2.
MARKETING DOGODKAKatja Cajnko, 2010, final seminar paper
Abstract: V visoko razviti potrošniški družbi in prostoru zasičenem z oglasi dogodki pridobivajo na priljubljenosti kot orodje marketinškega komuniciranja. V literaturi so obravnavani predvsem v okviru turizma in upravljanja z dogodki, raziskave pa kažejo na vse pogostejšo uporabo dogodkov v okviru tržno komunikacijskega spleta. Najpomembnejši prednosti dogodkov v primerjavi z drugimi orodji sta, da se odjemalec na podlagi lastne odločitve odloči za obisk dogodka in da odjemalcu dogodki nudijo pozitivno izkušnjo, ki jo povežejo s podjetjem ali znamko podjetja. Dogodek ustvarja emocionalno povezanost odjemalcem in znamko ter posledično zvišuje lojalnost odjemalcev, legitimira višje cene in zagotavlja diferenciacijo znamke. Prav tako omogoča odjemalcu doživeti, izkusiti znamko in se mu približati na subtilen način. Uspeh dogodka je dosežen, kadar se z obiskovalci vzpostavi obojestranska interakcija in zadovoljstvo. Za uspešen dogodek je nujno strateško razmišljanje, načrtovanje in raziskovanje pred dogodkom, dovršena izvedba samega dogodka in po dogodku ovrednotenje uspeha, ki je že prvi korak k naslednjemu dogodku.
Diplomski seminar predstavlja raziskavo teoretičnega pomena marketinga dogodka in njegovih značilnosti ter primerjavo teoretičnih izhodišč na praktičnem primeru Zimskih olimpijskih iger v Vancouvru 2010 in Slovenskega olimpijskega mesta.
Keywords: marketing dogodka, marketinški splet dogodka, načrtovanje dogodka, Zimske olimpijske igre Vancouver 2010, Slovensko olimpijsko mesto
Published in DKUM: 26.01.2011; Views: 2377; Downloads: 279
Full text (579,27 KB)