| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
Tehnično in fizično varovanje v Slovenski vojski : magistrska naloga
Aleš Kotnik, 2009, master's thesis/paper

Abstract: V magistrski nalogi bom predstavil problem zagotavljanja tehničnega in fizičnega varovanja v Slovenski vojski, soodvisnost in vlogo tehničnega in fizičnega varovanja glede na osebno, industrijsko, dokumentacijsko in informacijsko varnost, umeščenost tehničnega in fizičnega varovanja v sistem Slovenske vojske, pravno ureditev tega področja, zagotavljanje tehničnega in fizičnega varovanja ter možnosti izboljšanja in poenotenja tehničnega in fizičnega varovanja z razvojem modela za ocenjevanje sistemov varovanja na področju tehničnega in fizičnega varovanja. Osnovni cilji: 1. tehnično in fizično varovanje kot sestavni del varnostne politike, 2. ustrezna stopnja zaščite življenj, materialnotehničnih sredstev in tajnih podatkov na vseh ravneh, 3. potrebno dopolnjevanje notranjih pravnih aktov na področju tehnične in fizične varnosti, 4. potrebno zagotavljanje sredstev za vzpostavitev pogojev za zagotavljanje tehnične in fizične varnosti, 5. izboljšanje postopkov na področju tehnične in fizične varnosti. Posebni cilj: 1. razvoj modela za ocenjevanje ustreznosti sistemov varovanja na področju tehnične in fizične varnosti. Tehnično in fizično varovanje predstavljata eno glavnih komponent pri zagotavljanju varnosti v Slovenski vojski.
Keywords: tehnična varnost, fizična varnost, varovanje tajnih podatkov, varovanje materialnotehničnih sredstev, pravna ureditev, model ocenjevanja, Slovenska vojska
Published: 14.08.2009; Views: 2577; Downloads: 299
.pdf Full text (1,12 MB)

4.
MODEL OCENJEVANJA OSNOVNOŠOLSKIH UČITELJEV V ZADNJI TRIADI
Borut Petrič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Z diplomskim delom smo postavili model za ocenjevanje uspešnosti učiteljev v zadnji triadi osnovne šole. Zamislili smo si, da bi na oceno učiteljev vplivala zgolj mnenja učencev. Po tehtnem premisleku smo oblikovali drevo kriterijev in sestavili anketna vprašanja. Na ankete so odgovarjali učenci sedmih, osmih in devetih razredov. Na osnovi dobljeni rezultatov ankete in njihove ustrezne interpretacije je sledila analiza dobljenih rezultatov. Odločitve v modelu so bile podprte z rezultati, dobljenimi s programom za večparametrsko odločanje DEXi. Za natančnejšo analizo rezultatov smo uporabili še programsko orodje Vredana. Rezultat diplomskega dela so ocene uspešnosti enajstih učiteljev, ki smo jih z modelom ocenjevali. Rezultati so sproti komentirani in grafično prikazani. V diplomskem delu opozorimo na prednosti in slabosti takega ocenjevanja, prav tako pa spregovorimo o možnostih nadaljnjega razvoja takih modelov v praksi.
Keywords: Večparametrsko odločanje, izobraževanje, model ocenjevanja učiteljev, kakovosat poučevanja, DEX-i
Published: 05.02.2010; Views: 1468; Downloads: 118
.pdf Full text (1,44 MB)

5.
MODEL VAROVANJA OSEBNIH PODATKOV V MALEM PODJETJU
Aida Mujić, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava varovanje osebnih podatkov in bo razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in analitični. Medtem ko bom v prvem delu skozi teorijo razložila varovanje osebnih podatkov, način zbiranja in obdelave, način shranjevanja osebnih podatkov ter sankcije za kršitev le–teh, pa bo v drugem delu prikazan analitični del kot analiza opravljene ankete med zaposlenimi v treh različnih podjetjih. Anketo bo podprl tudi model večkriterijskega ocenjevanja DEXi.
Keywords: Osebni podatki, kršitve, katalog zbirke osebnih podatkov, obdelava osebnih podatkov, večkriterijski model ocenjevanja, DEXi
Published: 06.03.2012; Views: 1753; Downloads: 129
.pdf Full text (695,18 KB)

6.
MODEL OCENJEVANJA USTREZNOSTI IZOBRAŽEVANJA POSLOVNIH PARTNERJEV
Alan Grdja, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Odločitveni model razvit s pomoćjo rač. programa DEXi za izbiro ustreznosti izobraževanja poslovnih partnerjev.
Keywords: izobraževanje poslovnih partnerjev, model ocenjevanja, večparametrsko odločanje, metoda DEX
Published: 30.06.2016; Views: 249; Downloads: 21
.pdf Full text (663,33 KB)

7.
SPREJETOST SPLETNIH UPORABNIŠKIH VMESNIKOV Z INTEGRIRANO PODPORNO TEHNOLOGIJO
Katja Kous, 2016, doctoral dissertation

Abstract: Doktorska disertacija naslavlja problematiko spletne dostopnosti, ki dobiva vse večjo veljavo ob predpostavki vsesplošne dostopnosti. Spletna dostopnost predstavlja kritično točko predvsem za osebe s posebnimi potrebami. S tem namenom se v sklopu doktorske disertacije osredotočimo na povečanje spletne dostopnosti s pomočjo podporne tehnologije, integrirane v spletne uporabniške vmesnike. V ospredje postavljamo disciplino uporabniškega inženiringa, natančneje preverjanja uporabnosti v kombinaciji s specifično skupino oseb – oseb brez in oseb z disleksijo. Cilj doktorske disertacije je pridobiti oceno uporabnosti spletnih uporabniških vmesnikov z integrirano podporno tehnologijo. Na osnovi rezultatov sistematičnega pregleda literature je bilo ugotovljeno, da obstajajo modeli in metode za preverjanje uporabnostni, vendar ne obstaja model ocenjevanja, ki bi omogočal pridobivanje ocene primernosti spletnih uporabniških vmesnikov za ciljno skupino uporabnikov (osebe z disleksijo). S tem namenom smo na osnovi rezultatov raziskav s področja (1) specifičnih značilnosti oseb z disleksijo, (2) težav, ki jih imajo pri spletni dostopnosti in (3) smernic za povečanje spletne dostopnosti pri osebah z disleksijo, izdelali model ocenjevanja za merjenje primernosti, ki predstavlja dopolnitev k obstoječemu modelu preverjanja uporabnosti. Izveden eksperiment je omogočil empirično pridobitev komparativnih rezultatov končnih uporabnikov o uporabnosti spletnih uporabniških vmesnikov brez aktivirane in z aktivirano podporno tehnologijo. Rezultati so pokazali, da podporna tehnologija ne vpliva na preverjanje splošnih ciljev uporabnosti (torej na uspešnost, učinkovitost in splošno zadovoljstvo) pri nobeni skupini uporabnikov. Rezultati specifičnih ciljev, pridobljeni z novo nastalim modelom ocenjevanja, kažejo, da so osebe brez disleksije bolj naklonjene uporabi spletnih uporabniških vmesnikov brez aktivirane podporne tehnologije, medtem ko uporaba podporne tehnologije pri osebah z disleksijo omogoči boljšo vsebinsko predstavitev informacij. Znanje pridobljeno tekom priprave doktorske disertacije je možno implicirati v realno okolje. Z namenom nadaljnjega aplikativnega raziskovanja je na osnovi sinteze znanja in izdelave modela CAT (angl. Comprehensive Assistive Technology model) podana idejna zasnova za razširitev komponente podporne tehnologije za osebe z disleksijo, katera je nujno potrebna za povečanje spletne dostopnosti. Na osnovi ugotovitev o primernosti metode preverjanja uporabnosti je možno podati priporočila za prilagoditev metode, kadar so v preverjanje vključene osebe z disleksijo.
Keywords: spletna dostopnost, preverjanje uporabnosti, model ocenjevanja, podporne tehnologije integrirane v uporabniške vmesnike, končni uporabniki, osebe z disleksijo, priporočila za razvoj podporne tehnologije integrirane v spletni uporabniški vmesnik, priporočila za metodo preverjanja uporabnosti za osebe z disleksijo.
Published: 23.09.2016; Views: 917; Downloads: 141
.pdf Full text (5,25 MB)

Search done in 0.58 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica