| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IMAGE IZDELKOV BLAGOVNE ZNAMKE CHANEL
Vanessa - Isabell Fuhrmann, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Namen moje diplomske naloge je bil, proučiti image blagovne znamke Chanel. Veliko informacij sem črpala iz tuje literature, torej kaj je sploh pripeljalo modno hišo Chanel do tega kar danes je. Ime za katerega so odjemalci pripravljeni plačati visoke vsote denarja in se s tem razlikovati od drugih. Sicer menim, da Slovenija še ni tako daleč oz. da bi bili ljudje pripravljeni plačati ali pa nimajo dovolj denarja na razpolago za te izdelke. Predvsem se to dogaja v tujini. » Višji sloj« z potrebnimi denarjem se hočejo dvignit nad drugimi in tudi z pomočjo oblačil. To je dejstvo, ki ga mi tukaj ne moremo spremeniti. Z pomočjo anketnega vprašalnika sem naredila raziskavo le med ženskami v določeni starostni skupini od 25- 50 let. Izkazalo se je, da večina pozna modno znamko Chanel in tudi 60% žensk bi jih kupilo, če bi imelo dovolj denarja na razpolago. Torej lahko iz tega sklepam, da imajo pozitiven image o sami znamki. Med pomembnejše ugotovitve diplomske dela spada da, pri 40 % anketirancev sama znamke ne pomeni odločitve za nakup, kar me je malce presenetilo. Ko slišijo ime Chanel je zanimivo, da 30 % žensk poveže to ime z parfumi, ceno, prestižem. Sem pa opazila, da se o modni znamki Chanel zelo malo piše, govori po medijih v Sloveniji. Tudi možnosti za nakup niso velike. Jaz nisem nikjer zasledila prodajalne z Chanelovimi oblačili. Moje mnenje je, da si »višji sloj« v Sloveniji kupuje znamke v tujini. Če bi si povprečen odjemalec želel kupiti te bajno drage izdelke, bi se morala sama cena znižati, vendar si tega modna hiša Chanel ne more oz .ne sme dovoliti, ker bi morda obstoječi odjemalci imeli mnenje, da se je znižala sama kakovost izdelkov. Saj se ta določen sloj ljudi identificira skozi oblačila, kar pomeni, da se želijo razlikovati od »povprečnega« odjemalca in vse kar je povprečno je za njih nesprejemljivo. V Sloveniji je premajhen trg in premalo odjemalcev z potrebnimi financami, da bi si lahko kupili ta oblačila, druga plat je, če bi sploh imeli interes. Če ti osebno oblačila ne pomenijo veliko potem nimaš potrebe, da bi se z njimi identificiral, imaš druge prioritete. Modna hiša Chanel ne bo znižala svojih cen , ker imajo dovolj odjemalcev, kateri jim prinesejo bajne zaslužke. In če bi to storili potem več prvotni odjemalci ne bi kupovali teh izdelkov. Torej se Chanel osredotoča na ciljno skupino igralcev, pevcev oz. znano svetovno estrado ter ljudi z potrebnim denarjem.
Keywords: image, modne znamke, raziskava, vprašalnik, mnenja, cena, uspešnost blagovne znamke, odjemalci.
Published: 15.02.2011; Views: 1766; Downloads: 137
.pdf Full text (332,64 KB)

2.
POMEN MODNIH OBLAČIL ZNAMK Z VIDIKA PORABNIKOV
Neja Hafner, 2011, final seminar paper

Abstract: Glavni namen diplomskega seminarja je bil ugotoviti, kakšen je odnos uporabnikov do modnih oblačilnih znak in kaj vpliva na njihov nakup. Najprej smo se seznanili s pojmom mode in oblačenja, nato z blagovno znamko in z nakupnim vedenjem potrošnikov ter nazadnje smo izvedli raziskavo in rezultate ustrezno prikazali. Blagovne znamke imajo pomembno funkcijo v modnem svetu, tako za podjetja kot za porabnike. Porabnikom blagovna znamka zagotavlja kakovost in tudi pridobitev nekega imidža in statusa v družbi. Močna blagovna znamka prinaša podjetju dobiček in spodbuja povpraševanje odjemalcev. Poleg tega močna znamka omogoča postavljanje visokih cen in širjenje asortimana izdelkov ter uvajanje novih izdelkov. Z raziskavo smo ugotovili, da imajo blagovne znamke v nakupnem procesu še kar veliko vlogo. Kar 72,5 odstotkov anketirancev namreč meni, da so blagovne znamke pomembne in 35 odstotkov jih meni, da so izjemno pomembne.
Keywords: blagovna znamka, modne oblačilne znamke, potrošnik, zvestoba blagovni znamki, nakupno vedenje
Published: 18.11.2011; Views: 1235; Downloads: 125
.pdf Full text (540,75 KB)

3.
Modne revije
Iris Galinec, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski projekt »Modne revije« sestavlja osem poglavij. V prvem poglavju smo zapisali, sčim se bomo ukvarjali v diplomskem projektu. V ostalih poglavjih smo opredelili pomen mode in trženje le-te, predstavili smo modne revije ter njihove vrste. Zatem smo pisali o modnih agencijah, kjer smo se osredotočili tako na tuje kot domače uspešne modne agencije. Nadaljevali smo z vplivi modnih revij na samopodobo žensk in za konec predstavili pomembnost blagovnih znamk, kjer smo se dotaknili tudi razmer na domačem trgu.
Keywords: Modne revije, teden mode, modne agencije, modeli, oblačila, blagovne znamke
Published: 11.05.2018; Views: 342; Downloads: 52
.pdf Full text (1,24 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica