SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 76
First pagePrevious page12345678Next pageLast page
1.
2.
Izobraževanje zaposlenih v delniški družbi Talum : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Derinka Jaušovec, 2006, undergraduate thesis

Keywords: učenje, motivi, interes
Published: 31.03.2008; Views: 1792; Downloads: 98
.pdf Full text (437,21 KB)

3.
4.
Motivacija zaposlenih v SKB : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Gregor Malnar, 2006, undergraduate thesis

Keywords: motivacija, motivi, motivacijski dejavniki
Published: 31.03.2008; Views: 2364; Downloads: 282
.pdf Full text (490,05 KB)

5.
6.
Vpliv motivacije in nagrajevanja na zaposlene : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Petra Gatej, 2007, undergraduate thesis

Keywords: motivacija, motivi, potrebe
Published: 31.03.2008; Views: 1730; Downloads: 253
.pdf Full text (2,36 MB)

7.
Dejavniki uspešnosti prevzemov
Marko Petovar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Prevzemi med podjetji so v poslovnem svetu vsakodneven pojav. Razlogi za to se v večini primerov skrivajo v želji doseganja višjih stopenj rasti ter povečevanja dobičkonosnosti. Vendar pa prevzem drugega podjetja zdaleč ne zagotavlja, da bodo cilji doseženi. Več kot polovica prevzemov namreč ne doseže zastavljenih ciljev vodstva ter lastnikov. Na uspešnost prevzemov vplivajo različni dejavniki, ki so obravnavani v tej nalogi. Le-ti so razvrščeni glede na faze prevzema, v katerih se pojavljajo – predprevzemna faza, faza prevzema, ter poprevzemna integracija. V predprevzemni fazi sodijo med najpomembnejše dejavnike uspešnega prevzema oblikovanje prevzemnega tima, analiza okolja, določitev motivov za prevzem, iskanje proučevanje in izbira ciljnega podjetja, izvedba skrbnega pregleda podjetja, njegovo vrednotenje ter načrtovanje sinergij. V fazi prevzema izstopajo dejavniki pogajanj z obstoječimi lastniki, določitev kupnine in financiranje prevzema. V fazi, ki je s stališča uspešnosti prevzema najbolj kritična, to je fazi poprevzemne integracije, pa so izpostavljeni dejavniki integracije poslovnih funkcij, določanja kulture podjetja, integracije blagovnih znamk ter izdelkov in storitev in izkoriščanja priložnosti za rast. Teorija o posameznem dejavniku je na koncu dopolnjena še s prirejenimi podatki, iz primera prevzema podjetja »X«. V zadnjem poglavju je opravljena tudi analiza dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost prevzema.
Keywords: prevzem, motivi za prevzem, sinergije, skrbni pregled podjetja, integracija poslovnih funkcij, zlivanje kulture podjetja, zgodnji uspehi prevzema
Published: 23.06.2009; Views: 1922; Downloads: 361
.pdf Full text (1,06 MB)

8.
POJAVA ŠABLON/STEREOTIPOV V LIKOVNIH DELIH
Leonela Djakovič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomskega dela je s pomočjo znanstvene literature opisan razvoj likovnega izražanja otrok, predstavljeni so tudi likovni motivi in primeri le-teh. Pomembno vlogo ima poglavje o šablonah, v katerem smo predstavili dejstva tega problema. Podrobneje smo opisali risarske in slikarske likovne tehnike, ki se uporabljajo pri likovni vzgoji in vplivajo na likovno izražanje. Temu pa sledi poglavje o otrokovi ustvarjalnosti, v katerem so predstavljeni načini, ki zavirajo likovno ustvarjalnost otrok in načini, kako otrokovo ustvarjalnost spodbujati. V empiričnem delu smo želeli ugotoviti koliko se šablone pojavljajo pri pouku likovne vzgoje in ali so učitelji na to pozorni. Pridobljena empirična spoznanja razkrivajo, da ima večina učiteljev jasno predstavo o tem, kaj je to šablona/stereotip. Dokazali smo, da se šablone najpogosteje pojavljajo pri likovnem področju risanja in slikanja. Ugotovili smo, da obstajajo likovni motivi, ki posredno vplivajo na nastanek šablon in da lahko govorimo o pojavnosti šablon glede na letni čas. Glede na spol učencev smo ugotovili, da šablone pogosteje uporabljajo deklice. Najpogosteje zastopana šablona v likovnih izdelkih učencev je šablona sonca.
Keywords: likovna vzgoja, razredni pouk, likovni motivi, šablone/stereotipi, ustvarjalnost.
Published: 04.05.2009; Views: 2692; Downloads: 470
.pdf Full text (2,65 MB)

9.
RAZVOJ IN UČINKI TURIZMA V OBČINI PODČETRTEK
Simona Gobec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so prikazani razvoj in učinki turizma v občini Podčetrtek. Občina Podčetrtek se je v razmeroma kratkem obdobju, od leta 1966, ko je z uradnim poslovanjem pričelo Zdravilišče Atomske toplice, danes Terme Olimia, iz tipično agrarnega območja, razvila v pomembno turistično območje. Na osnovi izkoriščanja naravnega vira zdravilne vode, se je na območju turistične cone v Podčetrtku, kot tudi v okolici, razvila tako turistična infrastruktura kot superstruktura. Turistični promet in njegovi učinki so povzročili razvoj nekaterih dejavnosti, ki so posredno ali neposredno vezani na turizem. V prvem delu so prikazani naravno in družbeno geografski dejavniki občine Podčetrtek, kot dejavnik razvoja turizma ali kot element oviranja. Opisane so razvojne stopnje turističnega razvoja ter obseg in značilnosti turističnega prometa. Predstavljena je primerjava z nekaterimi drugimi zdraviliškimi kraji. V tem delu so tudi predstavljeni rezultati ankete gostov term Olimia, ki se nanašajo na socio-ekonomsko sestavo, njihove motive in potrebe. V drugem delu je predstavljen prostorski in funkcijski razvoj naselja Podčetrtek v odnosu do razvoja turistične dejavnosti na območju term Olimia. Opredeljene so posamezne funkcijske cone naselja Podčetrtek. Analiziran je odnos prebivalcev občine Podčetrtek do turistične dejavnosti in pomen turistične infrastrukture za kvaliteto bivanja. Analiziran je tudi vpliv gostov term Olimia na obseg prometa v občini Podčetrtku v trgovskih, gostinskih in storitvenih dejavnostih.
Keywords: turizem, turistični razvoj, turistični motivi, terme Olimia, občina Podčetrtek, Slovenija
Published: 29.08.2009; Views: 2402; Downloads: 578
.pdf Full text (5,69 MB)

10.
MANAGERSKI PREVZEM PODJETJA MERKUR, D.D.
Gregor Kutnjak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Prevzemi podjetij so že postali del slovenskega poslovnega vsakdana. Slovenska podjetja v pripravah na tujo konkurenco vse bolj uporabljajo te aktivnosti za obrambo lastnega tržnega položaja in za vstop na tuje trge. V prihodnosti lahko pričakujemo, da bodo združitve in prevzemi še bolj zaznamovali slovensko poslovno okolje. Poleg tega pa je Slovenija zanimiv trg tudi za tuja podjetja, ki s pomočjo prevzemov želijo vstopiti vanj. V prvem delu diplomskega dela sem na kratko predstavil zgodovino prevzemov, kjer sem zajel pet različnih obdobij prevzemov ter jih na kratko opisal. V drugem delu sem nadaljeval s teoretičnim delom o prevzemih, kjer sem opisal vse pojme, ki so medsebojno povezani ali pa se jih večkrat zamenjuje s pojmom prevzemi. V nadaljevanju sem predstavil različne oblike in vrste prevzemov z opredelitvijo motivov in vzrokov za prevzeme in kot najpogostejši motiv prevzemanja se pojavlja predvsem povečevanje tržnega deleža, doseganje ekonomije obsega in vstop na nove trge. Prevzeme delimo v štiri glavne skupine glede na stopnjo povezanosti v produkcijski verigi in dejavnosti podjetij v povezavi, ki se razlikujejo glede na način združevanja. Poznamo horizontalne, vertikalne, konglomeratne in kongerične prevzeme. V svojo nalogo sem vključil tudi pregled prevzemov po Sloveniji in ugotovil, da so bila uspešno prevzeta le tista podjetja, pri katerih je šlo za prijateljske prevzeme, med katerimi so bili glavni cilji povezovanja povečanje tržnega deleža, nižanje stroškov in priložnost za rast. Dodal sem tudi seznam ponudb za odkup podjetij v letu 2007, saj se je prav tega leta trg zelo dobro odrezal. Prevzemi v Sloveniji se razlikujejo od prevzemov drugod po svetu, zato sem se odločil, da pojasnim nekaj specifičnosti slovenskih prevzemov, kjer imajo managerji bistveno večjo vlogo kot pa drugod po svetu. Prevzemi vplivajo na vse interesne skupine podjetij, ki so vpletene v proces prevzema. V proces prevzema so vključeni delničarji, managerji, zaposleni, lastniki in ne nazadnje tudi potrošniki, družba in država. V tem delu sem predstavil, kakšne učinke imajo prevzemi na posamezne interesne skupine. V tretjem delu sem želel opisati managerske odkupe podjetja oziroma kratko MBO. O MBO govorimo takrat, kadar skupina obstoječih managerjev od delničarjev kupi podjetje, v katerem so zaposleni. Pri odločitvah, ali določeno podjetje kupiti ali ne, se managerji odločajo iz različnih vzrokov. Managerski odkupi imajo kar nekaj prednosti, saj managerji najbolje poznajo potrebe podjetja in so tako najprimernejši kupci, zato sem jih tudi vključil v tem delu. Managerski odkupi imajo globalni pomen. V tujini so povsem vsakdanji pojav, v Sloveniji pa so se začeli šele uveljavljat v zadnjih letih. Eden najpogostejših motivov za managerske odkupe pri nas je izvedba privatizacije. V zadnjem delu sem opisal prevzem podjetje Merkur d. d.. Podjetje sem predstavil, opisal njihove strateške cilje in načrte ter predstavil potek managerskega prevzema. Prevzemi so eden od načinov vplivanja, da se podjetje sooči s spremembami ter se jim prilagaja. Četudi slovenskim podjetjem manjkajo izkušnje, pa prevzemi pripomorejo, da se struktura našega gospodarstva spreminja bistveno hitreje, kot bi se sicer brez njih. Iz vsega zapisanega lahko povzamemo, da prevzemi niso neodvisna spremenljivka, ampak so, vsaj v razvitih tržnih gospodarstvih, pogojeni z makroekonomskimi gibanji.
Keywords: pojem prevzema, združitve, pripojitve, spojitve, prijazni in sovražni prevzemi, oblike prevzemov, motivi prevzema, vrste prevzema, managerski odkup, ciljno podjetje.
Published: 15.10.2009; Views: 4430; Downloads: 1023
.pdf Full text (3,62 MB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica