1.
POSLOVNI POTENCIAL SOCIALNIH MREŽSanije Elezi, 2011, final seminar paper
Abstract: Trendi kažejo, da se število uporabnikov oz. njihovo vključevanje v socialna omrežja iz dneva v dan povečuje in zaenkrat še temu ni videti konca. Večanje števila uporabnikov vodi k nenehnemu izboljševanju in razvoju tovrstnih strani, kar pa prinaša s seboj vse manjšo zmožnost nadzorovanja. Vseeno pa bi ukinitev socialnih omrežij pomenila ogromno škodo tako za gospodarstvo kot seveda za nas uporabnike socialnih mrež. Vsekakor pa je ob tem potrebna previdnost, ki je doslej edina znana in najverjetneje najbolj pravilna rešitev za zmanjšanje teh tveganj in nevarnosti.
Keywords: Modeli naročništva, Socialna omrežja – SNS, modeli informiranja, Rappa, Facebook, modeli posredništva, Twitter, modeli trgovca, Timmers, modeli koristi, modeli proizvajalca, LinkedIn, modeli podružnice, modeli skupnosti, e-poslovanje, modeli oglaševanja.
Published: 21.11.2011; Views: 1464; Downloads: 130
Full text (408,22 KB)