1.
Razvijanje mnogoterih inteligentnosti učencev na izbrani osnovni šoliVanja Riccarda Kiswarday,
Andreja Cerovšek, 2025, original scientific article
Abstract: V prispevku raziskujemo ozaveščenost pedagoških delavcev glede uporabe Gardnerjeve teorije mnogoterih inteligentnosti v izbrani osnovni šoli. V raziskavi je sodelovalo 49 pedagoških delavcev izbrane osnovne šole. Ugotovili smo, da so v splošnem seznanjeni z Gardnerjevo teorijo mnogoterih inteligentnosti, vendar je večina pri pouku ne uporablja načrtno. Najpogosteje razvijajo medosebno, besedno-jezikovno in matematičnologično inteligentnost, telesno-gibalna, duhovna in glasbeno-ritmična pa ostajajo najslabše zastopane. V inkluzivni šoli je ključno, da učitelji uporabljajo univerzalni dizajn učenja, ki nagovarja različne vrste inteligentnosti in omogoča bolj diferencirano poučevanje.
Keywords: multiple inteligentnosti, učna diferenciacija, individualizacija, formativno spremljanje, univerzalni dizajn za učenje
Published in DKUM: 08.09.2025; Views: 0; Downloads: 6
Full text (917,42 KB)
This document has many files! More...