIRANJE PROIZVODNJE V PODJETJU ALMONT D.O.O.
Danijel Meglič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V nalogi je predstavljeno podjetje Almont d.o.o, podrobneje strojna obdelava, ter sestava. Opisane in naštete so različne razmestitve delovnih mest. Predstavljen in opisan je proizvodni proces v podjetju v sedanjem stanju in kakšen bi bil po optimiranju. Predstavljen je postopek izdelave aluminijastih vrat. Po metodi mrežnega načrtovanja je prikazan potek operacij v sedanjem stanju in potek po novi postavitvi.
Keywords: Ključne besede: logistika, razmestitev delovnih mest, oblikovanje dela, mrežno načrtovanje, CPM – Metoda kritičnih poti ...
Published: 15.10.2010; Views: 2294; Downloads: 214
.pdf Full text (1,00 MB)

4.
ISKALNI ALGORITMI V OMREŽJU JAVNEGA POTNIŠKEGA PROMETA IN NJIHOVA IMPLEMENTACIJA V GIS
Vasja Kaukler, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskali in predstavili obstoječe pristope iskanja v omrežjih javnega potniškega prometa. Z analizo le-teh smo izdelali algoritem za določen model javnega potniškega omrežja, ki se uporablja v Republiki Sloveniji. Sprva smo izdelali algoritem z uporabo iskanja najkrajše poti. Opozorili smo na slabosti tega načina reševanja problema in razvili postopek za iskanje rešitev na obstoječem modelu potniškega omrežja, ki je podoben nekaterim obstoječim modernim rešitvam.Vse obstoječe in razvite postopke smo podrobneje opisali in primerjali rezultate. Ugotovili smo, da poskus pristopa z uporabo iskanja najkrajše poti ni primeren na obstoječem modelu, medtem ko naš pristop z vključenimi izboljšavami daje dobre rezultate in je primeren za uporabo v realnih sistemih
Keywords: algoritem, iskanje poti, načrtovanje poti, tranzitna omrežja, geografski informacijski sistem
Published: 04.03.2011; Views: 1592; Downloads: 102
.pdf Full text (6,26 MB)

5.
NAČRTOVANJE DOSTAVNIH POTI POŠTARJEV NA POŠTI POLZELA
Klemen Brečko, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi »Načrtovanje dostavnih poti poštarjev na pošti Polzela« smo pregledali današnjo problematiko načrtovanja dostavnih poti in predstavili načrtovanje z metodo »problem kitajskega poštarja«. Na začetku smo pogledali v zgodovino pošte in opredelili osnove teorije grafov. Teorijo grafov smo uporabili, kot orodje za definiranje problema kitajskega poštarja. Naredili smo primerjavo aktualne dostavne poti, in poti po novi metodi. Prikazali smo analizo stroškov pred in po metodi »problem kitajskega poštarja«, ter na koncu podali sklep.
Keywords: Načrtovanje dostavnih poti, Problem kitajskega poštarja, Teorija grafov
Published: 04.09.2015; Views: 523; Downloads: 52
.pdf Full text (12,49 MB)

6.
Načrtovanje poti odvoza odpadkov v občinah Velenje, Šoštanj in Šmartno ob Paki s pomočjo geografskih informacijskih sistemov
Blaž Selan, 2016, master's thesis/paper

Abstract: V današnjem času je vedno bolj živo spoznanje, da lahko vsaka dobro načrtovana pot podjetju bistveno pripomore k racionalizaciji in zniževanju transportnih stroškov. Z optimalno izvedeno potjo se zmanjšujejo prevoženi kilometri in čas, kar botruje k zmanjševanju obremenjenosti komunalnega prevoznega sredstva in delavcev. V magistrski nalogi smo načrtovali pot, ki jo opravi komunalno prevozno sredstvo pri odvozu papirja in kartonske embalaže iz zbiralnic v podjetju PUP-Saubermacher, d. o. o. Z metodološkega vidika smo v nalogi uporabili geografske informacijske sisteme, delo s transportnimi omrežji in problem usmerjanja vozil. Raziskavo smo izvedli z računalniško podprtim podatkovno procesnim sistemom ArcGIS z ekstenzijo Network Analyst. Z optimizacijo poti odvoza odpadkov smo uspeli znižati prevoženo razdaljo za 51 %, kar v finančnem smislu pomeni letni prihranek za 7.930 €. Skupni čas odvoza odpadkov pa smo uspeli zmanjšati za 22 delovnih dni v enem letu. V zaključku naloge razmišljamo o smotrnosti programa in ugotavljamo, da je omenjeni program primeren za optimizacijo transporta odpadkov, saj malce bolj izkušenemu uporabniku z modeliranjem transportnega omrežja ponuja zadovoljive rezultate.
Keywords: Odvoz odpadkov, načrtovanje poti, Geografski informacijski sistemi, problem usmerjanja vozil, Pup-Saubermacher, d. o. o.
Published: 11.02.2016; Views: 978; Downloads: 99
.pdf Full text (3,24 MB)

7.
ISKANJE IN USTVARJANJE KARIERNE POTI
Renata Bogataj Špenko, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Načrtovanje in realizacija karierne poti je proces, ki poteka skozi vse življenje. Razvijanje kariere vsakega posameznika poteka po določenem postopku, ki zahteva veliko energije, vztrajnosti in vizije. Prej ko se bomo lotili razmišljanja o njej in si jo sistematično načrtovali, bolj bomo uspešni. Kadar se odločamo za kariero in tehtamo možnosti, ni dovolj, da upoštevamo le svoje želje in interese, temveč je potrebna pravilna ocena naših osebnostnih lastnosti, sposobnosti in pridobljenih znanj. Dobro pripravljen karierni načrt je lahko neprecenljiva vrednost, ki nam lahko izboljša kakovost življenja. Diplomska naloga v prvem delu obravnava koncept iskanja, načrtovanja in upravljanja kariere in motivacijske dejavnike. Opisani bodo teoretični vidiki posameznikove izbire kariere ter karierna orientacija, v katerem se identificirajo subjekti, ki bistveno vplivajo na odločitev mladih pri izbiri kariere. V drugem, raziskovalnem delu je opisan raziskovalni vzorec, pri čemer želimo ugotoviti, kakšno je obnašanje posameznika med načrtovanjem kariere. Analizirali smo dejavnike, ki so vplivali na izbiro karierne poti, pri čemer smo si pomagali s primerjalno analizo teoretičnih virov in s statističnimi metodami na podlagi podatkov, pridobljenih z anketami. Raziskovalni del v drugem sklopu zajema tudi praktične predloge za samostojno načrtovanje kariere, ki bo lahko v pomoč pri samostojnem načrtovanju kariere posameznika.
Keywords: - kariera - razvoj kariere - načrtovanje kariere - dejavniki za izbiro poklicne poti
Published: 27.05.2016; Views: 554; Downloads: 128
.pdf Full text (1,16 MB)

8.
Razvoj marketinških poti na področju prodaje gradbenih modularnih enot
Nataša Vugrinec Tratnjek, 2016, master's thesis

Abstract: Trženje med organizacijami, za kar se pogosto uporablja tudi izraz ,,industrijsko trženje'', je značilno trženje znotraj panoge preko geopolitičnih mej. Značilnosti panožnih odjemalcev v trženju med organizacijami je torej nad pomenom geopolitičnih mej in to z močno panožno pripadnostjo. Značilnost trženja med organizacijami je povezanost dobaviteljev in odjemalcev v reprodukcijske verige, njihovo medsebojno odvisnost, dolgoročno in globoko povezanost ter sorodnost ciljev. (Tavčar 2000, 37). Vzpostavljanje marketinških poti zahteva visoke vložke zagonskega kapitala in ko so vzpostavljene so precej toge. Zahtevajo tesne odnose med dobavitelji in odjemalci, prisotnih je manj večjih kupcev. Na nakup običajno vpliva večje število vpletenih akterjev s celotne verige, tako po funkciji kakor po strokovnosti. Trženje je na višji strokovni ravni in ga lahko opravljajo samo usposobljeni zastopniki ali predstavniki (Kotler 1998, 207). V trženju med organizacijami se uporabljajo različne ravni marketinških poti. Zaradi kompleksnosti proizvoda (sistema), katerega je delež nematerialnih sestavin dosti večji, je potreba po direktnih, enostavnih marketinških poteh. Ekskluzivna distribucija in s tem neposredni vpliv, obvladovanje in pregled je neizogiben. Identificirati je mogoče štiri glavna področja vpliva na odločitev nakupa organizacije in sicer, notranji vplivi, zunanji vplivi, individualni vplivi in vrsta odnosov (Fill 2011, 75). Prav gradbena panoga je bila v zadnjem obdobju na velikem prepihu in preizkusu. Predvsem na domačem, Slovenskem trgu. Dejansko so preživeli in obstali samo tisti, ki so se znali ustrezno in hitro prilagoditi novim razmeram in zahtevam. Trg se je zelo hitro spremenil in tisti, ki so vztrajali in se prilagodili, so ostali. Po napovedih bo krizni krč v EU popustil v nekaj letih in takrat se lahko pričakujejo normalnejše razmere v gradbeništvu. Zaradi staranja prebivalstva so v ospredju predvsem gradnje domov za starejše. Še večji poudarek se bo polagal na energetsko učinkovitost, izbiro materialov in tehnologij. Prav tako moramo biti tudi pozorni na vse vrste preseljevanja prebivalstva. Predlagana tema magistrskega dela podrobneje obravnava marketinške poti in načine ponujanja produktov in storitev (sistemov), njihov razvoj in povezovanje v bodočnosti za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje, ki bo prinašala željeno dodano vrednost. Višjo dodano vrednost pridobijo proizvajalci, v tem primeru gradbena podjetja, z višjim zaznanim zadovoljstvom in lojalnostjo odjemalcev. V tem primeru za naročnika, kakor za investitorja in končnega uporabnika.
Keywords: tržna pot, medorganizacijsko trženje, načrtovanje tržnih poti, proizvajalci gradbenih modularnih enot, odjemalci gradbenih modularnih enot
Published: 14.09.2016; Views: 483; Downloads: 38
.pdf Full text (1,09 MB)

Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica