| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvijanje mnogoterih inteligentnosti učencev na izbrani osnovni šoli
Vanja Riccarda Kiswarday, Andreja Cerovšek, 2025, original scientific article

Abstract: V prispevku raziskujemo ozaveščenost pedagoških delavcev glede uporabe Gardnerjeve teorije mnogoterih inteligentnosti v izbrani osnovni šoli. V raziskavi je sodelovalo 49 pedagoških delavcev izbrane osnovne šole. Ugotovili smo, da so v splošnem seznanjeni z Gardnerjevo teorijo mnogoterih inteligentnosti, vendar je večina pri pouku ne uporablja načrtno. Najpogosteje razvijajo medosebno, besedno-jezikovno in matematičnologično inteligentnost, telesno-gibalna, duhovna in glasbeno-ritmična pa ostajajo najslabše zastopane. V inkluzivni šoli je ključno, da učitelji uporabljajo univerzalni dizajn učenja, ki nagovarja različne vrste inteligentnosti in omogoča bolj diferencirano poučevanje.
Keywords: multiple inteligentnosti, učna diferenciacija, individualizacija, formativno spremljanje, univerzalni dizajn za učenje
Published in DKUM: 08.09.2025; Views: 0; Downloads: 6
.pdf Full text (917,42 KB)
This document has many files! More...

Search done in 0.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica