| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 108
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Spoprijemanje s stresom in motivacija na delovnem mestu v klicnem centru v podjetju X
Mitja Cigan, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo raziskovali spoprijemanje s stresom in motivacijo na delovnem mestu v klicnem centru v podjetju X. Za pisanje magistrskega dela s takim naslovom smo se odločili zato, da bi poudarili pomembnost soočanja s stresom na delovnem mestu in motivacijo zaposlenih, ter za ozaveščanje organizacij, kakšno vrednost jim predstavljajo njihovi človeški viri. Področje spoprijemanja s stresom in motivacije na delovnem mestu je dandanes izrednega pomena za organizacije, ki želijo uspeti na trgu. V uvodnem delu magistrskega dela smo na kratko opisali področje in opredelili problem. V tem delu smo prav tako opredelili namene, cilje in hipoteze naše raziskave. Poleg tega smo predstavili naše predpostavke in omejitve ter določili predvidene metode raziskovanja. V drugem delu smo se osredotočili na stres na delovnem mestu, pri čemer smo najprej opredelili in interpretirali stres po domačih in tujih avtorjih. Spoznali smo, da obstaja več vrst stresa, ter opisali vzroke za njegov nastanek. Nato smo se poglobili v posledice stresa na delovnem mestu – tako na individualni kakor tudi na sistemski ravni. Opisali smo tudi ukrepe za premagovanje stresa s strani posameznika in organizacije, sklepni del tega poglavja pa smo zaključili s strategijami za zmanjšanje stresa pri zaposlenih. Tako smo spoznali pomen preoblikovanja dela, fleksibilnega delovnega časa, analize in opredelitve vlog, ustvarjanja ugodne organizacijske klime, komunikacije in dobrih delovnih odnosov, delovnih pogojev ter raznolikosti in razgibanosti dela. V tretjem delu magistrskega dela smo spoznali različne opredelitve motivacije, osredotočili pa smo se na motivacijo na delovnem mestu. Tako smo navedli in opisali najpogostejše motivacijske dejavnike: višino plačila in druge denarne nagrade, stalno zaposlitev, priznanja in pohvale, komunikacijo, možnost strokovnega izobraževanja in usposabljanja, organiziranost dela, možnost napredovanja, medsebojne odnose in sodelovanje pri poslovnih ciljih. Poudarili smo pomen vloge vodje pri motiviranju zaposlenih ter se seznanili z možnimi ovirami pri motiviranju. Sledilo je četrto poglavje, kjer smo empirično raziskali stres in motivacijo na delovnem mestu. Podrobneje smo predstavili podjetje X ter namen, cilje in rezultate naše raziskave. Na podlagi rezultatov smo potrdili ali ovrgli naše hipoteze, ki smo si jih zastavili na podlagi teoretičnih spoznanj. Na koncu smo zapisali ugotovitve, ki so bile podkrepljene s pregledom analize rezultatov, in organizaciji predlagali določene novosti in izboljšave.
Keywords: stres na delovnem mestu, spoprijemanje s stresom, strategije za zmanjšanje stresa, motivacija na delovnem mestu, motivacijski dejavniki, ovire pri motiviranju
Published: 30.06.2021; Views: 29; Downloads: 10
.pdf Full text (1,46 MB)

2.
Motivacija zaposlenih za delo in izobraževanje v podjetju A1 slovenija, d.d.
Zala Vertačnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema raziskavo v podjetju A1 Slovenija, d. d., glede motiviranosti zaposlenih za opravljanje dela in udeležbo na izobraževanjih. Predstavili bomo pojem motivacije, opisali različne motivacijske dejavnike in teorije, ki vplivajo na posameznike. V nadaljevanju bomo opredelili tudi pojem izobraževanja, motivacijo za izobraževanje zaposlenih ter ovire, s katerimi se srečujemo pri izobraževanju. Vsakega posameznika motivirajo drugačni dejavniki, zato morajo podjetja ugotoviti primerne in najbolj ustrezne načine motiviranja zaposlenih za opravljanje delo in izobraževanja, da bodo svoje cilje dosegli čim bolj učinkovito. V sklopu raziskave smo s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika ugotovili, da se zaposleni zavedajo pomembnosti izobraževanja za opravljanje svojega dela in so za izobraževanje tudi primerno motivirani. Najbolj pomembna dejavnika motivacije za izobraževanje sta nadgradnja znanja ter možnost osebnega razvoja. Zaposlene pri udeležbi na izobraževanjih najbolj ovirajo nezanimiva izobraževanja in pomanjkanje časa. Na motivacijo za delo najbolj vplivata zanimivo delo ter dobri odnosi med sodelavci.
Keywords: motivacija, izobraževanje, zaposleni, motivacijski dejavniki
Published: 27.10.2020; Views: 192; Downloads: 68
.pdf Full text (1,87 MB)

3.
Motivacija zaposlenih za izobraževanje in delo na osnovnih in srednjih šolah na Gorenjskem
Nina Slapar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava motivacijo za izobraževanje in delo zaposlenih na srednjih in osnovnih šolah na Gorenjskem. V diplomskem delu bomo predstavili osnovne pojem motivacije, teorije, dejavnike, ovire. V nadaljevanju bomo predstavili tudi izobraževanje, motivacijo za izobraževanje ter ovire, na katere naletimo pri izobraževanju.da ne izgubi motivacije, preden doseže cilj. Prav tako se tako pri motivaciji kot pri izobraževanju srečujemo z ovirami. Cilj in namen diplomskega dela je ugotoviti, kaj motivira zaposlene za izobraževanje, jih spodbuja ter ovira.
Keywords: motivacija, izobraževanje, motivacijske teorije, motivacijski dejavniki, zaposleni
Published: 17.02.2020; Views: 616; Downloads: 207
.pdf Full text (1,82 MB)

4.
Motivacija za izobraževanje zaposlenih v podjetju t-2, d.o.o.
Nika Gregorin, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo obravnavali motivacijo za izobraževanje zaposlenih v podjetju T-2, d. o. o. T-2 je sodobna telekomunikacijska družba, ki na trgu ponuja kakovostne in zanesljive telekomunikacijske, informacijske in medijske storitve. Njena platforma pa so najsodobnejše tehnologije. Razvojno je družba usmerjena v konvergentno širokopasovnost in personalizirane interaktivne storitve. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, smo predstavili kaj je to motivacija, motivi, potrebe, motivacijski dejavniki. Predstavili smo najbolj znane motivacijske teorije, kot so Maslowa teorija potreb, Herzbergova teorija motivacije, Hackman – Oldhamov model, Vroomova teorija in McGregorjeva teorija X in Y. Opredelili smo pojme izobraževanje, usposabljanje in učenje. Spoznali smo, katere vrste izobraževanj poznamo, kakšne so značilnosti izobraževanje odraslih in kako poteka izobraževalna dejavnost v organizacijah. V empiričnem delu pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, kateri so tisti dejavniki, ki motivirajo zaposlene za izobraževanje. Zanimalo nas je, katere ovire so tiste, ki ovirajo zaposlene pri izobraževanju. Poleg tega smo ugotavljali kakšnih oblik izobraževanja si želijo zaposleni, kdaj želijo, da bi bila izvedena izobraževanja in na katerih področjih se pravzaprav želijo izobraževati. Ob koncu smo na osnovi empiričnega dela odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja. S pomočjo naše raziskave smo ugotovili, da je največji motivator zaposlenih za izobraževanje prav želja, da prispevajo k lastnemu razvoju. Kljub temu, da so, kot največjo oviro navedli pomanjkanje prostega časa, je večina še vedno mnenja, da si želijo izobraževati. Najbolj si želijo izobraževanj v obliki praktičnih delavnic, najraje pa bi imeli izobraževanja organizirana v službenem času.
Keywords: motivacija, motivacijski dejavniki, izobraževanje, izobraževanje zaposlenih
Published: 14.11.2019; Views: 527; Downloads: 181
.pdf Full text (1,23 MB)

5.
Motivacija na delovnem mestu pri mladih osebah od 15 do 30 let starosti
Lara Diminić, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Obravnavamo motivacijo na delovnem mestu pri mladih osebah, starih od 15 do 30 let. Motivacija je pojem, s katerim smo vsi seznanjeni in ga tudi veliko uporabljamo v vsakdanjem življenju. Ima velik pomen na delovnem mestu in je eden od glavnih dejavnikov, pomembnih za uspešno delovanje v organizaciji. V teoretičnem delu smo opredelili motivacijo in motivacijske teorije. Seznanili smo se s tem, kateri motivacijski dejavniki obstajajo na delovnem mestu in kateri motivacijski dejavniki so pomembni mladim delavcem. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, kateri motivacijski dejavnik najbolj vpliva na motivacijo na delovnem mestu pri mladih osebah, ali nedenarne nagrade pozitivno vplivajo na motivacijo in kako bi fleksibilen delovnik vplival na motivacijo na delovnem mestu. Raziskovali smo, ali so mladi delavci lojalni organizaciji, v kateri so zaposleni, in kako povratna informacija nadrejenega vpliva na njihovo motivacijo. V diskusiji smo na podlagi empiričnega dela odgovorili na raziskovalna vprašanja ter oblikovali primerna priporočila, kako spodbujati motivacijo na delovnem mestu in kako ukrepati, da ostanejo mladi delavci motivirani in srečni v organizaciji, v kateri delajo. Z raziskavo smo ugotovili, da denar kot motivacijski dejavnik mladim delavcem ni preveč pomemben. Na njihovo motivacijo bolj vplivajo dejavniki, kot so dobri odnosi s sodelavci, fleksibilen delovnik, možnost napredovanja, nedenarne nagrade in podobno. Poleg tega smo ugotovili, da jim je pomembna povratna informacija od nadrejenega. Ne nazadnje še spoznanje, da mladi delavci niso najbolj lojalni svojim organizacijam. Menimo, da bi podjetja lahko pogosteje organizirala team buildinge in različne delavnice za svoje delavce, tako bi izboljšali komunikacijo med zaposlenimi, delavci pa bi imeli večji občutek pripadnosti podjetju. Poleg tega bi bilo dobro, da podjetja svoje delavce motivirajo z nedenarnimi nagradami, kot so pohvale in priznanja, lahko bi tudi poskusili uvesti fleksibilen delovnik in delo od doma. Organizacije morajo svojim delavcem pogosteje podajati povratne informacije za delo, ki ga opravljajo. Poleg tega morajo tudi izboljšati komunikacijo s svojimi delavci, ker bi na ta način najlažje ugotovili, kako posameznika motivirati in zadržati v svojem podjetju.
Keywords: motivacija, motivacija na delovnem mestu, mladi delavci od 15 do 30 let starosti, motivacijski dejavniki
Published: 15.10.2019; Views: 355; Downloads: 105
.pdf Full text (640,62 KB)

6.
Zadovoljstvo in motivacija zaposlenih po Herzbergovi teoriji motivacijskih dejavnikov v Cankarjevem domu
Dragica Šobot, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Za uspešno organizacijo so potrebni motivirani zaposleni, pozitivna organizacijska kultura, nenehna vlaganja za izgradnjo tima in timskega dela ter zaupanje zaposlenih v vodstvo in upravljanje organizacije. Organizacija je bolj uspešna, če pozna svoje zaposlene, njihove prednosti in slabosti ter konstantno išče rešitve za poboljšanja v organizaciji, skupinskem zaupanju in motivu zadovoljstva s ciljem doseganja skupnega interesa. Dober partnerski odnos med zaposlenimi in vodstvom, motiviranost kadra ter tehnološka podpora in usposabljane so pogoji za doseganje ciljev organizacije. Tema magistrskega dela se nanaša na motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih v kulturno-kongresnem javnem zavodu Cankarjev dom. Na podlagi Herzbergove dvofaktorske motivacijske teorije skušamo ugotoviti splošno stanje zadovoljstva in motiviranosti zaposlenih ter ali Herzbergova teorija v našem primeru drži. Poleg tega nas zanima, s katerimi dejavniki Herzbergove teorije so zaposleni najmanj zadovoljni. Na osnovi rezultatov nato podamo priporočilo za odpravo nezadovoljstva in izboljšanje stanja. V magistrskem delu na kratko predstavimo okolje, probleme, namene in cilje, povezane z motivacijo in zadovoljstvom zaposlenih v javnem zavodu Cankarjev dom. V teoretičnem delu na kratko predstavimo različne teorije motiviranja zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu in obravnavano okolje. V empiričnem delu na podlagi zastavljenih trditev o motivaciji in zadovoljstvu, hipotez ter anketne raziskave, izvedene v javnem zavodu Cankarjev dom, podamo ugotovitve in predloge za odpravo obravnavanih težav.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: - motivacija, - motivacijske teorije, - Herzbergovi motivacijski dejavniki.
Published: 05.07.2018; Views: 549; Downloads: 0
.pdf Full text (1,01 MB)

7.
Motivacija zaposlenih v proizvodnem podjetju
Maruša Štuhec, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Kot osnovni problem smo v pričujoči nalogi obravnavali motiviranost zaposlenih v proizvodnem podjetju. Ustrezno motivirani delavci so tisti, ki so pri delu uspešni, zadovoljni in ki zastavljene cilje podjetja istovetijo s svojimi cilji. Počutijo se kot pomemben del podjetja in zaradi tega čutijo tudi pripadnost podjetju. Da bi čim bolje raziskali področje motiviranja zaposlenih smo v nalogi smo obravnavali osnovne pojme s področja motivacije zaposlenih in analizirali teoretične vire. Osnovni namen naloge je bil ugotoviti pomen motivacije, ki je pomemben dejavnik za uspešno doseganje ciljev podjetja, na zadovoljstvo zaposlenih in za ustvarjanje pozitivne delovne klime. Skozi opravljeno anketo smo ugotovili, da uspešnost zaposlenih ni odvisna le od osebnostnih in fizičnih sposobnosti, temveč veliko vlogo pri tem ima tudi motivacija kot način ravnanja z ljudmi, s katerim lahko nadrejeni doseže boljše rezultate celotnega podjetja. V praksi smo teoretična spoznanja glede motiviranosti zaposlenih preverjali v enem od proizvodnih podjetij. Za časa opravljanja študentskega dela smo s pomočjo ankete pridobili relevantne odgovore in se prepričali, da je za zaposlene, čeprav jim je ponujeno več vrst in načinov motiviranja, denarna motivacija le ena od ključnih.
Keywords: zaposleni, motivacija, motivacijski dejavniki, delovno okolje, zadovoljstvo pri delu
Published: 04.12.2017; Views: 755; Downloads: 87
.pdf Full text (1,33 MB)

8.
Kultura in motivacija na delovnem mestu na primeru dveh držav
Metod Škerget, 2017, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo predstavili dva zelo pomembna pojma, ki sta ključna za dobro delovanje podjetja in njegovih zaposlenih. V prvem delu, ki je bil teoretičen, smo predstavili pojma kultura in motivacija ter državi, v katerih je potekala raziskava – Slovenijo in Španijo. V sklopu kulture smo opredelili kulturo, njeno vlogo, ravni kulture, razvrščanje nacionalnih kultur, kulturni šok, dimenzijo in sestavo kulture. V sklopu motivacije pa smo opredelili motivacijo samo, vrste motivov, motivacijsko strukturo in modele, lestvico delovnih motivov, motivacijske dejavnike in kako uničiti motivacijo. V sklopu predstavitve držav pa smo se osredotočili predvsem na njune poslovne običaje, gospodarstvo, prebivalstvo in državno ureditev. V drugem, empiričnem delu, pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika naredili raziskavo in skušali ugotoviti, kateri so najučinkovitejši motivacijski dejavniki na delovnem mestu v Španiji in Sloveniji. Izpostavili smo najučinkovitejše dejavnike, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih. Na podlagi pridobljenih anketnih vprašalnikov smo naredili analizo podatkov s pomočjo programa IBM SPSS Statistics. Analizirali smo vsak dejavnik posamezno in naredili primerjavo med državama. Rezultate, ki smo jih pridobili, smo nato povzeli in zapisali naše ugotovitve. Rezultate smo prikazali tudi grafično, in sicer s prej omenjenim programom. Z rezultati lahko podjetje izboljša motiviranje svojih zaposlenih. Dandanes se vedno več organizacij zaveda, kako pomembna sta kultura, v kateri podjetje posluje, in motivacija na delovnem mestu. Če v podjetju ne poznajo kulture, v kateri poslujejo, lahko nehote pride do veliko napačnih odločitev pri poslovanju. Prav tako morajo v podjetju poznati tujo kulturo, če želijo uspešno motivirati svoje zaposlene, saj lahko napačni načini motiviranja povzročijo demotivacijo pri zaposlenih. Zelo pomembno je, da imamo na delovnem mestu zadovoljnega in motiviranega zaposlenega. To bi moral biti eden izmed glavnih ciljev vsakega podjetja. Zadovoljen in motiviran delavec bo bolj predan podjetju in bo bolje opravljal svoje delo, kar se bo kazalo v uspešnosti podjetja.
Keywords: Kultura, ravni kulture, dimenzije kulture, sestavine kulture, kulturni šok, motivacija, vrste motivov, motivacijska struktura, motivacijski modeli, motivacijski dejavniki, anketni vprašalnik, Slovenija, Španija.
Published: 07.07.2017; Views: 533; Downloads: 128
.pdf Full text (2,54 MB)

9.
ANALIZA MOTIVACIJE ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Matija Novak, 2016, master's thesis

Abstract: Motivacija zaposlenih ima lahko velik pomen pri doseganju ciljev podjetja. Podjetja oziroma vodilni v podjetju si zastavijo cilje, ki jih skušajo uresničiti. Te cilje uresničujejo zaposleni v podjetju, zato je pomembno, da so zaposleni motivirani za delo, da odhajajo iz službe brez stresa, da so za svoje dobro delo tudi nagrajeni. Motivacija ni proces, ki se začne in konča v nekem kratkem obdobju. Motivirati pomeni vedno znova spodbujati zaposlene za pripadnost podjetju in doseganju njihovih ciljev. Dejavniki, ki zaposlene motivirajo v določenem obdobju, se lahko hitro spremenijo in zaposlenim več ne predstavljajo tako velikega pomena. Zaposlene lahko čez čas začnejo motivirati čisto drugi dejavniki. Raven motivacije zaposlenih v nekem podjetju ima posledično lahko velik vpliv tudi na finance tega podjetja. Motivirani delavci so lahko dosti uspešnejši in natančnejši pri opravljanju svojega dela. Svojo motiviranost lahko prenesejo tudi na svoje sodelavce ali na novo zaposlene ljudi. Pri svojem delu so lahko natančnejši, previdnejši, imajo veselje do dela in se veselijo novih izzivov in nalog. Če ima delavec preveč dela, če je preveč pod pritiskom, lahko hitro izgubi motivacijo za delo. Če delavec prihaja v službo zaradi obveznosti in sploh ni motiviran za delo, je podjetje lahko na izgubi. Zaradi tega je priporočljivo, da podjetja skrbijo za svoje zaposlene in jih vedno znova skušajo motivirati za delo. V tem raziskovalnem delu smo raziskovali in analizirali motivacijo zaposlenih v določenem podjetju. Magistrsko nalogo smo najprej razdelili na dva dela. V prvem delu smo opredelili motivacijo, pojem motivov, vrste motivov, dejavnike vpliva na motivacijo, vsebinske motivacijske teorije in procesne motivacijske teorije. V drugem delu smo najprej predstavili podjetje, v katerem je bila narejena raziskava, predstavili smo delo v podjetju, panogo podjetja, trg, na katerem podjetje deluje. Analizirali smo tudi finančno sliko podjetja glede na finančne kazalnike. Potem smo s pomočjo anketnega vprašalnika naredili raziskavo v podjetju in ugotavljali raven motivacije zaposlenih v podjetju. Glede na strokovno literaturo in lastno presojo smo določili dejavnike motivacije in analizirali, kateri dejavniki zaposlene trenutno dejansko najbolj motivirajo za opravljanje dela, kateri najbolj manjkajo v podjetju. Raziskava je bila narejena na način, kjer smo skušali zajeti čim večje število zaposlenih, da bi rezultati raziskave imeli čim večjo verodostojnost in uporabnost tudi za podjetje. Po zaključku raziskave smo podatke, ki smo jih dobili, grafično prikazali. Podatke smo tudi analizirali, preverili hipoteze, ki smo si jih na začetku zastavili, in predstavili naše ugotovitve. Na koncu raziskovalnega dela smo podali še predloge za povečanje motivacije glede na rezultate, ki smo jih z raziskavo ugotovili.
Keywords: motivacija, motivacijske teorije, motivacijski dejavniki, finančni kazalniki, motiviranje zaposlenih.
Published: 13.01.2017; Views: 1625; Downloads: 142
.pdf Full text (2,62 MB)

10.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V PODJETJU KREBE TIPPO D. O. O.
Simon Krepek, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Motivacija je glavni temelj kadar govorimo o človekovi dejavnosti. Zaradi tega ker je vsak posameznik individualen ni enotnega načina, s katerim bi lahko motivirali vse zaposlene. Tukaj pa pride do izraza manager, saj mora načine motiviranja prilagoditi vsakemu zaposlenemu posebej. Zato mora vse zaposlene dobro poznati in se hkrati zavedati tistih stvari, s katerimi jih lahko navduši in spodbudi k boljšemu delu. Cilje, ki si jih ljudje zastavimo in jih poskusimo doseči pa predstavljajo motivacijski dejavniki. Odvisni so od različnih okolij in obdobij, so različno pomembni za različne ljudi in se med seboj dopolnjujejo ter nadomeščajo.
Keywords: motivacija, motivacijska struktura, moč in cilji motivacije, motivacijski dejavniki, tenzija, potreba, motivacija zaposlenih v podjetju Krebe Tippo
Published: 06.01.2017; Views: 934; Downloads: 60
.pdf Full text (1,09 MB)

Search done in 0.33 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica