| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
GRAFIKA V 3. RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Simona Horvat, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Grafika v tretjem razredu devetletne osnovne šole v teoretičnem delu opisuje vseh pet likovnih področij, ki jih za obravnavo pri pouku predvideva učni načrt za likovno vzgojo v osnovni šoli. Prav tako so pri vsakem likovnem področju naštete tehnike, ki so primerne za obravnavo na razredni stopnji. V empiričnem delu smo raziskovali zastopanost posameznih likovnih področij v praksi. Zastopanost smo ugotavljali z anketnim vprašalnikom. V prvem delu anketnega vprašalnika nas je zanimalo, kje so razlogi, da je določeno likovno področje bolje oz. slabše zastopano. V drugem delu anketnega vprašalnika nas je zanimalo, katere grafične likovne tehnike so učitelji v tem šolskem letu uporabljali in s kakšnimi težavami se srečujejo pri izvajanju grafike. V praktičnem delu diplomske naloge smo raziskovali, kako se učenci izražajo v grafični tehniki monotipije. Zanimalo nas je, koliko različnih črt po obliki in debelini učenci uporabljajo pri svojem izražanju, koliko se tonsko izražajo, kako zapolnijo format in kako pazijo na urejenost končnega izdelka. Ugotovili smo, da v uporabi različnih črt in tonskem izražanju obstajajo razlike med učenci, v čistosti izdelka pa ni razlik, saj so vsi učenci imeli čiste izdelke.
Keywords: likovna vzgoja, likovna področja, grafika, monotipija
Published: 06.09.2010; Views: 3429; Downloads: 526
.pdf Full text (3,84 MB)

2.
MOŽNOSTI MONOTIPIJE V PREPUSTNI TEHNIKI SITOTISKA S PRIMARNIMI BARVAMI
Kaja Cvetko, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem se osredotočila na področje grafike in raziskovala grafični tehniki sitotiska in monotipije. Predvsem sem se ukvarjala s povezavo obeh tehnik. S tem sem predstavila možnost enkratnosti odtisa. Pri procesu sem temo barve obravnavala tako s teoretičnega kot praktičnega vidika. V praktičnem delu so uporabljene primarne barve, s katerimi prikažem njihovo neposredno mešanje na sito in učinke v končnem odtisu. V teoretičnem delu sem nakazala neposredne in šablonske pristope izvajanja tiska, kakršnih se lahko lotimo pri monotipijskem postopku sitotiska. V delu podrobno obravnavam umetnika Gerharda Richterja in Vojka Pogačarja. Gerhard Richter se izčrpno ukvarja s temo barve in »neklasičnimi« pristopi slikanja na platno. Kljub raznolikosti tehnik najdemo v izvedbi, predvsem v opusu abstraktnih slik, skupni imenovalec v njegovem ustvarjalnem procesu. Akademski slikar Vojko Pogačar je mariborski akademski slikar in profesor, ki se vedno znova ukvarja s temo barva in se v svojih delih poslužuje novih pristopov sitotiska, ki ga tudi razvija in dopolnjuje. Njegovo umetniško ustvarjanje je podano v intervjuju, v katerem ga tudi interpretira. V končnih poglavjih predstavljam svoje grafike, ki so rezultat povezovanja teorije in prakse z vidika zastavljene problematike. Nastale so z uporabo primarnih barv in kot posledica njihovega posrednega mešanja z različnimi linijskimi nanosi.
Keywords: monotipija, sitotisk, Gerhard Richter, Vojko Pogačar, primarne barve, unikatni sitotisk, grafika, šablona, rakelj, monotipijski pristopi
Published: 25.10.2016; Views: 481; Downloads: 47
.pdf Full text (4,34 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica