| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 232
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Stili učenja pri izobraževanju odraslih
Nina Hojak, 2021, master's thesis

Abstract: V nalogi z naslovom Stili učenja pri izobraževanju odraslih, opisujemo učne stile, izobraževanje odraslih, podrobneje pa smo opisali potek razvoja učnega stila pri odraslih in na to, kako osebnostna rast vpliva na njihov razvoj učnega stila. V empiričnem delu je sodelovalo 93 anketirancev, ki so vključeni v izobraževanje odraslih. Proučevali smo, katere pripomočke ter tehnike učenja odrasli uporabljajo tekom izobraževanja, s kom in kje se odrasli učijo, koliko časa namenijo učenju pred ocenjevanjem, ali tekom izobraževanja kdaj izgubijo motivacijo za učenje in na kakšne ovire so naleteli tekom izobraževanja. Ugotovili smo, da večina odraslih kot pripomoček učenja najpogosteje uporablja računalnik, od tehnik učenja pa prevladuje uporaba zapiskov. Najpogosteje se raje učijo samostojno, prostor za učenje pa je največkrat doma. Prav tako smo ugotovili, da odrasli namenijo učenju pred ocenjevanjem od 1–3 tedne časa, ki ga znajo glede učenja dobro organizirati. Motivacijo za učenje redkokdaj izgubijo, njihova največja ovira, na katero so naleteli tekom izobraževanja, pa je najpogosteje pomanjkanje časa.
Keywords: odrasli, izobraževanje, stili učenja, pripomočki učenja, motivacija
Published: 12.04.2021; Views: 82; Downloads: 30
.pdf Full text (680,29 KB)

2.
Motivacija za izobraževanje kadrov v podjetju Karcher d. o. o.
Maj Sotlar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na tematiko motivacije za izobraževanje zaposlenih, konkretno v podjetju Karcher d. o. o.. Podjetje je svetovno znano po prodaji čistilnih naprav za gospodarsko (profesionalno) kot domačo uporabo, še posebej pa visokotlačnih vodnih čistilcev. V delu smo predstavili teorije o motivaciji in njene elemente, dejavnike motivacije, motive in procese izobraževanja. Predstavljen je del psihologije, ki vpliva na delo posameznika. V drugem delu smo s pomočjo ankete postavili osnovo raziskave o mnenjih in videnjih zaposlenih v podjetju Karcher d. o. o., glede motivacije in izobraževanja, kakšna je njihova pripravljenost za izobraževanje, kdo jih najbolj motivira in na kakšen način ter kateri načini izobraževanja so jim najbolj primerni. Na koncu smo predstavili vse odgovore na raziskovalna vprašanja. Prišli smo do ugotovitev, da zaposlene najbolj motivira možnost napredovanja, višina plače in osebno zadovoljstvo. Kljub starosti jim ne manjka ambicij in motivacije. V delu smo ugotovili, da najraje opravljajo krajša skupinska praktična izobraževanja. Kot največjega motivatorja pa vidijo same sebe.
Keywords: motivacija, izobraževanje kadrov, procesi, podjetje Karcher d. o. o.
Published: 10.11.2020; Views: 174; Downloads: 50
.pdf Full text (1,39 MB)

3.
Motivacija zaposlenih za delo in izobraževanje v podjetju A1 slovenija, d.d.
Zala Vertačnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema raziskavo v podjetju A1 Slovenija, d. d., glede motiviranosti zaposlenih za opravljanje dela in udeležbo na izobraževanjih. Predstavili bomo pojem motivacije, opisali različne motivacijske dejavnike in teorije, ki vplivajo na posameznike. V nadaljevanju bomo opredelili tudi pojem izobraževanja, motivacijo za izobraževanje zaposlenih ter ovire, s katerimi se srečujemo pri izobraževanju. Vsakega posameznika motivirajo drugačni dejavniki, zato morajo podjetja ugotoviti primerne in najbolj ustrezne načine motiviranja zaposlenih za opravljanje delo in izobraževanja, da bodo svoje cilje dosegli čim bolj učinkovito. V sklopu raziskave smo s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika ugotovili, da se zaposleni zavedajo pomembnosti izobraževanja za opravljanje svojega dela in so za izobraževanje tudi primerno motivirani. Najbolj pomembna dejavnika motivacije za izobraževanje sta nadgradnja znanja ter možnost osebnega razvoja. Zaposlene pri udeležbi na izobraževanjih najbolj ovirajo nezanimiva izobraževanja in pomanjkanje časa. Na motivacijo za delo najbolj vplivata zanimivo delo ter dobri odnosi med sodelavci.
Keywords: motivacija, izobraževanje, zaposleni, motivacijski dejavniki
Published: 27.10.2020; Views: 196; Downloads: 68
.pdf Full text (1,87 MB)

4.
Motivacija za izobraževanje zaposlenih v podjetju LOTRIČ meroslovje d.o.o.
Vesna Blažević, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo skušali ugotoviti, kako so zaposleni v podjetju LOTRIČ Meroslovje d. o. o., enota v Selcah, zadovoljni z obstoječimi izobraževanji, zakaj se ne udeležujejo izobraževanj, kaj jih motivira k udeležbi na izobraževanjih in katera so tista izobraževanja, ki bi se jih zaposleni z veseljem udeležili. Cilj vsake organizacije je motivirati svoje zaposlene, ki bodo z izobraževanjem doprinesli k izboljšanju poslovanja podjetja in tudi k osebnemu razvoju ter razvoju posameznikove motivacije. Za zbiranje podatkov in ugotavljanje obstoječega stanja smo uporabili metodo spletnega anketiranja. V raziskavi smo ugotovili, da so anketiranci pozitivno naravnani do izobraževanj. Večina anketiranih je zadovoljna z obstoječimi načini in njihovo ponudbo. Neustrezne vsebine izobraževanj in pomanjkanje časa so glavne ovire pri udeležbi na izobraževanjih. Sodelujoči so v raziskavi potrdili, da je izpopolnjevanje samega sebe zelo močan dejavnik motivacije za izobraževanje. Med anketiranci iz raziskovanega podjetja je prisotna želja po pridobivanju novih znanj in kompetenc. Zaposleni se strinjajo s trditvijo, da izobraženi zaposleni dvigujejo kulturo in konkurenčnost podjetja. Ugotovili smo tudi, da si poleg strokovnih vsebin, želijo tudi drugačnih, neformalnih izobraževanj, ki niso povezana s službo. Želijo si vsebin predvsem s področja osebne rasti, meditacije in informacijsko komunikacijske tehnologije.
Keywords: izobraževanje, motivacija, zaposleni, LOTRIČ Meroslovje d. o. o.
Published: 15.06.2020; Views: 326; Downloads: 67
.pdf Full text (1,18 MB)

5.
Motivacija zaposlenih za izobraževanje in delo na osnovnih in srednjih šolah na Gorenjskem
Nina Slapar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava motivacijo za izobraževanje in delo zaposlenih na srednjih in osnovnih šolah na Gorenjskem. V diplomskem delu bomo predstavili osnovne pojem motivacije, teorije, dejavnike, ovire. V nadaljevanju bomo predstavili tudi izobraževanje, motivacijo za izobraževanje ter ovire, na katere naletimo pri izobraževanju.da ne izgubi motivacije, preden doseže cilj. Prav tako se tako pri motivaciji kot pri izobraževanju srečujemo z ovirami. Cilj in namen diplomskega dela je ugotoviti, kaj motivira zaposlene za izobraževanje, jih spodbuja ter ovira.
Keywords: motivacija, izobraževanje, motivacijske teorije, motivacijski dejavniki, zaposleni
Published: 17.02.2020; Views: 620; Downloads: 207
.pdf Full text (1,82 MB)

6.
Motivacija za izobraževanje v športnem društvu Atemi
Nejc Repanšek, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Pri odločitvi za izobraževanje pomembno vlogo igra motivacija, saj povzroča in usmerja naša dejanja. V primeru, da je posameznik slabo motiviran, se bo posledično manj verjetno izobraževal. V nalogi smo želeli ugotoviti kakšna je stopnja motivacije za izobraževanja v športnem društvu Atemi. Za zbiranje podatkov smo uporabili anketo anonimnega tipa, ki je bila elektronsko posredovana članom društva Atemi. Poizvedeli smo, kaj je tisto, kar jih za izobraževanje motivira, in kateri so dejavniki, ki jih pri tem ovirajo. Ustrezno izpolnjenih je bilo 50 anket. Rezultati so pokazali, da je osebno zadovoljstvo tisti dejavnik, ki najbolj motivira člane za izobraževanje. V najmanjši meri pa posameznike motivirajo vpliv in ugled ter položaj v društvu. V največji meri jih za izobraževanje ovirajo situacijski dejavniki, kot npr. pomanjkanje časa in družinske obveznosti. Ugotovili smo tudi, da si člani želijo več praktičnih izobraževanj in seminarjev. Podatki bodo društvu Atemi morda lahko v pomoč za pridobitev novih članov in povečanje prepoznavnosti.
Keywords: motivacija, športno društvo, izobraževanje, osebno zadovoljstvo, situacijski dejavniki
Published: 02.12.2019; Views: 428; Downloads: 92
.pdf Full text (848,10 KB)

7.
Motivacija za izobraževanje zaposlenih v podjetju t-2, d.o.o.
Nika Gregorin, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo obravnavali motivacijo za izobraževanje zaposlenih v podjetju T-2, d. o. o. T-2 je sodobna telekomunikacijska družba, ki na trgu ponuja kakovostne in zanesljive telekomunikacijske, informacijske in medijske storitve. Njena platforma pa so najsodobnejše tehnologije. Razvojno je družba usmerjena v konvergentno širokopasovnost in personalizirane interaktivne storitve. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, smo predstavili kaj je to motivacija, motivi, potrebe, motivacijski dejavniki. Predstavili smo najbolj znane motivacijske teorije, kot so Maslowa teorija potreb, Herzbergova teorija motivacije, Hackman – Oldhamov model, Vroomova teorija in McGregorjeva teorija X in Y. Opredelili smo pojme izobraževanje, usposabljanje in učenje. Spoznali smo, katere vrste izobraževanj poznamo, kakšne so značilnosti izobraževanje odraslih in kako poteka izobraževalna dejavnost v organizacijah. V empiričnem delu pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, kateri so tisti dejavniki, ki motivirajo zaposlene za izobraževanje. Zanimalo nas je, katere ovire so tiste, ki ovirajo zaposlene pri izobraževanju. Poleg tega smo ugotavljali kakšnih oblik izobraževanja si želijo zaposleni, kdaj želijo, da bi bila izvedena izobraževanja in na katerih področjih se pravzaprav želijo izobraževati. Ob koncu smo na osnovi empiričnega dela odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja. S pomočjo naše raziskave smo ugotovili, da je največji motivator zaposlenih za izobraževanje prav želja, da prispevajo k lastnemu razvoju. Kljub temu, da so, kot največjo oviro navedli pomanjkanje prostega časa, je večina še vedno mnenja, da si želijo izobraževati. Najbolj si želijo izobraževanj v obliki praktičnih delavnic, najraje pa bi imeli izobraževanja organizirana v službenem času.
Keywords: motivacija, motivacijski dejavniki, izobraževanje, izobraževanje zaposlenih
Published: 14.11.2019; Views: 534; Downloads: 182
.pdf Full text (1,23 MB)

8.
Motivacija za učenje tujega jezika pri starejših odraslih
Karina Fujs, 2019, master's thesis

Abstract: V življenju želijo vsi ljudje pridobiti čim več znanja in tako napredovati na najrazličnejših področjih. Učenje in izobraževanje sta pojma, ki se pojavljata skozi celotno življenje. Potreba po odkrivanju nečesa novega se zato ne spremeni niti v poznem življenjskem obdobju. Ko posameznik doseže starejšo odraslost, ga ženejo določene potrebe, ki jih želi zadovoljiti, zato si velika večina želi znova odkriti že znana ali neznana področja iz mlajših let. Prav tu nastopi pomemben dejavnik motivacije, ki je tako pomemben del posameznikovega življenja, ker s pomočjo le-te sprejema določene odločitve, ki so v korist njegovi osebnostni in mentalni rasti. Posamezniki, ki se v tem obdobju odločijo za učenje nemškega jezika, se srečujejo z najrazličnejšimi ovirami, ki so povezane z okoljem in osebnostnimi značilnostmi. Namen magistrskega dela je izluščiti motivacijske dejavnike, ki so najpogosteje prisotni pri odločitvi za učenje nemškega jezika pri starejših odraslih. Osrednji del magistrskega dela sestavlja proučevanje literature s področja izobraževanja, motivacije ter obdobja starejše odraslosti. V empiričnem delu ugotovimo, da na motivacijo za izobraževanje ključno vpliva spol ter uporabnost nemškega jezika, ker le-ta dejavnik, starejše odrasle najpogosteje spodbuja, da se odločijo za učenje nemškega jezika. Osredotočili smo se le na tiste posameznike, ki se učijo nemškega jezika, zato je bilo število anketirancev manjše. Zelo pogost motivacijski dejavnik je, razumevanje nemških televizijskih programov, ker se posamezniki s temi srečujejo vsakodnevno. Zanimalo nas je tudi, kako starejši vidijo sebe po obisku tečajev in se na podlagi rezultatov, počutijo bolj psihično ter fizično dejavne. Hipoteze, ki smo si jih zastavili na podlagi teoretičnih izsledkov, smo v veliki večini ovrgli.
Keywords: starejši odrasli, izobraževanje, izobraževalne ovire, motivacija, nemški jezik
Published: 12.11.2019; Views: 532; Downloads: 101
.pdf Full text (956,20 KB)

9.
Preverjanje in ocenjevanje znanja v izobraževanju odraslih
Amadeja Koren, 2018, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo se ukvarjali s področjem preverjanja in ocenjevanja znanja v izobraževanju odraslih. Zaradi različnih motivov za izobraževanje ter starostnih, poklicnih in interesnih razlik je izobraževanje odraslih prilagojeno udeležencem. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, katere so najpogostejše prilagoditve pri preverjanju in ocenjevanju znanja, kako so udeleženci seznanjeni s pravili in kriteriji ocenjevanja, ali so izvajalci dosledni pri izvajanju preverjanja znanja, kateri načini ocenjevanja so jim blizu ter odnos med povratno informacijo, oceno in motivacijo za učenje. Raziskavo smo s pomočjo anketnega vprašalnika opravili v maju in juniju leta 2018. Vzorec je sestavljalo 81 oseb, ki so bili v izobraževanje odraslih vključeni takrat ali pa kdaj prej. Za pridobljene podatke so bile izračunane frekvenčne distribucije, za preverjanje razlik med spoloma in starostnimi skupinami je bil uporabljen χ²-preizkus. Glavne ugotovitve so bile, da se preverjanje predhodnega znanja izvaja redko, sprotno preverjanje pa je najpogosteje izvedeno v obliki skupinskega dela. Odrasli udeleženci so za učenje predvsem notranje motivirani in se za pravila in kriterije precej zanimajo, posledično so z njimi tudi dobro seznanjeni. Najbolj priljubljena načina ocenjevanja znanja sta pisni in kombinirani, najbolj cenjena prilagoditev, vezana na ocenjevanje, je vnaprej znan datum ocenjevanja. Razlik med spoloma in starostnimi skupinami nismo ugotovili.
Keywords: izobraževanje odraslih, preverjanje, ocenjevanje, prilagoditve, motivacija, osebni izobraževalni načrt (OIN)
Published: 02.08.2019; Views: 977; Downloads: 79
.pdf Full text (678,08 KB)

10.
Motiviranost za delo policista in pričakovanja policistov v okviru izobraževanja za delovno mesto policista
Eva Škofic, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo povzema glavne motivacijske razloge, zakaj se ljudje odločijo za izobraževanje za poklic policista. Razlogi za odhod v policijske vrste se med ženskami in moškimi nekoliko razlikujejo. Ženskam je všeč raznoliko delo, privlači jih možnost pomagati ljudem, možnost izobraževanja in napredovanja, varnost zaposlitve in priložnost izvajanja zakonov ter predpisov, moškim pa prav tako pomoč drugim, varnost zaposlitve, pa tudi boj proti kriminalu, možnost nošenja orožja in uporabe sile ter plača. Raziskava RECPOL, ki so jo izvedli že v več evropskih državah, se prav tako osredotoča na motiviranost in pričakovanja kandidatov, ki se izobražujejo za poklic policista. V preteklosti je bilo izvedenih že več raziskav na temo policijskega izobraževanja, vendar rezultatov raziskave med seboj ni bilo mogoče dobro primerjati. Norveški znanstveniki so zato pripravili vprašalnik v štirih fazah, z njim pa želijo ugotoviti, kdo so policijski kandidati, kaj si želijo ter kakšna so njihova mnenja in njihov odnos do policijskega poklica, rezultate posameznih držav pa so potem želeli med seboj primerjati. Prva faza vprašalnika je namenjena kandidatom na začetku njihove karierne poti v policiji, ostale pa istim kandidatom med in po izobraževanju. V tem diplomskem delu smo se osredotočili na prvo fazo in jo prevedli v slovenščino. V Sloveniji se policisti redno dodatno izobražujejo, osredotočajo se na področja, kjer je nadgradnja znanja potrebna. Pomembno je, da se znajo v težkih razmerah pravilno odločiti, pri tem pa ne smejo pozabiti na temeljne človekove pravice in svoboščine.
Keywords: diplomske naloge, motivacija, policija, pričakovanja, izobraževanje
Published: 20.05.2019; Views: 400; Downloads: 52
.pdf Full text (823,45 KB)

Search done in 0.32 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica