SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
DELOVANJE KOMERCIALNE RADIJSKE POSTAJE
Anja Periz, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili kratko zgodovino radia, predvsem pa delovanje komercialne radijske postaje. Poudarek bo namenjen radijski produkciji in tehnični opremi, ki jo radio potrebuje za oddajanje svojega programa poslušalcem. V nalogi so predstavljeni tudi posamezni poklici, oziroma osebe, ki skrbijo da delo na radiu poteka nemoteno. Ker se produkcija vsakega radia razlikuje, je diplomski nalogi dodana analiza komercialne radijske postaje Radio City. Ker produkcija ni določena, jo vsaka radijska postaja določi in organizira sama. Po preučeni literaturi bomo predstavili delovanje in produkcijo komercialne radijske postaje.
Keywords: radio, radijska postaja, komercialni radio, moderator, tehnična oprema radia
Published: 20.12.2012; Views: 5451; Downloads: 295
.pdf Full text (4,86 MB)

2.
Investigation of moderator factors in e-business adoption
Boštjan Šumak, Marjan Heričko, Zoran Budimac, Maja Pušnik, 2017, original scientific article

Abstract: E-business technology is becoming one of the most important global markets where e-business solutions will have to adapt to new technologies. The main objective in this study was to synthesize existing knowledge in the field of e-business technology acceptance and to understand differences in Technology Acceptance Model (TAM) related causal effect sizes for different e-business contexts. A quantitative meta-analysis of existing empirical research about factors affecting e-business adoption was conducted using 89 published papers that provided empirical data about causal relationships. A moderator analysis was carried out to investigate the moderating effect of four factors: consumer type, device type, continent and respondent type. The results of the study showed a moderating effect for all four proposed factors in almost all TAM-related causal paths. The study also showed that TAM is the most common theory being applied in e-business adoption research.
Keywords: e-business acceptance, meta-analysis, moderator factors analysis, TAM, UTAUT, B2C, B2B
Published: 06.07.2017; Views: 167; Downloads: 30
.pdf Full text (568,52 KB)

3.
Primerjalna govorna in vsebinska analiza moderatorjev radijskega programa
Sara Kelenc, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Predmet diplomskega dela je primerjalna analiza govornega in vsebinskega nastopa dveh radijskih moderatorjev (Dejana Vedlina in Denisa Avdića), ki sta zaposlena na komercialnih radijskih postajah (Radiu City in Radiu 1). Radio 1 je najbolj poslušan komercialni radio v Sloveniji, v Mariboru pa je na vrhu poslušanosti radijskih postaj Radio City. Analiza obeh radijskih moderatorjev zajema retoriko, predvsem sredstva prepričevanja, in posamezne značilnosti nastopa, govora in jezika. Na podlagi posnetkov jutranjega programa obeh radijskih postaj je bila opravljena vsebinska in govorna analiza, ki je v ospredje postavila razlike in podobnosti med obema radijskima moderatorjema. Radijska moderatorja imata nekaj skupnih točk, in sicer uporabljata retorična sredstva prepričevanja, humor in določene diskurzne označevalce. Glavni razliki sta jezik, uporabljata namreč različni mestni govorici, in vključevanje neprimernih besed. Pri pripravi programa imata radijska moderatorja različne omejitve, med katerimi najbolj izstopata ciljna skupina poslušalcev in vrsta radijske postaje, pri kateri sta zaposlena. Rezultati analize so lahko uporabni kot vodilo radijskim moderatorjem in radijskim postajam pri pripravi programa, saj so poudarjeni elementi, ki so pomembni za učinkovitejšo komunikacijo med poslušalci in moderatorji.
Keywords: radijski moderator, komercialna radijska postaja, retorika, radijski govor
Published: 08.11.2018; Views: 6; Downloads: 2
.pdf Full text (647,20 KB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica