| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatizacije : diplomsko delo
Klara Kolar, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Zaključno delo z naslovom Vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatizacije zajema teoretični in praktični del. Namen zaključnega dela je pripraviti plesno dramatizacijo v vrtcu in raziskati vlogo vzgojitelja pri izvedbi in načrtovanju plesne dramatizacije. V teoretičnem delu smo se osredotočili na plesno vzgojo, opredelili smo plesno dramatizacijo, izpostavili smo vlogo vzgojitelja ter njegovo načrtovanje in pripravo na izvajanje plesne dejavnosti. V prvem delu raziskave smo preko intervjuja želeli ugotoviti, kako vzgojitelji načrtujejo in izvajajo plesno dramatizacijo. V intervju smo vključili pet vzgojiteljic drugega starostnega obdobja, ki so zaposlene v Vrtcu Otona Župančiča Slovenska Bistrica, v enoti Poljčane. V tem vrtcu smo nato načrtovali in izvedli plesno dramatizacijo s skupino otrok, starih 5–6 let. Ugotovili smo, da se plesna dramatizacija kot vrsta plesne dejavnosti v vrtcu ne pojavlja pogosto, saj od vzgojitelja zahteva skrbno načrtovanje in veliko časa pri izvedbi. Odzivi otrok na izvedbo plesne dramatizacije so bili pozitivni, saj so jih naše načrtovane dejavnosti pritegnile. Tu se kaže ključna vloga vzgojitelja pri načrtovanju in izvedbi plesne dramatizacije.
Keywords: Plesna vzgoja, plesna dramatizacija, vloga vzgojitelja, načrtovanje in izvedba
Published in DKUM: 28.05.2024; Views: 218; Downloads: 97
.pdf Full text (2,62 MB)

2.
Menedžiranje programa športne animacije za izbrano ciljno skupino
Nejc Bezjak, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kako na osnovi teoretičnega poznavanja menedžiranja projekta (programa) v praksi menedžirati program športne animacije in kako najbolj kakovostno izpeljati športno-animacijski program za izbrano ciljno skupino.
Keywords: Menedžiranje projekta, načrtovanje, organiziranje, izvedba, nadziranje programa, športno animacijski program.
Published in DKUM: 22.11.2019; Views: 1115; Downloads: 97
.pdf Full text (784,06 KB)

3.
PRAKTIČNI PRIROČNIK ORGANIZACIJE IN IZVEDBE ŠPORTNEGA DOGODKA NA OSNOVI POSLOVNE SIMULACIJE
Božo Ljubec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Organizacija športne prireditve je zahteven projekt. Običajno se organizacije loti športno društvo ali klub. Vsako prireditev je potrebno prijaviti pri pristojni upravni enoti. Za odločitev o organizaciji športne prireditve je potrebno opraviti ustrezno analizo, ob organizaciji pa upoštevati nekatera splošna načela, med katerimi so najpomembnejša: načelo ciljev, smotrnosti, varčnosti, odgovornosti, kadrovsko, prostorsko, marketinško načelo. V diplomskem delu skušam z metodo poslovne simulacije ugotoviti, ali ta metoda omogoča doseganje zastavljenih ciljev in preveriti, ali študij predpisov in literature omogoča pridobitev dovolj znanj za kompetentno organizacijo športne prireditve. Ugotavljam, da metoda poslovne simulacije omogoča uspešno organizacijo športne prireditve tudi brez praktičnih izkušenj, saj omogoča vpogled v podroben proces načrtovanja in izvedbe športne prireditve. S študijem predpisov in literature je mogoče zajeti vse bistvene dejavnike, ki so potrebni za dosego zastavljenih ciljev. Metoda omogoča tudi pravočasno pripravo nadomestnih scenarijev, ki pridejo v poštev v primeru težav pri izvedbi. Po drugi strani pa ta metoda zahteva veliko več priprav in študija. Če pri tem sodeluje več oseb, je mogoče povečati zanesljivost in uspešnost načrtovanja, organizacije in izvedbe športne prireditve.
Keywords: organizacija, športna prireditev, društvo, poslovna simulacija, načela organizacije, načrtovanje prireditve, izvedba prireditve
Published in DKUM: 26.08.2016; Views: 1542; Downloads: 260
.pdf Full text (572,83 KB)

4.
NOV PRISTOP K NAČRTOVANJU IN IZVEDBI DISTRIBUCIJSKEGA RTP
Marko Lesjak, 2016, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo se osredotočili na nov (nadgrajen) pristop k načrtovanju in izvedbi distribucijskega RTP, saj je osnovni problem, ki se pojavlja pri razreševanju omenjenih nalog, v pomanjkanju informacij iz prakse. V ta namen smo skozi poglavja razvoj distribucijskega omrežja in RTP, vodenje investicij, umestitev RTP v prostor, izvedbo naročil, razvoj in načrtovanje tehnološke opreme, stroške investicij za RTP, izračune kratkostičnih razmer in dimenzioniranje opreme predstavili ključne dejavnike ter njihove izboljšave, s katerimi bo olajšan prihodnji razvoj RTP. Za pomoč pri analizi stanj obravnavanega srednjenapetostnega sistema, kakor tudi izračunih kratkih stikov za dimenzioniranje potrebne opreme RTP, smo uporabili sodobni programski orodji DMS in Gredos. Vendar je bil poudarek na DMS, saj uporablja algoritme razvite specifično za radialno distribucijsko omrežje, od katerih je bil konkretno predstavljen tudi eden izmed njih.
Keywords: Distribucijska razdelilna transformatorska postaja (RTP), pretoki energije, kratki stiki, programska orodja DMS in Gredos, načrtovanje RTP, izvedba RTP
Published in DKUM: 19.07.2016; Views: 1565; Downloads: 184
.pdf Full text (15,19 MB)

5.
NAČRTOVANJE IN IZVEDBA REKONSTRUKCIJE MALOPROMETNE CESTE
Žiga Perš, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Predmet obravnave diplomskega dela je načrtovanje in rekonstrukcija maloprometne ceste. V diplomskem delu je predstavljen postopek načrtovanja maloprometne ceste od izvedbe projektne dokumentacije do izvajanja rekonstrukcije, s povzetki pravilnikov in tehničnih specifikacij upoštevanih pri načrtovanju. V nadaljevanju je prikazan postopek izvedbe rekonstrukcije, izvedbe posameznih elementov voziščne konstrukcije, kakor tudi ves potreben material ter gradbena mehanizacija potrebna za izvedbo rekonstrukcije. Na koncu so prikazane tudi spremembe, ki so nastale tekom gradnje glede na projektno dokumentacijo ter njihove rešitve in izvedba.
Keywords: Rekonstrukcija, načrtovanje, elementi ceste, maloprometna cesta, izvedba rekonstrukcije
Published in DKUM: 03.07.2014; Views: 2147; Downloads: 269
.pdf Full text (26,70 MB)

6.
DSP SISTEM RAZŠIRJEN Z FPGA ZA VODENJE HITRO ODZIVNIH POGONOV
Milan Čurkovič, 2013, doctoral dissertation

Abstract: V delu je predstavljen razvoj in izdelava DSP sistema za vodenje motornih pogonov. Sistem je nato razširjen z zmogljivim FPGA vezjem za izvajanje časovno kritičnih procesov pri vodenju. Zmanjšanje zakasnitev in s tem razširitev frekvenčnega pasu nam pri tokovnem vodenju izboljša delovanje tudi pri nespremenljivi stikalni frekvenci pretvornika. Prikazana je izvedba vodenja položaja enosmernega motorja z aparaturno izvedbo tokovnega regulatorja. Kompenzacija nihanja navora BLDC motorja ob komutaciji je potrjena s simulacijo. V FPGA je izveden regulator faznih tokov PMSM motorja. Rezultati take izvedbe so potrjeni tako simulacijsko kot eksperimentalno in potrjujejo izboljšanje delovanja ob zmanjšanju nihanja navora ali zmanjšanju preklopnih izgub (manjše število preklopov) v primerjavi z drugimi metodami.
Keywords: DSP, FPGA, FPGA izvedba, načrtovanje aparaturne opreme, nihanje navora
Published in DKUM: 16.01.2014; Views: 3565; Downloads: 273
.pdf Full text (5,84 MB)

7.
DIDAKTIČNI VIDIKI PREVERJANJA IN OCENJEVANJA ZNANJA
Katja Golubič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Preverjanje in ocenjevanje je zahteven proces, na katerega se je potrebno dobro pripraviti. Učitelji morajo biti pozorni in upoštevati letni učni načrt, smernice in določene tematske sklope. V priprave na ure je potrebno vključiti tudi preverjanje in ocenjevanje znanja, zelo pomemben poudarek je na utrjevanju snovi, saj se le obravnavana snov lahko kasneje tudi preverja in ocenjuje. Naš cilj mora biti usklajenost preverjanja in ocenjevanja z nameni izobraževanja ter usklajenost med vsebino, tematiko in cilji preverjanja in ocenjevanja z vsebino in cilji obravnave. Poznamo več vrst preverjanja in ocenjevanja znanja, ki jih uporabimo glede na primernost tematskih sklopov in metodo poučevanja ter predvsem glede na prednosti in slabosti samih načinov preverjanja in ocenjevanja znanja. Nekateri dijaki imajo raje pisne naloge, drugi ustno spraševanje in nekaterim dijakom je najljubše projektno ali praktično delo. Dijaki se razlik med različnimi vrstami preverjanj dobro zavedajo in se v nekaterih načinih boljše izkažejo kot v drugih. Pouk mora biti raznolik, prav tako preverjanje in ocenjevanje znanja. Slednji proces lahko uporabimo v smeri interaktivnosti z dijaki in med dijaki, z obujanjem motivacije in spodbujanjem razširjanja obzorja znanja dijakov. Pri preverjanju in ocenjevanju je zelo pomembna tudi povratna informacija, saj tako dijaki dobijo jasnejšo sliko, kaj natančno od njih zahteva naloga. Le tako dobijo večji uvid v celoten proces in učitelj na ta način pridobi pomembne informacije za svoje nadaljnje delo.
Keywords: Preverjanje in ocenjevanje znanja, načini preverjanja in ocenjevanja znanja, razlike med pisnimi in ustnimi vprašanji preverjanja in ocenjevanja znanja, pravičnost ocenjevanja znanja, načrtovanje in priprava ter izvedba preverjanja in ocenjevanja znanja.
Published in DKUM: 28.05.2013; Views: 4949; Downloads: 1084
.pdf Full text (992,94 KB)

8.
NAČRTOVANJE PROJEKTA E-POSLOVANJE V PODJETJU IMPOL D.D.
Jasna Hohler, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu sem opisala teorijo, ki se nanaša na projekt in cilje projekta. Opisala sem tudi, kako načrtovati projekt in njegov življenjski cikel. K temu spadajo: • opredelitev ciljev, • oblikovanje projektnega tima, • načrtovanje projekta, • izvedba projekta, • spremljanje projekta, • kontrola projekta, • predaja projekta investitorju. Posebno poglavje sem namenila e-poslovanju in njegovi zgodovini. V praktičnem delu sem se osredotočila na projekt e-poslovanje in njegovo nadgradnjo v podjetju Impol d.d. Elektronsko poslovanje bo med drugim omogočalo hitrejše in nižje transakcije, nižje administrativne stroške, krajše dobavne poti ter nove tržne priložnosti. Z nadgradnjo e-poslovanja pa bodo komercialisti imeli možnost spremljanja vseh povpraševanj in hitrejše reakcije v primeru pomanjkanja naročil. Elektronsko poslovanje vnaša v podjetje spremembe na vseh področjih. Predvsem so te spremembe izrazite na področju prodaje. Podjetje se zaveda pomembnosti elektronskega poslovanja, saj s tem ohranja konkurenčnost na trgih. Opisala sem, kako kupec pridobi geslo in katere dokumente si lahko izpiše preko sistema e-poslovanja. Sistem pa jim omogoča spremljanje svoje zaloge.
Keywords: projekt, načrtovanje projekta, življenjski cikel projekta, planiranje projekta, izvedba projekta, spremljanje projekta, kontrola projekta, e-poslovanje, Impol, povpraševanje, obdelava povpraševanja.
Published in DKUM: 16.11.2012; Views: 2646; Downloads: 298
.pdf Full text (1,73 MB)

9.
IZOBRAŽEVANJE IN USPOSABLJANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU REFLEX D.O.O.
Dejan Podlesek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo najprej opredelili pojma izobraževanje in usposabljanje, ter predstavili vsebinske razlike. Predstavili smo njun pomen za podjetje ter za zaposlene. Nato smo si ogledali obstoječe oblike ter predstavili proces načrtovanja, organiziranja in izvedbe izobraževanja in usposabljanja. Teoretični del smo zaključili z nosilci izobraževanja in usposabljanja. V praktičnem delu smo najprej predstavili podjetje Reflex d. o. o. Nato smo se osredotočili na izbrano temo izobraževanje in usposabljanje v podjetju. Predstavili smo pomen izobraževanja in usposabljanja za podjetje, ter sistem od ugotavljanja potreb do same izvedbe ter ovrednotenja procesa. Na koncu smo predstavili analizo izobraževanja in usposabljanja zaposlenih v podjetju, ki smo jo opravili s pomočjo ankete, rezultate pa smo s komentarji prikazali grafično.
Keywords: izobraževanje, usposabljanje, zaposleni, cilji, oblike, načrtovanje, organizacija, izvedba, nosilci, analiza, Reflex d. o. o.
Published in DKUM: 11.11.2010; Views: 2425; Downloads: 470
.pdf Full text (1,97 MB)

10.
USPOSABLJANJE ZAPOSLENIH V ORGANIZACIJI
Edita Mlakar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Glavni cilj in vloga internih usposabljanj zaposlenih v organizacijah je optimiziranje delovnih postopkov in rezultatov poslovanja organizacije ter razvoj delovnih in strokovnih kompetenc zaposlenih oz. njihov karierni razvoj. Če organizacija želi doseči ta cilj, mora izvesti ustrezne postopke, da doseže zahtevano raven znanja, usposobljenosti in motiviranosti zaposlenih za trenutne in bodoče zahteve ter potrebe organizacije. Organizator usposabljanja v ta namen izvede med zaposlenimi povpraševanje o potrebah in predlogih njihovega usposabljanja. Težava se pojavi, ker nekateri posamezniki niso vključeni v te postopke. Zaradi tega so izločeni iz načrtov usposabljanj, čeprav se želijo usposabljati in bi usposabljanja potrebovali za svoj karierni razvoj. V diplomskem delu smo z izvedbo ankete med zaposlenimi in z opravljenimi intervjuji z vodstvenimi kadri ugotovili stališča in mnenja organizacije in zaposlenih o usposabljanju ter morebitne nepravilnosti. Z anketami in intervjuji smo od zaposlenih pridobili podatke o pogojih in potrebah organizacije in zaposlenih po usposabljanjih, o organizaciji in izvedbi usposabljanj, o preverjanju pridobljenega znanja, o zadovoljstvu z usposabljanjem ter o izvedbi in načinu izvedbe ovrednotenja usposabljanj. Na podlagi analize podatkov smo za odpravo ugotovljenih pomanjkljivosti predlagali možne izboljšave.
Keywords: usposabljanje, načrtovanje usposabljanja, organizacija usposabljanja, izvedba usposabljanja, evalvacija usposabljanja.
Published in DKUM: 03.06.2009; Views: 3413; Downloads: 367
.pdf Full text (544,80 KB)

Search done in 0.21 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica